Εἶναι ...διαφορά βρέ παιδί μου !
•Κυριάκος Μητσοτάκης (πρωθυπουργός)
•Ἀλεξάνδρα Μητσοτάκη - ἀδελφή τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη (Co-founder & Chair World Human Forum)
•Ἀλεξία Μπακογιάννη – ἀνηψιά τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη (Co-Founder, Chairman and Managing Director, AEA RELATE)
•Κώστας Μπακογιάννης – ἀνηψιός τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη (Mayor of Athens)
•Σία Κοσιώνη – σύζυγος τοῦ ἀνηψιοῦ τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη, Κώστα Μπακογιάννη (Anchorwoman, SKAI TV)
•Ἀντιγόνη Λυμπεράκη – ἑξαδέλφη τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη (Professor of Economics, Panteion University, Athens & General Manager of SolidarityNow τοῦ Γκεόργκι Σβάρτς ἤ Σόρρος)
•Πλάτωνας Τηνιός – σύντροφος τῆς Ἀντιγόνης Λυμπεράκη, τῆς ἑξαδέλφης του Κυριάκου Μητσοτάκη (Assistant Professor, Department of Statistics and Insurance Science, University of Piraeus)
•Κώστας Συνολάκης - βαφτιστήρι τοῦ Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, πατέρα του Κυριάκου Μητσοτάκη (Professor, Natural Hazards Management and Coastal Engineering Natural Hazards,Tsunami and Coastal Engineering Laboratory, Technical University of Crete)
Καί τί ἀκριβῶς γνωρίζουμε γιά τό περίφημον οἰκονομικό Φόρουμ τῶν Δελφῶν;
Γιά νά καταλάβουμε καλλίτερα περί τίνος πρόκειται,ἄς δοῦμε τούς συντελεστές αὐτοῦ,οἱ ὁποῖοι ὁραματίζονται νά δημιουργήσουν,μέσῳ αὐτοῦ,κάτι σάν τό Νταβός. Τῶν Βαλκανίων ὅμως...
Τῶν Βαλκανίων πού συμπεριλαμβάνουν τά σκόπια πού ἔχουν γίνῃ Βόρεια Μακεδονία,τήν Ἀλβανία πού ὁραματίζεται τό μεγάλωμά της εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος,μία ὑποτυπώδη Σερβία πού τήν κατήντησαν ἔτσι Ε.Ε. καί ΝΑΤΟ καί τώρα ἀλωνίζουν,ἀλλά καί τήν Ἀνατολική Μεσόγειον στό βάθος τῆς ὁποίας τί βλέπουμε; Μά τήν τουρκιά,τί ἄλλο; Μέ ὅ,τι σημαίνει αὐτό,βεβαίως,γιά τήν Ἑλλάδα καί τά εἰς βάρος της ...διαπλεκόμενα συμφέροντα (ξέρετε...)
Λοιπόν,ἄς δοῦμε τούς κυρίως συντελεστές :
Συμεών Τσομόκος,ἱδρυτής τοῦ Οἰκονομικοῦ Φόρουμ Δελφῶν
Η εταιρεία του, η SGT (Symeon G. Tsomokos), δραστηριοποιείται από το 1997 στη διοργάνωση συνεδρίων και στις δημόσιες σχέσεις, στην Ελλάδα, στη Σερβία και –τα τελευταία τρία χρόνια– στις Βρυξέλλες. Την ξεκίνησε μετά μακρά θητεία στο Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο, έχοντας προηγουμένως απορρίψει πρόταση του –υπουργού Βιομηχανίας τότε– Κώστα Σημίτη να αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στη ΔΕΠΑ. Από τους πρώτους του πελάτες ήταν η Lockheed Martin.
στις 28 Οκτωβρίου του 2000, δύο εβδομάδες μετά την πτώση του Μιλόσεβιτς...Η έκθεση που σχεδίαζε με τους Σέρβους συνεργάτες του –για την ανοικοδόμηση της Σερβίας και του Μαυροβουνίου– δεν προχώρησε. «Αντ’ αυτού, σκέφθηκα, γιατί να μην κάνουμε ένα συνέδριο; Το συζήτησα λοιπόν με τον συγχωρεμένο τον Ζόραν Τζίντζιτς, που ήταν τότε πρωθυπουργός, αμέσως δέχθηκε, και το συνέδριο έλαβε χώρα τον επόμενο Μάιο, το 2001. Φέτος τον Οκτώβριο κάνουμε το 19ο!»...
...«Με τους Δελφούς ήθελα να φτιάξω κάτι που θα γίνει θεσμός, που θα είναι αυτό που θα αφήσω πίσω»...φιλοδοξία του κ. Τσομώκου, όπως λέει, είναι να καθιερωθεί ως μια εκδήλωση ευρωπαϊκού επιπέδου. Παρομοιάζει τη διοργάνωσή της με «στρατιωτική επιχείρηση»...
...Γεννήθηκε στη Νέα Ερυθραία όταν ήταν ακόμα προσφυγική γειτονιά, από πατέρα τσαγκάρη από το Βαθύ Ευβοίας και μητέρα με καταγωγή από τη Μικρά Ασία. Το 1963, κατόπιν εξετάσεων, έγινε δεκτός, στην Α΄ Γυμνασίου, στη Βαρβάκειο...δεκαετία του 1970, ο Τσομώκος σπουδάζει (λαμβάνει πτυχίο Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών το 1974 και Νομικής το 1978)...
Παράλληλα, από το 1973, εργάζεται στο εμπορικό τμήμα της αμερικανικής πρεσβείας. Η επαφή, όπως αφηγείται, έγινε μέσω της μητέρας του, «η οποία για ένα διάστημα, πολύ δύσκολους καιρούς για την οικογένεια, δούλευε ως καθαρίστρια στην πρεσβεία».
Εμεινε εκεί ώς το 1979, μία δουλειά «στην οποία έμαθα πάρα πολλά. Ηταν σαν ένα master, μία μεγάλη πρακτική. Εμαθα οργάνωση επιχειρηματικών αποστολών, οργάνωση εκθέσεων, εμπορική αλληλογραφία – πάρα πολλά»...
τέλη του ’79, αρρώστησε ο γενικός διευθυντής του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου. Στη θέση του προσελήφθη ο κ. Τσομώκος...εφαρμόζοντας όσα έμαθε στην πρεσβεία και βρίσκοντας στον Κώστα Σημίτη (όταν έγινε υπουργός Οικονομίας το ’85) έναν συνομιλητή που καταλάβαινε το όραμά του, έφερε έναν νέο αέρα...
...Ως βαθύς γνώστης των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, ο Τσομώκος έχει εκπλαγεί με τη θεαματική βελτίωσή τους, ειδικά στην εποχή Τσίπρα. (ἐδῶ)
Τό διοικητικό συμβούλιο τοῦ Φόρουμ,ἀπαρτίζεται ἀπό τούς :
Παναγιώτης Μπερνίτσας
Ο Παπασταύρου εμφανίζεται στο σχήμα της offshore Aisios μαζί με τους Κωνσταντίνο Λαναρά, Εμανουέλ Γκαβοντάν και Σπύρο Μεταξά...ο Μεταξάς είναι αυτός που είχε αναλάβει να μεταφέρει στο εξωτερικό και να κρύψει μέσω offshore εταιριών τα χρήματα από τις μίζες που έπαιρνε ο Κάντας στα οπλικά συστήματα, που επιλέγονταν από τον Άκη Τσοχατζόπουλο.
...σε μια από τις παναμέζικες εταιρίες, στις οποίες συμμετέχει ο Μεταξάς πρόεδρος είναι ο δικηγόρος Παναγιώτης Μπερνίτσας. Πρόκειται για καλό φίλο του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος είχε επιλεγεί στο παρελθόν ως σύμβουλος αποκρατικοποιήσεων, ενώ το γραφείο του κατά το παρελθόν είχε προσφέρει υπηρεσίες στις διαπραγματεύσεις του ελληνικού Δημοσίου για τη σύμβαση προμήθειας του συστήματος ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων, C4I.
Ο Μπερνίτσας συμμετέχει επίσης και στη διοίκηση του Μπενάκειου Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου, υπό τον Αλέξανδρο Σαμαρά, αδελφό του πρώην πρωθυπουργού... ο Μπερνίτσας τα τελευταία χρόνια προσφέρει τις υπηρεσίες του στη Siemens, εκπροσωπώντας την στην υπόθεση συμφωνίας συμβιβασμού με το ελληνικό δημόσιο.(Ο Παπασταύρου και γύρω γύρω όλοι ,5/5/2016)
Ἐπίσης τόν Μπερνίτσα τόν βρίσκουμε στό Δ.Σ. τῆς ΕΜΑ Α.Ε.
Η ΕΜΑ Α.Ε. δραστηριοποιείται στον χώρο του aftermarket του αυτοκινήτου πάνω από 50 χρόνια. Η ΕΜΑ ΑΕ ιδρύεται από τον Χρήστο Τσούκαλη του Λουκά (1922 - 2014) στα μέσα της δεκαετίας του 50'.Ο ιδρυτής γεννήθηκε στο χωριό Βούρμπιανη Κόνιτσας της Ηπείρου και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη όπου και αποφοίτησε από το κολλέγιο Ανατόλια. Μετά τη Γερμανική κατοχή ήρθε στην Αθήνα και ασχολήθηκε με το εμπόριο ανταλλακτικών αυτοκινήτων, μηχανημάτων, λιπαντικών και ελαστικών (ἐδῶ)
Μέ τό παρακάτω βιογραφικό :
Ο Παναγιώτης Μπερνίτσας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1948.Είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου του Παρισιού. Είναι διδάκτωρ της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αναπληρωτής Καθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου & Διεθνών Εμπορικών συναλλαγών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστημίου της Θράκης. Κατά το παρελθόν έχει διατελέσει Σύμβουλος Πρωθυπουργού και διαφόρων Υπουργών Εξωτερικών & Εθνικής Οικονομίας. Είναι Διαιτητής σε διαιτησίες του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου. (ICC). Διευθύνει το Δικηγορικό Γραφείο Μ. & Π. Μπερνίτσας και είναι δικηγόρος εξουσιοδοτημένος να παρίσταται ενώπιον του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ευρεσιτεχνιών (European
Pattent Office).(ἐδῶ)
Τώρα εὐλόγως θά ἀναρωτηθῇ κανείς τί δουλειά ἔχει ὁ μεγαλοσχήμων δικηγόρος σέ μία ἑταιρεία ἡ ὁποία ἀσχολεῖται μέ τό aftermarket (ὅπως τό λένε) τοῦ αὐτοκινήτου. Χμμ...
Μήπως τό ὄνομα τοῦ ἱδρυτοῦ τῆς ΕΜΑ Α.Ε. σᾶς λέει κάτι; Ναί,εἶναι ὁ πατήρ τοῦ γνωστοῦ Λουκᾶ Τσούκαλη,προέεδρου τοῦ ΕΛΙΑΜΕΠ. Μάλιστα ! Βεβαίως γιά τό ΕΛΙΑΜΕΠ καί τόν προδοτικό ῥόλον του,τά ἔχουμε πῇ καί ξαναπῇ πολλάκις,ἄς θυμηθοῦμε μία ἀπό τίς τελευταῖες του ἐκδηλώσεις :
Τό πρᾶγμα ΕΠΕΙΓΕΙ
Ῥοζενστάϊν,Μπακογιάννη,ΓΑΠ καί στήν μέσιν ὁ Τσούκαλης ! |
Ὁ υἱός τοῦ Χρήστου ἀπό τό χωριό τῆς Ἠπείρου πού μεγάλωσε στήν Θεσσαλονίκη,σπούδασε στό Ἀνατόλια καί ἦρθε στήν Ἀθῆνα γιά νά ἀσχοληθῆ μέ τί ἄλλο μέ τά σχετικά τῆς ἀγορᾶς τῶν αὐτοκινήτων,ἀκριβῶς μετά τόν Β΄Π.Π. ὅπου κάποιοι ἤδη γνώριζαν πού βρίσκεται τό πολύ χρῆμα τῆς νέας ἐποχῆς πού ἐρχόταν...Μήπως θυμᾶστε καί τόν πατέρα τοῦ Καμμένου; Μέ τήν ἀγορά αὐτοκινήτων ἔγινε μέγας καί τρανός καί ἐκεῖνος...
Ὁ υἱός Τσούκαλης μέ σπουδές εἰς τάς Εὐρώπας ὅπου μάλιστα ἔγινε καί καθηγητής στό London School of Economics καί στό Χάρβαρντ καί τῶν Παρισίων,παρακαλῶ ! Ἔχει καί τιμές λάβῃ μεγάλες :
με το παράσημο του Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικος από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας και τη Λεγεώνα της Τιμής από τον Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας για την προσφορά του στην ευρωπαϊκή ενοποίηση...
Ὀραμα και Κουλτούρα ΕΜΑ Α.Ε. |
βράβευση από την Ιερά Σύνοδο των νομικών Μαρίνου και Παναγιώτη Μπερνίτσα. Πρόκειται για το δικηγορικό γραφείο, το οποίο – όπως σημειώνει η Σύνοδος – έχει συμβάλλει τα μέγιστα «στην προστασία εμπραγμάτων δικαιωμάτων της Εκκλησίας μας, επί ακινήτων τα οποία αμφισβητούνται». Οι δύο νομικοί βραβεύτηκαν με τον χρυσό σταυρό του Αποστόλου Παύλου, την ανώτατη τιμητική διάκριση της Εκκλησίας της Ελλάδος.(ἐδῶ)
Παντοῦ τόν βρίσκεις τόν Μπερνίτσα ! Ὅπου «ὑψηλή κοινωνία» μέσα κι᾿αὐτός...
Το λαμπερό Opening Party γιά το ανακαινισμένο GB Corner Gifts & Flavors
Καί ἡ Μαρέβα ἐκεῖ καί τό ζεῦγος Παπασταύρου,ἀλλοίμονον ! Εἴπαμε : high society ! Δεσμοί,ἄν μή τί ἄλλο...
Παπασταύρου- Μοάτσου-Μητσοτάκης-Λεβῆ-Κιοσέογλου: Μία μεγάλη οἰκογένεια τελικῶς !
Σαρακάκης Ἰωάννης
Ὁ Γιάννης Σαρακάκης,πρόεδρος τοῦ γκρούπ Σαρακάκη ἀλλά καί πρόεδρος τοῦ Ἐλληνο-Σουηδικοῦ Ἐπιμελητηρίου |
Οἱ κομμουνιστικές ῥίζες τοῦ Καμμένου...
Ἔτσι καί ὁ Σαρακάκης πού ναί μέν ξεκινᾶ,ἀκριβῶς μετά ἀπό ἕναν ἄλλο πόλεμο καί τήν Μικρασιατική καταστροφή,τό 1922 στήν Θεσσαλονίκη !
Πρόκειται για περίοδο εκρηκτικών αλλαγών στη Θεσσαλονίκη. Τρία χρόνια ύστερα από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας των Σαρακάκη-Καλόμοιρου, το 1928, όταν η εγκατάσταση των προσφύγων είχε πια προχωρήσει, ο πληθυσμός είχε ανέλθει σε 244.680 κατοίκους και ο αστικός χώρος είχε επεκταθεί κατά 600 εκτάρια.Η πόλη μετασχηματίστηκε με ταχείς ρυθμούς σε βιομηχανική περιφερειακή μητρόπολη – οι πρόσφυγες αναζωογόνησαν το εμπόριο και τη βιομηχανία, προσφέροντας την εργατική τους δύναμη, αλλά και συστήνοντας νέες ομάδες καταναλωτών. Έτσι, δεν είναι προς παραξενισμόν ότι από τις 29 μονάδες το 1920, οι βιομηχανικές επιχειρήσεις, με περισσότερους από 25 εργαζόμενους, έφτασαν στις 90 το 1933 – η περίοδος από το 1923 έως το 1940 έχει χαρακτηριστεί ως «κατ’ εξοχήν περίοδος εκβιομηχανίσεως της Θεσσαλονίκης». (ἐδῶ)
φωτό |
Η ιστορία του Ομίλου ξεκίνησε το 1922, με την έναρξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ιωάννη Δ. Σαρακάκη στη Θεσσαλονίκη, αντιπροσωπεύοντας για τη Βόρεια Ελλάδα εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της αυτοκίνησης όπως: Ansaldo, Renault, Dunlop, Hudson, Essex Motors, GM (Buick &Oldsmobile), Opel, Fiat, GMC Trucks, International Trucks, ελαστικά Dunlop κ.ά. Υπήρξε ο πρώτος συνεργάτης της Mobil και των χρωμάτων DuPont στην Ελλάδα, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης είχε στη Θεσσαλονίκη εταιρεία Ταξί με 50 οχήματα, τα οποία επιτάχθηκαν από το Ελληνικό κράτος με την κήρυξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.(ἐδῶ)
Το 1941 μετέφερε την έδρα των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων στην Αθήνα και στο διάστημα της Κατοχής διαχειριζόταν εθελοντικά 30 φορτηγά αυτοκίνητα VOLVO του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού.(ἐδῶ)
«Διαχειριζόταν» τά αὐτοκίνητα τοῦ Ἐρυθροῦ Σταυροῦ; Ἀπό ...φιλανθρωπία ; Ναί,μία «φιλανθρωπία» πού προφανῶς εἶχε καλό ἀντίκρυσμα μετά τόν πόλεμον ! Τί,κανένας τυχαῖος ἦταν ὁ Σαρακάκης; Δέν εἴδατε μέ τί κολοσσούς τῆς αὐτοκινητοβιομηχανίας συνεργαζόταν;
Τήν λοιπή ἱστορία τῆς ἑταιρείας,ἄν θέλετε τήν διαβάζετε καί ΕΔΩ,ἀπό τήν σελίδα τους.
Ἄ, νά σημειώσουμε πώς ἡ ἑταιρεία δραστηριοποιεῖται καί στήν Βουλγαρία ἀλλά καί στήν Κῦπρον. Ἔ, ναί...Ἐν τάξει...
Τέλος πάντων μήν περιμένετε νά ὑπάρχουν καί πολλές πληροφορίες γιά αὐτές τίς οἰκογένειες,τοὐλάχιστον ὅσον ἀφορᾷ τήν καταγωγή τους ( γιά τόν συγκεκριμένο διαβάζουμε πώς εἶχε καταγωγή ἐκ Σμύρνης) καί τό πῶς βρέθηκαν ἐκεῖνα τά πολύ δύσκολα χρόνια (1922),νά ξεκινοῦν τέτοια ἐγχειρήματα καί τέτοιες συνεργασίες. Κάτι πού σαφῶς προϋποθέτει πολύ χρῆμα ! Τά τελευταῖα χρόνια ἡ ἐταιρεία ἔχει ἐπεκταθῆ καί στά ναυτιλιακά ! Ἔ, τόσοι ἔχουν γίνῃ ἐφπλιστές γιατί ὄχι καί αὐτοί ;
Στη λεωφόρο Ποσειδώνος στη Γλυφάδα χτυπάει, όμως, η «καρδιά» του δεύτερου «στρατηγείου» της οικογένειας. Που, πέρα από τις στεριανές business διαθέτει και ισχυρή παρουσία στην εμπορική ναυτιλία με την Ionic Shipping. H ναυτιλιακή,- ξεχωριστός επιχειρηματικός βραχίονας από τον όμιλο Σαρακάκη-, είναι από αυτές που συμμετέχουν στην πολυεθνική «συμμαχία» της Singapore Marine, η οποία ανακοινώθηκε στις αρχές Aπριλίου 2019.
Στους βασικούς μετόχους του νέου εγχειρήματος περιλαμβάνονται βαριά ονόματα όπως ο μεγιστάνας της ναυτιλίας John Fredriksen με την Golden Ocean, ο Oλλανδός εφοπλιστής Peter Weernink, ο πρόεδρος της EEE Θεόδωρος Bενιάμης (Golden Union), η οικογένεια Mαρτίνου (Thenamaris) κ.α. Tο πλάνο της Singapore Marine προβλέπει τη δημιουργία μίας μεγάλης κλίμακας σύμπραξης στην αγορά ξηρού φορτίου, με αρχικό στόχο τα 50 πλοία κατά τον πρώτο χρόνο και 150 με 200 σε βάθος τριετίας. H Ionic Shipping έχει ένα στόλο 21 σύγχρονων ποντοπόρων, με 6 τάνκερ (από 107.508-114.737 dwt), ναυπήγησης από το 2009 έως το 2017 και 15 Bulk Carrier (από 34.000 έως 84.992 dwt) ναυπήγησης από το 2005, αλλά με τα περισσότερα να είναι «σοδειά» της τριετίας 2015-2017. (ἐδῶ)
Ἰωάννης Τρίκαρδος,πρόεδρος τῆς Tricardos SA
Β.Ι. ΤΡΙΚΑΡΔΟΣ A.E.
Η εταιρία ιδρύθηκε από τον Βασίλειο Τρίκαρδο το 1954 για την συνεργασία με την Σουηδική εταιρία STORA KOPPABERG. Αργότερα προσετέθησαν οι εταιρίες HOLMENS, SCA και άλλες για την αντιπροσωπεία χαρτομάζας, χαρτί εφημερίδας και άλλων τύπων χαρτιών όπου και διήρκησε έως το 1993.Επίσης από το 1956 αντιπροσωπεύει την εταιρία KRONOS TiO2 και αργότερα προσετέθησαν και άλλες εταιρίες παραγωγής πρώτων υλών για την βιομηχανία. Από το 1963 ανέλαβε την αντιπροσωπεία της ANIC η οποία αργότερα μετονομάσθει ENICHEM POLYMERI κ.λπ. Από το 1969 ανέλαβε την αντιπροσωπεία πολλών κατασκευαστών μηχανημάτων για την βιομηχανία πλαστικών και άλλων τομέων.
ΤΡΙΚΑΡΔΟΣ Α.Ε.
Ιδρύθηκε από τον Βασίλειο και Γιάννη Τρίκαρδο το 1981 όπου και ανέλαβε τη δραστηριότητες της ENICHEM POLYMERI ,η συνεργασία διήρκησε μέχρι το 1997 οπότε η ως άνω άνοιξε δικά της γραφεία στην Ελλάδα. Από το 1997 μέχρι σήμερα η Τρίκαρδος Α.Ε. συνεργάστηκε με διάφορες εταιρίες πολυμερών και άλλων χημικών προϊόντων . Επιπρόσθετα από το 2002 έως το 2007 είχε αναλάβει της πωλήσεις ανελκυστήρων και κυλιόμενων σκαλών της Ελβετικής εταιρίας SHINDLER. Οι εταιρίες B.I.Τρίκαρδος A.E. &Τρίκαρδος Α.Ε. σήμερα ασχολούνται με αντιπροσωπείες , εμπόριο και διανομή πρώτων υλών κυρίως για την βιομηχανία χρωμάτων καθώς και συστήματα αυτοματοποίησης και μηχανικό εξοπλισμό. Πλαστικές πρώτες ύλες και βιομηχανικό εξοπλισμό για την βιομηχανία των πλαστικών. Προμήθειες για τους παραγωγούς ενέργειας.
Καί τά παιδιά τοῦ Τρίκαρδου «παίζουν» μέ κοσμήματα,μπουτίκ καί ἀλυσίδες καταστημάτων,ἐννοεῖται...
Λαμπερά εγκαίνια του νέου καταστήματος κοσμημάτων Angelo di Spirito Rosa!
Συνεχίζεται...
Ἡ Πελασγική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου