Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Αλήθεια, για αυτό το « I can't breathe » δεν είδα από κάποιους anti κάποια ευαισθησία.

Μήπως ήταν............ παράπλευρες απώλειες ή στην λάθος πλευρά της ρίψης μολότοφ;
 
Υ.Γ:Αφιερωμένο στους εγχώριους #antifa 
που ακόμα σιωπούν για την υπόθεση της Marfin, 
ευαίσθητοι a la carte....


kartson.blogspot.com 
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2020/06/i-cant-breathe-anti.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου