Το στήσιμο αυτής διαφήμισης έχει σκοπό να προωθήσει την άποψη
προπαγάνδα ότι το να «διακρίνεις» τα φύλα στα προϊόντα για μικρά αγόρια και κορίτσια
είναι «περιττό» και το «επιβλαβές».
Ο «στόχος» όπως ανακοινώθηκε τον Αύγουστο είναι να απομακρυνθεί
η σήμανση με βάση το φύλο σε ορισμένες από τις υπηρεσίες της, αφότου ορισμένοι
πελάτες παραπονέθηκαν ότι οι ετικέτες θέτουν «περιορισμούς» φύλου στην παιδική
ηλικία.
Η Moschino Barbie έκανε sold out μέσα σε μία ώρα από την παρουσίασή της, τη Δευτέρα, και ορισμένοι πιστώνουν την
επιτυχία του προϊόντος στην νέα – "ουδέτερη ως προς το φύλο" - διαφήμιση.
Η Σουηδία βέβαια, είναι ήδη έτη φωτός μπροστά:
!! Διάβασε και: Εντείνονται οι προσπάθειες για «άφυλα» παιχνίδια και στην Ελλάδα
Ο Jeremy Scott (ομοφυλόφιλος), ο δημιουργός...
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου