Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Ο καθηγητής Κ. Ρωμανός για τον εποικισμό της Ελλάδος


ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΡΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ...ΟΔΥΣΣΕΙΑ WebTV
Ρωμανός [Ρ]: Μπαίνουμε σε μία νέα φάση της μετανάστευσης διότι μία τέτοια μαζικότατη μεταναστευτική ροή δεν έχουμε ξαναδεί. Δεν έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες χιλιάδων ανθρώπων να διασχίζουν την Ευρώπη συντεταγμένοι όλοι μαζί την ίδια χρονική στιγμή. Να ξεκινούν τον Σεπτέμβριο του 2015, να περνάνε τα σύνορα τα Ελληνικά και να προχωρούν προς τον προορισμό τους που συνήθως είναι η Γερμανία. Λοιπόν, αυτό είναι κάτι το καινούριο. Μία μαζική έξοδος.

Τα ΜΜΕ τόσο της Ελλάδος όσο και της Γερμανίας, χρησιμοποιούν την ίδια εξήγηση του φαινομένου, δηλαδή, ότι ο πόλεμος και η πείνα διώχνουν τους ανθρώπους εκεί που μπορούν να έχουν μία καλύτερη ζωή. Όμως, δεν μπορεί αυτή η εξήγηση μόνο να αρκεί διότι πόλεμος και πείνα υπήρχαν και πριν από αυτό το μεταναστευτικό ρεύμα και θα υπάρχουν και στο μέλλον. Αλλά, δεν δημιουργούσαν μέχρι τώρα ένα τέτοιο μαζικό φαινόμενο, ούτε όταν έγινε ο πόλεμος στο Αφγανιστάν κινήθηκαν εκατομμύρια Αφγανών προς την Ευρώπη, ούτε όταν έγινε ο πόλεμος στο Ιράκ κινήθηκαν εκατομμύρια προς την Ευρώπη. Τώρα κινούνται, με αφορμή τον πόλεμο της Συρίας.

Άρα λοιπόν κάτι συμβαίνει το οποίο χρησιμοποιεί πόλεμο και πείνα προκειμένου να οργανώσει μία έξοδο, μία μαζική έξοδο, και όσο πιο μαζική είναι η έξοδος, τόσο πιο μαζική είναι η οργάνωση η οποία την καθιστά δυνατή. Τώρα, αυτό
είναι σημείο το οποίο παραλείπεται στην προπαγάνδα των ΜΜΕ και οι πολίτες παραλείπουν και αυτοί να αναρωτηθούν ακριβώς γιατί γίνεται τώρα και δεν γινόταν πριν.

Ψάχνοντας λοιπόν να βρούμε τους λόγους για τους οποίους γιατί γίνεται τώρα και δεν γινόταν πριν, ανατρέχουμε στις προϋπάρχουσες οργανώσεις πάνω στο θέμα της μεταναστευτικής κίνησης, στις μεταναστευτικές πολιτικές, ποιοί είναι πίσω από αυτές, ποιοί .. άνθρωποι ανέκαθεν, ή τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια, ήταν υπέρ των ανοιχτών συνόρων, υπέρ της εισαγωγής των μεταναστών στο έδαφος της Ευρώπης και εκεί βέβαια φαίνεται αμέσως ότι πίσω από μαζικές οργανώσεις όπως ας πούμε το International Migration Initiative ή το European Programme for Intergration and Migration, βρίσκουμε να αναδύεται το όνομα Σόρος.

Διάβαζα στην Γερμανία πριν από ένα μήνα το New York Times, όπου από την Οξφόρδη η οπoία διαθέτει και αυτή ένα Kέντρο Mεταναστευτικών Eρευνών (Immigration Research), ένα τεράστιο κέντρο του Πανεπιστημίου το οποίον έχει πολλούς πρωτοκλασσάτους καθηγητές, διεθνή συνέδρια κτλ, βρίσκουμε αμέσως εκεί ότι ο Σόρος δίνει υποτροφίες για Μάστερς, για Ντοκτορά κτλ στο αντικείμενο ‘Μεταναστευτική Έρευνα’. Βρίσκουμε συνέδρια τα οποία γίνηκαν, το τελευταίο που είδα εγώ ήταν το 2014 στο οποίον ελέχθη από τον διευθυντή του κέντρου ότι δεν αρκεί να κάνουμε μόνο έρευνα επάνω στην μετανάστευση, πρέπει να έχουμε και μία πρακτική βοήθειας των μεταναστών. Πρέπει να τους βοηθήσουμε στο μεταναστευτικό τους ταξίδι, υπάρχει μία έννοια ‘μεταναστευτικό ταξίδι‘ ώστε το ταξίδι αυτό να γίνεται χωρίς κρούσματα ρατσισμού, με σεβασμό προς τα δικαιώματα των γυναικών μεταναστών και βεβαίως στη χώρα υποδοχής να υπάρχουν οι συνθήκες εκείνες που θα επιτρέψουν στους μετανάστες να βρουν εργασία, να βρουν προστασία, να βρουν κατοικία κτλ.

Η έννοια βέβαια ‘το μεταναστευτικό ταξίδι στο οποίον υπάρχει απόλυτος σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων’ είναι ένα οξύμορο αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι οι άνθρωποι .. φεύγουν από τη βία του πολέμου και την πείνα και εγκαταλείπουν τις πατρίδες τους. Αυτό είναι το πιο σκληρό πράγμα το οποίο συμβαίνει σε αυτούς τους ανθρώπους και δεν μπορούμε να παραβλέψουμε αυτό το σκέλος και να επικεντρωθούμε μετά στο ότι θα έχουν ένα ωραίο ταξίδι. Αλλά γίνεται η μετάθεση αυτή στο θέμα του ταξιδιού από τα ινστιτούτα που έχουν κάνει τις ανάλογες έρευνες διότι εάν εστιάσουν επάνω στις χώρες προελεύσεως και τα αίτια τα οποία υπάρχουν εκεί για [τη] μετανάστευση, τότε θα τεθεί θέμα, γιατί δεν βοηθούμε τους ανθρώπους στις χώρες προελεύσεως. Γιατί ας πούμε η Γερμανία [που] έχει υπολογιστεί ότι θέλει 45 δισεκατομμύρια για ένα χρόνο για τους μετανάστες οι οποίοι μπαίνουν στη Γερμανία, για να τους δώσει κοινωνικά βοηθήματα, τα ίδια που δίνει σε Γερμανούς ανέργους, για να τους δώσει σχολεία και δασκάλους που θα τους εκπαιδεύσουν στη γλώσσα και σε μία τέχνη την οποία θα ασκήσουν μετά ως επάγγελμα, για να επιδοτήσει κατοικίες και και .., να αυξήσει την αστυνομία φυσικά, τις δυνάμεις ασφαλείας, πρόσβαση στο σύστημα υγείας -έχουν στην Γερμανία ήδη ηλεκτρονική κάρτα με το που έρχονται έχουν απόλυτη πρόσβαση στο σύστημα υγείας-, έχουνε κάρτες με ελεύθερες μονάδες για την τηλεφωνία και το internet, έχουνε επίδομα ενοικίου.

Είναι πράγματα αυτά τα οποία κάνουν τον Γερμανό εργαζόμενο να αδημονεί και να εξεγείρεται διότι λέει ότι εδώ ο άλλος παρουσιάζεται με δύο παιδιά τα οποία τα έχει δανειστεί και κάνει μία αίτηση ως οικογένεια και φτάνει να παίρνει 4 χιλιάδες ευρώ το μήνα. Αυτά τα 45 λοιπόν δισεκατομμύρια της Γερμανίας λένε οι επικριταί, εάν εδίδοντο στις χώρες προελεύσεως θα μπορούσανε να εξασφαλίσουνε τη ζωή όλων αυτών που μεταναστεύουν στις δικές τους χώρες για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Παρουσιαστής [Π]: Και μάλιστα θα έκαναν πλούσια ζωή με αυτά τα χρήματα. Στις χώρες τους δηλαδή θα ήταν βασιλιάδες αυτοί. Επομένως βλέπουμε ότι κάτι άλλο υποκρύπτεται ..

Ρ: Δεν είναι το θέμα δηλαδή να τους βοηθήσεις στην χώρα προελεύσεως, αυτούς που μεταναστεύουν και αυτούς που δεν μπόρεσαν ακόμα να μεταναστεύσουν και έχουν προβλήματα. Να τους δώσει δηλαδή η πλούσια Δύση τα προς το ζην ή να κάνει επενδύσεις ή οτιδήποτε, αλλά είναι το θέμα ότι αυτοί θα πρέπει να έρθουν ΜΕΣΑ στην Ευρώπη.

Π: Και φανταστείτε ότι τους επικρίνουν οι Γερμανοί πολίτες οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες αυτή τη στιγμή. ..

Ρ: Το ίδιο παρατηρείται και σε όλες της Ευρωπαϊκές χώρες [όσον αφορά τις υποχρεώσεις των ιθαγενών και τα δικαιώματα των μεταναστών] γιατί είναι μία πάγια πολιτική όπως είπαμε η οποία είναι κεντρικά οργανωμένη. Να φανταστείτε ότι ο Σόρος διαθέτει 450 οργανώσεις που ασχολούνται με τους μετανάστες στη Δύση και όλες τις χώρες του κόσμου. Ότι όλα αυτά τα ινστιτούτα μεταναστευτικών ερευνών όπως λέγονται -λέγονται ‘ερευνών’ γιατί είναι ένας ουδέτερος όρος- .. διακηρύττουν ότι πρέπει να προχωρήσουμε στην πράξη. Αυτά λοιπόν είναι όλα ενωμένα σε συνομοσπονδία η οποία έχει γραφείο στις Βρυξέλλες και από εκεί επηρεάζει τους αξιωματούχους των Βρυξελλών υπέρ της μετανάστευσης. Και έχουμε δει πάμπολες δηλώσεις ότι τα κράτη της Ευρώπης -η τελευταία ήταν από την Μέρκελ την ίδια- πρέπει να μην κάνουν το σφάλμα να υποπέσουν σε εθνικιστική πολιτική αλλά να ανοίξουν τα σύνορά της διότι η αλληλεγγύη των κρατών της Ευρώπης σημαίνει ότι όλοι θα μοιράζονται εξίσου κτλ.

Π: .. Επειδή αναφερθήκατε στην κ. Μέρκελ. Αυτός ο οποίος πρώτος επενόησε το σχέδιο αυτής της μουλαροποίησεως της Ευρώπης, αναμείξεως δηλαδή με Ασιάτες, Αφρικανούς κτλ, ο επονομαζόμενος Coudenhove-Kalergi [Κουντενχόβε Καλλέργη], είχε βγάλει και κάποιο βραβείο να δίδεται -κάθε δύο χρόνια νομίζω- το οποίο δίδεται σε αυτούς οι οποίοι ακολουθούν πιστά τις οδηγίες και το σχέδιο. Αυτό το βραβείο το έχουν πάρει δύο αρχηγοί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο ένας ήταν ο Van Rompuy [Χέρμαν βαν Ρομπέι] και η κ. Μέρκελ .. Επομένως ήταν αναμενόμενο να κάνει τέτοιες δηλώσεις, έχει βραβευτεί για αυτό το πράγμα .. υπηρετεί τα σχέδια της νέας τάξεως για την αλλοίωση των πληθυσμών και την διάλυση των Ευρωπαϊκών Εθνών Κρατών.

Ρ: Επειδή μπορεί να μην ξέρουν οι ακροατές ποιος ήταν ο Coudenhove-Kalergi ο οποίος έχει και το Ελληνικό όνομα Καλλέργη επειδή η οικογένειά του έχει και μία Βυζαντινή προέλευση .. υπήρχε ένας Βυζαντινός γάμος. Ο πατέρας του ήταν Κόμης Αυστριακός, η μητέρα του ήταν Ιάπων, γεννήθηκε στο Τόκυο, δύο γυναίκες του ήταν Εβραίες, ο πατέρας του ήταν και φίλος του Εβραίου του Herzl [Τέοντορ Χερτσλ] ο οποίος είναι ο πατέρας του Σιωνισμού. Ο Κουντενχόβε Καλλέργη έγραψε το 1923 ένα βιβλίο που λέγεται «Πανευρώπη» και το 1925 ένα δεύτερο βιβλίο που λέγεται «Πρακτικός Ιδεαλισμός». Θεωρείται πατέρας της Ευρωπαϊκής ιδέας ο Κουντενχόβε Καλλέργη και δημιούργησε ένα κίνημα στο οποίον εμύησε ήδη προπολεμικά πολλούς σημαντικούς Ευρωπαίους πολιτικούς και η δράση του συνέχισε και μεταπολεμικά. Το βιβλίο «Πρακτικός Ιδεαλισμός» έχει κάποιες θέσεις οι οποίες μπορεί να ξενίσουν τον αναγνώστη και γι’ αυτό το λόγο το βιβλίο του, παρά το γεγονός ότι έχει θεσπιστεί το βραβείο του στην Αυστρία .., δεν βρίσκεται πουθενά στα βιβλιοπωλεία ούτε στα παλαιά βιβλιοπωλεία της Γερμανίας. Μπορεί όμως να το κατεβάσει κανείς στο internet και υπάρχει και Αγγλική μετάφραση. Εκεί μέσα λοιπόν λέει ότι .. μέσω της .. προόδου της τεχνολογίας του χώρου και του χρόνου, προφανώς εννοεί μαζική μετανάστευση, θα είναι στο μέλλον νεγροειδής η φυλή της Ευρώπης και θα μοιάζει με τους αρχαίους Αιγυπτίους. Ένα άλλο πράγμα το οποίο λέει είναι ότι μετά την καταστροφή της παραδοσιακής αριστοκρατίας της Ευρώπης, από την Γαλλική Επανάσταση προφανώς που έπαψε να έχει δύναμη διοίκησης και έχουμε τις δημοκρατίες και τα έθνη, αντικαθίσταται η αριστοκρατία του αίματος από την αριστοκρατία του πνεύματος η οποία είναι οι Εβραίοι, διότι οι Εβραίοι είναι μία φυλή η οποία προερχόμενη από επιμειξίες έχει την κατάλληλη μείξη ώστε να δημιουργεί σταθερό χαρακτήρα και οξύτητα πνεύματος. Αυτή λοιπόν προορίζεται να διοικήσει την Ευρώπη του μέλλοντος. ..

Η σημερινή κατάσταση προχωράει σταδιακά. Είχαμε πρώτα τους οπαδούς του πολυπολιτισμού. Έλεγαν ότι ο πολυπολιτισμός είναι πολύ καλό πράγμα, θα φέρει διαφορετικότητα μέσα στα έθνη, θα γονιμοποιήσει τον ντόπιο πολιτισμό με νέες ιδέες, νέες κουλτούρες φαγητά κτλ. Όλοι θα χορεύουμε στις πλατείες Ινδικούς χορούς, Τουρκμένικους κτλ. Μετά στη συνέχεια είπαν ότι ο πολυπολιτισμός απέτυχε. Η ίδια η Μέρκελ έκανε αυτή τη δήλωση εν όψει των αντιδράσεων που υπήρξαν το 2003 όταν δολοφόνησε Μουσουλμάνος τον σκηνοθέτη Βαν Γκονγκ στην Ολλανδία επειδή η ταινία του ήταν προσβολή για τον Μωάμεθ. Η δε βασική ηθοποιός, η Χίρσι, μία κοπέλα από τη Σομαλία η οποία βρίσκεται συνεχώς υπό αστυνομική προστασία.

Είπε λοιπόν, ο πολυπολιτισμός απέτυχε. Εκείνο το οποίο θέλουμε τώρα είναι integration [ενσωμάτωση] δηλαδή όλοι να αφομοιωθούν στην βασική κουλτούρα στην οποίαν έρχονται, γι’ αυτό και λοιπόν ακούς ¨πρέπει να κάνουμε σχολεία¨, ¨πρέπει να κάνουμε σχολεία¨. Όταν ομιλούν και λένε εδώ υπάρχουν τζιχαντιστές πρέπει να έχουμε κοινωνικούς λειτουργούς οι οποίοι να πηγαίνουν στις οικογένειες αυτών των καημένων των παιδιών ώστε να μην εξελιχθούν σε τζιχαντιστές κτλ. Βρίσκουν δηλαδή την απάντηση στην ενσωμάτωση σε μία κουλτούρα η οποία θα τους απομονώσει από τη δική τους την κουλτούρα.

Π: Στην πράξη είναι εφικτό αυτό το πράγμα; Το βλέπουμε να συμβαίνει;


Ρ: Δεν το βλέπουμε να συμβαίνει. Βλέπουμε να δημιουργούνται παράλληλοι κόσμοι, παράλληλες κουλτούρες, παράλληλες γκετοποιημένες περιοχές μέσα στις πόλεις όπου οι Mουσουλμάνοι τουλάχιστον έχουν δική τους άτυπη αστυνομία.

Π: Και μάλιστα, όχι μόνο βλέπουμε τους παράλληλους κόσμους, βλέπουμε ότι αυτοί που έρχονται πολλές φορές θέλουν να επιβάλουν τη δική τους κουλτούρα στους πληθυσμούς στους οποίους εγκαθίστανται.

Ρ: Βεβαίως. Όταν φτάσουν ένα ορισμένο ποσοστό μετά αυξάνονται οι αξιώσεις τους. Μπορεί να αρχίζουν στην αρχή .. όπως στην Γερμανία, δεν θέλουμε οι κοπέλες μας να κάνουνε γυμναστική μαζί με αγόρια, δεν θέλουμε να υπάρχει χοιρινό κρέας στις καντίνες. ..

Τα γκάλοπ που γίνονται σε διάφορες χώρες κατά καιρούς ανάμεσα στον Μουσουλμανικό πληθυσμό δείχνουν καθαρά τόσο την προτίμηση για την Σαρία, όσο και την υποστήριξη ακόμα και προς μάρτυρες του τζιχάντ και βέβαια στη Βρετανία ότι οι Mουσουλμάνοι εάν η Βρετανία κάνει πόλεμο με Μουσουλμανικό έθνος δεν θα πολεμήσουν εκεί, αυτοί που είναι μέσα στο στρατό κτλ. Φαντάζεστε αν είναι στον Ελληνικό στρατό τι χρησιμότητα θα έχουν για εμάς απέναντι σε Μουσουλμάνους γείτονες. Βεβαίως όσο μεγαλώνουν τα ποσοστά τους θα ζητήσουν και πολιτική εκπροσώπηση και στη συνέχεια ει δυνατόν έναν Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο οποίος να είναι Μουσουλμάνος.

Η φάση της μαζικής μετανάστευσης έχει ξεκινήσει. Είχαν μία τεράστια επιτυχία διότι η προϊσταμένη της ισχυρότερης χώρας της Ευρώπης, η Μέρκελ, άνοιξε τα σύνορα. Κατήργησε μονομερώς το Δουβλίνο 2, κατήργησε και το Σένγκεν και άνοιξε τα σύνορα και είπε [ότι] το σύμφωνο για τους πρόσφυγες δεν περιορίζεται από αριθμούς. Της ζητούν επίμονα μέχρι πόσους μπορούμε να δεχτούμε και δεν απαντάει, λέει δεν υπάρχει αριθμός που μπορώ να σας δώσω. .. Οπότε δεν υπάρχει ανώτατος αριθμός προφύγων. Διάφοροι βέβαια συζητούν ότι το σχέδιο του International Migration Initiative είναι ένα-ενάμιση εκατομμύριο κάθε χρόνο να μπαίνουν μέσα στην Ευρώπη .. ότι πρέπει κάθε χρόνο τα χρόνια που έρχονται να εισέρχεται ένας τέτοιος αριθμός.

.. Βέβαια δεν συμβαδίζουν όλες οι χώρες με το σχέδιο Μέρκελ παρά τις εκκλήσεις της Μέρκελ ή τις απειλές της Μέρκελ. Η Ουγγαρία έχει καταγγείλει τον Σόρος όπως ξέρετε. Ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας ο Μπορίσοφ είπε ¨δεν θα αφήσουμε τους λαούς μας να γίνουν ενδιάμεση ζώνη¨, δηλαδή ζώνη συλλογής μεταναστών που θα πάνε στην Ευρώπη. .. Όσον αφορά την Ελλάδα, η Ελλάδα δεν είναι αυτή τη στιγμή μέσα στις χώρες που διαμαρτύρονται. Η Ελλάδα είναι φαίνεται μία χώρα η οποία έχει πλήρως ενστερνιστεί την γραμμή Μέρκελ και τη γραμμή των άλλων που είπαμε προηγουμένως για το μεταναστευτικό.

Π: Η Ελλάδα όταν λέμε, εννοούμε οι άρχοντες, όχι ο Ελληνικός λαός. Ας τολμήσουν να κάνουν ένα δημοψήφισμα επ’ αυτού και βεβαίως θα δουν τα αποτελέσματα.

Ρ: Κοιτάξτε, σε όλη την Ευρώπη όταν κάνουν, αν όχι δημοψηφίσματα γιατί δεν κάνουν δημοψηφίσματα επ’ αυτού πουθενά, κάνουν κάποια γκάλοπ και με τα γκάλοπ ανακαλύπτουν ότι το 75% των Γάλλων θεωρεί ότι υπάρχουν πολλοί ξένοι, το ίδιο συμβαίνει και με τους Βρετανούς, τους Γερμανούς κτλ. .. Δεν πρόκειται να δούμε δημοψηφίσματα πάνω σε αυτά τα πράγματα διότι εδώ λέγεται από μερικούς εκπροσώπους της μεταναστευτικής αλλοτρίωσης της Ευρώπης ότι αυτό θα γίνει θέλετε δε θέλετε. Το λένε πλέον, αισθάνονται ότι έχουν φτάσει σε ένα σημείο ότι είναι ασφαλείς να το πούνε και αυτό. Άρα λοιπόν, το δημοψήφισμα που θα λέει ότι δεν θέλετε, δεν θα σας βοηθήσει σε τίποτα γι’ αυτό και δεν το κάνουμε. Θέλετε δε θέλετε θα γίνει αυτό.


Π: Κατά τα άλλα έχουμε δημοκρατία στην Ευρώπη, έτσι;

Ρ: Τώρα όπως έχουμε δει, η αριστερά σε διάφορες χώρες, ή μεγάλα κομμάτια της αριστεράς, πηγαίνουν μαζί με το μεγάλο κεφάλαιο, το μεγάλο χρηματιστικό κεφάλαιο, τις πολυεθνικές επιχειρήσεις οι οποίες ακριβώς θέλουν αυτήν την αλλοτρίωση των λαών.

Π: Στην Λέρο, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1500 λαθρομετανάστες. Είναι λέει όλοι καλοντυμένοι και με πολύ χρήμα στις τσέπες τους. Άρα που πάνε; Τι είναι αυτοί πρόσφυγες; Που τα βρήκαν τα χρήματα;

Ρ: Επειδή είπατε τη λέξη ‘πρόσφυγες’ .. είναι μία λέξη η οποία έχει επιβληθεί τελευταία αντί του ‘οικονομικός μετανάστης’, σε όλη την Ευρώπη, .. ή λαθρομετανάστης, το οποίον ούτως ή άλλως είχαν προσπαθήσει να το εξοβελίσουν ευθύς εξαρχής και εδώ στην Ελλάδα. Η λέξη ‘πρόσφυγες’ είναι μία λέξη η οποία προτάθηκε, παραδείγματος χάριν το 2014 στο Διεθνές συνέδριο του Ινστιτούτου Μεταναστευτικών Ερευνών της Οξφόρδης όπου ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου είπε, πρέπει επιτέλους να λήξει η τοξική συζήτηση περί μεταναστών και να αντικατασταθεί με τη λέξη πρόσφυγας. Οπότε υπάρχει κεντρική γραμμή να μιλάμε για πρόσφυγες, μία γραμμή όχι μόνο στα Ελληνικά ΜΜΕ, που ειδικά στην αρχή μιλούσαν συνεχώς για Σύρους πρόσφυγες, αλλά και στα Γερμανικά ΜΜΕ Σύρους πρόσφυγες. Όταν τόλμησε ο Υπουργός Εσωτερικών της Γερμανίας να πει ότι μόνο το εν τρίτο των μεταναστών είναι Σύροι πρόσφυγες, έπεσαν όλοι πάνω του, από που τα έχει και τα λέει αυτά διότι αυτοί έλεγαν στον λαό ότι υπάρχουν μόνο Σύροι πρόσφυγες.

Άρα λοιπόν έχει περάσει αυτή η γραμμή. .. Προσπαθούν να τους εντάξουν όλους ως πρόσφυγες γι’ αυτό και υπάρχει βιομηχανία διαβατηρίων πρόσφυγα πλέον, τόσο στην Τουρκία όσο και στην Ελλάδα απ’ ότι πληροφορούμεθα. Τώρα το οξύμορο είναι ότι τελευταία ο Σόϊμπλε βγήκε και είπε ότι από τους τρομοκράτες που συλλαμβάνονται παγκοσμίως πολλοί έχουν Ελληνικά διαβατήρια και είπε ότι είναι λογικό να πιστέψει κάποιος ότι η Ελληνική διοίκηση έχει σχέσεις με τους διακινητές αυτών των ανθρώπων. Δηλαδή ο γνωστός μας Σόϊμπλε κατηγόρησε την Ελλάδα ότι κάνει τη διακίνηση. Τώρα τι να πούμε για αυτό το πράγμα; Η Ελλάδα κατηγορείται αυτή τη στιγμή από πολλούς πολιτικούς ότι είναι υπεύθυνη για το μεταναστευτικό ρεύμα προς την Ευρώπη. Την έχουν καταγγείλει την Ελλάδα πολλοί πολιτικοί λέγοντας ότι τα σύνορά της είναι σαν το Ελβετικό τυρί, όλο τρύπες.

Π: Δεν είναι κύριε καθηγητά; Δεν είναι σαν το Ελβετικό τυρί; Και χειρότερα ίσως.

Ρ: Είναι απολύτως.

Π: Και επίσης να πούμε ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις, θα την ξέρετε την δήλωση, δήλωσαν ανίκανες να διαφυλάξουν τα σύνορα. ..

Ε. Χριστοδούλου: Όχι, όχι. Οι Ένοπλες Δυνάμεις ποτέ δεν θα μπορούσαν να δηλώσουν ότι είναι ανίκανες να φυλάξουν τα σύνορα .. τότε να σηκωθούν να φύγουν. Οι πολιτικοί είναι που επιβάλλουν τέτοια γραμμή και δεν μπορούν να το κάνουν γιατί θέλουν να φέρουν την FRONTEX.

Π: Οι στρατιωτικοί τι κάνουν δηλαδή; Τη δέχονται. Δηλώθηκε αδυναμία των Ενόπλων Δυνάμεων να φυλάξει τα σύνορα. Ποιός βγήκε να πει, όχι δεν είναι αυτό το πράγμα, μόνο κάποια πόστα βγήκαν και το είπανε.

Ρ: Γενικώς είναι το εξής αν μου επιτρέπετε. Πέραν από τις δηλώσεις του ενός και του άλλου, αν έχετε παρατηρήσει, η πάγια απάντηση όλων των Ελληνικών κομμάτων από τη Δεξιά έως την Αριστερά στο ποιά είναι η λύση του μεταναστευτικού εδώ και χρόνια είναι η εξής: Πρώτον, είναι Ευρωπαϊκό πρόβλημα και όχι Ελληνικό, άρα μεταθέτουμε τις ευθύνες φυλάξεως των συνόρων. Γι’ αυτό και λένε, εν πάση περιπτώσει ας έρθει η Ευρώπη να φυλάξει τα σύνορα τα Ελληνικά αφού είναι σύνορα της Ευρώπης. Άρα λοιπόν, η πάγια πολιτική ήδη λέει ότι η Ελλάδα δεν μπορεί ή τουλάχιστον δεν είναι υπεύθυνη να φυλάει τα δικά της τα σύνορα, ας έρθει η Ευρώπη να τα φυλάξει. Όσο δεν έρχεται η Ευρώπη να τα φυλάξει τι να κάνουμε; Είναι ανοιχτά, αφού δεν ήρθε η Ευρώπη να τα φυλάξει. Μετά έλεγαν, να καταργηθεί το Δουβλίνο 2 ώστε οι άνθρωποι να πηγαίνουν εκεί που θέλουν. Οι άνθρωποι, αυτοί δηλαδή που περνάνε μέσα από τα δικά μας ανοιχτά σύνορα. Οι οποίοι όμως μαζεύονται στην Ελλάδα και δεν πάνε πουθενά αλλού διότι τους στέλνουν πίσω με το Δουβλίνο 2.

Το Δουβλίνο 2 πότε υπεγράφη; Υπεγράφη το 2003 επί κυβερνήσεως Σημίτη με Υπουργό Εξωτερικών Παπανδρέου. Το Δουβλίνο 2 δεν έγινε γνωστό στην Ελληνική κοινή γνώμη παρά 7 χρόνια μετά την υπογραφή του, δηλαδή το 2010. Για ποιόν λόγο; Διότι ήθελαν ακριβώς να εγκλωβίσουν μετανάστες στην Ελλάδα επί 7 χρόνια χωρίς να υπάρχει αντίδραση διότι κανείς δεν ήξερε ότι έχουν υπογράψει ότι δεν μπορούν να φύγουν, ή αν φύγουν θα επιστρέφουν που είναι το ίδιο πράγμα. Ως εξ αυτού λοιπόν, μπόρεσαν και γέμισαν την Ελλάδα με μερικά εκατομμύρια μέσα σε 7 χρόνια χωρίς να το ξέρει ο γενικότερος πληθυσμός, ο οποίος θα μπορούσε να τους ελέγξει. Όταν έφτασε εκείνο το σημείο που είχαν ήδη εδώ στην Ελλάδα αρκετούς για να αλλάξουν πλήρως την δημογραφική σύνθεση, τότε (το 2010) βέβαια είπανε ότι υπάρχει μεταναστευτικό πρόβλημα -μέχρι και η Ντόρα Μπακογιάννη το είπε ότι υπάρχει μεταναστευτικό πρόβλημα. Μετά στη συνέχεια η λύσις: ά να πάρουνε πίσω οι Ευρωπαίοι το Δουβλίνο 2 .. είπε ο Τσίπρας, είπε ο Καρατζαφέρης, είπανε οι πάντες -σας είπα από αριστερά μέχρι δεξιά. Αλλά βέβαια, δεν είναι στο χέρι μας οι Ευρωπαίοι να πάρουν πίσω μία συνθήκη την οποίαν έχουμε υπογράψει εμείς. Αν θέλουνε την παίρνουν πίσω. Τώρα ας πούμε η Μέρκελ για δικούς της λόγους την πήρε πίσω για ένα χρονικό διάστημα αλλά και πάλι λένε ότι τώρα πρέπει να κλείσουν τα σύνορα και να τους ξαναστέλνουμε βάσει του Δουβλίνου 2 στη χώρα εισόδου. Και το άλλο το οποίο είπαν ήτανε αυτό που και ο Καμμένος υποστήριξε εφέτος ότι θα σας στείλω και τζιχαντιστές, δηλαδή ψεύτικα χαρτιά με τα οποία πηγαίνουν στην Ευρώπη. Το αποτέλεσμα είναι βεβαίως ότι το συνδικάτο των Γερμανών αστυνομικών μόλις έκανε τη δήλωση ο Καμμένος είπε, εν τοιαύτη περιπτώσει να φύγει η Ελλάδα από το Σένγκεν, να κλείσουνε τα σύνορα μετά την Ελλάδα. Και τώρα πάλι ξαναήρθε η συζήτηση να φύγει η Ελλάδα απ’ το Σένγκεν.


Βεβαίως και είναι υποκριτική η στάση τους γιατί εγνώριζαν όλα αυτά τα χρόνια ότι τα Ελληνικά σύνορα είναι ανοιχτά και δεν έλεγαν τίποτα. Προφανώς, γιατί τους βολεύει η ιδέα ότι έχουν ένα μεταναστευτικό δυναμικό συγκεντρωμένο εδώ, το οποίο μπορούν όποια στιγμή θέλουν να διοχετεύσουν στις χώρες τους, βάσει των εντολών εκείνων οι οποίοι δεν φαίνονται.

Π: Ή να το χρησιμοποιήσουν για κάποιους σκοπούς εντός της Ελλάδος. Και αυτό είναι ένα ενδεχόμενο, δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε.

Ρ: Βεβαίως, εννοείται. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή πηγαίνει ευθύγραμμα στο Ισλαμικό τόξο και όχι πλέον στο Ορθόδοξο τόξο, γεωστρατηγικά, αν το θέλετε έτσι.

Ως εξ αυτού λοιπόν, είναι υποκριτές αλλά πλην όμως εμείς αυτό το οποίο θα πάθουμε αν μας πετάξουν έξω απ’ το Σένγκεν, από την άλλη τη μεριά, το έχουμε οι ίδιοι προκαλέσει διότι έχουμε .. τα ανοιχτά σύνορα ενώ η υπογραφή του Σένγκεν και ο σεβασμός σε αυτήν την υπογραφή προϋποθέτει ότι τα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης πρέπει να είναι κλειστά ώστε να διασφαλίζεται η ελεύθερη εσωτερική διακίνηση, διότι αν τα εξωτερικά σύνορα είναι ανοιχτά πλέον δεν λειτουργεί το Σένγκεν. Ποιός θα διακινείται ελεύθερα; Μα η ελεύθερη διακίνηση είναι για Ευρωπαίους πολίτες, δεν είναι για τους Ασιάτες και τους Αφρικανούς. Ως εξ αυτού λοιπόν, εάν μας πετάξουν όντως έξω από το Σένγκεν .. εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες για να πάμε στην Ευρώπη θα γινόμαστε αντικείμενα εξονυχιστικών ελέγχων, δεν θα έχουμε εμείς τη δυνατόητα αυτήν, ενώ ταυτόχρονα θα στοιβάζονται στην Ελλάδα όλο και περισσότεροι οι οποίοι εξακολουθούν να έρχονται μέσα από τα ανοιχτά σύνορα. ..

Ως προς το τι πρέπει να γίνει, προφανώς πρέπει να γίνουν αυτές οι κινήσεις. Δηλαδή ο λαός να αναλάβει τις ευθύνες του σύμφωνα με το τελευταίο άρθρο του Συντάγματος και οι πολιτικοί εκείνοι και οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, οι πάμπολες οι οποίες προωθούν την αλλοτρίωση του Ελληνικού έθνους, πρέπει να φύγουν από την εξουσία. Είναι αναγκαίο αυτό προκειμένου να υπάρξει μέλλον.

Π: Πώς θα γίνει αυτό; Πώς θα φύγουν από την εξουσία οι ΜΚΟ και όλοι αυτοί;

Ρ: Μόνο υποθέτω εάν εκδιωχθούν, και πως θα εκδιωχθούν, εγώ αν έπρεπε να στοιχηματίσω θα έλεγα μετά από κάποια πολύ σκληρά γεγονότα τα οποία επιβάλλονται από την εξωτερική πολιτική και τις εξελίξεις στην Ελλάδα, ότι ευρισκόμενος απέναντι σε μία μεγαλύτερη ορατή απειλή ο Ελληνικός λαός αφυπνίζεται και κάνει αυτό που θα έπρεπε να είχε κάνει εν καιρώ ειρήνης.


***

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου