Περισσότερα, εδώ. Εν τω μεταξύ, στις ΗΠΑ, «θέλουν να εξαλείψουν τους ανεμβολίαστους που έχουν νοσήση, για να_κρύψουν τους θανάτους από τα εμβόλια»...
Διαβάστε κι αυτό εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου