Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια απότομη άνοδος
ιστορικών γεγονότων που τα βρετανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης στρεβλώνουν
οικειοθελώς για να τα απεικονίσουν ως πιο «περιεκτικά» ("inclusive" δηλ. multi culti) και πολιτικά ορθά.
Οι πρόσφατες διαδικτυακές εκρήξεις των λίμπεραλ που κατηγορούν τους εμπειρογνώμονες για "λεύκανση" της ιστορίας είναι στην πραγματικότητα ένα σχέδιο για να εκτραπεί η προσοχή μας από τα mainstream βρετανικά μέσα ενημέρωσης που προσπαθούν να απεικονίσουν ψευδώς την Αρχαία και Μεσαιωνική Βρετανία ως "εθνοτικά διαφορετική"(ethnically diverse). Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα σαφούς ιστορικής χειραγώγησης.
Οι πρόσφατες διαδικτυακές εκρήξεις των λίμπεραλ που κατηγορούν τους εμπειρογνώμονες για "λεύκανση" της ιστορίας είναι στην πραγματικότητα ένα σχέδιο για να εκτραπεί η προσοχή μας από τα mainstream βρετανικά μέσα ενημέρωσης που προσπαθούν να απεικονίσουν ψευδώς την Αρχαία και Μεσαιωνική Βρετανία ως "εθνοτικά διαφορετική"(ethnically diverse). Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα σαφούς ιστορικής χειραγώγησης.
1. “King Lear”
/ «Βασιλιάς Λη», η ταινία (2016)
Η τραγωδία του Σαίξπηρ σφαγιάζεται σε αυτό το ελεεινό project του
BBC και του Royal Exchange Theatre, που απεικονίζει τον Lear και τις κόρες του ως
μαύρους επειδή έχουμε «μήνα της μαύρης ιστορίας» (black history month) και ο μουσουλμάνος καλλιτέχνης
Taqqiyah και ο δήμαρχος
του Λονδίνου Sadiq Khan
λένε ότι έτσι θα είναι τα πράγματα από τώρα και στο εξής.
Από τους ιστορικούς χαρακτήρες που ενέπνευσαν τον βασιλιά
Ληρ, την ιστορική περίοδο στην οποία έχει τεθεί το έργο και το πώς το
περιγράφει ο Σαίξπηρ, γνωρίζουμε ότι ο Lear και οι άλλοι χαρακτήρες ήταν Αγγλοσάξονες και ως εκ τούτου
λευκοί.
2. “Troy: Fall Of A City” / «Τροία: Πτώση μιας Πόλης» (2017)
Συνεχίζουμε με μια επικείμενη σειρά που χρηματοδοτείται από
το BBC και που
υποτίθεται ότι απεικονίζει τον Τρωικό Πόλεμο της Ιλιάδας του Ομήρου. Αλλά σε
αυτή τη σειρά, ο ήρωας Αχιλλέας, ο φίλος του ο Πατρόκλος και ο θεός Δίας είναι όλοι
μαύροι!
Ο Αχιλλέας της βρετανικής σειράς vs "Ο Αχιλλέας
διδάσκεται πώς να παίζει τη λύρα" (τοιχογραφία του πρώτου μ.Χ. αιώνα)
Ο Νοτιοαφρικανός ηθοποιός που θα παίξει το Πάτροκλο εναντίον
της αυθεντικής ελληνικής εκδοχής (αμφορέας, 500 π.Χ.)
Ο Βρετανο-Νιγηριανός Δίας και ο ελληνικός Δίας.
Νομίζω ότι εδώ οι δημιουργοί είναι αρκετά «ρατσιστές»
επειδή η «Ελένη της Τροίας ήταν η πιο όμορφη γυναίκα στην Ελλάδα»,
σύμφωνα με την Ιλιάδα, όμως η ηθοποιός είναι λευκή. Δεν θα μπορούσαν να δώσουν
τον ρόλο της Ελένης σε ισχυρές ανεξάρτητες γυναίκες όπως η Serena Williams ή η Leslie Jones;
3. Το BBC διδάσκει την ιστορία της Βρετανίας (2016)
Βρετανικό παιδί στα αριστερά, Ρωμαίος δούλος στα δεξιά
Το 2016, το BBC
κυκλοφόρησε μια «εκπαιδευτική» σειρά που υποτίθεται ότι περιγράφει το ιστορικό
θεμέλιο της Βρετανίας.
Είχαμε γράψει:
"Το BBC
χρησιμοποίησε τις απαράδεκτες απόψεις μιας φεμινίστριας καθηγήτριας [Mary Beard] για να δημιουργήσει
ένα «εκπαιδευτικό cartoon»
όπου, μεταξύ άλλων, οι Ρωμαίοι εκατόνταρχοι στη Βρετανία είναι μαύροι. Αυτό
είναι ένα επεισόδιο μιας σειράς όπου ορισμένοι Πίκτοι (αρχαίος λαός που κατοικούσε στην Σκωτία) και Νορμανδοί
Βαρόνοι είναι επίσης μαύροι".
Με αυτού του είδους τα κατασκευάσματα κατηχούν τα παιδιά.
Στέλνουν το μήνυμα ότι "αυτή είναι η πραγματική ιστορία της Βρετανίας,
έτσι συνέβη. Αυτό που απεικονίζουμε είναι η αλήθεια". Έχουν το θράσος να
δηλώνουν ότι αυτή η προπαγάνδα βλέπεται μέσα από τα μάτια μιας "τυπικής
οικογένειας" (φώτο) και εδώ, το "τυπική" είναι πολύ σημαντικό.
Γνωρίζουμε στα σίγουρα ότι οι μοναδικές ρωμαϊκές μονάδες που
συγκροτήθηκαν ποτέ στα μέρη της Αφρικής ήταν οι ανοιχτόχρωμοι Αφρικανοί από τις
βόρειες ακτές, πιο κοντά στους σύγχρονους Βέρβερους και όχι τους Υποσαχάριους
και τους Δυτικούς Αφρικανούς.
Ο Paul Joseph Watson
από το Infowars βρέθηκε σε μια διαμάχη στο twitter για αυτό
το ίδιο θέμα με ορισμένους λίμπεραλ "ειδήμονες" της βρετανικής
ιστορίας.
Τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης έσπευσαν να στηρίξουν τον χοντρό
καθηγητή και τη Mary Beard
ενάντια στην «κακή white supremacy»
του Watson, χρησιμοποιώντας
τον μικροσκοπικό αριθμό των αφρικανών βαρβάρων συμμάχων της Ρώμης που
παρουσιάζονται στη Βρετανία ως "απόδειξη" ότι ο μέσος εκατόνταρχος στη Βρετανία
πρέπει να απεικονίζεται ως μαύρος.
Ο αρθογράφος του άρθρου του Guardian πιάνεται
από τους “Moors” (οι μελαμψοί
κάτοικοι του Μαγκρέμπ – βορειοδυτικής Αφρικής) που βρίσκονταν στο τείχος του
Αδριανού (από τη Νούβια και άλλες επαρχίες της Βόρειας Ρωμαϊκής Αφρικής, ώστε ήταν
πρωτο-βέρβεροι).
Βερβερικοί λαοί
Η απόδειξη υποτίθεται επίσης, ότι οφείλεται στον Σεπτίμιο
Σεβήρο (Septimius Severus),
του «μαύρου» ρωμαϊκού αυτοκράτορα, όταν στην πραγματικότητα ο πατέρας του Severus ήταν Λιβυο-Καρχηδόνιος
και η μητέρα του προήλθε από το γένος Fluvia της Ρώμης. Έτσι, ο Σεβήρος δεν
ήταν «μαύρος».
Ένα άλλο «επιχείρημα» του Guardian ήταν η ύπαρξη ενός "μαύρου"
κυβερνήτη της Βρετανίας, του Decimus Clodius Septimius Albinus.
Και αυτό επειδή γεννήθηκε στο Hadrumetum,
στη σημερινή Τυνησία.
Εάν οι κονδυλοφόροι του Guardian είχαν μια ουδετερότητα ή έκαναν κάποια απλή έρευνα, θα
ήξεραν ότι ήρθε από το γένος Ceionia
(λευκοί Ρωμαίοι από την ηπειρωτική Ιταλία) και ότι «albus» από που προέρχεται από το “Albinius”, σημαίνει
"λευκό" στα λατινικά. Ο πατέρας του κυβερνήτη τον ονόμαζε έτσι «για
την ασυνήθιστη λευκότητα της επιδερμίδας του». (Πηγή: Julius Capitolinus, "Historia Augusta.")
Decimus ο Λευκός, "μαύρος" Ρωμαίος Αυτοκράτορας
Δεν ξέρω αν ο δικός μας Quintus Curtius θα γελούσε ή θα απαξιούσε να
διαβάσει το άρθρο του. Ο ζήλος των σκληρών προπαγανδιστών (που σταμάτησαν να
είναι δημοσιογράφοι εδώ και πολύ καιρό) που φάνηκε στην προσπάθειά τους να υπερασπιστούν
την θεωρία τους με κομμένες φράσεις και φανταστικές πηγές, είναι πραγματικά εκπληκτικός.
Αλλά τελικά, μιλάμε για τον Guardian,
το μοναδικό αριστερό κουρέλι που βρίσκεται σε τέτοιο βαθμό πλάνης ώστε γράφει
άρθρα όπως αυτά (παρακάτω άρθρο με μια «τυπική βρετανίδα»):
Σταματήστε
αυτή την αίρεση αμέσως
4. “Robin Hood”
/ Ρομπέν των Δασών (σειρά του 2006)
Στη λαϊκή κουλτούρα και τα πολυάριθμα μυθιστορήματα και τις
ταινίες που τον απεικονίζουν, ο Ρόμπιν Χουντ (Ρομπέν των Δασών) είναι ένας ντόπιος κλέφτης που ζούσε
με την ακολουθία του (αποτελούμενη από άλλους παράνομους άντρες) που είχε συγκροτήσει στην Αγγλία του 12ου αιώνα.
Αλλά το BBC δεν μπορούσε να το αφήσει έτσι! Και για αυτό έβαλε έναν
μαύρο ηθοποιό για το ρόλο του Friar Tuck (Καλόγερος Τακ) και έβαλε δίπλα στον Robin μια μουσουλμάνα!
Friar Tuck
και "Djaq"
Η ιστορία του Robin Hood περιλαμβάνει πραγματικούς χαρακτήρες όπως ο John Lackland ή ο Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος
και βρίσκεται σε ένα μεσαιωνικό χρονοδιάγραμμα όπου είχαν ήδη προηγηθεί τρεις
σταυροφορίες. Μπορούμε εύκολα να φανταστούμε την εχθρότητα και το μίσος που
είχαν οι Χριστιανοί για τους ανθρώπους που θεωρούνταν Σαρακηνοί μετά τις
επιθέσεις που προκάλεσαν στους χριστιανούς προσκυνητές και τις προηγούμενες
εκστρατείες, τις πολιορκίες και καταλήψεις της Ιερουσαλήμ και των Αγίων Τόπων.
Τέτοιου είδους μεταμφίεση θα έπρεπε να παρουσιαστεί σε κωμωδίες,
όπως τον Ρομπέν των Δασών του Mel Brooks:
"Robin Hood Men in Tights" («Ρομπέν των δασών. Οι ήρωες με τα κολάν» -1993), αντί για ένα "δράμα περιπέτειας".
1066: “A Year To Conquer England”
(1066: Ένα έτος για να κατακτήσει την Αγγλία)
Το BBC Two Channel
αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα «ντοκιμαντέρ δράματος», βασισμένο στην κατάκτηση
και διοίκηση της Αγγλίας μετά την εισβολή του Γουλιέλμου Α΄ της Αγγλίας ή
Γουλιέλμου του Κατακτητή (William the Conqueror, 1028 – 1087). Ο Robert de Beaumont συμμάχησε
με τον δούκα Γουλιέλμο και πολέμησε στο Hastings πριν γίνει κόμης του Leicester. Όντας Νορμανδός, προερχόταν από σκανδιναβικό γένος με
φράγκική ανάμιξη. Ωστόσο, έτσι επέλεξαν οι παραγωγοί της σειράς να τον
απεικονίσουν:
Έχουμε την απόδειξη ότι ο Robert de Beaumont ήταν λευκός. Αυτό είναι γεγονός
και ιστορική αλήθεια. Ένα από τα πιο διάσημα και καλά συντηρημένα αντικείμενα
της εποχής του Ρόμπερτ, η τοιχογραφία Bayeux που απεικονίζει την εισβολή των Νορμανδών
στην Αγγλία το
1066, περιέχει περισσότερους από εξακόσιους σαξονικούς και νορμανικούς
χαρακτήρες. Ούτε ένας από αυτούς είναι μαύρος ή ακόμα και ελαφρώς σκουρόχρωμος.
Η
τοιχογραφία Bayeux
Ο Robert προερχόταν από την οικογένεια Beaumont, της οποίας ο πρόγονος
μαρτυρείται ότι είναι ο Torf,
ένας νορβηγός άρχοντας του δέκατου αιώνα (William of Jumièges’ “Gesta Normannorum Ducum”).
Θα ήταν έκπληξη ακόμα και σήμερα να ζει κάποιος μαύρος στο ήσυχο
χωριό Beaumont-le-Roger στη Νορμανδία, από όπου προέρχεται
η οικογένεια του Ρόμπερτ.
Panem et circenses (Άρτος και Θεάματα)
Όλες αυτές οι παραγωγές είναι ανέντιμες. Γιατί να μην γύριζαν
το πρωτότυπο έργο σε ένα νέο πλαίσιο και να το τοποθετούσαν σε ένα πρωτότυπο,
φρέσκο περιβάλλον;
Ο Kurosawa πήρε τον «Βασιλιά Ληρ» στην φεουδαλική Ιαπωνία στο “Ran”. Ο Sturges πήρε
τους «Επτά Σαμουράι» και τους μετέφερε στο Φαρ Ουέστ για να να κάνει το «Και οι
Επτά Ήταν Υπέροχοι» (“the Magnificent Seven”)
και πιο πρόσφατα ο Ράλφ Φιένς μετέφερε έξοχα τον Κοριολάνο του Σαίξπηρ από την
Αρχαία Ρώμη στους Βαλκανικούς πολέμους του 20ου αιώνα στην ομώνυμη ταινία.
Οι ταινίες αυτές ήταν επιτυχείς επειδή ήταν αξιόπιστες. Οι
άσχημες γυναίκες άνω των εξήντα δεν απεικονίζονται ως το ερωτικό ενδιαφέρον της
ταινίας και ούτε οι ενήλικες είναι παιδιά, επειδή κανείς δεν θα το θεωρούσε αυτό
πιθανό.
Σπάστε την τηλεόραση
Το BBC είναι ο πρωταθλητής της πολιτικής ορθότητας και του εαυτοφοβικού
αντι-λευκού μίσους. Το σύνθημά τους θα πρέπει να είναι “Enrich me, daddy. Whitey has been bad” ("…Εμπλούτισέ,
με μπαμπά. Ο λευκός ήταν κακός"). Ο στόχος είναι να χειραγωγηθεί ο θεατής (όσο
πιο νέος και όσο πιο παθητικός τόσο το καλύτερο). Σήμερα, οι άνθρωποι ερευνούν όλο
και λιγότερο, και τα απορροφούν όλα χωρίς φίλτρο. Οι μάζες πρέπει να
ψυχαγωγούνται, να παραμένουν αδρανείς, αλλά ταυτόχρονα τα ψέματα πρέπει να
εγχέονται σαν με μία ένεση μέσα τους, για να έχουμε με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια. Αυτός είναι ο λόγος για
τον οποίο το «κόκκινο χάπι», η αναζήτηση της αλήθειας και η θέληση να
διερωτηθεί κανείς τι μας περιβάλλει είναι ουσιαστικής σημασίας για την
καταπολέμηση εκείνων που βρίσκονται πίσω από την πολιτισμική κατάρρευση.
ΚΟ: Υπάρχει αναμφισβήτητα τα τελευταία χρόνια και ένας"οργασμός" ταινιών που
βασίζονται στο “Enrich me, daddy….”.
Σας αφήνω με την ταινία "Βικτώρια και Αμπντούλ"
που έρχεται φέτος, η οποία έχει ήδη κάνει τα μαλθακά αγοράκια της δύσης να «βραχούν»
με ενθουσιασμό. Άμα δείτε την υπόθεση θα καταλάβετε το γιατί.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου