Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Μητσοτάκης: «Στο Ισραήλ θα είναι το πρώτο μου ταξίδι μετά την άρση των μέτρων για τον κορωνοϊό». Που αλλού; Έκλεισε η Βουλή του Ισραήλ. Ανακοινώθηκε λόγω κορονοϊού αλλά κυκλοφόρησαν φήμες ότι άλλη είναι η αιτία.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΪΚΩΝ. Ο ΚΟΥΛΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΟ… ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. Κεραμέως: «Βασιζόμαστε σε έρευνες για τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο».
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θα ταξιδέψει στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ. Αυτό θα είναι το πρώτο του ταξίδι μετά την άρση των μέτρων που επιβλήθηκαν εξαιτίας του κορωνοϊού. 

Η επίσκεψη αναμένεται για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, χωρίς ωστόσο να έχει καθοριστεί ακριβής ημερομηνία.

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha», το ταξίδι του πρωθυπουργού επέρχεται εν μέσω της απόφασης της Τουρκίας να προχωρήσει στη χορήγηση αδειών για έρευνες υδρογονανθράκων στα έξι ναυτικά μίλια από τα ελληνικά νησιά.
 
Ο κ. Μητσοτάκης αναμένεται να ζητήσει τη στήριξη του Ισραηλινού πρωθυπουργού, Βενιαμίν Νετανιάχου, στο πλαίσιο και της συμμαχίας των δύο χωρών.

Στο μεταξύ, ο κ. Μητσοτάκης, το απόγευμα της Τετάρτης, συναντήθηκε με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις, σεβόμενη το διεθνές δίκαιο. Ανέφερε επίσης, ότι η Αθήνα δεν επιθυμεί την ένταση, εκφράζοντας την ελπίδα ότι θα ξεπεραστεί και αυτή η ένταση.

Πρόσθεσε δε ότι η στήριξη της Ευρώπης στα ελληνικά δίκαια είναι δεδομένη και επεσήμανε πως «η Ελλάδα έχει αναλάβει την προστασία των συνόρων όλης της ΕΕ».

Υπενθυμίζεται ότι η ένταση κλιμακώθηκε σημαντικά, μετά την απόφαση της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας της Τουρκίας να ζητήσει άδειες για την έναρξη ερευνών σε θαλάσσια οικόπεδα, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση έξι ναυτικών μιλίων από τις ελληνικές ακτές.

Οι έρευνες αυτές εδράζονται στην πάγια θέση της Τουρκίας περί μη αναγνώρισης του δικαιώματος των νησιών για την ύπαρξη υφαλοκρηπίδας. Επομένως, θεωρεί ότι τα ελληνικά νησιά δεν διαθέτουν δικαιώματα πέραν των έξι μιλίων, δηλαδή πέραν των χωρικών υδάτων.
Έκλεισε η Βουλή του Ισραήλ λόγω κορονοϊού; 
Αφού έλαβε επιθετικά μέτρα για την αντιμετώπιση της παγκόσμιας πανδημίας τον Μάρτιο και είδε τα νέα κρούσματα να μειώνονται, το Ισραήλ χαλάρωσε τα μέτρα τις τελευταίες εβδομάδες. Όμως αξιωματούχοι προειδοποιούν ότι ο εφησυχασμός θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναζωπύρωση της πανδημίας.
Κρούσμα σε βουλευτή
Η Κνέσετ των εκατόν είκοσι εδρών ανακοίνωσε ότι ζητήθηκε από το προσωπικό που δεν θεωρείται απολύτως απαραίτητη η φυσική παρουσία του να μείνει στο σπίτι και όλες οι συνεδριάσεις επιτροπών που ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθούν σήμερα αναβλήθηκαν «ενόψει της διενέργειας έρευνας για τις επιπτώσεις» που είχε η διάγνωση ότι ο Σάμι Αμπού Σαχάντα προσβλήθηκε από τον κορονοϊό.
«Απευθύνω έκκληση προς όλους όσοι βρέθηκαν κοντά μου να απομονωθούν και να υποβληθούν σε τεστ», τόνισε ο Αμπού Σαχάντα μέσω Twitter. «Ο ιός κυκλοφορεί ακόμη ανάμεσά μας και η επιστροφή στη λεγόμενη ρουτίνα τον βοηθάει να εξαπλώνεται σε μεγαλύτερη κλίμακα και με μεγαλύτερη ταχύτητα», πρόσθεσε.

Ανησυχίες για δεύτερο κύμα
 
Τα σχολεία του Ισραήλ άνοιξαν τον περασμένο μήνα, αλλά οι ανησυχίες εντείνονται όσον αφορά το ενδεχόμενο ορισμένα παιδιά να μολύνουν άλλα, παρά τα μέτρα προστασίας που εφαρμόζονται. Ισραηλινά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν σήμερα ότι 42 σχολεία έκλεισαν εξαιτίας κρουσμάτων μόλυνσης από τον κορονοϊό.
Το υπουργείο Παιδείας δεν έχει επιβεβαιώσει τον αριθμό αυτό
«Κάθε εκπαιδευτικός θεσμός όπου υπάρχει νοσηρότητα θα κλείνει», τόνισε ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου σε ανακοίνωση που δημοσιοποίησε χθες Τετάρτη, προσθέτοντας πως το προσωπικό πρέπει να επιδιώκει την προστασία του και να εφαρμόζει μέτρα για να τηρούνται αποστάσεις ανάμεσα στους μαθητές.
Στο Ισραήλ των 9 εκατομμυρίων κατοίκων έχουν καταγραφεί συνολικά ως εδώ 290 θάνατοι εξαιτίας της COVID-19 επί συνόλου 17.343 κρουσμάτων μόλυνσης από τον SARS-CoV-2. Στη χώρα έχουν γίνει διαγνωστικά τεστ σε πάνω από 593.000 ανθρώπους, σύμφωνα με το υπουργείο.
ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
http://autochthonesellhnes.blogspot.com/2020/06/blog-post_92.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου