
![]() |
| Ξεπλένουν τις αμαρτίες τους με αίμα |
Αὐτό εἶναι πού μέ «καίει»,κυριολεκτικῶς ἴσως,ὅταν παρακολουθῶ,σχεδόν τούς πάντες πού κατέχουν τήν ὅποια ...ἐξουσία,ἄμεσον ἤ ἔμμεσον,νά προσπαθοῦν καί μάλιστα ἐναγωνίως νά μοῦ ἐπιβάλλουν τήν παρουσία ἀτόμων πού ἀνήκουν στό ἰσλάμ ἀλλά καί σέ ἀλλότριες φυλές ! Καί ἔτι περισσότερο μέ ἐνοχλεῖ πού καταβάλουν ἐναγώνια προσπάθεια νά μέ πείσουν πώς :πρέπει νά γνωρίσω τό ἰσλάμ !
Λοιπόν,πόσο μπορεῖ νά μοῦ ἀλλάξῃ τήν ἐντύπωσιν πού ἔχω γι᾿αὐτό,ὅταν γνωρίζουμε πώς λιθοβολοῦνται γυναῖκες ἐπεί δή ἀντάλλαξαν μία καλημέρα μέ ἕναν ἄνδρα.Ἤ θεωροῦν νομιμότατο νά παντρεύονται 5χρονα καί 6χρονα κοριτσάκια ἄνδρες μεσόκοποι.Ἤ ὅτι ὁ βιασμός τῆς γυναίκας εἶναι πάρα πολύ φυσιολογικόν πρᾶγμα! Ἤ ξυλοκοποῦνται,ἐνίοτε μέχρι θανάτου παιδιά,ἀπό τόν ἴδιο τους τόν γονέα,ἐπεί δή ξέχασαν τήν συγκεκριμένη σοῦρα πού τά ἐρώτησε. Ἤ γκρεμίζουν ἀπό ταράτσες πολυορόφων κτηρίων,ἄτομα τῶν ὁποίων οἱ σεξουαλικές προτιμήσεις δέν εἶναι συναφεῖς πρός τό κοράνι. Ἤ,ἤ,ἤ ...
Τί θ᾿ἀλλάξῃ λοιπόν,ἡ ἐνδελεχής γνωριμία μέ τό ἰσλάμ σ᾿ὅλα τά ἀνωτέρῳ,στήν γνώμη ἑνός δυτικοῦ ; Μήπως ἐννοοῦν κάτι σάν τήν δικηγόρο τοῦ ἀφγανοῦ βιαστή/τέρατος τῆς Μυρτώς,πού εἶπε : Μά εἶναι στήν κουλτούρα τους καί εἶναι φυσιολογικόν,αὐτό πού ἔκανε...! (Οἱ ὑπηρέτες τῆς Παγκοσμιοποιήσεως πρέπει νά ...ξεχωρίζουν !)
Ἄν εἶναι αὐτός ὁ σκοπός ὅλης αὐτῆς τῆς προσπάθειας/προπαγάνδας τῆς ΝΤΠ,τότε ἀντιλαμβάνομαι πλήρως τόν λόγον καί τήν αἰτίαν...Μόνον πού στήν περίπτωσιν τῆς Ἑλλάδος καί τῶν Ἑλλήνων ἔχουν κάνῃ ἔνα πολύ σοβαρό λάθος : 400 χρόνια ὄχι μόνον γνώρισαν,οἱ Ἕλληνες τί ἐστί ἰσλάμ,ἀλλά μέ τήν Ἐπανάστασιν τοῦ 1821 καί τούς αἱματηρούς ἀγῶνες ἐπέτυχαν τήν ἐκδίωξιν τῶν μουσουλμάνων κατακτητῶν,τήν ἀποτίναξιν ἀπό ἕναν σκληρότατο καί ἄκρως βαρβαρικό ζυγό καί τήν Παλιγγενεσία τοῦ Ἔθνους μας !
Κανείς,λοιπόν,μά ΚΑΝΕΙΣ,ὅσες προσπάθειες καί νά κάνῃ,ὅποια προπαγάνδα καί νά ἀκολουθήσῃ,ἀπ᾿ὅποια θέσιν καί νά βρίσκεται,ὅτι μέσον καί νά ἐπιλέξῃ πρός ἐπίτευξιν τῶν ἀθλίων σχεδίων του,δέν θά ἐπιτύχῃ μία τέτοια παραδοξη καί ἀφύσικη συμβίωσιν. Αὐτό ἄς τό βάλουν πολύ καλῶς στό μυαλό τους. Στό τέλος τό μόνο πού θά κάνουν εἶναι νά ἀποδεχθοῦν τήν ἦττα τους ! Τελεία καί παύλα._
Ἡ Πελασγική






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου