Πριν μερικές ημέρες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε κάνει περιοδεία στη
Θράκη. Χθες έκανε το ίδιο ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκος
Μητσοτάκης. Συμπτωματικά οι ημερομηνίες που είχαν προγραμματίσει να επισκεφθούν
τη Θράκη ήταν ίδιες. Διαβάζοντας την εφημερίδα των Πομάκων, την ΖΑΓΑΛΙΣΑ,
πιστεύουμε ότι θα ήταν μια πάρα πολύ καλή ιδέα οι δυο τους να επισκέπτονταν την
απειλούμενη από τον τουρκικό εθνικισμό Θράκη. Τα όσα γράφει σε κείμενό της η
εφημερίδα αποκαλύπτουν την ασυδοσία των υποκινούμενων από την Άγκυρα
κέντρων,αλλά και η απαράδεκτη από κάθε άποψη βουλευτών του ελληνικού
Κοινοβουλίου.
Το κείμενο περιγράφει πως οι δήθεν…καταπιεσμένοι μειονοτικοί κάνουν ότι θέλουν στη Θράκη, γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια νόμους του ελληνικού κράτους. Αδιαφορούν για τα όσα προβλέπει η δικαιοσύνη και έχουν επιβάλλει δικούς τους “νόμους” και κανόνες. Η Αθήνα όχι απλά παρακολουθεί, αλλά υποχωρεί διαρκώς.Κι αυτό δίνει θάρρος στις μαριονέτες της Άγκυρας.
Οι Πομάκοι της περιοχής που παραδοσιακά αντιστέκονται με σθένος στην προσπάθεια της Άγκυρας να επιβάλλει τετελεσμένα. Σηκώνουν μόνοι τους το βάρος της αντίστασης σ΄ όσα απίστευτα και προκλητικά κάνουν οι υποκινούμενοι από την Τουρκία.
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΖΑΓΑΛΙΣΑ είναι αποκαλυπτικό της κατάστασης που επικρατεί στη περιοχή:
Ένα περίπου χρόνο πριν, στις 1 Δεκεμβρίου 2015, ο διευθυντής της Ζαγάλισα, μάμ Αχμέτ, είχε διορισθεί από την επίσημη και νόμιμη Μουφτεία Ξάνθης ως θρησκευτικός λειτουργός (ιμάμης) στο κεντρικό τέμενος της άνθης, το Τζαμί του Πλατάνου (Τσινάρ Τζαμί). Στο ίδιο τζαμί όμως η παράνομη ψευτομουφτεία που ίδρυσε η Τουρκία υπό τον Αχμέτ Μέτε, είχε «διορίσει» ως ιμάμη άτομο ελεγχόμενο από αυτή (τον Χατζηχουσεΐν Χουσεΐν). Για να μην επέλθει σύγκρουση (!) μεταξύ νόμιμου και παράνομου ιμάμη, κρατικοί κύκλοι έκαναν επίμονες συστάσεις στον νόμιμο πλέον ιμάμη, δηλ. τον ιμάμ Αχμέτ, να πάει εκεί ως… βοηθός του παράνομου ιμάμη και να μην τον …προκαλεί! Δηλαδή, φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης!
Πράγματι, ο ιμάμ Αχμέτ, ενώ στο έγγραφο της πρόσληψής του διοριζόταν ως «τακτικός μάμης – Χατίπης στο ιερό τέμενος της συνοικίας Ασά (οδός Χρ. οψιδά 2, άνθη)», μετά από τις πιεστικές …συστάσεις που προαναφέραμε, πήγαινε καθημερινά ως …βοηθός του παράνομου ιμάμη, απαγγέλλοντας κοράνι και ό,τι άλλο χρειαζόταν.
Παγκόσμια πρωτοτυπία κράτους / μπανανίας; ο νόμιμος ιμάμης ενός τεμένους ήταν βοηθός και υπό τις διαταγές του παράνομου!
Σημειωτέον ότι, ο διορισμός του ιμάμ Αχμέτ εσήμαινε και μία συμβολική αντιμισθία η οποία όμως διακόπηκε υπόπτως δύο περίπου μήνες μετά το διορισμό του.
Παρά το γεγονός ότι αντιμετώπιζε σοβαρό βιοποριστικό πρόβλημα, εξέλαβε την θέση αυτή ως σπουδαία θρησκευτική αποστολή και συνέχιζε αμισθί να παρέχει τις υπηρεσίες του στους πιστούς.
Σήμερα
Μετά το καλοκαιρινό αποτυχημένο πραξικόπημα στην Τουρκία και το κύμα διώξεων εναντίον των οπαδών του Φετουλάχ Γκιουλέν, ο παράνομος ιμάμης του Τσινάρ τζαμί θεωρήθηκε ως οπαδός του Φετουλάχ Γκιουλέν και εκδιώχθηκε από τον ψευτομουφτή άνθης Αμέτ Μετέ, ο οποίος στη θέση του τοποθέτησε τον …γαμπρό του.
Η νόμιμη μουφτεία Ξάνθης διαπιστώνοντας το …κενό του παράνομου ιμάμη, εξέδωσε εκ νέου απόφαση με την οποία ξαναδιορίστηκε ιμάμης στο Τσινάρ τζαμί, ο μάμ Αχμέτ. Η απόφαση μάλιστα της νόμιμης ουφτείας (βλ. έγγραφο, με ημερομηνία 30.9.2016) αναφέρει επί λέξει ότι, «έχοντας υπόψη … την ικανότητά σας, για την άσκηση των καθηκόντων του μάμη, σας διορίζουμε ως μάμη στην ήδη χηρεύουσα θέση του ερού Τεμένους «Τσινάρ» ( Πλατάνου) Ξάνθης…».
Στις 9 το πρωί, η απόφαση τοιχοκολλήθηκε στο Τέμενος του λατάνου (Τσινάρ). Τα υποχείρια της Άγκυρας, μόλις τη διάβασαν την άρπαξαν και την έσκισαν προκλητικά. Μετά από αυτό, στις 12 το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ένα τρίωρο δηλαδή μετά,ο ιμάμ Αχμέτ, πληροφορείται την … ανάκληση της πρόσληψής του εκ μέρους της νόμιμης μουφτείας, χωρίς καμιά έστω προσχηματική αιτιολογία. Προφανώς, οι πιέσεις της Τουρκίας προς το ελληνικό κράτος καρποφόρησαν εντός ολίγων λεπτών, πριν καν αναπτυχθούν στο σύνολό τους. Άφεριμ!
Λίγες μέρες μετά, στις 4 Οκτωβρίου 2016, και ενώ ο ιμάμ Αχμέτ έπαψε να είναι ιμάμης στο εν λόγω τέμενος, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό της ντροπής. Η νόμιμη μουφτεία Ξάνθης εκδίδει νέα απόφαση με την οποία ξανα-ξανα-διορίζει ιμάμη τον μάμ Αχμέτ, η οποία τοιχοκολλείται και πάλι στον πίνακα Ανακοινώσεων του τεμένους. και πάλι άνθρωποι της Άγκυρας, τη σκίζουν εκνευρισμένοι και εκτοξεύουν απειλές.
Η κωμωδία και ο εξευτελισμός της νόμιμης μουφτείας και του Ελληνικού κράτους, ολοκληρώνεται, ταχύτατα, σε λίγες ώρες. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ανακαλείται εκ νέου (!) η πολλάκις διατυπωθείσα και αναιρεθείσα πρόσληψη.
Ο ιμάμ Αχμέτ, παρά τη δικαιολογημένη αηδία του, σηκώνει μόνος του το λάβαρο του αγώνα, και συνεχίζει τις επόμενες μέρες να πηγαίνει στο τέμενος παρά το γεγονός ότι νόμιμη μουφτεία και ελληνικό κράτος …ταπεινώθηκαν εμπρός στην τουρκική αντίδραση και τον πρόδωσαν για πολλοστή φορά.
Ο ιμάμ δήλωσε: «Εάν δεν υπάρχει νόμιμη μουφτεία και ελληνικό κράτος, τότε τον αγώνα θα τον σηκώσουμε στις πλάτες εμείς μόνοι μας. Αυτοί ας κρυφτούν στα λαγούμια της ντροπής».
Για να εμποδίσουν τον ιμάμ Αχμέτ να ασκήσει τα θρησκευτικά του καθήκοντα, οι άνθρωποι της τουρκο-παράνομης μουφτείας, στις 4, 5 και 6 κτωβρίου, και στις πέντε προσευχές της ημέρας, δημιούργησαν ανθρώπινο τοίχος μέσα στην πρώτη σειρά του τζαμιού, ώστε να τον εμποδίσουν και να τον τρομοκρατήσουν.
Στο ανθρώπινο τοίχος που κάθε φορά δημιουργούνταν, παρόντες ήταν άτομα της Τουρκίας, ιμάμηδες, μουεζίνηδες, ενώ στις 6 κτωβρίου παρών ήταν και ο πάντα ευρισκόμενος σε εκδηλώσεις του τουρκικού εθνικισμού, βουλευτής ΣΥΡ ΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, ο πρώην αντινομάρχης Ξάνθης, Βιντινλή Μουσά, ο οποίος είναι πρόεδρος της τουρκικής οργάνωσης μικροεπιχειρηματιών άνθης KOSGEP/διατηρεί και κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στην πόλη της Ξάνθης (στην οδό Κομοτηνής) από το οποίο ψωνίζουν και πολλοί ανυποψίαστοι χριστιανοί, ο Κιοσέ Μουράτ, δημοτικός σύμβουλος με τον Τσουκάλ στο δήμο Μύκης και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι από τα Κιμμέρια και την Ξάνθη.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙ ΖΑ Χουσείν Ζεϊμπέκ, ευρισκόμενος στο τζαμί έδιωξε δίπλα από τον ιμάμ Αχμέτ ανθρώπους που κάθονταν στο πλάι του για να … κάτσει αυτός, όχι βέβαια με σκοπό να τον …στηρίξει αλλά για να τον υπονομεύσει. Να σημειωθεί ότι μετά από κάθε προσευχή, όλοι αυτοί οι παρατρεχάμενοι της Άγκυρας επιτίθονταν λεκτικά εναντίον του ιμάμ λέγοντάς του «ποιος σε έστειλε εσένα;» και άλλα πολλά, ενώ ο Ζεϊμπέκ του είπε «δεν είναι σωστά αυτά που κάνεις!».
Δηλαδή, ο βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου στηρίζει τον παράνομο ιμάμη της Τουρκίας και στρέφεται εναντίον του νόμιμου ιμάμη! ροφανώς εδώ δημιουργείται μείζον ζήτημα και πρέπει να πάρουν θέση όχι μόνο το κόμμα του, αλλά και η Βουλή των Ελλήνων.Ο ιμάμ Αχμέτ, δεν φοβήθηκε, αλλά αντιθέτως του επιτέθηκε λέγοντάς του «εσύ να μιλάς στη βουλή και όχι εδώ μέσα σε θρησκευτικό χώρο».
Επιμύθιο
Μετά από όλα αυτά, ο ιμάμ Αχμέτ αηδιασμένος από την αξιοθρήνητη στάση της Ελλάδας δήλωσε ότι και ένα εκατομμύριο ευρώ να του δώσουν για να ξαναγίνει ιμάμης, δεν πρόκειται να δεχθεί. Είναι άξιοι της μοίρας τους. Οι δειλοί θα χάνουν ΠΑΝΤΑ, ΚΑΘΕ ΜΑΧΗ στην ελληνική Θράκη! Γι αυτό και ένα μέρος των μουσουλμάνων ταυτίζεται μονίμως με την Τουρκία.
Η Τουρκία, ένα ξένο κράτος, ελέγχει πλέον οριστικά το κεντρικότερο και πιο σπουδαίο τζαμί της Ξάνθης, ώστε σε κάθε προσευχή να φανατίζει και να δηλητηριάζει τις ψυχές και το μυαλό των μουσουλμάνων. Εύγε!
Ποιοι, πού και πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν;
Το κείμενο περιγράφει πως οι δήθεν…καταπιεσμένοι μειονοτικοί κάνουν ότι θέλουν στη Θράκη, γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια νόμους του ελληνικού κράτους. Αδιαφορούν για τα όσα προβλέπει η δικαιοσύνη και έχουν επιβάλλει δικούς τους “νόμους” και κανόνες. Η Αθήνα όχι απλά παρακολουθεί, αλλά υποχωρεί διαρκώς.Κι αυτό δίνει θάρρος στις μαριονέτες της Άγκυρας.
Οι Πομάκοι της περιοχής που παραδοσιακά αντιστέκονται με σθένος στην προσπάθεια της Άγκυρας να επιβάλλει τετελεσμένα. Σηκώνουν μόνοι τους το βάρος της αντίστασης σ΄ όσα απίστευτα και προκλητικά κάνουν οι υποκινούμενοι από την Τουρκία.
Το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΖΑΓΑΛΙΣΑ είναι αποκαλυπτικό της κατάστασης που επικρατεί στη περιοχή:
Ένα περίπου χρόνο πριν, στις 1 Δεκεμβρίου 2015, ο διευθυντής της Ζαγάλισα, μάμ Αχμέτ, είχε διορισθεί από την επίσημη και νόμιμη Μουφτεία Ξάνθης ως θρησκευτικός λειτουργός (ιμάμης) στο κεντρικό τέμενος της άνθης, το Τζαμί του Πλατάνου (Τσινάρ Τζαμί). Στο ίδιο τζαμί όμως η παράνομη ψευτομουφτεία που ίδρυσε η Τουρκία υπό τον Αχμέτ Μέτε, είχε «διορίσει» ως ιμάμη άτομο ελεγχόμενο από αυτή (τον Χατζηχουσεΐν Χουσεΐν). Για να μην επέλθει σύγκρουση (!) μεταξύ νόμιμου και παράνομου ιμάμη, κρατικοί κύκλοι έκαναν επίμονες συστάσεις στον νόμιμο πλέον ιμάμη, δηλ. τον ιμάμ Αχμέτ, να πάει εκεί ως… βοηθός του παράνομου ιμάμη και να μην τον …προκαλεί! Δηλαδή, φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης!
Πράγματι, ο ιμάμ Αχμέτ, ενώ στο έγγραφο της πρόσληψής του διοριζόταν ως «τακτικός μάμης – Χατίπης στο ιερό τέμενος της συνοικίας Ασά (οδός Χρ. οψιδά 2, άνθη)», μετά από τις πιεστικές …συστάσεις που προαναφέραμε, πήγαινε καθημερινά ως …βοηθός του παράνομου ιμάμη, απαγγέλλοντας κοράνι και ό,τι άλλο χρειαζόταν.
Παγκόσμια πρωτοτυπία κράτους / μπανανίας; ο νόμιμος ιμάμης ενός τεμένους ήταν βοηθός και υπό τις διαταγές του παράνομου!
Σημειωτέον ότι, ο διορισμός του ιμάμ Αχμέτ εσήμαινε και μία συμβολική αντιμισθία η οποία όμως διακόπηκε υπόπτως δύο περίπου μήνες μετά το διορισμό του.
Παρά το γεγονός ότι αντιμετώπιζε σοβαρό βιοποριστικό πρόβλημα, εξέλαβε την θέση αυτή ως σπουδαία θρησκευτική αποστολή και συνέχιζε αμισθί να παρέχει τις υπηρεσίες του στους πιστούς.
Σήμερα
Μετά το καλοκαιρινό αποτυχημένο πραξικόπημα στην Τουρκία και το κύμα διώξεων εναντίον των οπαδών του Φετουλάχ Γκιουλέν, ο παράνομος ιμάμης του Τσινάρ τζαμί θεωρήθηκε ως οπαδός του Φετουλάχ Γκιουλέν και εκδιώχθηκε από τον ψευτομουφτή άνθης Αμέτ Μετέ, ο οποίος στη θέση του τοποθέτησε τον …γαμπρό του.
Η νόμιμη μουφτεία Ξάνθης διαπιστώνοντας το …κενό του παράνομου ιμάμη, εξέδωσε εκ νέου απόφαση με την οποία ξαναδιορίστηκε ιμάμης στο Τσινάρ τζαμί, ο μάμ Αχμέτ. Η απόφαση μάλιστα της νόμιμης ουφτείας (βλ. έγγραφο, με ημερομηνία 30.9.2016) αναφέρει επί λέξει ότι, «έχοντας υπόψη … την ικανότητά σας, για την άσκηση των καθηκόντων του μάμη, σας διορίζουμε ως μάμη στην ήδη χηρεύουσα θέση του ερού Τεμένους «Τσινάρ» ( Πλατάνου) Ξάνθης…».
Στις 9 το πρωί, η απόφαση τοιχοκολλήθηκε στο Τέμενος του λατάνου (Τσινάρ). Τα υποχείρια της Άγκυρας, μόλις τη διάβασαν την άρπαξαν και την έσκισαν προκλητικά. Μετά από αυτό, στις 12 το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ένα τρίωρο δηλαδή μετά,ο ιμάμ Αχμέτ, πληροφορείται την … ανάκληση της πρόσληψής του εκ μέρους της νόμιμης μουφτείας, χωρίς καμιά έστω προσχηματική αιτιολογία. Προφανώς, οι πιέσεις της Τουρκίας προς το ελληνικό κράτος καρποφόρησαν εντός ολίγων λεπτών, πριν καν αναπτυχθούν στο σύνολό τους. Άφεριμ!
Λίγες μέρες μετά, στις 4 Οκτωβρίου 2016, και ενώ ο ιμάμ Αχμέτ έπαψε να είναι ιμάμης στο εν λόγω τέμενος, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό της ντροπής. Η νόμιμη μουφτεία Ξάνθης εκδίδει νέα απόφαση με την οποία ξανα-ξανα-διορίζει ιμάμη τον μάμ Αχμέτ, η οποία τοιχοκολλείται και πάλι στον πίνακα Ανακοινώσεων του τεμένους. και πάλι άνθρωποι της Άγκυρας, τη σκίζουν εκνευρισμένοι και εκτοξεύουν απειλές.
Η κωμωδία και ο εξευτελισμός της νόμιμης μουφτείας και του Ελληνικού κράτους, ολοκληρώνεται, ταχύτατα, σε λίγες ώρες. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ανακαλείται εκ νέου (!) η πολλάκις διατυπωθείσα και αναιρεθείσα πρόσληψη.
Ο ιμάμ Αχμέτ, παρά τη δικαιολογημένη αηδία του, σηκώνει μόνος του το λάβαρο του αγώνα, και συνεχίζει τις επόμενες μέρες να πηγαίνει στο τέμενος παρά το γεγονός ότι νόμιμη μουφτεία και ελληνικό κράτος …ταπεινώθηκαν εμπρός στην τουρκική αντίδραση και τον πρόδωσαν για πολλοστή φορά.
Ο ιμάμ δήλωσε: «Εάν δεν υπάρχει νόμιμη μουφτεία και ελληνικό κράτος, τότε τον αγώνα θα τον σηκώσουμε στις πλάτες εμείς μόνοι μας. Αυτοί ας κρυφτούν στα λαγούμια της ντροπής».
Για να εμποδίσουν τον ιμάμ Αχμέτ να ασκήσει τα θρησκευτικά του καθήκοντα, οι άνθρωποι της τουρκο-παράνομης μουφτείας, στις 4, 5 και 6 κτωβρίου, και στις πέντε προσευχές της ημέρας, δημιούργησαν ανθρώπινο τοίχος μέσα στην πρώτη σειρά του τζαμιού, ώστε να τον εμποδίσουν και να τον τρομοκρατήσουν.
Στο ανθρώπινο τοίχος που κάθε φορά δημιουργούνταν, παρόντες ήταν άτομα της Τουρκίας, ιμάμηδες, μουεζίνηδες, ενώ στις 6 κτωβρίου παρών ήταν και ο πάντα ευρισκόμενος σε εκδηλώσεις του τουρκικού εθνικισμού, βουλευτής ΣΥΡ ΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, ο πρώην αντινομάρχης Ξάνθης, Βιντινλή Μουσά, ο οποίος είναι πρόεδρος της τουρκικής οργάνωσης μικροεπιχειρηματιών άνθης KOSGEP/διατηρεί και κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στην πόλη της Ξάνθης (στην οδό Κομοτηνής) από το οποίο ψωνίζουν και πολλοί ανυποψίαστοι χριστιανοί, ο Κιοσέ Μουράτ, δημοτικός σύμβουλος με τον Τσουκάλ στο δήμο Μύκης και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι από τα Κιμμέρια και την Ξάνθη.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙ ΖΑ Χουσείν Ζεϊμπέκ, ευρισκόμενος στο τζαμί έδιωξε δίπλα από τον ιμάμ Αχμέτ ανθρώπους που κάθονταν στο πλάι του για να … κάτσει αυτός, όχι βέβαια με σκοπό να τον …στηρίξει αλλά για να τον υπονομεύσει. Να σημειωθεί ότι μετά από κάθε προσευχή, όλοι αυτοί οι παρατρεχάμενοι της Άγκυρας επιτίθονταν λεκτικά εναντίον του ιμάμ λέγοντάς του «ποιος σε έστειλε εσένα;» και άλλα πολλά, ενώ ο Ζεϊμπέκ του είπε «δεν είναι σωστά αυτά που κάνεις!».
Δηλαδή, ο βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου στηρίζει τον παράνομο ιμάμη της Τουρκίας και στρέφεται εναντίον του νόμιμου ιμάμη! ροφανώς εδώ δημιουργείται μείζον ζήτημα και πρέπει να πάρουν θέση όχι μόνο το κόμμα του, αλλά και η Βουλή των Ελλήνων.Ο ιμάμ Αχμέτ, δεν φοβήθηκε, αλλά αντιθέτως του επιτέθηκε λέγοντάς του «εσύ να μιλάς στη βουλή και όχι εδώ μέσα σε θρησκευτικό χώρο».
Επιμύθιο
Μετά από όλα αυτά, ο ιμάμ Αχμέτ αηδιασμένος από την αξιοθρήνητη στάση της Ελλάδας δήλωσε ότι και ένα εκατομμύριο ευρώ να του δώσουν για να ξαναγίνει ιμάμης, δεν πρόκειται να δεχθεί. Είναι άξιοι της μοίρας τους. Οι δειλοί θα χάνουν ΠΑΝΤΑ, ΚΑΘΕ ΜΑΧΗ στην ελληνική Θράκη! Γι αυτό και ένα μέρος των μουσουλμάνων ταυτίζεται μονίμως με την Τουρκία.
Η Τουρκία, ένα ξένο κράτος, ελέγχει πλέον οριστικά το κεντρικότερο και πιο σπουδαίο τζαμί της Ξάνθης, ώστε σε κάθε προσευχή να φανατίζει και να δηλητηριάζει τις ψυχές και το μυαλό των μουσουλμάνων. Εύγε!
Ποιοι, πού και πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου