Η όλη ιστορία ξεκίνησε από την ανεξέλεγκτη παράνομη μεταφορά λαθραίων καυσίμων. Μάθαμε τελικά πως και γιατί ντελαπάρισε το βυτιοφόρο; Μάθαμε σε ποια εταιρεία ανήκει και ποιος ήταν ο παραλήπτης των καυσίμων; ΚΑΙ το σπουδαιότερο: Μάθαμε ΓΙΑΤΙ κυκλοφορούσε νύχτα που απαγορεύεται ρητά η κυκλοφορία βυτιοφόρων;
Mηχανικοί επιμένουν ότι αυτή η βιασύνη δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων, όπως πότε έγινε η απαιτούμενη αυτοψία, πότε βγήκαν τα κατάλληλα τεχνικά συμπεράσματα για την έκταση των ζημιών στη γέφυρα, πότε και γιατί πάρθηκε η απόφαση για κατεδάφισή της; Φαντάζομαι ξέρετε ποιος θα πληρώσει τη γέφυρα που καταστράφηκε στον Ισθμό? Τα ίδια κορόιδα που δέχονται να πληρώνουν διόδια εφ' όρου ζωής για έργα που έχουν τελειώσει πριν δεκαετίες. Οι εργολάβοι παίρνουν τα έργα, οι πολιτικοί παίρνουν μίζες & τα κορόιδα πληρώνουν τον λογαριασμό. Υπενθυμίζεται πως όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Παρασκευής, μετά από ατύχημα με βυτιοφόρο του οποίου ο οδηγός έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα το όχημα να ανατραπεί επί του οδοστρώματος και να αναφλεγεί μετά από έκρηξη, ευτυχώς χωρίς θύματα. Η πυρκαγιά ωστόσο προκάλεσε σοβαρές ζημιές σε αερογέφυρα της Εθνικής Οδού με αποτέλεσμα από τις 5 το πρωί του Σαββάτου να εκτελούνται εργασίες κατεδάφισις της οι οποίες θα διαρκέσουν έως την Τετάρτη όπως εκτιμάται.
Το βυτιοφόρο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του οδηγού, το νοικιάζουν εταιρείες και ιδιώτες.
Η μεταφορά των καυσίμων όπως ισχυρίζεται ο 60χρονος οδηγός του βυτιοφόρου γινόταν για λογαριασμό ιδιωτικής εταιρείας στη Ζάκυνθο. Τα στελέχη της διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής που έχει αναλάβει την προανάκριση αναζητά τα αντίγραφα των παραστατικών μεταφοράς, καθώς τα πρωτότυπα έχουν καταστραφεί.
Στην «μέση» η Ελλάδα λόγω της υπό κατεδάφισης γέφυρας μια ημέρα πριν τις εκλογές:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου