Ένας λαός που όταν θέλεις να του κάνεις κακό, του στερείς τη δυνατότητα να μπορεί να επιβιώσει ως σύνολο ...Του
στερείς τη δυνατότητα να καλύψει μόνος του τις ανάγκες επιβίωσής του
...Του στερείς τον "ρυθμό" εκείνον, τον οποίο έχει πάρει μέσα στους
αιώνες κατά τους οποίους έχει επιβιώσει ...Του καταστρέφεις όλα τα
πετυχημένα πρότυπα, τα οποία έχει αναπτύξει μέσα στον χρόνο, προκειμένου
να αναπαράγει απόλυτα τα πετυχημένα χαρακτηριστικά του ...Του αποσπάς
το συλλογικό του κεφάλαιο, το οποίο έχει υπό την ιδιοκτησία του ...Τον
παγιδεύεις, ώστε να ανοίξει τα σύνορά του στις εισαγωγές ...Του βάζεις
"λουκέτο" στα εργοστάσιά του ...Του μετατρέπεις σε άχρηστα μπαΐρια τα
χωράφια του ...Τον κάνεις δειλό, τεμπέλη, φυγόπονο και άχρηστο και εκεί "ποντάρεις" ..."Ποντάρεις"
ότι θα τον κάνεις εξαρτώμενο από τις δικές σου "βοήθειες" και σε κάποια
στιγμή θα του βγάλεις την "πρίζα" που τον κρατά "ζωντανό"
..."Ποντάρεις" ότι θα τον μάθεις να ζει με "δανεικά" και σε κάποια
στιγμή θα του τα πάρεις όλα ..."Ποντάρεις" ότι θα τον έχεις κάνει τόσο
δειλό, που δεν θα αντιδράσει ό,τι κι αν πάθει.
Δεν χρειάζεται δηλαδή να τους αντιμετωπίσεις ως "Έλληνες", για να τους κάνεις κακό με "ανώτερες" και πιο περίπλοκες στρατηγικές. Μετέτρεψε τους Έλληνες σε δειλούς, άχρηστους και τεμπέληδες και μην ασχολείσαι καθόλου με τη γλώσσα τους, τη θρησκεία του ή τον πολιτισμό τους. Ας είναι όσο Έλληνας θέλει ένας δειλός ή ένας άχρηστος άνθρωπος. Αν καταφέρεις και τον κάνεις δειλό και άχρηστο, τα έχεις καταφέρει όλα, άσχετα με την πρώτη "ύλη" που χρησιμοποιείς. ¨Όταν μπορείς να το κάνεις αυτό, δεν χρειάζεται να στοχεύεις στην "ελληνικότητά" του. Όλα αυτά τα "ανώτερα" έχουν αξία, όταν λειτουργούν υποστηρικτικά και δεν τους αφήνουν να "πέσουν", ώστε να γίνουν άχρηστοι και τεμπέληδες. Αν όμως μπορεί κάποιος, με κάποιον "πλάγιο" τρόπο, να τους κάνει τέτοιους, δεν θα βρει τη θρησκεία ή τον πολιτισμό τους ως εμπόδια μπροστά σου. Αρκεί δηλαδή να γνωρίζεις πώς κάνεις κακό σε λαούς και θα το καταφέρεις και εναντίον των Ελλήνων, όσο ειδικά χαρακτηριστικά κι αν έχουν.
Δεν χρειάζεται δηλαδή να τους αντιμετωπίσεις ως "Έλληνες", για να τους κάνεις κακό με "ανώτερες" και πιο περίπλοκες στρατηγικές. Μετέτρεψε τους Έλληνες σε δειλούς, άχρηστους και τεμπέληδες και μην ασχολείσαι καθόλου με τη γλώσσα τους, τη θρησκεία του ή τον πολιτισμό τους. Ας είναι όσο Έλληνας θέλει ένας δειλός ή ένας άχρηστος άνθρωπος. Αν καταφέρεις και τον κάνεις δειλό και άχρηστο, τα έχεις καταφέρει όλα, άσχετα με την πρώτη "ύλη" που χρησιμοποιείς. ¨Όταν μπορείς να το κάνεις αυτό, δεν χρειάζεται να στοχεύεις στην "ελληνικότητά" του. Όλα αυτά τα "ανώτερα" έχουν αξία, όταν λειτουργούν υποστηρικτικά και δεν τους αφήνουν να "πέσουν", ώστε να γίνουν άχρηστοι και τεμπέληδες. Αν όμως μπορεί κάποιος, με κάποιον "πλάγιο" τρόπο, να τους κάνει τέτοιους, δεν θα βρει τη θρησκεία ή τον πολιτισμό τους ως εμπόδια μπροστά σου. Αρκεί δηλαδή να γνωρίζεις πώς κάνεις κακό σε λαούς και θα το καταφέρεις και εναντίον των Ελλήνων, όσο ειδικά χαρακτηριστικά κι αν έχουν.
Ο Κίσιγκερ όλα αυτά τα γνωρίζει...
Όλα αυτά όμως δεν ήρθαν ξαφνικά. Δεν
άλλαξε ως δια μαγείας η ελληνική κοινωνία, ώστε να αλλάξουν με τον ίδιο
τρόπο και τα χαρακτηριστικά της. Είναι προφανές ότι έγινε μια έξωθεν
επιβεβλημένη επέμβαση. Είναι βέβαιο ότι όλα αυτά έγιναν "οργανωμένα" και
όχι με τυχαίες διαδικασίες. Έγιναν οργανωμένα μέσα από συγκεκριμένους
μηχανισμούς, οι οποίοι "αντάμειβαν" τους "μεταλλαχθέντες" Έλληνες.
Έγιναν μέσα από μηχανισμούς, οι οποίοι όχι μόνον θεωρούσαν τους
"συμβατικούς" και φιλότιμους Έλληνες κορόιδα, αλλά τους απέκλειαν από τα
πάντα. Έγιναν μέσα από τα κόμματα, τα οποία μονοπώλησαν την εξουσία ...
Τα
κόμματα, τα οποία με την εξουσία που κατέκτησαν δημιουργούσαν νέα
πρότυπα συμπεριφορών, εφόσον είχαν το κρατικό χρήμα να τα "προωθούν" και
να τα "γυαλίζουν".
Σε
αυτήν την παράγραφο - όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο - περιγράψαμε
την περίοδο της Μεταπολίτευσης. Ποιος ήταν ο κυρίαρχος της
Μεταπολίτευσης; Ποιος ήταν ο κυρίαρχος πολιτικός άνδρας; ...Ένας
ομοεθνής του Κίσινγκερ. Ο γιος τής Μινέικο. Ποιοι "δάνεισαν" στον
Παπανδρέου τα χρήματα, για να διεκδικήσει την εξουσία στην Ελλάδα; ...Οι
χρηματοδότες τού ΠΑΚ ...Οι Εβραίοι "επενδυτές" τής Νέας Υόρκης. Με αυτά
τα χρήματα ο Ανδρέας κατέκτησε την εξουσία. Στη συνέχεια τι έκανε;
...Αυτό, το οποίο προέβλεπαν τα "πρωτόκολλα" των Σοφών της Σιών ...Αυτό,
το οποίο ο πονηρός Κίσινγκερ έκανε δήθεν πως δεν γνώριζε.
"Πολλαπλασίασε" τα ελαττώματα του λαού, τις κακές του συνήθειες, τα πάθη
και τις κοινωνικές του ροπές.
Τι κέρδισε από αυτό ο Αντρέας; ...Μονιμοποιήθηκε
στην εξουσία. "Αρρώστησε" τον ελληνικό λαό και τον εξουσίασε για πολλές
δεκαετίες χωρίς καμία αντίδραση. Με αυτήν την μόνιμη επαφή στην εξουσία
μπόρεσε και ξεπλήρωσε όλα τα "χρέη" του προς τους χρηματοδότες του.
Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ αυξήθηκε σε βαθμό εγκληματικό το δημόσιο χρέος. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ ο ελληνικός λαός έβγαλε όλη την αθλιότητα που μπορεί να κρύβει μια κοινωνία μέσα της. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ όλοι ήθελαν να ζουν πλούσια, χωρίς να δουλεύουν ...Στην εποχή αυτή, που μάθαμε για αγρότες, οι οποίοι δεν πήγαιναν στα χωράφια τους, αλλά περίμεναν τις επιδοτήσεις και τα "πακέτα" στα καφενεία ...Στην εποχή αυτή, που το κράτος "κοινωνικοποιούσε" πανάκριβα τα ιδιωτικά εργοστάσια, για να κάθονται οι εργάτες και να παριστάνουν τους δημόσιους "υπαλλήλους". Τότε ακούσαμε το περίφημο "δικαίωμα στην τεμπελιά".
Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ η "λαμογιά" έγινε το "σήμα" κατατεθέν τής ελληνικής κοινωνίας. Θέμα χρόνου ήταν αυτή η κατάσταση να μας οδηγήσει στη χρεοκοπία. Θέμα χρόνου ήταν όμως και να απαιτηθεί έλεγχος του χρεοκοπημένου λαού, για να μην κινηθεί ενάντια σ' αυτούς που τον κατέστρεψαν..
Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ αυξήθηκε σε βαθμό εγκληματικό το δημόσιο χρέος. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ ο ελληνικός λαός έβγαλε όλη την αθλιότητα που μπορεί να κρύβει μια κοινωνία μέσα της. Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ όλοι ήθελαν να ζουν πλούσια, χωρίς να δουλεύουν ...Στην εποχή αυτή, που μάθαμε για αγρότες, οι οποίοι δεν πήγαιναν στα χωράφια τους, αλλά περίμεναν τις επιδοτήσεις και τα "πακέτα" στα καφενεία ...Στην εποχή αυτή, που το κράτος "κοινωνικοποιούσε" πανάκριβα τα ιδιωτικά εργοστάσια, για να κάθονται οι εργάτες και να παριστάνουν τους δημόσιους "υπαλλήλους". Τότε ακούσαμε το περίφημο "δικαίωμα στην τεμπελιά".
Στην εποχή τού ΠΑΣΟΚ η "λαμογιά" έγινε το "σήμα" κατατεθέν τής ελληνικής κοινωνίας. Θέμα χρόνου ήταν αυτή η κατάσταση να μας οδηγήσει στη χρεοκοπία. Θέμα χρόνου ήταν όμως και να απαιτηθεί έλεγχος του χρεοκοπημένου λαού, για να μην κινηθεί ενάντια σ' αυτούς που τον κατέστρεψαν..
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/09/to-symbolaio-thanatou-enos-ethnous.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου