Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Όλους τους είχαμε... Άγγλους και τουρκαλάδες... μόνον οι Εβραίοι, ξανά, στην Κύπρο ΜΑΣ, μάς έλειπαν... Όταν μιλάμε για τουρκο - ισραηλινή κατοχή, νομίζετε ότι σάς κάνουμε πλάκα... δεν σάς κάνουμε πλάκα... σοβαρώτατα σάς τα λέμε...

 

Περισσότερα, εδώ.

http://esxatianasxesi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου