Το
φαινόμενο "Ομπάμα" είναι η καλύτερη απόδειξη της ύπαρξης ενός κρυφού
διευθυντηρίου, το οποίο κυβερνά τον κόσμο ...Η απόδειξη ότι μπορείς να
βάλεις ακόμα και ένα κατοικίδιο να παριστάνει τον Πρόεδρο, χωρίς ποτέ
κανένας να αντιδράσει ή να το αμφισβητήσει. Ο Ομπάμα, με βάση τα
πεπραγμένα τής θητείας του, είναι με διαφορά ο μεγαλύτερος εγκληματίας
τής μεταπολεμικής ιστορίας τού Δυτικού Κόσμου και παρ' όλα αυτά κρίνεται
μόνον για τα ανέκδοτά του και για τίποτε άλλο. Ως Πρόεδρος της ίδιας
της χώρας του είναι ο πιο αποτυχημένος, εφόσον στις ημέρες του υπήρξε
μια ανεξέλεγκτη κορύφωση των κοινωνικών προβλημάτων, η οποία οδηγεί με
μαθηματική ακρίβεια στην κοινωνική "έκρηξη".
Ο
άνθρωπος είναι περίπτωση ...Μόνον τον κλόουν κάνει από μόνος του,
εξαιτίας τού πηγαίου ταλέντου ...Όλα τα άλλα τα κάνει με το "σκονάκι"
που του δίνουν οι τοκογλύφοι ...Ούτε μία κουβέντα δεν λέει —μπροστά στις
κάμερες— εκτός "γραμμής" ...Ούτε μία απόφαση δεν παίρνει μόνος του
—πίσω από τις κάμερες— εκτός "γραμμής". Στη θητεία τού πρώτου μαύρου
Προέδρου αστυνομικοί σκοτώνουν τους μαύρους σαν τα σκυλιά στους δρόμους
και ο νέγρος Πρόεδρος απλά "κλαψουρίζει". Δεν έχει να κάνει κάτι άλλο,
από τη στιγμή που τις πολιτικές τις επιλέγουν τα αφεντικά. Από εκεί και
πέρα το μόνο που απομένει στον "αχυράνθρωπο" είναι η παθητική
"συμπόνια". Αυτό έκαναν οι νέγροι επιστάτες, όταν οι λευκοί βασάνιζαν
τους μαύρους στις βαμβακοφυτείες και το ίδιο κάνει και ο νέγρος ένοικος
του "λευκού" Λευκού Οίκου.
Μιλάμε
για μια "βιτρίνα" εξουσίας, που όμοιά της δεν έχει ξαναστηθεί. Όμως,
πίσω απ' αυτήν υπάρχει πολύ μεγάλο παρασκήνιο και βέβαια πολύ "βρομιά"
..."Βρομιά", η οποία ξεκινάει από στρατιωτικά εγκλήματα και φτάνει στα
διεθνή κυκλώματα ναρκωτικών και trafficking.
Στην κυριολεξία απ' όπου κι αν τον "πιάσεις" τον Ομπάμα, είναι βέβαιον
ότι θα "λερωθείς". Ο άνθρωπος αυτός είναι μέλος μιας μεγάλης συμμορίας, η
οποία λυμαίνεται τον Πλανήτη και αυτό πλέον είναι κάτι το οποίο δεν
κρύβεται. Ο Λευκός Οίκος είναι τόσο μαύρος, που στο μέλλον θα αποτελεί
το κύριο παράδειγμα του "κατ' ευφημισμόν" χαρακτηρισμού.
Κάτω
από την πίεση των αναγκών τής επιβίωσής της η συμμορία αυτή δεν
διατηρεί ούτε τα προσχήματα ...Δεν ρισκάρει ούτε τη θεωρητική περίπτωση
να "νοθεύσει" ο λαός με τη βούλησή του τον σχεδιασμό των προσώπων αυτών,
τα οποία θα αναλάβουν πόστα και ρόλους. Ο διάδοχος του Ομπάμα πρέπει να
είναι δική τους επιλογή και κανενός άλλου. Γι' αυτόν τον λόγο βάζουν
τον Ομπάμα να υποστηρίζει την Κλίντον με τόσο απροσχημάτιστο τρόπο, που
το κάνει εις βάρος τού κύρους τού ίδιου τού αξιώματός του.
Ο
Πρόεδρος ΟΛΩΝ των Αμερικανών δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να υποστηρίζει
τον υποψήφιο των ΜΙΣΩΝ Αμερικανών και να βρίζει τους υπόλοιπους. Είναι
πρωτοφανές για έναν εν ενεργεία Πρόεδρο των ΗΠΑ να αναλαμβάνει να
"τρέξει" την προεκλογική εκστρατεία μιας ομοϊδεάτισσάς του. Στην
κυριολεξία βέβαια όχι μόνον ομοϊδεάτισσάς του, αλλά συνενόχου του,
εφόσον τα εγκλήματα αυτά, για τα οποία διερευνάται η Χίλαρι από τις
ομοσπονδιακές αρχές, είναι εγκλήματα που αφορούν τη δική του κυβέρνηση,
καθώς η Χίλαρι ανήκε σ' αυτήν την κυβέρνηση. Μιλάμε για χιλιάδες email, τα οποία η Υπουργός Εξωτερικών διαχειριζόταν από τον ιδιωτικό της server και
όχι από τα επίσημα "κανάλια" των κρατικών υπηρεσιών. Γιατί είναι
έγκλημα αυτό; ...Γιατί απλούστατα η πολιτική ενός κράτους με τον τρόπο
αυτόν γινόταν ιδιωτική πολιτική μιας συμμορίας ...Γιατί ποτέ και κανένας
ιστορικός ή πολιτικός ή δικαστικός παράγοντας δεν θα μάθει την αλήθεια
που αφορούσε την ΑΛΗΘΕΙΑ μιας κρατικής πολιτικής...
ΠΟΤΕ
και για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο δεν θα μάθουμε ως ανθρωπότητα αν ένας ηγέτης των
ΗΠΑ έκανε το "λάθος" επειδή ήταν πολιτικά ανίκανος ή απλά διεφθαρμένος.
Με απλά λόγια, δηλαδή, μια συμμορία ιδιωτών έκανε παγκόσμια πολιτική με
τις "πλάτες" τού κράτους των ΗΠΑ. Υπηρετήθηκαν ιδιωτικά συμφέροντα εν
αγνοία τού αμερικανικού λαού και με χρήση των υποδομών του. Αυτό είναι
το έγκλημα της συμμορίας Ομπάμα-Κλίντον. Γι' αυτόν τον λόγο —και όχι
εξαιτίας άγνοιας— η Κλίντον χρησιμοποιούσε το ιδιωτικό και βέβαια
ευάλωτο σε hacking ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και όχι το ασφαλές και θεωρητικά απρόσβλητο δίκτυο των αμερικανικών κρατικών υπηρεσιών.
Ως
εκ τούτου η ιστορία των ΗΠΑ —και όχι μόνον— έχει "κενά", τα οποία δεν
θα αναπληρωθούν ποτέ με αξιόπιστα στοιχεία ...Τεράστια "κενά", γιατί η
συμμορία των υπαλλήλων των τοκογλύφων έχει κάνει χιλιάδες delete.
Ποτέ δεν θα μάθουμε αν ο Καντάφι ανατράπηκε, επειδή αυτό συνέφερε την
αμερικανική πολιτική ή αν συνέφερε την κερδοφορία τού Σόρος. Ποτέ δεν θα
μάθουμε αν η Ευρώπη "πνίγηκε" στους λαθρομετανάστες εξαιτίας της
αλληλεγγύης των λαών της ή εξαιτίας των επιδιώξεων της Goldman Sachs.
Εμείς οι Έλληνες ποτέ δεν θα μάθουμε αν η Ελλάδα μπήκε στο "θανατηφόρο"
Μνημόνιο επειδή αυτό ήταν το σωστό και το δίκαιο ή αν αυτό έγινε για να
κονομήσουν τα αφεντικά τής Κλίντον και μεταξύ αυτών και ο γαμπρός της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου