Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

«Ἀρμονική συνύπαρξις» ἤ ἐπικράτησις τοῦ ἰσλάμ;

Ὅλοι,πλέον,στήν ὑπηρεσία τῆς ἀπολύτου προδοσίας !
Ὁ «πεφωτισμένος» Ἀρχιεπίσκοπος Τιράνων, Ἀναστάσιος,τοῦ ὁποίου τό ἐπίσης «πεφωτισμένο» βιβλίο προσφέρουν οἱ ἐκδόσεις τοῦ ΔΟΛ,(οἱ ὁποῖες ἐδῶ καί 3 χρόνια εἶναι στά χέρια τοῦ κουμπάρου τῶν Μητσοτακαίων,Μαρινάκη -ἐδῶ-),καί μᾶς προτρέπουν νά τό διαβάσουμε ὡς «ἀπαραίτητο γιά τήν κατανόησιν τοῦ ἰσλάμ»,μᾶς φέρνει ὡς παράδειγμα λοιπόν,ὁ Ἀναστάσιος, τήν ἀρμονική συνύπαρξιν χριστιανῶν καί μουσουλμάνων,στήν Ἀλβανία.


Χρειάζεται νά μπῶ σέ λεπτομέρειες γιά τό πόσον «ἀρμονική» εἶναι αὐτή ἡ συνύπαρξις; Ἄς μᾶς τό ποῦν οἱ ὁμογενεῖς μας,ὡς οἱ καλλίτεροι μάρτυρες,ἀφοῦ βιώνουν αὐτή τήν «ἀρμονική συνύπαρξιν» καθημερινῶς καί ἀδιαλείπτως,ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ἐμβέρ Χότζα μέχρι σήμερα :

« ...το παρών «δημοκρατικό» καθεστώς στη χώρα, φαίνεται πως εξελίσσεται σε μια μεταλλαγμένη «χοτζική δικτατορία»...Η εχθρότητα και το μένος κατά των γηγενών Ελλήνων, ξεκινά να εισρέει μαζικά στις κοινότητές τους εδώ και πολλά χρόνια, είτε με διάφορες λεκτικές προκλήσεις από μερίδα Αλβανών, είτε από τα αλβανικά Μ.Μ.Ε. τα οποία βομβαρδίζουν καθημερινά το ενημερωτικό κοινό, με άκρατο εθνικισμό, ή καλύτερα θα λέγαμε, με ανθελληνισμό...Επίσης τα περιστατικά μεροληψίας έναντι των Ελλήνων, καλλιεργούνται έντονα από την τοπική αλβανική αστυνομία, τα δικαστήρια και από τις εκάστοτε ληστρικές συμμορίες, οι οποίες λεηλατούν τα σπίτια των ομογενών μας, ή απλώς προκαλούν φθορές για εκφοβισμό και εγκατάλειψη των πατρογονικών τους εστιών...
...Έως πότε θα συνεχίζει αυτή η απάθεια από την επίσημη ελληνική πολιτεία; Μήπως τελικά η ίδια η Ελλάδα θέλει να επιβεβαιώσει την καταλυτική συμμετοχή της, στην συστηματική – υπόγεια γενοκτονία των ίδιων της των παιδιών; (ἀπό ΕΔΩ)

Ἄμ ὅπως φαίνεται δέν εἶναι μόνον ἡ συμμετοχή τῆς ἑλλαδικῆς κυβερνήσεως (ἀνέκαθεν) πρός τήν κατεύθυνσιν αὐτήν,ἀλλά καί τῶν ἀνωτέρων ἱεραρχῶν τῆς ἑκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Κυρίως ὅμως,ὅπως φαίνεται,αὐτή ἡ γενοκτονία προχωρᾶ  ἀκόμη πιό βαθιά συμπεριλαμβάνουσα καί τήν ἴδια τήν χώρα τῶν Ἑλλήνων ! Λυτοί καί δεμένοι ἔχουν πέσῃ πάνω μας γιά νά μᾶς πείσουν γιά τούς «καλούς» μουσουλμάνους πού θέλουν νά ὑπάρξουν ἀρμονικῶς μαζύ μας ! Ἀρμονικῶς; 


Άλλο ένα αιματηρό περιστατικό στο νησί με πρωταγωνιστές αλλοδαπούς.Την οργή της τοπικής κοινωνίας έχει προκαλέσει το περιστατικό με το μαχαίρωμα Έλληνα στην πλατεία Σαπφούς στη Μυτιλήνη.
Τέσσερις μαχαιριές στο στήθος «εισέπραξε» ένας Έλληνας που περνούσε από την κεντρική πλατεία (Σαπφούς) του Μυτιληνιστάν , Σαββάτο το πρωί! Ο άτυχος Έλληνας έπεσε πάνω σε μια από τις συνήθεις συμπλοκές των «προσφύγων» στην συγκεκριμένη πλατεία, κι έφαγε τις μαχαιριές υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Εν συνεχεία μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της πόλης –το οποίο βρίσκεται στην «ελληνική πλευρά» του νησιού, καθώς σύμφωνα με ΜΚΟ υπάρχει και μη ελληνική πλευρά- όπου νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση. Ευτυχώς όμως, έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο για τη ζωή του.(ΕΔΩ)

Ναί,δυστυχῶς ἔτσι καί χειρώτερα ἔχει ἡ κατάστασις στά Δωδεκάνησα,ὄχι μόνον στήν Λέσβον. Καταλάβατε ;  Στό νησί ὅπου:  σύμφωνα με ΜΚΟ υπάρχει και μη ελληνική πλευρά !

Τόσο ἀρμονική συνύπαρξις !

Ἀλλά εἴπαμε πρέπει νά διαβάσουμε τό βιβλίο τοῦ Ἀναστασίου διότι εἶναι : «ἀπαραίτητο γιά τήν κατανόησιν τοῦ ἰσλάμ». Διότι,ἀγαπητοί μου,ἐάν δέν τό κατανοήσετε,καί αὔριο-μεθαύριο,πού θά ἔχουν δημιουργηθῇ ἐπισήμως πλέον,μουσουλμανικές πόλεις ἐν Ἑλλάδι,τῇ φροντίδι τῶν ἑλλαδικῶν κυβερνήσεων,μπορεῖ νά πέσετε πάνω σέ κάποια δικούς ἐπικράτεια καί ἀλλοίμονό σας. Ὅλα μπορεῖ νά συμβοῦν,ἀκόμη καί :



ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ISIS: «ΠΡΟΣΦΥΓΑΚΙΑ» ΠΕΤΑΞΑΝ «ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΟ» ΑΠΟ ΤΑΡΑΤΣΑ! ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ «ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ»;

Λέτε νά μήν γνωρίζει ὁ κουμπάρος ; Ἄμ ξέρει,ξέρει διά τοῦτο καί ἡ ἀνάλογος ...ἐμφάνισις...



Βρέ,δέν πᾶτε στόν ἀγύριστο γιά νά μήν πῶ καμμιά βαρύτερη κουβέντα. Ἄϊ στά τσακίδια πιά,σιχάματα,ἐλεεινά καί τρισάθλια ὑποκείμενα.

Ἄμ θά ἔρθῃ ἡ ὥρα σας καί δέν θά εἶναι μακριά. Θυμηθεῖτε το...


Ἡ Πελασγική
http://sxolianews.blogspot.com/2020/06/blog-post_7.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου