Γράφει ο Π.ΗΦΑΙΣΤΟΣ..Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Άνευ σημασίας να σχολιαστεί η επικύρωση συμφωνιών που με γραβάτες ως μεταμφίεση και γκεμπελικές προπαγάνδες περί δήθεν κερδών «νομιμοποιούν» την συνέχιση της καταστολής της Ελληνικής κοινωνίας και την εκποίηση της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας. Δεν μπορεί πλέον να αμφισβητηθεί ότι παγιώθηκε ένα ανάμεικτο και ρευστό αριστεροδεξιό μείγμα εξουσίας το οποίο εξ αντικειμένου εξοντώνει τους νεοέλληνες. Ο μεταμοντέρνος πόλεμος ίσαμε τις λογικές απολήξεις του.
Άνευ σημασίας να σχολιαστεί η επικύρωση συμφωνιών που με γραβάτες ως μεταμφίεση και γκεμπελικές προπαγάνδες περί δήθεν κερδών «νομιμοποιούν» την συνέχιση της καταστολής της Ελληνικής κοινωνίας και την εκποίηση της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας. Δεν μπορεί πλέον να αμφισβητηθεί ότι παγιώθηκε ένα ανάμεικτο και ρευστό αριστεροδεξιό μείγμα εξουσίας το οποίο εξ αντικειμένου εξοντώνει τους νεοέλληνες. Ο μεταμοντέρνος πόλεμος ίσαμε τις λογικές απολήξεις του.
Βασικά, κάθε μέρα που περνά επαληθεύεται ο Διογένης τον οποίο
"συνάντησα" και "συνομίλησα" μαζί εκεί γύρω στην Ακρόπολη: Ψευτο-Αστοί,
ψευτο-φιλελεύθεροι, αστικίζοντες κωλοτούμπες αριστεριστές,
αριστεροδεξιοί, «προοδευτικοί», αριστεροί, δεξιοί, ακροδεξιοί νοσταλγοί
του Χίτλερ, αναρχικοί και όλες οι ενδιάμεσες αποχρώσεις έγιναν ένας
αδιαφοροποίητος ακταρμάς μέσα σε ένα ξενοκρατούμενο κρατικό εποικοδόμημα
που καταπλακώνει τους πολίτες οι οποίοι είναι έρμαια του διεθνικού
μεταμοντέρνου πολέμου. Ολοένα και περισσότερο, επίσης, σέρνονται μέσα
στις Συμπληγάδες των ηγεμονικών διενέξεων οι οποίες όπως προχωράμε στον
21 αιώνα θα πυκνώνουν και θα βαθαίνουν. Στο όνομα της "έκτακτης ανάγκης
τους" συνεχίσουν να κάθονται στις καρέκλες εξουσίας. Αιτιολογούν,
βασικά, την επιστροφή όχι στην βαρβαρική αλλά την κτηνώδη εποχή
. Αυτό δε, για να θυμηθούμε και την γνωστή ρήση, δικαιολογείται στην βάση του "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Νόμιμο με την έννοια εκτέλεσης εντολών ξένων που υπερψηφίζονται στο όνομα μιας έκτακτης ανάγκης που δημιούργησαν οι τεχνοκράτες, οι κερδοσκόποι, οι υπάλληλοι ηγεμονικών κρατών και με συνεργαζόμενους εγχώριους χρήσιμους υπηρέτες της ξενοκρατίας. Αυτή την ξενοκρατία μερικοί την δικαιολογούν ωμά και άλλοι εξεζητημένα, μεταμφιεσμένα και με ωραία λόγια περί ενός επερχόμενου ασφαλούς και πλούσιου βίου (μετά βέβαια από το πύκνωμα των οικονομικών μέτρων καταστολής).
Μετά από 8 χρόνια εξοντωτικής τροχιάς τι έχουμε; Ένα σύστημα που αντί να διαπραγματευτεί δένει την χώρα χειροπόδαρα ακόμη μια φορά. «Όπως ακούγεται» ελέω καρέκλας παραδίδει ιερά και όσια ενώ πολλά έπονται στα Αλβανικά και Κυπριακά πεδία (για να μην μιλήσουμε για το Αιγαίο όπου αν υπάρχει «Θεός της Ελλάδας» θα πρέπει να προλάβει την χαριστική βολή). Να το κάνουμε πιο σαφές. Για να επιβληθούν τα νέα μεταμφιεσμένα δεσμά ως σωτήρια συμφωνία, αφού … φορέσαμε και γραβάτες ως κύρια είδηση της εκτροχιασμένης Ευρώπης και των κρατών-μελών-ειλώτων της όπως η Ελλάδα έγιναν και μάλλον θα γίνουν και άλλες υποχωρήσεις στα πεδία ασφάλειας της χώρας. Υποχωρήσεις οι οποίες εάν συνεκτιμηθούν με την κύρια απειλή και τις ανελέητες πρακτικές των ηγεμονικών δυνάμεων δεν μπορεί παρά να είναι, αναπόδραστα, βαθύτατων προεκτάσεων. Το ότι πολλά έπονται στα στρατηγικά πεδία της Ευρώπης είναι γνωστό και περί αυτού επέρχεται εκτεταμένη δημοσίευση. Όσα κράτη είναι βιώσιμα προετοιμάζονται. Όσα είναι αναλώσιμα … φορούν γραβάτα και πλάκα να γίνεται.
Και τι κάνουν οι όπως λένε ότι είναι αστοί/φιλελεύθεροι/αστικοφιλελεύθεροι; Μα στο συνέδριο πέρυσι στην Θεσσαλονίκη το κόμμα τους κάλεσαν να μιλήσει «φιλοσόφους» της συμφοράς. Πιο συγκεκριμένα, ένα ανεκδιήγητο διανοούμενο ο οποίος το 2002 θεώρησε το ανελεύθερο, αντί-δημοκρατικό και φασιστικό σχέδιο Αναν ότι ήταν ευκαιρία πρωτοπορίας των νεοελλήνων για να εισέλθει ο κόσμος στην … μετά-Εθνική εποχή. Δεν είναι να απορεί κανείς για το γεγονός ότι ανάλογες κουβέντες στην συζήτηση για το Μακεδονικό τις … πήρε το «Ποτάμι» του αριστεροδεξιού εθνομηδενισμού το οποίο κανείς δεν αντέκρουσε. Φρικτά και ανήκουσα ακούγονται σε όλο το φάσμα και κανείς δεν αντιδρά. Οι αντιστάσεις είναι πλέον μηδενικές.
Σχόλια για την συμφωνία του Eurogroupς στις 21 Ιουνίου 2018; Δεν αξίζει τον κόπο!
Στο περί Διογένη κείμενο που αναρτάται ξανά γίνεται λόγος για πολλές πολιτικές ασθένειες για τις οποίες εάν δεν υπάρξει σωστή διάγνωση και θεραπεία θα πάθουμε ότι μας επιφυλάσσει η κακή μας τύχη.
Τέλος, θα ρωτήσει κάποιος, και τι πρέπει να γίνει. Η απάντηση είναι τόσο απλή όσο και δύσκολη: Ειρηνική, μη εμφύλια, πολιτική επανάσταση.
ΔΙΆΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΓΈΝΗ, ΤΟΝ ΔΙΆΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΓΈΝΗ, ΤΟΝ ΤΣΑΡΟΎΧΗ,ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΏΝ, ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΨΗΦΟΥ, ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΎΣ
. Αυτό δε, για να θυμηθούμε και την γνωστή ρήση, δικαιολογείται στην βάση του "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό". Νόμιμο με την έννοια εκτέλεσης εντολών ξένων που υπερψηφίζονται στο όνομα μιας έκτακτης ανάγκης που δημιούργησαν οι τεχνοκράτες, οι κερδοσκόποι, οι υπάλληλοι ηγεμονικών κρατών και με συνεργαζόμενους εγχώριους χρήσιμους υπηρέτες της ξενοκρατίας. Αυτή την ξενοκρατία μερικοί την δικαιολογούν ωμά και άλλοι εξεζητημένα, μεταμφιεσμένα και με ωραία λόγια περί ενός επερχόμενου ασφαλούς και πλούσιου βίου (μετά βέβαια από το πύκνωμα των οικονομικών μέτρων καταστολής).
Μετά από 8 χρόνια εξοντωτικής τροχιάς τι έχουμε; Ένα σύστημα που αντί να διαπραγματευτεί δένει την χώρα χειροπόδαρα ακόμη μια φορά. «Όπως ακούγεται» ελέω καρέκλας παραδίδει ιερά και όσια ενώ πολλά έπονται στα Αλβανικά και Κυπριακά πεδία (για να μην μιλήσουμε για το Αιγαίο όπου αν υπάρχει «Θεός της Ελλάδας» θα πρέπει να προλάβει την χαριστική βολή). Να το κάνουμε πιο σαφές. Για να επιβληθούν τα νέα μεταμφιεσμένα δεσμά ως σωτήρια συμφωνία, αφού … φορέσαμε και γραβάτες ως κύρια είδηση της εκτροχιασμένης Ευρώπης και των κρατών-μελών-ειλώτων της όπως η Ελλάδα έγιναν και μάλλον θα γίνουν και άλλες υποχωρήσεις στα πεδία ασφάλειας της χώρας. Υποχωρήσεις οι οποίες εάν συνεκτιμηθούν με την κύρια απειλή και τις ανελέητες πρακτικές των ηγεμονικών δυνάμεων δεν μπορεί παρά να είναι, αναπόδραστα, βαθύτατων προεκτάσεων. Το ότι πολλά έπονται στα στρατηγικά πεδία της Ευρώπης είναι γνωστό και περί αυτού επέρχεται εκτεταμένη δημοσίευση. Όσα κράτη είναι βιώσιμα προετοιμάζονται. Όσα είναι αναλώσιμα … φορούν γραβάτα και πλάκα να γίνεται.
Και τι κάνουν οι όπως λένε ότι είναι αστοί/φιλελεύθεροι/αστικοφιλελεύθεροι; Μα στο συνέδριο πέρυσι στην Θεσσαλονίκη το κόμμα τους κάλεσαν να μιλήσει «φιλοσόφους» της συμφοράς. Πιο συγκεκριμένα, ένα ανεκδιήγητο διανοούμενο ο οποίος το 2002 θεώρησε το ανελεύθερο, αντί-δημοκρατικό και φασιστικό σχέδιο Αναν ότι ήταν ευκαιρία πρωτοπορίας των νεοελλήνων για να εισέλθει ο κόσμος στην … μετά-Εθνική εποχή. Δεν είναι να απορεί κανείς για το γεγονός ότι ανάλογες κουβέντες στην συζήτηση για το Μακεδονικό τις … πήρε το «Ποτάμι» του αριστεροδεξιού εθνομηδενισμού το οποίο κανείς δεν αντέκρουσε. Φρικτά και ανήκουσα ακούγονται σε όλο το φάσμα και κανείς δεν αντιδρά. Οι αντιστάσεις είναι πλέον μηδενικές.
Σχόλια για την συμφωνία του Eurogroupς στις 21 Ιουνίου 2018; Δεν αξίζει τον κόπο!
Στο περί Διογένη κείμενο που αναρτάται ξανά γίνεται λόγος για πολλές πολιτικές ασθένειες για τις οποίες εάν δεν υπάρξει σωστή διάγνωση και θεραπεία θα πάθουμε ότι μας επιφυλάσσει η κακή μας τύχη.
Τέλος, θα ρωτήσει κάποιος, και τι πρέπει να γίνει. Η απάντηση είναι τόσο απλή όσο και δύσκολη: Ειρηνική, μη εμφύλια, πολιτική επανάσταση.
ΔΙΆΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΓΈΝΗ, ΤΟΝ ΔΙΆΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΓΈΝΗ, ΤΟΝ ΤΣΑΡΟΎΧΗ,ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΏΝ, ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΨΗΦΟΥ, ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΎΣ
Κάποτε κατοίκησα στο Θησείο. Με συμφοιτητές μου, παλαιότερα, πηγαίναμε
στην Αγορά και συζητούσαμε. Περίπου θέατρο που αναβίωνε την άμεση
δημοκρατία. Σούρουπο πριν λίγες μέρες, πήγαινα να συναντήσω συνάδελφο
από το εξωτερικό που περνούσε από την Αθήνα. Εκεί κοντά σε μια ταβέρνα
που ξέρω με καλή ρετσίνα. Κατηφορίζοντας συνάντησα τον Διογένη. Με
ξάφνιασε: Κουρασμένος, απογοητευμένος και ανήσυχος. Το λυχνάρι του
μισοσβησμένο. Ακολούθησε ο εξής περίπου διάλογος:
Π. Ήφαιστος. Τι έχεις Διογένη; Είσαι καλά;
Διογένης. Όχι. Πάει να σβήσει το λυχνάρι, εγώ γέρασα και θα πεθάνω. Ψάχνω και δεν τους βρίσκω. Επανήλθα στη Γη για να βοηθήσω πλην η κατάσταση των νεοελλήνων είναι πλέον απελπιστική. Ενώ υπογράμμισε ο Διογένης, αυτούς που εμφανίζονται ως ελίτ και ως ηγέτες,
Π. Ήφαιστος. Τι ακριβώς ψάχνεις και ποιους δεν βρίσκεις;
Διογένης. Ψάχνω για λίγους Έλληνες Αστούς. Λίγους φιλελεύθερους, μπορούμε να τους ονομάσουμε και αστικοφιλελεύθερους. Δεν βρίσκω ούτε ένα.
Π. Ήφαιστος. Μήπως υπερβάλλεις Διογένη; Για όρισέ μου τι εννοείς «αστικοφιλελεύθερος».
Διογένης. Πολλά θα μπορούσα να πω. Αρχίζω από τον φίλο μου τον Τσαρούχη που συνάντησα εκεί ψηλά στους ουρανούς όταν ήλθε. Σωστά είπε πως αν και κομμουνιστής θα ανεχόταν και θα δεχόταν Γάλλους ή Βρετανούς αστούς. Ιδού πως το αιτιολόγησε ο μεγάλος ζωγράφος και άφθαστος "αμπελοφιλόσοφος" πλην πολύ ουσιαστικός και περιεκτικός:
Τσαρούχης:
Κατά πρώτον, θα δεχόμουν τους μοντερνιστές αστούς των δυτικών κρατών γιατί ως προς κάποια πράγματα είναι κύριοι (τσέτλεμεν, όπως λέμε). Θα με εκμεταλλεύονταν και θα με κατέστελλαν εάν επαναστατούσα αλλά δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα. Κατανοούσαν, αν μη τι άλλο, τα κράτη-διοικητικοί μηχανισμοί που κατασκεύασαν δεν θα επιβίωναν χωρίς πολίτες ή πολίτες υπό καταστολή και κινούμενοι προς εξαφάνιση.
Δεύτερον, πιο συγκεκριμένα, δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα γιατί είναι ορθολογιστές. Ως ορθολογιστές λοιπόν και Γάλλοι και Άγγλοι αστοί δεν θα ρουφούσαν όλο το αίμα των πολιτών για να μην τους εξολοθρεύσουν, να μην τους αναγκάσουν να μεταναστεύσουν και να τους κρατήσουν εν ζωή με τα ελάχιστα εκείνα κριτήρια της μιας ή άλλης φιλελεύθερης θεωρίας. Γιατί όπως θα ξέρεις υπάρχουν και φιλελεύθεροι που δεν είναι στυγνοί Δαρβινιστές. Υπάρχουν και φιλελεύθεροι που είναι Αριστοτελιστές και σέβονται ελάχιστα, στοιχειώδη και στοιχειώδη της κοινωνικής συγκρότησης και συγκράτησης.
[Π. Ήφαιστος σημ: Για να μην παρεξηγηθούμε, μου είπε επίσης ο Διογένης, μην θεωρήσεις ότι εγώ είμαι Αριστοτελιστής. Ανάλυση των πραγμάτων κάνω ενώ ψάχνω για σύγχρονους Έλληνες αστούς και μάλιστα ενθυμούμενος τις οξυδερκείς παρατηρήσεις του Τσαρούχη εκεί υψηλά στα σύννεφα όπου συναντιόμαστε και αμπελοφιλοσοφούμε]
Τρίτον και συναφές, θα προτιμούσα τους Άγγλους και Γάλλους Αστούς, μου λέει ο Τσαρούχης, επειδή είναι πατριώτες. Πώς να το κάνουμε, λέει ακόμη εκεί υψηλά ο ζωγράφος. Είναι εκμεταλλευτές αλλά κύριοι και αριστοκράτες που διαιωνίστηκαν με το κράτος ισχυρό, δεν έχουν πολλή δημοκρατία παρά μόνο συμβάσεις δικαιωμάτων που συχνά δεν τηρούν πλην γνωρίζουν την σημασία του κράτους για τα συμφέροντά τους καθότι ο σύγχρονος κόσμος είναι ανελέητα κρατοκεντρικός. Συμφωνώ με τον Τσαρούχη, συνεχίζει ο Διογένης. Ο πατριωτισμός για ένα σύγχρονο μοντερνιστή αστό είναι κανόνας. Στην Ελλάδα είναι εξαίρεση που και αυτή χρειάζομαι μεγαλύτερο λυχνάρι για να την βρω.
Τέταρτον, μου είπε επίσης ο Τσαρούχης: Θα προτιμούσα Άγγλους ή Γάλλους αστούς γιατί δεν θα υπηρετούσαν τους κατακτητές και όσοι το έκαναν όταν οι κατακτητές φεύγουν, φυλακίζουν εκτελούν τους δοσίλογους Εφιάλτες. Δεν γνωρίζετε εσείς οι νεοέλληνες ότι τους προδότες πολλοί χρησιμοποιούν αλλά κανείς δεν αγαπά!
Πέμπτο, προσθέτω σε αυτά που είπε ο Τσαρούχης, συνέχισε ο Διογένης: Οι μοντερνιστές αστοί (ακόμη και η ιδιόμορφη κρατική νομενκλατούρα του Στάλιν το ίδιο έκανε) αν δεν τους εκτελέσουν τους στέλνουν σπίτι τους. Δεν τους αμείβουν με εξουσιαστικές καρέκλες όπως κάνετε εσείς οι νεοέλληνες μετά το 1830. Όταν μετά την επανάσταση εξολοθρεύατε την Ελληνική αστική τάξη της διασποράς για να βάζετε έκτοτε στην εξουσία μόνο όσους υπηρετούν τους ξένους, όσους λένε ψέματα, όσους εξελίσσονται σε συμμορίες τα ονόματα των μελών της οποίας φιγουράρουν πάνω σε λίστες ληστών και όσους όταν και όποτε σηκώνεται κεφάλι σας εξοντώνουν, σας εξορίζουν και στο τέλος θα σας αποτελειώσουν. Ακόμη αγαπητέ μεγαλονησιώτη, συνέχισε ο Διογένης, εάν σταθούμε τα τελευταία χρόνια, ο Γάλλοι ή Άγγλοι αστοί δεν θα έκαναν αυτό που σας κάνουν οι Έλληνες αστοί. Οι οποίοι για να γλύφουν κάτι κοκαλάκια, οι άθλιοι, καταστρέφουν και εκποιούν τον πλούτο των νεοελλήνων οι οποίοι αυτοί και οι παππούδες τους με κόπο και μόχθο απέκτησαν μετά το 1821. Για να γλύφουν κοκαλάκια δεν διστάζουν να ψηφίζουν κατ’ εντολή ξένων κάθε βράδυ νόμους που επικαλούνται ως νομιμοποίηση για να σας αποτελειώσουν. Τι αθλιότητα: Για μια κίβδηλη καρέκλα οι απάτριδες, οι άπληστοι και οι νάνοι συγκρινόμενοι με τους Γάλλους ή Άγγλους αστούς.
Τέλος, συνέχισε ο Διογένης, οι Αστοί των μοντερνιστικών κρατών κάνουν ακόμη και πόλεμο για τα συμφέροντα αυτού του κράτους. Σίγουρα φροντίζουν να είναι ισχυροί για να μην είναι έρμαια και υποχείρια. Θυμήσου τι έκανε η Θάτσερ όταν εκστράτευσε στις Μαλβίνες Νήσους. Πολύ μακρινά αυτά τα νησιά. Δεν είπε όμως "είναι μακριά" όπως είπαν οι Έλληνες αστοί για την Μεγαλόνησο Κύπρο που βρίσκεται στο σημαντικότερο γεωπολιτικό σημείο του πλανήτη και που ζουν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες. Εδώ οι "μεγάλοι ηγέτες" τι είπαν. Είπαν "η Κύπρος είναι μακριά και όταν η Λευκωσία αποφασίσει να αυτοκτονήσει καταργώντας το κράτος εμείς θα υποστηρίξουμε την απόφασή της". Τι κατάντια!
-Π. Ήφαιστος. Διογένη είσαι επαναστάτης! Όρισέ μου σε παρακαλώ τι εννοείς με τον όρο Έλληνας αστικοφιλελεύθερος, σύμφωνα με τα δικά σου πρότυπα.
Διογένης. Όπως ξέρεις ίσως και εγώ με δικούς σας όρους να μπορούσα κάλλιστα να ονομαστώ κομμουνιστής (ή κάτι μορφικά πανομοιότυπο όπως λέτε εσείς οι σύγχρονοι Έλληνες προοδευτικός). Ας πούμε όμως ότι «είμαι κομμουνιστής αλλά Έλληνας» και μάλιστα όπως και ο Τσαρούχης και τόσοι άλλοι λογικός και ορθολογιστής. Γι’ αυτό θέλω να ζω σε αυτή την χώρα αξιοπρεπώς έστω και αν είμαι φτωχός και γι' αυτό ορίζω τον Έλληνα αστό ως εξής:
Πρώτον, είναι πρωτίστως πατριώτης.Ο Έλληνας δύο φορές γιατί μέσα στο πετσί των πολιτικών του παραδόσεων η έννοια πατρίδα είναι έσχατη λογική και ασυμβίβαστη κοσμοθεωρία. Η φιλοπατρία είναι ή πρέπει να είναι εγγενής σε κάθε μέλος κάθε πολιτείας κάθε εποχής και κάθε περιοχής. Είτε είσαι αστός είτε κομμουνιστής πρέπει να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να ενωθεί ο πλανήτης, δηλαδή οι Κινέζοι με τους Άραβες, οι Άραβες με τους Σουηδούς και όλοι οι άλλοι με όλους τους άλλους. Η πατρίδα λοιπόν είναι πατρίδα όπως και να έχει. Ακόμη και σε μια συμπολιτεία που δεν βλέπω να κοντεύει.
Δεύτερον, ο δικός μου τύπος Έλληνα αστού δεν υπηρετεί δουλικά τους ξένους αλλά διαπραγματεύεται με τους ξένους οι οποίοι στον δικό μας κόσμο τον κλασικό και στον δικό σας τον κρατοκεντρικό, όπως τον λέτε εσείς οι διεθνολόγοι που καταλάβατε τον Θουκυδίδη, οι ξένοι όταν κατέχουν την εξουσία μόνο κατακτητές μπορούν να είναι. Ο δικός μου Έλληνας αστός μεγιστοποιεί τα συμφέροντα της χώρας του παλεύοντας αενάως να ισορροπήσει τις σχέσεις με τους πιο ισχυρούς
[Αυτό. μου φαίνεται, ο Διογένης αόρατος εκεί μέσα στο αόρατο πιθάρι κοντά στην Ακρόπολη όταν κατεβαίνει στην Γη διαθέτει και διαδίκτυο γιατί διάβασε το: «πελατειακές διαπραγματεύσεις τα λέτε εσείς οι στρατηγιστές - http://wp.me/p3OlPy-wB).
Τρίτον, όπως κάνουν εκεί στην χώρα του John Rawls φροντίζουν για μια στοιχειώδη έστω διανεμητική δικαιοσύνη που συμβολίζει μια εξέλιξη σε σχέση με τον Θεοκρατικό Μεσαίωνα των δουλοπαροίκων και των ρακένδυτων ειλώτων. Τα πράγματα εξελίσσονται, πώς να το κάνουμε, μόνο οι Έλληνες δεν εξελίσσονται και γι’ αυτό δεν έχουν αστούς. Αν και το ξέρω πως μάλλον ποτέ δεν θα φτάσουν οι σύγχρονοι Έλληνες την δημοκρατία αυτών που επικαλούνται ως προγόνους τους θα μπορούσαν να έχουν λίγα –μα τον Δία λίγα, ελάχιστα τουλάχιστον– checks and balances.
Ντροπή σας νεοέλληνες. Μηδέν δημοκρατία: Δελτία των οκτώ (κοινώς «γιανοπριντεριστάν» και άλλες αηδίες). Πραιτοριανοί που ρυθμίζουν το τράφικ μεταξύ τροϊκανών και ξένων εισβολέων κάθε εποχής.
-Π. Ήφαιστος. Σταμάτα Διογένη πήρες φόρα. Δηλαδή τον Κωστάκη, τον Γιωργάκη, τον Βαγγελάκη, τον Αντωνάκη και τους άλλους; Τους μηδένισες τελείως; Πριν από αυτούς τι είχαμε; Σε τελευταία ανάλυση δεν φταίνε οι Έλληνες πολίτες, αυτοί που τους ανέχτηκαν ή και συμμετείχαν στο «πάρτι», τις φούσκες και το όργιο της κατανάλωσης;
-Διογένης. Ειλικρινά, επειδή σε συχνά σε διαβάζω όταν έρχομαι στη Γη ή ακόμη και εκεί στον ουρανό όταν βρίσκω χρόνο, δεν περίμενα από εσένα τέτοια ερώτηση. Επειδή σε διαβάζω λοιπόν, σου υποβάλλω ότι έκανες ρητορική ερώτηση. Προβοκατόρικη. Επειδή όποτε ανασταίνομαι διαβάζω τα κείμενα μερικών συγχρόνων Ελλήνων Μοϊκανών, ξέρω ότι μπλοφάρεις και ότι προσπαθείς να με παγιδεύσεις. Έστω. Σου απαντώ αρχίζοντας από το τελευταίο.
Πρώτον, λοιπόν, για να συντομεύσουμε, επειδή πρέπει να πάω για ύπνο, το πιθάρι μου με περιμένει, να διαβάσεις Γιώργο Κοντογιώργη. Να διαβάσεις τι λέει για τις ευθύνες των μελών μιας κοινωνίας στα σημερινά καθεστώτα έμμεσης αντιπροσώπευσης αλλά και σε κάθε άλλο ελλειμματικό πολιτικό σύστημα. Το διάβασα και σε δικά σου κείμενα γι’ αυτό άσε το δούλεμα. Είναι μαζοχισμός, φίλε μεγαλονησιώτη, να δέχεστε την προπαγάνδα αυτών των άθλιων εγκάθετων και να αυτομαστιγώνεστε. Έλεος μεγαλονησιώτη. Από το 1821 δουλεύετε μέρα νύχτα, σας ληστεύουν, σας σκοτώνουν, σας υποδουλώνουν, παραδίδουν τις πατρίδες σας στους εισβολείς και εσείς δέχεστε την προπαγάνδα ότι φταίτε; Συλλογική ευθύνη δηλαδή όπως έκανε και ο Χίτλερ.
Δεύτερον, Δεν κατάλαβα! Τι εννοείς «πριν από αυτούς»; Δεν είναι οι ίδιοι ή τα παιδιά και τα εγγόνια τους; Οι ρίζες τους μάλιστα πάνε πίσω μέχρι και τον Κωλέττη ή και πιο πίσω μετά την Επανάσταση όταν αντί να συγκροτηθείτε σε κράτος φέρατε την ξενοκρατία! Το σύστημα φταίει όχι ο πολίτης. Τι θέλεις δηλαδή, αιματηρή επανάσταση! Αφού εσύ δεν έγραψες και έχεις μια σελίδα διαδικτύου που μιλά για μη εμφύλια ειρηνική επανάσταση! Βέβαια, θα με ρωτήσεις, γιατί τους ψηφίζουν. Ερωτώ και εγώ: Τι εναλλακτικές επιλογές έχουν; Εσύ ο ίδιος δεν γράφεις για Συνταγματική μεταρρύθμιση για να μπορεί να γίνει ο πολίτης εντολέας και η κοινωνία κάτοχος του κράτους!
Τρίτον, δεν έχουν σημασία τα άτομα. Τα ηγετικά μέλη των εγκάθετων εξουσιών της εξάρτησης σε ξεπεσμένα κράτη όπως το σύγχρονο δικό σας είναι μορφικά πανομοιότυπα. Είναι ένας ιδεολογικός ακταρμάς αριστεροδεξιοφασιστοκεντροσοσιαλψευτοφιλελεύθεροιτραβεστιπροοδοευτικοί. Κάπως έτσι και μάλιστα με πολλές φτηνές εκδοχές και αποχρώσεις.Τραβεστί ιδεολογήματα που τα ντύνουν με ψεύτικα λόγια ψευτο-ηγέτες και φορείς επιστημονικών τίτλων. Κάτι αντίστοιχο με κάποιους Σοφιστές της δικής μου εποχής.
-Π. Ήφαιστος. Δηλαδή Διογένη τι μας λες; Επειδή δεν βρίσκεις αστούς στην σύγχρονη Ελλάδα είσαι με κάποιο προερχόμενο από τα Εξάρχεια, αυτό που αν θυμάμαι καλά τον λένε Αλέξη; [το παρόν γράφτηκε το 2015] Μήπως ισοπεδώνεις τα πάντα!
Διογένης. Τίποτα δεν ισοπεδώνω. Άκου λοιπόν εις Αθήναις εξορισμένε μεγαλονησιώτη:
Σε αυτόν τον ιδεολογικοπαραταξιακό ακταρμά που εσείς ονομάζετε παρατάξεις τα μέλη των οποίων πιθηκίζουν τα δυτικά αστικά κράτη υπάρχουν πολλοί εγκλωβισμένοι. Κατάσταση πολιορκίας ισχύει για όποιον θέλει να είναι σωστός αστός, σωστός πατριώτης και σωστός πολίτης ή ακόμη και σωστός κομμουνιστής.
Τώρα περί Αλέξη. Ποιον εννοείς γιατί ξέρω πολλούς. Μήπως αυτόν εκεί κοντά στο Πολυτεχνείο που έχει πολλούς φίλους από τα Εξάρχεια; Αν εννοείς αυτούς, ξέρεις πόσου αναρχικούς συνάντησα και είναι πιο πατριώτες από αυτούς που αυτοονομάζονται αστοί! Εάν εννοείς τον γνωστό Αλέξη, εκείνον που μικροδείχνει όταν τον βλέπω στις τηλεοράσεις σας, δεν κατάλαβα τι εννοείς. Αυτός είναι το πρόβλημά σας; Μάλλον όμοιος είναι με όλους τους άλλους. Κάτι θα αλλάξει με αυτόν και κάθε άλλο εάν με λόγια και με πράξεις φωνάξει και παλέψει υπέρ της Εθνικής Ανεξαρτησίας. Άκουσες μέχρι στιγμής να προφέρει αυτή την λέξη;
Μήπως μεγαλονησιώτη τίποτα δεν αντιλαμβάνεσαι για το τι συμβαίνει γύρω σου. Όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα ο ρόλος του κάθε Αλέξη είναι μοιραίος και αναπόδραστος. Γιατί;
Γιατί όταν η Ελλάδα βρίσκεται στα πρόθυρα της πλήρους εξουθένωσης και ταυτόχρονα υποδούλωσης και ή εκποίησης, ενώ την ίδια στιγμή καπιταλιστές, κερδοσκόποι, τεχνοκράτες κτλ, στην Ευρώπη και εδώ– τα κάνουν θάλασσα, κάποιος θα πρέπει να τους παίξει μουσική σε ρυθμό πεντοζάλης. Δεν έχει σημασία το πρόσωπο ή εάν τον λένε Αλέξη ή κάτι άλλο. Σημασία έχει να παίζει μουσική που θυμίζει πεντοζάλη. Μιλώ πολύ σοβαρά: Η πεντοζάλη είναι η μόνη διέξοδος εδώ στην Ελλαδίτσα σας αλλά και στην Εσπερία.Να διαπραγματευτείτε δηλαδή, με σοβαρότητα, δεξιοτεχνία και έχοντας κόκκινη γραμμή την εθνική ανεξαρτησία. Μέχρι να έχετε την μεγάλη δημοκρατική μεταρρύθμιση που και εσύ υποστηρίζεις φροντίστε να εκτιμήσετε σωστά ποιος μπορεί να παίξει πεντοζάλη με τον σωστό και αποτελεσματικό τρόπο. Αν μη τι άλλο στην διεθνή πολιτική, όπως και εσύ λες, η πολιτική ηθική είναι μηδενική και ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος. Τώρα, βέβαια, μπορείς να μου πεις ότι κάποιος Αντωνάκης που αμέριμνος ζει εκεί μέσα σε ένα κήπο χρυσανθέμων υπόσχεται αργό θάνατο. Λοιπόν τι προτιμάς αργό θάνατο ή κάποιο Αλέξη που θα παίξει πεντοζάλη; Εσύ ζεις εδώ μαζί με τους άλλους νεοέλληνες και πρέπει να βρείτε τον σωστό διαπραγματευτή και τον σωστό κοσμοθεωρητικά προσανατολισμένο. Προσανατολισμένο προς την δημοκρατία και την εθνική ανεξαρτησία..
Εγώ καλά είμαι σε ένα μεγάλο πιθάρι εκεί ψηλά στον χλοερό τόπο.Εδώ και εκεί κατεβαίνω να δω καλύτερα τι κάνετε αλλά εσείς θα βρείτε την διέξοδο.
Δεν καταλάβατε ότι εκεί στα δελτία των 8 αργό θάνατο σας υπόσχονται. Όσοι είναι κλέφτες και λωποδύτες ήδη τα κλεμμένα τα έβγαλαν έξω. Όπως όλοι οι απατεώνες και απάτριδες όλων των εποχών, όπως όλες οι ενσαρκώσεις της ιδιωτείας και της χυδαιότητας κατέστρεψαν την πατρίδα τους και όπου γη θα θρέφει το πρόστυχο τομάρι τους.
Γιατί εμείς οι Έλληνες της Αρχαιότητας είχαμε του κόσμου τα κουσούρια αλλά τον απάτριδα και τον ιδιώτη τον θεωρούσαμε το κατακάθι της γης. Τον θεωρούσαμε τον χυδαιότερο όλων και τον πρόγονο αυτού του βρώμικου όντος που αργότερα ονομάσατε Μαρκήσιο de Sade.
Μηδενισμός, ωμή ισχύς, ιδιωτεία, καταστολή, βία, κοντολογίς βαρβαρότητα.
Τώρα, συνέχισε ο Διογένης, λέγοντας διαρκώς ότι περιγραφή κάνει και μπορεί βαθύτερα άλλα να πιστεύει, υπάρχει μια "ιλαροτραγική ελπίδα" πλην ίσως σωτήρια. Ποια είναι αυτή η αμυδρή ελπίδα; Ο σημερινός ψηφοφόρος να διαθέτει ένστικτο επιβίωσης και υπό τις περιστάσεις να ψηφίσει τον λιγότερο κακό. Εάν οι σύγχρονοι Έλληνες δεν διαθέτουν ένστικτο επιβίωσης ή εάν διαθέτουν αλλά δεν υπάρχει "λιγότερο κακός", γεια σας και θα τα ξαναπούμε εκεί ψηλά στον ουρανό.
Κοντεύει ο συλλογικός σας θάνατος και γι' αυτό πρέπει να βρεθεί ειρηνικός μη εμφύλιος τρόπος να εμποδίσει ο ψηφοφόρος να μπει σε κίνηση το τρένο προς την λάθος κατεύθυνση αλλά ταυτόχρονα να εμποδίσει τον σχεδόν βέβαιο εκτροχιασμό του.
Έτσι καταντήσατε την ψωροκώσταινα Ελλαδίτσα μεγαλονησιώτη: Αργό θάνατο ή κίνδυνο εκτροχιασμού.
Κάποιος λοιπόν θα πρέπει να προσέχει τον κάθε Αντώνη ή Αλέξη να μην εκτροχιάσει το τρένο γιατί διαφορετικά θα σας πάρει το ποτάμι. Άκουσες μεγαλονησιώτη. Θα σας πάρει το ποτάμι.
-Π. Ήφαιστος. Πριν χωρίσουμε Διογένη και εσύ πας πίσω στον ουρανό και εγώ στην Βάρκιζα όπου μένω,πες μου τι εννοείς όταν υπονοείς ότι κάτι μπορεί να γίνει.
-Διογένης. Ο αργός θάνατος δεν σας αξίζει. Φροντίστε λοιπόν με μια ανεξάρτητη ψήφο να μην εκτροχιαστεί το τρένο. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα ή και ανύπαρκτα ζητήματα.
Συμβουλεύω λοιπόν ψήφο που θα οδηγήσει σε αναγκαίες εξισορροπήσεις που θα αξιώσουν:
Στιβαρά χέρια στο Άμυνας για αποτροπή κάθε εξωτερικής απειλής ή ετοιμότητα όπως ακούγεται τα τελευταία χρόνια να πουληθούν τα ιερά και τα όσια όπως η Νήσος Φλέβα εκεί κάτω Νότια όπου ζεις (το ήξερε ο Διογένης ότι η Νήσος Φλέβα ανήκε στις ΕΔ και ότι κάποιοι έκαναν σκέψεις ξεπουλήματος στην ιδιωτεία).
Στιβαρά χέρια στο Εξωτερικών για να τους τα λέει εξ αμάξης με … διπλωματικό τρόπο.
Και μια γερή ομάδα παλληκάρια διαπραγματευτές –διπλωμάτες, οικονομολόγους, κτλ– να λένε σε αυτούς εκεί έξω τα λάθη τους και να τους προτείνουν αξιόπιστες διεξόδους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δεν κατάλαβα, δεν μπορείτε να προτείνετε διεξόδους στους υπόλοιπους Ευρωπαίους; Σοβαρές διεξόδους όμως, γιατί αυτό μόνο μπορεί να διασώσει έστω και προσωρινά την ΕΕ και αυτό εσάς σας συμφέρει. Γιατί όπως ξέρεις η Ευρώπη σήμερα έγινε σκορποχώρι. Χίλια κομμάτια και πολλοί διψούν για σοβαρές προτάσεις.
Το χρειάζονται όλοι ακόμη και εκεί στην Εσπερία. Φτάνει είπαμε ο ανεξάρτητος εξισορροπητής να επιβάλει στιβαρή άμυνα, στιβαρή διπλωματία και στιβαρή διαπραγμάτευση. Τώρα το ποιος είναι ο ανεξάρτητος εξισορροπητής να τον βρείτε εσείς.Το λιγότερο κακό, υπό τις περιστάσεις, εσείς θα το βρείτε. Εγώ δεν ψηφίζω γιατί είμαι πεθαμένος αλλά σας αγαπώ και πονώ όταν υποφέρετε. Για να είμαι ειλικρινής αν και κυνικός, θα πονέσω πολύ εάν μετά από αιώνες προσπαθειών να κάνετε κράτος το χάσετε. Εδώ γεννήθηκα και πέθανα και δεγώ. Και η Πολιτεία όπως ξέρεις μεαλονησιώτη είναι μεγάλη υπόθεση. Η Πολιτεία ή κράτος όπως το λέτε σήμερα είναι το συμβόλαιο των νεκρών με τους ζωντανούς και τους απογόνους τους.
Άκουσέ με. Διαφορετικά εσείς όλοι που λέγεστε Έλληνες πολίτες σήμερα θα σκλαβωθείτε ή θα μεταναστεύσετε ή θα γίνετε Συρία. Θα πάθετε κανένα στραπάτσο εξωτερικό, θα φύγουν όλοι οι νέοι σας, η οικονομία σας θα μηδενιστεί, θα έχετε πάλι κανένα εμφύλιο. Αργό θάνατο ή στραπάτσο θα είστε το πρώτο μεγάλο θύμα όσων κεντρικά ή περιφερειακά ανήκουν στην Εσπερία. Τελεσίδικα και ίσως θανατηφόρα. Δώστε λοιπόν χρόνο στον εαυτό σας με μια λιγότερο κακή μετάβαση να επιβιώσετε, να μην εκτροχιαστεί το τρένο και να αλλάξει και το πολιτικό σας σύστημα, να φύγουν όλοι αυτοί που σας ρίχνουν στα βράχια μετά το 1830. Το χρειάζεστε. Μια ασφαλή μετάβαση με εξισορρόπηση των άκρων πριν σας πάρει το ποτάμι.Το ποια είναι αυτή μεγαλονησιώτη να το βρείτε εσείς. Επαναλαμβάνω για τέταρτη φορά: Υπό τις περιστάσεις το λιγότερο κακό και δεν έχετε την πολυτέλεια η διάγνωση να είναι λάθος.
Κατάλαβέ το μεγαλονησιώτη: Θα σας πάρει το ποτάμι και εσύ ως διεθνολόγος θα πρέπει να ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Θα σας πάρει το ποτάμι!!!
Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό βγάζοντας τις παρωπίδες και τις μικροψυχίες. Κυρίως αποτινάσσοντας την προπαγάνδα με την οποία σας βομβαρδίζουν τα δελτία των 8 και όχι μόνο. Τόσο έξυπνοι άνθρωποι εδώ και δεν αντιλαμβάνεστε ότι σας επιβάλλουν αργό θάνατο ενώ μπορεί να μην είναι και τόσο αργός εάν σας πάρει το ποτάμι προς τους κρημνούς και τα βράχια όπου είναι στημένες πολλές κλίνες του Προκρούστη των στρατηγικών παιγνίων των άσπονδων φίλων σας.
Ξυπνήστε Ελληνες, κραύγασε ο Διογένης κουνώντας το μισοσβησμένο λυχνάρι του. Αστούς δεν έχετε, την οικονομία σας την εξανέμισαν οι αεριτζήδες, τους νέους σας του εξόρισαν οι ερασιτέχνες και ήδη χορεύετε πεντοζάλη. Είστε σε τροχιά αργού θανάτου.
Συνέχισε ο Διογένης να ανηφορίζει προς Ακρόπολη. Κάπου εκεί πρέπει να έχει το αόρατο πιθάρι του όταν εδώ και εκεί επιστρέφει στην Γη.
Άφωνος για το πόσο καλά ήξερε τι μας συμβαίνει, τον παρακολούθησα να ανηφορίζει μέχρι που δεν έβλεπα πια το λυχνάρι. Επειδή δεν παρακολουθώ τηλεόραση δεν κατάλαβα τι εννοούσε "το λιγότερο κακό" και κυρίως εάν εννοούσε ότι υπάρχει μια τέτοια λιγότερο κακή επιλογή.
Τέλος πάντων, εάν ο ξεκούτης ο Διογένης πλάκα έκανε ξεχάστε τον. Ας μας πάρει το ποτάμι και βλέπουμε. Είναι και αυτό μια λύση. Θα έλεγε και ο Αλεξανδρινός...…. Panayiotis Ifestos
Π. Ήφαιστος. Τι έχεις Διογένη; Είσαι καλά;
Διογένης. Όχι. Πάει να σβήσει το λυχνάρι, εγώ γέρασα και θα πεθάνω. Ψάχνω και δεν τους βρίσκω. Επανήλθα στη Γη για να βοηθήσω πλην η κατάσταση των νεοελλήνων είναι πλέον απελπιστική. Ενώ υπογράμμισε ο Διογένης, αυτούς που εμφανίζονται ως ελίτ και ως ηγέτες,
Π. Ήφαιστος. Τι ακριβώς ψάχνεις και ποιους δεν βρίσκεις;
Διογένης. Ψάχνω για λίγους Έλληνες Αστούς. Λίγους φιλελεύθερους, μπορούμε να τους ονομάσουμε και αστικοφιλελεύθερους. Δεν βρίσκω ούτε ένα.
Π. Ήφαιστος. Μήπως υπερβάλλεις Διογένη; Για όρισέ μου τι εννοείς «αστικοφιλελεύθερος».
Διογένης. Πολλά θα μπορούσα να πω. Αρχίζω από τον φίλο μου τον Τσαρούχη που συνάντησα εκεί ψηλά στους ουρανούς όταν ήλθε. Σωστά είπε πως αν και κομμουνιστής θα ανεχόταν και θα δεχόταν Γάλλους ή Βρετανούς αστούς. Ιδού πως το αιτιολόγησε ο μεγάλος ζωγράφος και άφθαστος "αμπελοφιλόσοφος" πλην πολύ ουσιαστικός και περιεκτικός:
Τσαρούχης:
Κατά πρώτον, θα δεχόμουν τους μοντερνιστές αστούς των δυτικών κρατών γιατί ως προς κάποια πράγματα είναι κύριοι (τσέτλεμεν, όπως λέμε). Θα με εκμεταλλεύονταν και θα με κατέστελλαν εάν επαναστατούσα αλλά δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα. Κατανοούσαν, αν μη τι άλλο, τα κράτη-διοικητικοί μηχανισμοί που κατασκεύασαν δεν θα επιβίωναν χωρίς πολίτες ή πολίτες υπό καταστολή και κινούμενοι προς εξαφάνιση.
Δεύτερον, πιο συγκεκριμένα, δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα γιατί είναι ορθολογιστές. Ως ορθολογιστές λοιπόν και Γάλλοι και Άγγλοι αστοί δεν θα ρουφούσαν όλο το αίμα των πολιτών για να μην τους εξολοθρεύσουν, να μην τους αναγκάσουν να μεταναστεύσουν και να τους κρατήσουν εν ζωή με τα ελάχιστα εκείνα κριτήρια της μιας ή άλλης φιλελεύθερης θεωρίας. Γιατί όπως θα ξέρεις υπάρχουν και φιλελεύθεροι που δεν είναι στυγνοί Δαρβινιστές. Υπάρχουν και φιλελεύθεροι που είναι Αριστοτελιστές και σέβονται ελάχιστα, στοιχειώδη και στοιχειώδη της κοινωνικής συγκρότησης και συγκράτησης.
[Π. Ήφαιστος σημ: Για να μην παρεξηγηθούμε, μου είπε επίσης ο Διογένης, μην θεωρήσεις ότι εγώ είμαι Αριστοτελιστής. Ανάλυση των πραγμάτων κάνω ενώ ψάχνω για σύγχρονους Έλληνες αστούς και μάλιστα ενθυμούμενος τις οξυδερκείς παρατηρήσεις του Τσαρούχη εκεί υψηλά στα σύννεφα όπου συναντιόμαστε και αμπελοφιλοσοφούμε]
Τρίτον και συναφές, θα προτιμούσα τους Άγγλους και Γάλλους Αστούς, μου λέει ο Τσαρούχης, επειδή είναι πατριώτες. Πώς να το κάνουμε, λέει ακόμη εκεί υψηλά ο ζωγράφος. Είναι εκμεταλλευτές αλλά κύριοι και αριστοκράτες που διαιωνίστηκαν με το κράτος ισχυρό, δεν έχουν πολλή δημοκρατία παρά μόνο συμβάσεις δικαιωμάτων που συχνά δεν τηρούν πλην γνωρίζουν την σημασία του κράτους για τα συμφέροντά τους καθότι ο σύγχρονος κόσμος είναι ανελέητα κρατοκεντρικός. Συμφωνώ με τον Τσαρούχη, συνεχίζει ο Διογένης. Ο πατριωτισμός για ένα σύγχρονο μοντερνιστή αστό είναι κανόνας. Στην Ελλάδα είναι εξαίρεση που και αυτή χρειάζομαι μεγαλύτερο λυχνάρι για να την βρω.
Τέταρτον, μου είπε επίσης ο Τσαρούχης: Θα προτιμούσα Άγγλους ή Γάλλους αστούς γιατί δεν θα υπηρετούσαν τους κατακτητές και όσοι το έκαναν όταν οι κατακτητές φεύγουν, φυλακίζουν εκτελούν τους δοσίλογους Εφιάλτες. Δεν γνωρίζετε εσείς οι νεοέλληνες ότι τους προδότες πολλοί χρησιμοποιούν αλλά κανείς δεν αγαπά!
Πέμπτο, προσθέτω σε αυτά που είπε ο Τσαρούχης, συνέχισε ο Διογένης: Οι μοντερνιστές αστοί (ακόμη και η ιδιόμορφη κρατική νομενκλατούρα του Στάλιν το ίδιο έκανε) αν δεν τους εκτελέσουν τους στέλνουν σπίτι τους. Δεν τους αμείβουν με εξουσιαστικές καρέκλες όπως κάνετε εσείς οι νεοέλληνες μετά το 1830. Όταν μετά την επανάσταση εξολοθρεύατε την Ελληνική αστική τάξη της διασποράς για να βάζετε έκτοτε στην εξουσία μόνο όσους υπηρετούν τους ξένους, όσους λένε ψέματα, όσους εξελίσσονται σε συμμορίες τα ονόματα των μελών της οποίας φιγουράρουν πάνω σε λίστες ληστών και όσους όταν και όποτε σηκώνεται κεφάλι σας εξοντώνουν, σας εξορίζουν και στο τέλος θα σας αποτελειώσουν. Ακόμη αγαπητέ μεγαλονησιώτη, συνέχισε ο Διογένης, εάν σταθούμε τα τελευταία χρόνια, ο Γάλλοι ή Άγγλοι αστοί δεν θα έκαναν αυτό που σας κάνουν οι Έλληνες αστοί. Οι οποίοι για να γλύφουν κάτι κοκαλάκια, οι άθλιοι, καταστρέφουν και εκποιούν τον πλούτο των νεοελλήνων οι οποίοι αυτοί και οι παππούδες τους με κόπο και μόχθο απέκτησαν μετά το 1821. Για να γλύφουν κοκαλάκια δεν διστάζουν να ψηφίζουν κατ’ εντολή ξένων κάθε βράδυ νόμους που επικαλούνται ως νομιμοποίηση για να σας αποτελειώσουν. Τι αθλιότητα: Για μια κίβδηλη καρέκλα οι απάτριδες, οι άπληστοι και οι νάνοι συγκρινόμενοι με τους Γάλλους ή Άγγλους αστούς.
Τέλος, συνέχισε ο Διογένης, οι Αστοί των μοντερνιστικών κρατών κάνουν ακόμη και πόλεμο για τα συμφέροντα αυτού του κράτους. Σίγουρα φροντίζουν να είναι ισχυροί για να μην είναι έρμαια και υποχείρια. Θυμήσου τι έκανε η Θάτσερ όταν εκστράτευσε στις Μαλβίνες Νήσους. Πολύ μακρινά αυτά τα νησιά. Δεν είπε όμως "είναι μακριά" όπως είπαν οι Έλληνες αστοί για την Μεγαλόνησο Κύπρο που βρίσκεται στο σημαντικότερο γεωπολιτικό σημείο του πλανήτη και που ζουν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες. Εδώ οι "μεγάλοι ηγέτες" τι είπαν. Είπαν "η Κύπρος είναι μακριά και όταν η Λευκωσία αποφασίσει να αυτοκτονήσει καταργώντας το κράτος εμείς θα υποστηρίξουμε την απόφασή της". Τι κατάντια!
-Π. Ήφαιστος. Διογένη είσαι επαναστάτης! Όρισέ μου σε παρακαλώ τι εννοείς με τον όρο Έλληνας αστικοφιλελεύθερος, σύμφωνα με τα δικά σου πρότυπα.
Διογένης. Όπως ξέρεις ίσως και εγώ με δικούς σας όρους να μπορούσα κάλλιστα να ονομαστώ κομμουνιστής (ή κάτι μορφικά πανομοιότυπο όπως λέτε εσείς οι σύγχρονοι Έλληνες προοδευτικός). Ας πούμε όμως ότι «είμαι κομμουνιστής αλλά Έλληνας» και μάλιστα όπως και ο Τσαρούχης και τόσοι άλλοι λογικός και ορθολογιστής. Γι’ αυτό θέλω να ζω σε αυτή την χώρα αξιοπρεπώς έστω και αν είμαι φτωχός και γι' αυτό ορίζω τον Έλληνα αστό ως εξής:
Πρώτον, είναι πρωτίστως πατριώτης.Ο Έλληνας δύο φορές γιατί μέσα στο πετσί των πολιτικών του παραδόσεων η έννοια πατρίδα είναι έσχατη λογική και ασυμβίβαστη κοσμοθεωρία. Η φιλοπατρία είναι ή πρέπει να είναι εγγενής σε κάθε μέλος κάθε πολιτείας κάθε εποχής και κάθε περιοχής. Είτε είσαι αστός είτε κομμουνιστής πρέπει να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να ενωθεί ο πλανήτης, δηλαδή οι Κινέζοι με τους Άραβες, οι Άραβες με τους Σουηδούς και όλοι οι άλλοι με όλους τους άλλους. Η πατρίδα λοιπόν είναι πατρίδα όπως και να έχει. Ακόμη και σε μια συμπολιτεία που δεν βλέπω να κοντεύει.
Δεύτερον, ο δικός μου τύπος Έλληνα αστού δεν υπηρετεί δουλικά τους ξένους αλλά διαπραγματεύεται με τους ξένους οι οποίοι στον δικό μας κόσμο τον κλασικό και στον δικό σας τον κρατοκεντρικό, όπως τον λέτε εσείς οι διεθνολόγοι που καταλάβατε τον Θουκυδίδη, οι ξένοι όταν κατέχουν την εξουσία μόνο κατακτητές μπορούν να είναι. Ο δικός μου Έλληνας αστός μεγιστοποιεί τα συμφέροντα της χώρας του παλεύοντας αενάως να ισορροπήσει τις σχέσεις με τους πιο ισχυρούς
[Αυτό. μου φαίνεται, ο Διογένης αόρατος εκεί μέσα στο αόρατο πιθάρι κοντά στην Ακρόπολη όταν κατεβαίνει στην Γη διαθέτει και διαδίκτυο γιατί διάβασε το: «πελατειακές διαπραγματεύσεις τα λέτε εσείς οι στρατηγιστές - http://wp.me/p3OlPy-wB).
Τρίτον, όπως κάνουν εκεί στην χώρα του John Rawls φροντίζουν για μια στοιχειώδη έστω διανεμητική δικαιοσύνη που συμβολίζει μια εξέλιξη σε σχέση με τον Θεοκρατικό Μεσαίωνα των δουλοπαροίκων και των ρακένδυτων ειλώτων. Τα πράγματα εξελίσσονται, πώς να το κάνουμε, μόνο οι Έλληνες δεν εξελίσσονται και γι’ αυτό δεν έχουν αστούς. Αν και το ξέρω πως μάλλον ποτέ δεν θα φτάσουν οι σύγχρονοι Έλληνες την δημοκρατία αυτών που επικαλούνται ως προγόνους τους θα μπορούσαν να έχουν λίγα –μα τον Δία λίγα, ελάχιστα τουλάχιστον– checks and balances.
Ντροπή σας νεοέλληνες. Μηδέν δημοκρατία: Δελτία των οκτώ (κοινώς «γιανοπριντεριστάν» και άλλες αηδίες). Πραιτοριανοί που ρυθμίζουν το τράφικ μεταξύ τροϊκανών και ξένων εισβολέων κάθε εποχής.
-Π. Ήφαιστος. Σταμάτα Διογένη πήρες φόρα. Δηλαδή τον Κωστάκη, τον Γιωργάκη, τον Βαγγελάκη, τον Αντωνάκη και τους άλλους; Τους μηδένισες τελείως; Πριν από αυτούς τι είχαμε; Σε τελευταία ανάλυση δεν φταίνε οι Έλληνες πολίτες, αυτοί που τους ανέχτηκαν ή και συμμετείχαν στο «πάρτι», τις φούσκες και το όργιο της κατανάλωσης;
-Διογένης. Ειλικρινά, επειδή σε συχνά σε διαβάζω όταν έρχομαι στη Γη ή ακόμη και εκεί στον ουρανό όταν βρίσκω χρόνο, δεν περίμενα από εσένα τέτοια ερώτηση. Επειδή σε διαβάζω λοιπόν, σου υποβάλλω ότι έκανες ρητορική ερώτηση. Προβοκατόρικη. Επειδή όποτε ανασταίνομαι διαβάζω τα κείμενα μερικών συγχρόνων Ελλήνων Μοϊκανών, ξέρω ότι μπλοφάρεις και ότι προσπαθείς να με παγιδεύσεις. Έστω. Σου απαντώ αρχίζοντας από το τελευταίο.
Πρώτον, λοιπόν, για να συντομεύσουμε, επειδή πρέπει να πάω για ύπνο, το πιθάρι μου με περιμένει, να διαβάσεις Γιώργο Κοντογιώργη. Να διαβάσεις τι λέει για τις ευθύνες των μελών μιας κοινωνίας στα σημερινά καθεστώτα έμμεσης αντιπροσώπευσης αλλά και σε κάθε άλλο ελλειμματικό πολιτικό σύστημα. Το διάβασα και σε δικά σου κείμενα γι’ αυτό άσε το δούλεμα. Είναι μαζοχισμός, φίλε μεγαλονησιώτη, να δέχεστε την προπαγάνδα αυτών των άθλιων εγκάθετων και να αυτομαστιγώνεστε. Έλεος μεγαλονησιώτη. Από το 1821 δουλεύετε μέρα νύχτα, σας ληστεύουν, σας σκοτώνουν, σας υποδουλώνουν, παραδίδουν τις πατρίδες σας στους εισβολείς και εσείς δέχεστε την προπαγάνδα ότι φταίτε; Συλλογική ευθύνη δηλαδή όπως έκανε και ο Χίτλερ.
Δεύτερον, Δεν κατάλαβα! Τι εννοείς «πριν από αυτούς»; Δεν είναι οι ίδιοι ή τα παιδιά και τα εγγόνια τους; Οι ρίζες τους μάλιστα πάνε πίσω μέχρι και τον Κωλέττη ή και πιο πίσω μετά την Επανάσταση όταν αντί να συγκροτηθείτε σε κράτος φέρατε την ξενοκρατία! Το σύστημα φταίει όχι ο πολίτης. Τι θέλεις δηλαδή, αιματηρή επανάσταση! Αφού εσύ δεν έγραψες και έχεις μια σελίδα διαδικτύου που μιλά για μη εμφύλια ειρηνική επανάσταση! Βέβαια, θα με ρωτήσεις, γιατί τους ψηφίζουν. Ερωτώ και εγώ: Τι εναλλακτικές επιλογές έχουν; Εσύ ο ίδιος δεν γράφεις για Συνταγματική μεταρρύθμιση για να μπορεί να γίνει ο πολίτης εντολέας και η κοινωνία κάτοχος του κράτους!
Τρίτον, δεν έχουν σημασία τα άτομα. Τα ηγετικά μέλη των εγκάθετων εξουσιών της εξάρτησης σε ξεπεσμένα κράτη όπως το σύγχρονο δικό σας είναι μορφικά πανομοιότυπα. Είναι ένας ιδεολογικός ακταρμάς αριστεροδεξιοφασιστοκεντροσοσιαλψευτοφιλελεύθεροιτραβεστιπροοδοευτικοί. Κάπως έτσι και μάλιστα με πολλές φτηνές εκδοχές και αποχρώσεις.Τραβεστί ιδεολογήματα που τα ντύνουν με ψεύτικα λόγια ψευτο-ηγέτες και φορείς επιστημονικών τίτλων. Κάτι αντίστοιχο με κάποιους Σοφιστές της δικής μου εποχής.
-Π. Ήφαιστος. Δηλαδή Διογένη τι μας λες; Επειδή δεν βρίσκεις αστούς στην σύγχρονη Ελλάδα είσαι με κάποιο προερχόμενο από τα Εξάρχεια, αυτό που αν θυμάμαι καλά τον λένε Αλέξη; [το παρόν γράφτηκε το 2015] Μήπως ισοπεδώνεις τα πάντα!
Διογένης. Τίποτα δεν ισοπεδώνω. Άκου λοιπόν εις Αθήναις εξορισμένε μεγαλονησιώτη:
Σε αυτόν τον ιδεολογικοπαραταξιακό ακταρμά που εσείς ονομάζετε παρατάξεις τα μέλη των οποίων πιθηκίζουν τα δυτικά αστικά κράτη υπάρχουν πολλοί εγκλωβισμένοι. Κατάσταση πολιορκίας ισχύει για όποιον θέλει να είναι σωστός αστός, σωστός πατριώτης και σωστός πολίτης ή ακόμη και σωστός κομμουνιστής.
Τώρα περί Αλέξη. Ποιον εννοείς γιατί ξέρω πολλούς. Μήπως αυτόν εκεί κοντά στο Πολυτεχνείο που έχει πολλούς φίλους από τα Εξάρχεια; Αν εννοείς αυτούς, ξέρεις πόσου αναρχικούς συνάντησα και είναι πιο πατριώτες από αυτούς που αυτοονομάζονται αστοί! Εάν εννοείς τον γνωστό Αλέξη, εκείνον που μικροδείχνει όταν τον βλέπω στις τηλεοράσεις σας, δεν κατάλαβα τι εννοείς. Αυτός είναι το πρόβλημά σας; Μάλλον όμοιος είναι με όλους τους άλλους. Κάτι θα αλλάξει με αυτόν και κάθε άλλο εάν με λόγια και με πράξεις φωνάξει και παλέψει υπέρ της Εθνικής Ανεξαρτησίας. Άκουσες μέχρι στιγμής να προφέρει αυτή την λέξη;
Μήπως μεγαλονησιώτη τίποτα δεν αντιλαμβάνεσαι για το τι συμβαίνει γύρω σου. Όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα ο ρόλος του κάθε Αλέξη είναι μοιραίος και αναπόδραστος. Γιατί;
Γιατί όταν η Ελλάδα βρίσκεται στα πρόθυρα της πλήρους εξουθένωσης και ταυτόχρονα υποδούλωσης και ή εκποίησης, ενώ την ίδια στιγμή καπιταλιστές, κερδοσκόποι, τεχνοκράτες κτλ, στην Ευρώπη και εδώ– τα κάνουν θάλασσα, κάποιος θα πρέπει να τους παίξει μουσική σε ρυθμό πεντοζάλης. Δεν έχει σημασία το πρόσωπο ή εάν τον λένε Αλέξη ή κάτι άλλο. Σημασία έχει να παίζει μουσική που θυμίζει πεντοζάλη. Μιλώ πολύ σοβαρά: Η πεντοζάλη είναι η μόνη διέξοδος εδώ στην Ελλαδίτσα σας αλλά και στην Εσπερία.Να διαπραγματευτείτε δηλαδή, με σοβαρότητα, δεξιοτεχνία και έχοντας κόκκινη γραμμή την εθνική ανεξαρτησία. Μέχρι να έχετε την μεγάλη δημοκρατική μεταρρύθμιση που και εσύ υποστηρίζεις φροντίστε να εκτιμήσετε σωστά ποιος μπορεί να παίξει πεντοζάλη με τον σωστό και αποτελεσματικό τρόπο. Αν μη τι άλλο στην διεθνή πολιτική, όπως και εσύ λες, η πολιτική ηθική είναι μηδενική και ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος. Τώρα, βέβαια, μπορείς να μου πεις ότι κάποιος Αντωνάκης που αμέριμνος ζει εκεί μέσα σε ένα κήπο χρυσανθέμων υπόσχεται αργό θάνατο. Λοιπόν τι προτιμάς αργό θάνατο ή κάποιο Αλέξη που θα παίξει πεντοζάλη; Εσύ ζεις εδώ μαζί με τους άλλους νεοέλληνες και πρέπει να βρείτε τον σωστό διαπραγματευτή και τον σωστό κοσμοθεωρητικά προσανατολισμένο. Προσανατολισμένο προς την δημοκρατία και την εθνική ανεξαρτησία..
Εγώ καλά είμαι σε ένα μεγάλο πιθάρι εκεί ψηλά στον χλοερό τόπο.Εδώ και εκεί κατεβαίνω να δω καλύτερα τι κάνετε αλλά εσείς θα βρείτε την διέξοδο.
Δεν καταλάβατε ότι εκεί στα δελτία των 8 αργό θάνατο σας υπόσχονται. Όσοι είναι κλέφτες και λωποδύτες ήδη τα κλεμμένα τα έβγαλαν έξω. Όπως όλοι οι απατεώνες και απάτριδες όλων των εποχών, όπως όλες οι ενσαρκώσεις της ιδιωτείας και της χυδαιότητας κατέστρεψαν την πατρίδα τους και όπου γη θα θρέφει το πρόστυχο τομάρι τους.
Γιατί εμείς οι Έλληνες της Αρχαιότητας είχαμε του κόσμου τα κουσούρια αλλά τον απάτριδα και τον ιδιώτη τον θεωρούσαμε το κατακάθι της γης. Τον θεωρούσαμε τον χυδαιότερο όλων και τον πρόγονο αυτού του βρώμικου όντος που αργότερα ονομάσατε Μαρκήσιο de Sade.
Μηδενισμός, ωμή ισχύς, ιδιωτεία, καταστολή, βία, κοντολογίς βαρβαρότητα.
Τώρα, συνέχισε ο Διογένης, λέγοντας διαρκώς ότι περιγραφή κάνει και μπορεί βαθύτερα άλλα να πιστεύει, υπάρχει μια "ιλαροτραγική ελπίδα" πλην ίσως σωτήρια. Ποια είναι αυτή η αμυδρή ελπίδα; Ο σημερινός ψηφοφόρος να διαθέτει ένστικτο επιβίωσης και υπό τις περιστάσεις να ψηφίσει τον λιγότερο κακό. Εάν οι σύγχρονοι Έλληνες δεν διαθέτουν ένστικτο επιβίωσης ή εάν διαθέτουν αλλά δεν υπάρχει "λιγότερο κακός", γεια σας και θα τα ξαναπούμε εκεί ψηλά στον ουρανό.
Κοντεύει ο συλλογικός σας θάνατος και γι' αυτό πρέπει να βρεθεί ειρηνικός μη εμφύλιος τρόπος να εμποδίσει ο ψηφοφόρος να μπει σε κίνηση το τρένο προς την λάθος κατεύθυνση αλλά ταυτόχρονα να εμποδίσει τον σχεδόν βέβαιο εκτροχιασμό του.
Έτσι καταντήσατε την ψωροκώσταινα Ελλαδίτσα μεγαλονησιώτη: Αργό θάνατο ή κίνδυνο εκτροχιασμού.
Κάποιος λοιπόν θα πρέπει να προσέχει τον κάθε Αντώνη ή Αλέξη να μην εκτροχιάσει το τρένο γιατί διαφορετικά θα σας πάρει το ποτάμι. Άκουσες μεγαλονησιώτη. Θα σας πάρει το ποτάμι.
-Π. Ήφαιστος. Πριν χωρίσουμε Διογένη και εσύ πας πίσω στον ουρανό και εγώ στην Βάρκιζα όπου μένω,πες μου τι εννοείς όταν υπονοείς ότι κάτι μπορεί να γίνει.
-Διογένης. Ο αργός θάνατος δεν σας αξίζει. Φροντίστε λοιπόν με μια ανεξάρτητη ψήφο να μην εκτροχιαστεί το τρένο. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα ή και ανύπαρκτα ζητήματα.
Συμβουλεύω λοιπόν ψήφο που θα οδηγήσει σε αναγκαίες εξισορροπήσεις που θα αξιώσουν:
Στιβαρά χέρια στο Άμυνας για αποτροπή κάθε εξωτερικής απειλής ή ετοιμότητα όπως ακούγεται τα τελευταία χρόνια να πουληθούν τα ιερά και τα όσια όπως η Νήσος Φλέβα εκεί κάτω Νότια όπου ζεις (το ήξερε ο Διογένης ότι η Νήσος Φλέβα ανήκε στις ΕΔ και ότι κάποιοι έκαναν σκέψεις ξεπουλήματος στην ιδιωτεία).
Στιβαρά χέρια στο Εξωτερικών για να τους τα λέει εξ αμάξης με … διπλωματικό τρόπο.
Και μια γερή ομάδα παλληκάρια διαπραγματευτές –διπλωμάτες, οικονομολόγους, κτλ– να λένε σε αυτούς εκεί έξω τα λάθη τους και να τους προτείνουν αξιόπιστες διεξόδους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δεν κατάλαβα, δεν μπορείτε να προτείνετε διεξόδους στους υπόλοιπους Ευρωπαίους; Σοβαρές διεξόδους όμως, γιατί αυτό μόνο μπορεί να διασώσει έστω και προσωρινά την ΕΕ και αυτό εσάς σας συμφέρει. Γιατί όπως ξέρεις η Ευρώπη σήμερα έγινε σκορποχώρι. Χίλια κομμάτια και πολλοί διψούν για σοβαρές προτάσεις.
Το χρειάζονται όλοι ακόμη και εκεί στην Εσπερία. Φτάνει είπαμε ο ανεξάρτητος εξισορροπητής να επιβάλει στιβαρή άμυνα, στιβαρή διπλωματία και στιβαρή διαπραγμάτευση. Τώρα το ποιος είναι ο ανεξάρτητος εξισορροπητής να τον βρείτε εσείς.Το λιγότερο κακό, υπό τις περιστάσεις, εσείς θα το βρείτε. Εγώ δεν ψηφίζω γιατί είμαι πεθαμένος αλλά σας αγαπώ και πονώ όταν υποφέρετε. Για να είμαι ειλικρινής αν και κυνικός, θα πονέσω πολύ εάν μετά από αιώνες προσπαθειών να κάνετε κράτος το χάσετε. Εδώ γεννήθηκα και πέθανα και δεγώ. Και η Πολιτεία όπως ξέρεις μεαλονησιώτη είναι μεγάλη υπόθεση. Η Πολιτεία ή κράτος όπως το λέτε σήμερα είναι το συμβόλαιο των νεκρών με τους ζωντανούς και τους απογόνους τους.
Άκουσέ με. Διαφορετικά εσείς όλοι που λέγεστε Έλληνες πολίτες σήμερα θα σκλαβωθείτε ή θα μεταναστεύσετε ή θα γίνετε Συρία. Θα πάθετε κανένα στραπάτσο εξωτερικό, θα φύγουν όλοι οι νέοι σας, η οικονομία σας θα μηδενιστεί, θα έχετε πάλι κανένα εμφύλιο. Αργό θάνατο ή στραπάτσο θα είστε το πρώτο μεγάλο θύμα όσων κεντρικά ή περιφερειακά ανήκουν στην Εσπερία. Τελεσίδικα και ίσως θανατηφόρα. Δώστε λοιπόν χρόνο στον εαυτό σας με μια λιγότερο κακή μετάβαση να επιβιώσετε, να μην εκτροχιαστεί το τρένο και να αλλάξει και το πολιτικό σας σύστημα, να φύγουν όλοι αυτοί που σας ρίχνουν στα βράχια μετά το 1830. Το χρειάζεστε. Μια ασφαλή μετάβαση με εξισορρόπηση των άκρων πριν σας πάρει το ποτάμι.Το ποια είναι αυτή μεγαλονησιώτη να το βρείτε εσείς. Επαναλαμβάνω για τέταρτη φορά: Υπό τις περιστάσεις το λιγότερο κακό και δεν έχετε την πολυτέλεια η διάγνωση να είναι λάθος.
Κατάλαβέ το μεγαλονησιώτη: Θα σας πάρει το ποτάμι και εσύ ως διεθνολόγος θα πρέπει να ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Θα σας πάρει το ποτάμι!!!
Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό βγάζοντας τις παρωπίδες και τις μικροψυχίες. Κυρίως αποτινάσσοντας την προπαγάνδα με την οποία σας βομβαρδίζουν τα δελτία των 8 και όχι μόνο. Τόσο έξυπνοι άνθρωποι εδώ και δεν αντιλαμβάνεστε ότι σας επιβάλλουν αργό θάνατο ενώ μπορεί να μην είναι και τόσο αργός εάν σας πάρει το ποτάμι προς τους κρημνούς και τα βράχια όπου είναι στημένες πολλές κλίνες του Προκρούστη των στρατηγικών παιγνίων των άσπονδων φίλων σας.
Ξυπνήστε Ελληνες, κραύγασε ο Διογένης κουνώντας το μισοσβησμένο λυχνάρι του. Αστούς δεν έχετε, την οικονομία σας την εξανέμισαν οι αεριτζήδες, τους νέους σας του εξόρισαν οι ερασιτέχνες και ήδη χορεύετε πεντοζάλη. Είστε σε τροχιά αργού θανάτου.
Συνέχισε ο Διογένης να ανηφορίζει προς Ακρόπολη. Κάπου εκεί πρέπει να έχει το αόρατο πιθάρι του όταν εδώ και εκεί επιστρέφει στην Γη.
Άφωνος για το πόσο καλά ήξερε τι μας συμβαίνει, τον παρακολούθησα να ανηφορίζει μέχρι που δεν έβλεπα πια το λυχνάρι. Επειδή δεν παρακολουθώ τηλεόραση δεν κατάλαβα τι εννοούσε "το λιγότερο κακό" και κυρίως εάν εννοούσε ότι υπάρχει μια τέτοια λιγότερο κακή επιλογή.
Τέλος πάντων, εάν ο ξεκούτης ο Διογένης πλάκα έκανε ξεχάστε τον. Ας μας πάρει το ποτάμι και βλέπουμε. Είναι και αυτό μια λύση. Θα έλεγε και ο Αλεξανδρινός...…. Panayiotis Ifestos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου