Τί κρατοῦμε ἀπό αὐτά; Πρῶτον :πόσο εὐχαριστημένος εἶναι ὁ πρώην κνίτης,μετέπειτα συνασπίτης καί σημιτικός καί στήν συνέχεια μητσοτακικός (ἐντός κι᾿ἐπί τά αὐτά,δῆλα δή),Θεοδωρικάκος πού μέ τήν ἀμέριστον συμπαράστασιν τῆς ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μπῆκαν λουκέτα στούς ναούς,δέν ἑορτάσθη ἡ Ἀνάστασις,ἔπεφταν τά πρόστιμα ἀλλά καί οἱ συλλήψεις βροχή τόσο στούς παραβάτες ἱερεῖς ὅσο καί στούς πιστούς.Μέ ἄλλα λόγια ἡ σχεδιασμένη σταδιακή ἀπομάκρυνσις τῶν πιστῶν ἀπό τήν ἐκκλησία ἐπετεύχθη!
καί δεύτερον :Συμπεριέλαβε τόν ἑαυτό του,ὁ μαρξιστής Θεοδωρικάκος,στούς Χριστιανούς ! Ναί,ἡ ὑποκρισία τό ἀπαιτεῖ.Τό ἀπαιτεῖ,λέμε...Καί ξέρετε γιατί τό λέμε; Ἰδού :
Διαβάσαμε με προσοχή τις δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών κ. Τ. Θεοδωρικάκου κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο, αλλά είναι άξια απορίας η αναφορά του ότι «έτσι όλοι οι Έλληνες πιστοί στη θρησκεία μας καταφέραμε να τα βγάλουμε πέρα σε αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση». Δηλαδή, οι Έλληνες πιστοί σε άλλη θρησκεία δεν συνέβαλαν στην αντιμετώπιση της πανδημίας που έπληξε τη χώρα μας και τον κόσμο όλο; Ή μήπως, για τον κύριο Yπουργό, οι πιστοί άλλου θρησκεύματος δεν είναι και τόσο «Έλληνες», όσο οι συμπολίτες μας Χριστιανοί Ορθόδοξοι;
...θεωρούμε ότι η σχετική δήλωση του κ. Υπουργού προκαλεί διαχωρισμούς και αποκλεισμούς που δεν συνάδουν με το πνεύμα αρμονικής συνύπαρξης και αλληλοσεβασμού μεταξύ των θρησκευτικών ομάδων της ελληνικής κοινωνίας. Είμαστε βέβαιοι ότι ο κ. Θεοδωρικάκος θα προβεί στις απαραίτητες διευκρινίσεις. (4 Ἰουνίου ἀπό τό ΚΙΣ,ἐδῶ)
Καί πρίν περάσει οὐδέ κἄν ἔνα 24ωρο,ὅντως ὁ Θεοδωρικάκος προέβει στίς «ἀπαραίτητες διευκρινίσεις» :
Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος εκφράζει την ικανοποίησή του για τις διευκρινιστικές δηλώσεις του Υπουργού Εσωτερικών κ. Τ. Θεοδωρικάκου, ο οποίος μετά από επικοινωνία του με τον Πρόεδρο του ΚΙΣΕ κ. Δαυίδ Σαλτιέλ, τον διαβεβαίωσε ότι δεν είχε καμία πρόθεση «διαχωρισμού ή αποκλεισμού» των πιστών άλλων θρησκειών από την εθνική προσπάθεια καταπολέμησης της πανδημίας που έπληξε τη χώρα μας και ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες μετέχουν αυτής της προσπάθειας ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής ή θρησκείας.(5 Ἰουνίου,ἀπό τό ΚΙΣ,ἐδῶ)
Τώρα ἐσεῖς θά νομίζετε πώς κατά λάθος εἶπε ὅσα εἶπε ὁ θεοδωρικάκος,ἔ; Νά μήν τό νομίζετε καθόλου.Διότι ἕνα ἄτομο πού ἐξ ἰδεολογίας κατατάσσεται ὡς ἄθεος δέν μπορεῖ ἔστω ἐκ παραδρομῆς νά συμπεριλάβῃ τόν ἑαυτό του σέ συγκεκριμένη κατηγορία πιστῶν. Δέν γίνεται,πῶς νά τό κάνουμε. Συνεπῶς ἐάν ἀπέφευγε τήν κατηγοριοποίησιν τῶν Ἑλλήνων ὡς πρός τήν πίστιν,θά ἔπρεπε νά πῇ :ὅλοι οἱ Ἕλληνες πολίτες,χωρίς τήν συγκεκριμένη ἐπισήμανσιν πού προστέθηκε μετά τίς διευκρινίσεις : όλοι οι Έλληνες πολίτες μετέχουν αυτής της προσπάθειας ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής ή θρησκείας .
Καταλάβατε τήν διαφορά; Ναί,τώρα τήν κατάλαβαν οἱ πάντες. Καί ὄχι μόνον τήν κατάλαβαν ἀλλά ἐμπέδωσαν καί τόν χαρακτηρισμό τῶν μελλοντικῶν ἑλλήνων πολιτῶν : ποικιλόχρωμοι,ποικιλόφυλοι καί ποικιλόθρησκοι...
Ἔτσι,γιά νά μήν εἴμεθα ἀφελεῖς καί χαύουμε ὅ,τι μᾶς σερβίρουν οἱ κάθε λογῆς θεοδωρικάκοι,σύμβουλοι καί ὑπουργοί τοῦ Κούλη πού νοιώθει :
« υπερήφανος όταν πηγαίνω σε παρελάσεις και βλέπω μια κοινωνία η οποία μετατρέπεται σε πολυπολιτισμική σιγά σιγά»
καί πιστεύει πώς : «...Φυσικά ο Μαρξ είναι από τα κορυφαία μυαλά. Άλλωστε στο Χάρβαρντ διδάχθηκα συστηματικά μαρξισμό»(ἐδῶ. Περᾶστε κι᾿ἀπό ἐδῶ.)
Ἔμ,τζάμπα πῆγε ἡ «συστηματική διαδασκαλία τοῦ μαρξισμοῦ,στό Χάρβαρντ» ;
Γι᾿αὐτό σᾶς λέω πώς εἶχε τούς λόγους του ὁ Θεοδωρικάκος πού εἶπε ὅσα εἶπε στόν Ἱερώνυμο.Εἶχε τούς λόγους του πού κατά σύμπτωσιν ὁδήγησαν,γιά ἀκόμη μία φορά στήν καταδίκη τοῦ ῥατσισμοῦ ἤ πῶς τό εἶπε τό ΚΙΣ : «η σχετική δήλωση του κ. Υπουργού προκαλεί διαχωρισμούς και αποκλεισμούς που δεν συνάδουν με το πνεύμα αρμονικής συνύπαρξης και αλληλοσεβασμού » ! Γιά νά ξέρουμε μέ ποιούς,δυστυχῶς γιά ἐμᾶς,ἔχομε νά κάνουμε...
Ἡ Πελασγική



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου