Τρίτη 28 Απριλίου 2015

ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΙΝΤΙΑΚΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ;;;

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Ο Γιάνης Βαρουφάκης εκπροσωπεί το Δόγμα της Κοινής Λογικής,   που όμως έχει επικηρυχθεί και καταδιώκεται μετά μανίας επί 5 ολόκληρα χρόνια από το Δόγμα του Σοκ !!! Τα ίδια ΜΜΕ, που από το 2008 έχουν αναλάβει την εργολαβία της καθήλωσης των πολιτών της ΕΕ στους καναπέδες, έχουν παράλληλα εξασφαλίζει και τα πανάκριβα συμβόλαια της μιντιακής εξόντωσης κάθε περίεργου, ενοχλητικού τύπου, που επιχειρεί είτε να σηκώσει όρθιους τους καθηλωμένους, είτε να σπάσει τους καναπέδες, προκειμένου να τους κάνει να σηκωθούν και να σταθούν όρθιοι, ακόμη και με το ζόρι.

Στόχος τους να γραφικοποιήσουν και να στείλουν στο περιθώριο κάθε γραμματιζούμενο οικονομολόγο με προτάσεις συστημικής διαχείρισης του ζητήματος της ελληνικής κρίσης εντός ευρώ, που υπενθυμίζουν σε ντόπιους και ξένους καλοθελητάδες ότι το ενιαίο νόμισμα είναι αμετάκλητο και μη αναστρέψιμο, με αποτέλεσμα να είναι αυτό το μεγαλύτερο όπλο μας στη διαπραγμάτευση με τους δανειστές, αφού το πιστωτικό γεγονός και η ελεγχόμενη χρεοκοπία εντός ευρώ αποτελούν σε μόνιμη και διαρκή βάση τον μεγαλύτερο εφιάλτη τους.

Όμως, η κοινή λογική της διαχείρισης του ζητήματος της ελληνικής κρίσης, προσκρούει στα διεθνοποιημένα ιδιωτικά συμφέροντα του νομισματικού παραλογισμού και της χρηματοπιστωτικής διαστροφής, που σήμερα εκπροσωπούνται, έναντι αδρών πολιτικών και οικονομικών ωφελημάτων, από την ολιγαρχία της σχεδόν ισόβιας πολιτικής ηγεσίας της ΕΕ, το διευθυντήριο των μανδαρίνων της στρατηγικά δαιδαλώδους και προκλητικά υψηλόμισθης ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας, από την ΕΚΤ και τους μετόχους της, ήτοι τις ιδιωτικές εθνικές Κεντρικές Τράπεζες και, τέλος, από την πλειοψηφία του εθνικού πολιτικού προσωπικού των κρατών μελών της ΕΕ, που αντιλαμβάνεται την αποστολή του ως αυτής του καλού και υπάκοου υπαλληλάκου του διευθυντηρίου των Βρυξελλών και του Βερολίνου.

Το λάθος του Γιάνη Βαρουφάκη ήταν ότι βοήθησε και ο ίδιος τους μιντιακούς δολοφόνους του να εκτελέσουν το συμβόλαιο που ανέλαβαν, διαχειριζόμενος εντελώς εσφαλμένα τη δημόσια εικόνα του και, συγκεκριμένα, το dress code που υιοθέτησε κατά τις θεσμικές συναντήσεις του με τους ομολόγους του στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τους έκανε όλους να ασχολούνται και να στρέφουν την προσοχή της κοινής γνώμης στην εμφάνισή του, την οποία αφού καταδίκαζαν με σχετική ευκολία στα μάτια του αφελούς, συντηρητικού και δήθεν καθωσπρέπει κοινού τους, που μας αρέσει δεν μας αρέσει αποτελεί σήμερα την συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων πολιτών με δικαίωμα ψήφου, στη συνέχεια την ταύτιζαν με τις απόψεις και τις προτάσεις του, με αποτέλεσμα να καταφέρουν να πείσουν με σχετική ευκολία τα εκατομμύρια πελατάκια του audience που επηρεάζουν ότι οι θέσεις Βαρουφάκη είναι σαν το ντύσιμό του.
Προδήλως απαράδεκτες και απορριπτέες επί τη εμφανίσει !!!

Παράλληλα δε εξασφάλισαν και την αυτόματη μινιτακή εξόντωση οποιουδήποτε μεταγενέστερου αξιωματούχου της ελληνικής ομάδας διαπραγμάτευσης, που θα τολμούσε να υιοθετήσει τις θέσεις και τις προτάσεις της κοινής λογικής που εξέφρασε και υποστήριξε ο Γιάνης Βαρουφάκης, αφού τα ελεγχόμενα αυτά ΜΜΕ έχουν πλέον έτοιμο το επιχείρημα της επικοινωνιακής εξόντωσης και του επόμενου, φοράει δεν φοράει γραβάτα, που θα επικεντρώνεται στην απλή, πλην όμως αποτελεσματική επικοινωνιακή τακτική της ταύτισης των συγκεκριμένων αυτών θέσεων και προτάσεων με το dress code του προκατόχου του Γιάνη Βαρουφάκη, που θα συνοψίζεται στην φθηνή, λαϊκίστικη, κίτρινη επιχειρηματολογία ότι .......... αυτά που μας λες, είναι σαν τα πουκάμισα του Βαρουφάκη ή ότι ......... είναι τα ίδια με αυτά που μας έλεγε εκείνος ο πορτιέρης με τα ξεκούμπωτα πουκάμισα........, κλπ.      

Δυστυχώς, η παραπλάνηση ενός λοβοτομημένου τηλεοπτικού και διαδικτυακού κοινού, όπως το ευρωπαϊκό, είναι σήμερα πολύ εύκολη υπόθεση, ειδικά όταν στην επιχείρηση αυτή επιστρατεύονται οι ορδές των λεγόμενων έγκριτων και αξιόπιστων μισθοφόρων της παραπληροφόρησης που, δυστυχώς, είναι κάτοχοι δημοσιογραφικής ταυτότητας.

Ήταν δυνατή η εικόνα του Γιάνη Βαρουφάκη, όταν  κατέφθασε την πρώτη μέρα  στο Μαξίμου με τη μηχανή και το δερμάτινο μπουφάν του, φορώντας μάλιστα και κράνος.
Έγινε όχι απλά το talk of the town αλλά το talk of the world.
Η ίδια όμως εικόνα του σταδιακά φθάρθηκε από την καθημερινή υπερκατανάλωσή της στα διεθνή ΜΜΕ, που έσπευδαν μάλιστα να την υπερτονίσουν, ακόμη και εκθειάζοντάς την τις περισσότερες φορές, αφού οι μάστορες της επικοινωνίας έχουν τη μοναδική ικανότητα να σε σφάζουν καλύτερα με το βαμβάκι και την κολακεία, παρά με το μαχαίρι.

Κατά την άποψη του γράφοντος το come back του Γιάνη Βαρουφάκη θα είναι πολύ σύντομο, αφού θα δικαιωθεί μέσα σε λίγα μόνο εικοσιτετράωρα, τόσο για τις θέσεις του, όσο και για τη διαπραγματευτική στρατηγική που ακολούθησε.
Αυτή όμως τη φορά θα πρέπει να στήσει απέναντί του τους δανειστές με savoir vivre γιάπη, δηλαδή φορώντας κουστούμι και γραβάτα.


Ο μεγάλος δάσκαλος Αλέξανδρος Ταμπουράς, δίδασκε στους άξεστους ασφαλιστές του σχετικά με την προσέγγιση του υποψήφιου πελάτη, ότι ".... για να φέρεις μια ωραία κυρία στο κρεβάτι σου, ξεκινάς προσφέροντάς της πρώτα ένα λουλούδι .......".
Ετσι λοιπόν, αν κάνεις το λάθος να της πεις μπροστά στους γονείς της ότι θέλεις να την πηδήξεις εδώ και τώρα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φας πόρτα.
Ενίοτε, ίσως και ξύλο !!!

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία με το κούρεμα του ελληνικού χρέους.
Με τους επίδοξους εραστές της εθνικής ομάδας διαπραγμάτευσης, αντί για λουλούδι, να έχουν στείλει στην άκρως συντηρητική οικογένεια της κυρίας, τη διεθνή, δημόσια προσφορά της διακόρευσης της.
Όμως ο δανειστής, προκειμένου να ενδώσει στην απαγορευμένη αυτή φαντασίωση του οφειλέτη, να υποκύψει στη σχεδόν ανήθικη πρόταση της απομείωσης των απαιτήσεών του και να σπάσει τα ταμπού και τις προκαταλήψεις των πολιτών και του ευρύτερου πολιτικού και οικονομικού του περιβάλλοντος, δηλαδή των αγορών, απαιτεί αυτό να γίνει με τρόπο βελούδινο, δηλαδή χαλαρά, ψυθιριστά, αραχνοϋφαντα και, σε κάθε περίπτωση, χωρίς διαφήμιση, τυμπανοκρουσίες και ανώριμους τσαμπουκάδες.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο !!!
Αρκεί την επόμενη φορά να παίξουμε σωστά το ρόλο μας και να τους πείσουμε ότι το κούρεμα, επειδή δεν θα πουληθεί ως κούρεμα αλλά ως κάτι άλλο, πρέπει τελικά να μας το προτείνουν οι ίδιοι, για να διαφυλαχθεί ο καθωσπρεπισμός και τα δήθεν τους, που είναι πολύ σημαντικότερα ακόμη και από το σύνολο του ελληνικού χρέους.
Δεν έχει σημασία το πως θα το βαφτίσουμε.
Αρκεί τελικά να αρέσει στην κυρία !!!
 
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου