Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη
Σε μια πρόσφατη εξέλιξη από τη Δανία, η δανική κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2014 για να ενθαρρύνει τους Δανούς να κάνουν περισσότερα παιδιά.
Η επιχειρηματολογία τους είναι απλή. Πάρα πολλοί Δανοί γεννούν πολύ λίγα ή και καθόλου παιδιά και ο πληθυσμός δεν γερνάει απλά, αλλά συρρικνώνεται με ταχείς ρυθμούς, (αυτό δεν σας θυμίζει την χώρα μας;). Έτσι, οι μόνοι άνθρωποι που αντικαθιστούν τους εγγενείς Δανούς είναι μουσουλμάνοι εισβολείς, των οποίων οι προθέσεις είναι καθαρές: δηλαδή την καταστροφή του αυτόχθονα πολιτισμού, την αντικατάσταση του με δικές τους φυλές, καθιστώντας τους Δανούς ξένους και απόβλητους στην ίδια τους την πατρίδα.
Η κυβέρνηση, σε συνεργασία με διάφορες εταιρείες, δημιούργησε ένα εμπορικό βίντεο για να ενθαρρύνει υψηλότερα ποσοστά γεννήσεων, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Δείχνει μια γιαγιά η οποία κοιτάζοντας το άλμπουμ της αναρωτιέται αν η ίδια δει ποτέ εγγόνια στην ζωή της. Έτσι ενθαρρύνει με ένα πρόγραμμα που είδε στο διαδίκτυο την κόρη της να αποκτήσει ένα παιδί.
Εννέα μήνες μετά από μια σειρά προσπαθειών ενθάρρυνσης των Δανών, οι οποίοι είναι αρκετά απασχολημένοι, να πάρουν μέρος στην εκστρατεία τεκνοποίησης, το έθνος παρουσιάζει μια αύξηση γεννήσεων.
Σύμφωνα με μια έκθεση στην δανέζικη εφημερίδα Politiken, το καλοκαίρι του 2016 θα φέρει περίπου 1.200 περισσότερα μωρά από πέρυσι.
Η θεαματική αύξηση των γεννήσεων όμως δημιουργεί απορίες καθώς εννέα μήνες πριν γινόταν μια σεξουαλική διαφήμιση για να ενώνονται πιο συχνά τα ζευγάρια και ιδού το αποτέλεσμα.
Στην αρχή ξεκίνησε με μια νέα καυτή διαφήμιση από την εταιρία Spies Travels, οι δημιουργοί της οποίας έκαναν την διαφήμιση, «Κάντο για τη Δανία». Τελικά η διαφήμιση το Σεπτέμβριο άλλαξε τον τίτλο ως «Κάντο για τη μαμά!” παίζοντας την κάρτα της ενοχής, λέγοντας ότι οι Δανοί θα πρέπει να κάνουν τους γονείς τους ευτυχισμένους παρέχοντάς τους ένα εγγόνι. Το βίντεο το έχουν δει σχεδόν οκτώ εκατομμύρια φορές.
Οι εκστρατείες του σεξ έχουν τις ρίζες τους στη μείωση των ποσοστών γεννήσεων της Δανίας και την τάση των Δανών να περιμένουν πολύ αργότερα στη ζωή τους πριν αποκτήσουν το πρώτο παιδί τους. Το εθνικό ποσοστό γονιμότητας ήταν 1,69 το 2014, μια μικρή αύξηση σε σχέση με το 2013 και για πρώτη φορά φέτος οι αριθμοί έχουν αυξηθεί και πάλι όπως το 2010.
Σχετικά με τη θετική πλευρά, είναι καλό να δούμε μια προσπάθεια που γίνεται για να ενθαρρύνει την ευρωπαϊκές γεννήσεις. Αυτό είναι απαραίτητο και έχει καθυστερήσει για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεδομένου ότι η κυβέρνηση είναι ο κεντρικός σχεδιαστής, αρχίζει να γίνεται κατανοητό με έναν πολύ στοιχειώδη τρόπο, ότι τα δημογραφικά στοιχεία ενός λαού είναι το πεπρωμένο του. Αν δεν υπάρχουν παιδιά, δεν υπάρχει μέλλον, αλλά με πολλά παιδιά υπάρχει ένα δυνητικά λαμπρότερο μέλλον.
Η οικογένεια είναι, κατά μία έννοια, μια αντανάκλαση της κοινωνίας και των σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που καταλαμβάνουν. Όσο πιο υγιής είναι η οικογένεια, τόσο υγιέστερη θα είναι η κοινωνία, και το αντίθετο, όσο ασθενέστερη είναι η οικογένεια, τόσο περισσότερα προβλήματα υπάρχουν και θα αντικατοπτρίζονται στην κοινωνία. Είναι προς το συμφέρον όλων των ανθρώπων σε μια κοινωνία να έχουν ισχυρές, υγιείς οικογένειες έτσι ώστε η κοινωνία να μπορεί να είναι ισχυρή και υγιής, και όποια προβλήματα αναπόφευκτα προκύψουν, η κοινωνία θα είναι σε θέση να τα χειριστεί πολύ καλύτερα από ότι αν είναι ασθενής.
Όπως, ακριβώς αν ένα άτομο είναι πολύ αδύναμο μπορεί εύκολα να υποκύψει στην ασθένειά του, μια σοβαρά εξασθενημένη κοινωνία, όπως φαίνεται από την κατάσταση της οικογένειας, μπορεί επίσης να υποκύψει σε άλλες ασθένειες όπως η ξένη εισβολή.
Αυτό μας φέρνει στο τρέχον θέμα, δηλαδή τη σεξουαλική διαστροφή της Δύσης από την οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό η υπογεννητικότητα.
Υπήρξε πάντοτε ένταση στη δυτική κοινωνία μεταξύ της εκκλησίας και της κυβέρνησης. Αυτό ισχύει για τις περισσότερες κοινωνίες σε όλη την ιστορία, όπου υπήρχε η πίστη και η ένταση είναι κάτι φυσικό και αναμενόμενο όπως υπάρχει ένταση μεταξύ των πραγμάτων του άλλου κόσμου και των πραγμάτων αυτού του κόσμου. Αυτό είναι αναπόφευκτο, αναμενόμενο, και δεν αποτελεί έκπληξη. Ωστόσο, τα προβλήματα στα οποία βρισκόμαστε τη σημερινή εποχή, είχαν ξεκινήσει ήδη από τον 14ο αιώνα με την εκ προθέσεως αποενεχοποίηση της αμαρτίας της τοκογλυφίας-τη λήψη κεφαλαίων από χρήματα- το οποίο ανέκαθεν κηρυσσόταν σθεναρά μέχρι αυτό το σημείο.
Στη Θεία Κωμωδία του Δάντη, οι τοκογλύφοι βρίσκονται στον έκτο κύκλο της κόλασης. Αυτό το μέρος καταλαμβάνεται επίσης από τους ομοφυλόφιλους και τους σοδομίτες εξίσου. Ο λόγος γι αυτό, είναι λόγω ενός βασικού μέρους της καθολικής διδασκαλίας για το γάμο και την οικογένεια. Τα χρήματα είναι ένα μέσο ανταλλαγής το οποίο είναι μια στείρα οντότητα- χρησιμοποιείται για τη μετάδοση των πραγματικών αγαθών, και έτσι ως οντότητα από μόνο του δεν μπορεί υπερεκτιμήσει ή να υποτιμήσει την αξία του, αλλά απλώς να τη διατηρήσει, και ως εκ τούτου παραμένει αποστειρωμένο.
Η οικογένεια από την άλλη πλευρά είναι μια αντανάκλαση της τριαδικής φύσης του Θεού μέσω της οποίας μια νέα ψυχή έρχεται στον κόσμο για να γνωρίζει, να αγαπάει, να υπηρετεί, και να είναι ευτυχισμένη με το Θεό σε αυτή τη ζωή και στην επόμενη όπως είναι φυσικό. Αυτό που κάνει η τοκογλυφία στα χρήματα είναι αντίστοιχα με αυτό που η ομοφυλοφιλία κάνει με την οικογένεια, να αντιστρέψει το σκοπό του κάθε θεσμού, όπως σχεδιάστηκε από τον Θεό με εγωιστικά κίνητρα. Η τοκογλυφία προσπαθεί να κάνει τα χρήματα (ένα στείρο αντικείμενο) ζωντανό, ενώ η ομοφυλοφιλία προσπαθεί να κάνει την συζυγική ένωση (μια ζωντανή πράξη) αποστειρωμένη.
Και οι δύο πράξεις τις ρίζες τους σε ατιμία και εξαπάτηση των σκοπων για τους οποίους δημιουργήθηκε κάθε σύστημα/θεσμός. Αυτός είναι και ο λόγος που η Καθολική αλλά κυρίως Ορθόδοξη Εκκλησία τοποθετούνταν πάντοτε κατά της αντισύλληψης και της έκτρωσης. Επειδή και οι δύο είναι προσπάθειες, όχι μόνο αποστείρωσης την ίδιας ζώσας πράξης, αλλά αποτελούν επίσης τα βήματα για την κάθοδο της κοινωνίας προς τον σοδομισμό και άλλες διεστραμμένες ενέργειες, δεδομένου ότι όλα αυτά μεγαλώνουν και αναπτύσσονται από την ίδια διεφθαρμένη ρίζα.
Περίπου λίγες βδομάδες πριν από αυτήν την εκστρατεία, η ίδια αυτή εφημερίδα η οποία ενθάρρυνε τη Δανία για δημιουργία περισσότερων οικογενειών, είχε επίσης το ακόλουθο άρθρο σχετικά με το πώς η Δανία έχει γίνει παγκόσμια είδηση με την προώθηση των δικαιωμάτων των διαφυλικώνtransgender ανθρώπων με έναν «ιστορικό» τρόπο λέγοντας ότι ο τρανσεξουαλισμός δεν είναι πλέον μια μορφή ψυχικής ασθένειας:
Μετά την κίνηση της επιτροπής, η λέξη τρανσέξουαλ δεν θα εμφανίζεται πλέον στον ορισμό των ψυχικών ασθενειών της Δανίας από την 1η Ιανουαρίου 2017.
«Οι Trans άνθρωποι στη Δανία νιώθουν στιγματισμένοι όταν διαγνωστούν ότι έχουν μια ‘ψυχική διαταραχή’» δήλωσε ο εκπρόσωπος των Σοσιαλδημοκρατών, Flemming Møller Mortensen στο πρακτορείο ειδήσεων Ritzau.
«Θα είμαστε οι πρώτοι στον κόσμο που θα αφαιρέσουμε τα transgender άτομα ως διάγνωση. Η Επιτροπή Υγείας έχει εγκρίνει την άρση των τρανσέξουαλ από τον κατάλογο των ψυχικών διαταραχών της Sundhedsstyrelsen [Δανική Αρχή Υγείας και Φαρμάκων] , αν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δεν έχει πράξει ανάλογα μέχρι τότε», πρόσθεσε.
Η Διεθνής Αμνηστία χαιρέτισε την κίνηση ως μια σημαντική νίκη. «Αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα – όχι μόνο για τα διαφυλικά άτομα στην Δανία, αλλά σε όλο τον κόσμο, ότι δηλαδή οι Δανοί πολιτικοί έχουν τόσο ξεκάθαρα εγκρίνει την άρση των transgender από τον κατάλογο των ψυχικών ασθενειών», είπε ο Trine Christensen, γενικός γραμματέας της Διεθνούς Αμνηστίας στη Δανία, σε μια δήλωση.
«Αυτό καθιστά τη Δανία μια χώρα πρωτοπόρος για τα δικαιώματα των τρανσέξουαλ», πρόσθεσε.
Η ομάδα για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ της Δανίας χαιρέτισε επίσης την κίνηση.
“Η αφαίρεση της έννοιας τρανσέξουαλ από την ενότητα των ψυχικών διαταραχών σημαίνει άρση ενός θεσμοθετημένου στιγματισμού των τρανς ανθρώπων», δήλωσε η εκπρόσωπος της Linda Thor Pedersen.
Από την άλλη πλευρά, ο Καναδάς πρόσφατα νομιμοποίησε την κτηνοβασία ύστερα από μια δικαστική υπόθεση ενός Βρετανού-Κολομβιανού άντρα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο άντρας αθωώθηκε για κτηνοβασία επειδή ‘απλώς ανάγκασε’ τα σκυλιά του να κάνουν στοματικό έρωτα με τις θετές του κόρες ‘χωρίς διείσδυση’. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το Ανώτατο Δικαστήριο του Καναδά να τον αθωώσει για αυτήν του την πράξη καθώς νομιμοποίησε πλέον με καινούργια απόφαση την κτηνοβασία αρκεί να μην υπάρχει διείσδυση.
«Από σήμερα ο νόμος του Καναδά παρέχει άδεια σε ανθρώπους να χρησιμοποιούν ζώα για τη δική τους σεξουαλική ικανοποίηση», είπε ο εκτελεστικός διευθυντής δικαιωμάτων των ζώων στην εφημερίδα Independent. «Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο, ενάντια των κοινωνικών προσδοκιών και δεν γίνεται να επιτραπεί η συνέχισή του», πρόσθεσε.
Εκτός αυτού, οι ομοφυλοφιλικές κινήσεις δυστυχώς έχουν πολλούς εκπροσώπους και μέσα στην εκκλησία, οι οποίοι είτε είναι οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι είτε τους υποστηρίζουν. Ως αποτέλεσμα, αυτοί οι εκπρόσωποι προσπαθούν με ψευδείς θεολογικές αναλύσεις να αναδείξουν τους σοδομίτες ως «υγιείς» και τους χριστιανούς ως αρρώστους οι οποίοι χρειάζονται «επανεκπαίδευση» στην οποία προθυμοποιούνται «με χαρά» να τους βοηθήσουν.
Έτσι, σε ένα πρόσφατο άρθρο στο περιοδικό Salon, η αιδεσιμότατη Elizabeth M. Edman, η οποία είναι ιέρεια και συγγραφέας, θεωρεί πως η «αρετή των ομοφυλοφίλων» μπορεί να καταπολεμήσει την ετεροφυλοφιλική κανονιστικότητα και να «αναζωογονήσει» μια χριστιανοσύνη η οποία είναι τόσο προσκολλημένη σε παραδοσιακές ιδέες για την ανθρώπινη σεξουαλικότητα και το γάμο.
Σύμφωνα με την άποψή της, θρηνεί βλέποντας τις χριστιανικές γραφές και υμνωδίες να καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία ως αμαρτία ενώ είναι μια καλή συμπεριφορά και αρετή.
«Το να καλωσορίσουμε την υπερηφάνεια (Gay Pride) αποτελεί ένα στενό μονοπάτι και δύσκολο να το διαβεί κανείς. Αλλά δεν είναι πιο δύσκολο από τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι προφήτες» γράφει σε ένα πρόσφατο βιβλίο με τίτλο ’’Τι γνωρίζουν οι ΛΟΑΤ για τη ζωή και την αγάπη και πως αυτό μπορεί να αναζωογονήσει τη χριστιανοσύνη’’.
Ακόμη ισχυρίζεται πως προκειμένου να υπάρξει ένα αυθεντικότερο ευαγγέλιο θα πρέπει όλοι να καταπιέσουν τις έτερο-κανονιστικές παρορμήσεις τους, να αγκαλιάσουν την περηφάνια ως ύψιστη αρετή και να δεχτούν μαθήματα από τους ομοφυλόφιλους για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι.
Ως βιβλικά παραδείγματα για να επιβεβαιώσει και να ενισχύσει τις απόψεις της, η Edman απαριθμεί αρκετές φιγούρες, συμπεριλαμβανομένου του Μωυσή και της Παναγίας, όπως επίσης και τον Αβραάμ και τον προφήτη Σαμουήλ. Παρόλα αυτά παραλείπει να αναφέρει ότι η ίδια Αγία Γραφή αναφέρεται στον Μωυσή ως τον ‘ταπεινότερο άνθρωπο πάνω στη γη’ καθώς και άλλα αποσπάσματα όπου ξεκάθαρα εκδηλώνεται η οργή του Θεού έναντι των αμαρτωλών και υπερηφάνων.
Εκαμεν στο παρελθόν, και ιδίως τώρα, έργα κραταιά και επέβαλε το θέλημά του με την παντοδύναμον δεξιάν του, κατενίκησε και διεσκόρπισεν αυτούς που υπερηφανεύονται με την επηρμένην διάνοιαν και καρδίαν των. Λουκ. 1,51
Προσπαθούν με πονηρό τρόπο να μετατρέψουν την περηφάνια, την μεγαλύτερη από όλες τις αμαρτίες του διαβόλου σε μια αρετή. Είναι γνωστό ότι η υπερηφάνεια οδηγεί σε όλα τα υπόλοιπα κακά, καθώς ήταν αυτή η αμαρτία η οποία έδιωξε τους πρωτόπλαστους από τον Παράδεισο και μέσω αυτής ο διάβολος έγινε αυτό που είναι.
Η προπαγάνδα φυσικά υπέρ των ΛΟΑΤ δεν σταματάει εδώ αλλά συνεχίζει όπου βρίσκονται ευκαιρίες όπως τις Παγκόσμιες Ημέρες. Η εταιρία Dove σε μια διαφήμισή της για την ημέρα του πατέρα έδειχνε άντρες οι οποίοι θα γίνονταν μελλοντικοί πατέρες, μαζί και ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων πατέρων.
Συμπερασματικά, μια κοινωνία δεν μπορεί να αναπτύσσεται και να συστέλλεται ταυτόχρονα, όπως ακριβώς και ένα φως δεν μπορεί να είναι αναμμένο και σβησμένο ταυτόχρονα. Είναι είτε αναπτυσσομένη ή συστελλόμενη, ενεργή ή ανενεργή, πολλαπλασιάζεται ή πεθαίνει. Μια κοινωνία δεν μπορεί να αγκαλιάσει θετικά την οικογενειακή ανάπτυξη και την ομοφυλοφιλία καθώς και την κτηνοβασία ταυτόχρονα, επειδή οι φιλοσοφίες που διέπουν την καθεμία είναι εγγενώς αντιτιθέμενες η μία με την άλλη. Μια κοινωνία που εκτιμά την αξία της οικογένειας είναι εκ φύσεως αντισοδομική επειδή υποστηρίζει τη δημιουργία νέας ζωής και είναι ως εκ τούτου, ζωντανή, ενώ μια κοινωνία φιλική προς το σοδομισμό είναι εγγενώς κατά της οικογένειας διότι αντιστρέφει τη συζυγική πράξη και έτσι η φιλοσοφία της είναι, ως εκ τούτου στείρα.
Τέλος, ενώ η βρετανική κωμωδία θίασος του Monty Python ήταν γνωστή για την κατασκευή μερικών βλάσφημων σκετς, αυτή τη φορά το συγκεκριμένο σκετς από την ταινία τους το 1979 ’’Η ζωή του Brian’’, δείχνει με αρκετά έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο τον παραλογισμό των «δικαιωμάτων των τρανσέξουαλ»:
ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου