Ο δήμαρχος συνέχισε τα… ανοίγματα προς τη γείτονα λέγοντας ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη που «γεννήθηκε η τουρκική δημοκρατία» και αποκάλυψε ότι έπαιξε πρόσφατα σε σκηνή τουρκικού σίριαλ (στη σειρά Πειρασμός).
Αναφερόμενος στην κοινωνική πολιτική που θα ασκήσει ο δήμος, τάχθηκε υπέρ της διανομής χρήσης ηρωίνης από τις δημοτικές υπηρεσίες. «Είναι υποχρέωσή μας να δίνουμε σύριγγες στους ναρκομανείς». Και πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι η λελογισμένη παροχή ηρωίνης είναι θεμιτή σε αποδεδειγμένους ναρκομανείς, όταν δεν γίνεται αλλιώς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου