Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Οἱ ἐπιλεγμένοι ...(μέρος Θ΄- Συμπτώσεις ἤ Σημειολογίες;)

Φοβείσθε ένοπλον εξέγερσιν του κόσμου εναντίον μας, εάν ούτος αντιληφθή ενωρίτερον περί τίνος πρόκειται, αλλά, δια την περίπτωσιν ταύτην, έχομεν εις τας χώρας της ∆ύσεως σύστημα τόσον τρομερόν, ώστε και αι θαρραλεώτεραι ψυχαι να τρέμωσιν· εντός ολίγου αι οργανώσεις μας θα έχωσιν εγκατασταθή εις όλας τας πρωτεύουσας, έτοιμοι ν’ ανατινάξωσιν οιονδήποτε κρατικόν συγκρότημα εναντίον μας.(πρωτόκολλο θ΄ ἀπό : Τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ

Λίγες ἡμέρες μετά τήν ἀνάρτησιν : Οἱ ἐπιλεγμένοι ...(μέρος Α΄),ὡς διά μαγείας ἐξηφανίσθησαν ὅλες οἱ πηγές οἱ σχετικές μέ τόν Δημήτρη Γιωτόπουλο καί τόν Παρνασσό Γιωτόπουλο ! ! ! 
Τώρα θυμήθηκαν (!!!) τά πνευματικά δικαιώματα; Τόσα χρόνια πού ἦσαν ἀναρτημένα δέν ὑφίστατο θέμα πνευματικῶν δικαιωμάτων; ! ! !

Δεῖτε ἐδῶ : 

Λῆμμα :Δημήτρης Γιωτόπουλος 
Πιθανή παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων 

Σέ τί καθεστώς ζοῦμε; ! ! ! 

Δημοκρατία ! Ἐλευθερία λόγου ! ! ! 

Ναί,σ᾿ὅλο τους τό μεγαλεῖον ! ! ! 

Ἄν τε νά δοῦμε,μετά ἀπό αὐτή τήν ἀνάρτησιν,τί ἄλλο θά ἀποκρυβῆ ὡς ...πνευματική ἰδιοκτησία ...! 

Σημείωσις 2 : Πάντως ἀρκετές πληροφορίες περί Δημητρίου Γιωτόπουλου,ὑπάρχουν ἀκόμη στήν σελίδα τοῦ Ῥιζοσπάστη,ἐδῶΚαί γιά τόν Παρνασσό Γιωτόπουλο,στήν ἰστοσελίδα τῆς Λαβανίτσας (κεντρική σελίς ἐδῶ),ΕΔΩ καί ΕΔΩ ἀπό ὅπου καί ἀντλήθησαν οἱ σχετικές πληροφορίες. 

Πᾶμε λοιπόν :


Η τρομοκρατική οργάνωση 17 Νοέμβρη είχε μια εμμονή να χτυπά τους μήνες Δεκέμβριο-Ιανουάριο και Απρίλιο-Μάιο. Συνήθως στο τρίγωνο Ομόνοιας-Συντάγματος-Κολωνακίου, αν και έγιναν επιθέσεις της και έξω από το «Τρίγωνο της τρομοκρατίας». (ἐδῶ)
Οἱ παρακάτω πληροφορίες εἶναι ἀπό τήν ἰστοσελίδα anixneuseis.gr καί τό θέμα : Ε.Ο.17 Νοέμβρη -Τά ἀναπάντητα ἐρωτήματα.

Στίς 17 Νοεμβρίου (μέ τό νέο ἡμερολόγιον) τοῦ 1918,κατά τό α΄πανελλαδικό σοσιαλιστικό συνέδριο στόν Πειραιᾶ ,ἱδρύθηκε τό ΣΕΚΕ ( Σοσιαλιστικό Ἐργατικό Κόμμα Ἑλλάδας). Γραμματεύς τῆς πρώτης ἐν Ἑλλάδι,κομμουνιστικῆς αὐτῆς ὁργανώσεως,κατά τό ἱδρυτικό της καταστατικό ἦταν κάποιος Μιχάλης Οἰκονόμου. (πληροφορία ἀπό ἐδῶ)

...Πρώτος πήρε το λόγο ο Γ. Πισπινής ως εκπρόσωπος των σοσιαλιστών του Πειραιά. Μετά μίλησε ο Α. Αρβανίτης εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου. Ακολούθησαν ο Δημοσθένης Λιγδόπουλος από την εφημερίδα «Εργατικός Αγών», ο Μιχάλης Οικονόμου εκ μέρους της Σοσιαλιστικής Νεολαίας Αθηνών, ο Αβραάμ Μπεναρόγια ο οποίος διάβασε εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής χαιρετιστήρια τηλεγραφήματα και στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Αντζελ Πεχνά εκ μέρους των Σοσιαλιστών Καβάλας ...(ἐδῶ)


φωτό
...ο Αβραάμ Μπεναρόγια γράφει στα απομνημονεύματά του :

«Εδώ ήσαν όλοι οι εκπρόσωποι των σοσιαλιστικών ζυμώσεων παλαιότερων ετών...οι ζωηρότεροι και συνειδητότεροι εκπρόσωποι του ελληνικού προλεταριάτου...περί τους 30 εν όλω έθετον τας βάσεις ενός νέου και ιστορικού κόμματος, του Σοσιαλιστικού Κόμματος, ήνοιγον τον δρόμον της πολιτικής σταδιοδρομίας της νέας κοινωνικής τάξεως, του ελληνικού προλεταριάτου».(ἐδῶ)

Πρόδρομος τοῦ ΣΕΚΕ

...με πρωταγωνιστές τους Αβραάμ Μπεναρόγια και Σαμουήλ Γιονά, ιδρύεται στη Θεσσαλονίκη η σημαντικότερη σοσιαλιστική πολιτική οργάνωση, η «Σοσιαλιστική Φεντερασιόν», που θα σφραγίσει τις εξελίξεις στο ελληνικό εργατικό κίνημα εκείνη την περίοδο.(ἐδῶ)

ο Μοσκώφ (σημείωσις Πελασγικῆς. Πρόκειται γιά τόν :  Κώστα Μοσκώφ,ποιητής, ιστορικός, δοκιμιογράφος, συγγραφέας και δημοσιογράφος...θεωρείται ένας από τους αξιόλογους εκπροσώπους της αριστερής διανόησης ... Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 15 Νοεμβρίου του 1939. Ο πατέρας του Ηρακλής Μοσκώφ ήταν καπνέμπορος από τον Πόντο ενώ η μητέρα του Αμίνα Αρριγκόνι είχε ιταλική και ισπανοεβραϊκή καταγωγή..Σπούδασε στα Αμερικανικά Κολέγια Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ., στο Ecole des Hautes Etudes στη Σορβόνη. Αναγορεύτηκε διδάκτωρ Ιστορίας και Ανθρώπινης Σκέψης στην Ανώτερη Σχολή Σπουδών στο Παρίσι...ΕΔΩδίνει ως παρόντες 36. Από το σύνολο των συνέδρων - πάντα κατά τον Κ. Μοσκώφ - οι 7 προέρχονταν από την Αθήνα, 4 από τον Πειραιά, 11 από τη Θεσσαλονίκη, 1 από την Καβάλα, 4 από το Βόλο, 2 από τη Λάρισα, 1 από την Κέρκυρα, 1 από άλλες περιοχές, 7 σύνεδροι εκπροσωπούσαν τη Νεολαία, 3 σοσιαλιστικές εφημερίδες και 2 ήσαν βουλευτές.(ἐδῶ)

Σαμουήλ Γιονά, Αβραάμ Πέχνα, Αλμπέρτο Αρδίττι, Ισαάκ Καρασσό, Χ. Μπενρουμπή, Φραντς Τζουλάτι, Ζακ Βεντούρα (ιδρυτής της νεολαιίστικης ΟΣΕΝΕ (μετέπειτα ΟΚΝΕ, σήμερα ΚΝΕ), Αλμπέρτο Κουριέλ, Αβραάμ Λεβί, Φραντς Πετρούσκα κ.α. Όπως καταλαβαίνετε, η πλειοψηφία των ιδρυτών του ΣΕΚΕ (ΚΚΕ) ήταν εβραϊκή, όπως και σ’ όλα τα άλλα Κ.Κ. όπου γης.(ἐδῶ)

Ὅπως καταλαβαίνεται πρόκειται γιά ἑβραίους καί ὄχι πάντα ἐλληνικῆς ὑποκοότητος.

«Ιδρυταί του ΚΚΕ, τόσον εις τας Αθήνας όσον και εις την Θεσσαλονίκην, ήσαν Ισραηλίται ή κρυπτοεβραίοι Έλληνες, το δε κίνημά των, παρ’ όλα τα σοσιαλιστικά φαινόμενα ή προσχήματα, ήτο εβραϊκόν εθνικιστικόν... η εβραϊκή ηγεσία είχε τους ιδικούς της ανθελληνικούς σκοπούς, οι δε γύρω αυτής Έλληνες προλετάριοι ήσαν αγράμματοι και αφελείς», αναφέρει σχετικώς ο Νικόλαος Γιαννιός ο οποίος παρίστατο στο συνέδριο και απεχώρησε όταν αντελήφθη τί ακριβώς συνέβαινε(ἐδῶ)

Το Συνέδριο διαπίστωσε ότι «τα συμφέροντα των εργατών εις όλας τας χώρας που έχουν καπιταλιστικήν παραγωγήν είναι τα ίδια» και δήλωσε ότι το ΣΕΚΕ «κηρύσσει εαυτό ηνωμένον με όλους τους εργάτας των άλλων χωρών» και ότι «αγωνίζεται διά την κατάλυσιν της κυριαρχίας των τάξεων και αυτών των τάξεων εν γένει και διά την απονομήν ίσων δικαιωμάτων και καθηκόντων, ανεξαρτήτως γένους, φυλής και θρησκεύματος...»(ἐδῶ)

Ἀποφάσεις συνεδρίου. Μεταξύ ἄλλων ...βαρύγδουπων πού στήνονται πάντα ὡς δίχτυ γιά τούς ἀφελεῖς καί ἀμαθεῖς :

 ...η ελευθερία θρησκεύματος, η αναγνώριση της θρησκείας ως ιδιωτικής υπόθεσης και της Εκκλησίας ως ιδιωτικού ιδρύματος, η καθιέρωση και του πολιτικού γάμου, η πλήρης αστική, πολιτική, οικονομική και κοινωνική εξίσωση των γυναικών με τους άντρες...η εισαγωγή της δημοτικής γλώσσας σε όλη την εκπαίδευση και εισαγωγή στα σχολεία της γλώσσας διαφόρων εθνοτήτων...ως λύση του βαλκανικού προβλήματος προτάθηκε η ίδρυση της Βαλκανικής Δημοκρατικής Ομοσπονδίας.(ἐδῶ)

Καί στήν ἐκστρτεία τῆς Μικράς Ἀσίας τί ἔκαναν τά ἐν λόγῳ κομμούνια τά ὁποῖα εἶχαν γαλουχηθῆ ἀναλόγως ἀπό τούς ἑβραίους ἰνστρούχτορές τους ;


Π.Πουλιόπουλος  (τί χαρακτηριστικά ! )
Απ' όλους μας ξεχώριζε ο Παντελής Πουλιόπουλος, που έγινε μετά την αποχώρησή του από την ηγεσία του Κόμματος (1926) ο θεωρητικός του τροτσκισμού στην Ελλάδα. Καταγόταν από την Θήβα, από καλό σπίτι, Είχα γνωρίσει τον πάτερα του, τύπος επαρχιακού άρχοντα... Τον ακούγαμε, μας συμβούλευε..έπαιζε στα δάχτυλα τον Μαρξ, που τον είχε διαβάσει στο γερμανικό πρωτότυπο, όπως ακόμα τον Ένγκελς, τον Φίχτε και άλλους φιλοσόφους και θεωρητικούς...
...σε μια συγκέντρωση στον Άγιο Γιάννη Ρέντη...ήταν μέλη του ΣΕΚΕ με κονκάρδες και περιβραχιόνια και μίλησε ο Μιχάλης Οικονόμου. Γνωριστήκαμε όπως και με τον αδελφό του Έκτορα....
...Στό μέτωπο στήν Μικρά Ασία..Κάναμε συζητήσεις, παίρναμε κρυφά τον «Ριζοσπάστη»...Βρήκαμε τηλεγραφητή τον Μιχάλη Οικονόμου, που είχε επαφές με το Κόμμα και μας έλεγε την γραμμή του. Μαζί μας ήταν και ο Μιλτιάδης Ζαφειριάδης, πολίτης αυτός από την Ρουμανία και σοσιαλιστής. Ήταν ακόμα ο Νίκος Μπονάνος, ο Φωτεινός και ένας Τούρκος πολίτης, ο σοσιαλιστής Αλής...
...Ο Οικονόμου, μας είχε προτείνει να γίνουμε μέλη του Κόμματος, αφού όπως έλεγε οι ιδέες μας οι αντιπολεμικές συνέπιπταν με ένα κόμμα, που κατηύθυνε αυτό τον αντιπολεμικό αγώνα (ἔχει καί ἄλλα ...πατριωτικά ἐδῶ)


Αποκατάσταση της προτομής του Παντελή Πουλιόπουλου στην Θήβα
(Γιά τόν Παντελῆ Πουλιόπουλο,μέ καταγωγή ἀπό τήν ἬπειρονΕΔΩ
Ξεχωρήσαμε : 
Στις 24 Αυγούστου 1925, ο Πουλιόπουλος, μαζί με άλλους 23 κομμουνιστές, δικάστηκε στην Αθήνα με την κατηγορία ότι προωθούσε την αυτονομία της Μακεδονίας και της Θράκης) 

Διά τοῦτο καί ...τιμήθηκε ! 

Βρέ τόν Μιχάλη Οἰκονόμου τόν στρατολόγο τοῦ κκε ! Ἀλλά καί τόν Πουλιόπουλο ἀπό τό πλούσιο-ἀρχοντικό σπίτι τῆς Θῆβας (τοῦ ἔχει στήσῃ καί προτομή ὁ δῆμος Θηβαίων ! Ἀμέ, τί νομίζατε ; ),τόν θεωρητικό τοῦ τροκτσισμοῦ στήν Ἑλλάδα,πού τόσο πολύ μοῦ θυμίζει Δημήτρη Γιωτόπουλο,τό δεξί χέρι τοῦ Τρότσκι ἀπό τήν Γιαννιτσοῦ Φθιώτιδος...! Κοντοχωριανοί,ἔ;

Τόν Μιχάλη Οἰκονόμου τόν ὁποῖον βρίσκουμε μετά ἀπό 80 χρόνια καί πάλι μπροστά μας,ἀλλά αὐτή τήν φορά στό πρόσωπο τοῦ Ἀλεξάνδρου Γιωτόπουλου,τοῦ υἱοῦ τοῦ Δημητρίου Γιωτόπουλου ! Ψευδώνυμο ἔτσι; ...

Καί συνεχίζουμε :

17 Νοεμβρίου λοιπόν ἡ ΣΕΚΕ,17 Νοεμβρίου καί τό ...Πολυτεχνεῖο πού «ῥίχνει» τόν Παπαδόπουλο,17Ν καί ἡ τρομοκρατική-δολοφονική ἀριστερο-ἀναρχική ὁργάνωσις...Μά ἦταν ὅμως ἡ μόνη 17Νοέμβρη;

Πέραν της γνωστής μας τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Ν ,προϋπήρξε μια άλλη στην Τσεχοσλοβακία, στην Πράγα συγκεκριμένα με την ίδια ονομασία. Στην Τσεχοσλοβάκικη 17 Νοέμβρη, υπήρχαν μέλη της και ΄Ελληνες! Κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε με την οργάνωση αυτή, η οποία είναι ιδεολογικός συγγενής με την Ελληνική 17 Νοέμβρη(ἀπό ΕΔΩ)

«...η 17η Νοεμβρίου χαρακτηρίζεται ως αργία. Καλείται η Ημέρα του Αγώνα για Ελευθερία και Δημοκρατία. Είναι μια πολύ σημαντική μέρα για τους Τσέχους...το 1939 και ένα άλλο ακριβώς πενήντα χρόνια αργότερα, το 1989. Το πρώτο γεγονός μνημονεύει τη φοιτητική διαδήλωση εναντίον της ναζιστικής κατοχής, και το πιο πρόσφατο την διαδήλωση εναντίον της κομμουνιστικής κυβέρνησης, που έκαναν και πάλι οι φοιτητές, και οδήγησαν στην αποκαλούμενη "Βελούδινη Επανάσταση"(ἐδῶ)

Καί αλλος ...Νοέμβρης; Ὦ ναί !

Για χρόνια, οι αρχές, ΄Ελληνικές και ξένες, απέκλειαν το ενδεχόμενο να συνδέεται ο Χρήστος Κασσίμης με την 17 Νοέμβρη. Τελευταία τοποθετείται μέχρι και στην κορυφή της πυραμίδας της τρομοκρατικής οργάνωσης! Αναφέρεται ότι ο Χ. Κασσίμης, συσπείρωσε γύρω του αρκετά άτομα πρόθυμα για συμμετοχή στον ένοπλο αγώνα. Ίδρυσε την δική του οργάνωση, αλλά τελικά απορροφήθηκε από την 17 Νοέμβρη της οποίας πιθανότατα ήταν επιχειρησιακός αρχηγός. Το επίθετο του Κασσίμη παραπέμπει στην Τούρκικη λέξη «Kassim» που μεταφραζόμενος παραπέμπει στον μήνα Νοέμβριο…σύμπτωση; Ο Χρήστος Νοέμβρης, λοιπόν, ήταν μεταξύ των αρχηγών της 17 Νοέμβρη;

Οι γιάφκες της οδού Πάτμου, παραπέμπουν στο αγαπημένο νησί του Γιωτόπουλου και της συντρόφου του Πεϊνό, το νησί της αποκάλυψης, την Πάτμο! Πίσω από την γιάφκα της Πάτμου υπάρχει η οδός Πέτρας…το χωριό που κατοικούσε ο βομβιστής Παυλής στην Πέτρα Λέσβου. Στην άλλη οδό Μηθύμνης…είχε γίνει η σύλληψη των πρακτόρων της CIA που σχετίζονταν με την 17 Νοέμβρη. Στην επαρχεία Μηθύμνης δίπλα στην Καλλονή της Λέσβου, πήγαινε συνεχώς ο τρομοκράτης Θεολόγος Ψαραδέλης για υποβρύχιο ψάρεμα και διακοπές…! Η οδός Δαμάρεως της άλλης γιάφκας…παραπέμπει στην περιβόητη «αδερφή Δάμαρη» και σε μέρος της Δυτικής Ελλάδας που σχετίζεται με την τρομοκρατική οργάνωση(ἐδῶ)


«Τινὲς δὲ ἄνδρες κολληθέντες αὐτῷ ἐπίστευσαν, ἐν οἷς καὶ Διονύσιος ὁ Ἀρεοπαγίτης καὶ γυνὴ ὀνόματι Δάμαρις καὶ ἕτεροι σὺν αὐτοῖς». (Πράξ. ιζ΄ 34).



κάθε φορά που ο μεγάλος Απόστολος Παύλος,επισκεπτόταν την Εκκλησία της Κορίνθου, εκείνη πήγαινε σε συνάντησή του, για να γυρίζει στην Αθήνα πιο δυνατή και πιο φλογερή στην διακονία της.Αγία Δάμαρις η Αθηναία)

Ἡ Δάμαρις ἡ πιστή τοῦ ἀποστόλου Παύλου; Καί ὁ Παῦλος;

«ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΟΥΛΕΥΤΗ»

«...Η κοινωνία είναι άρρωστη. Είναι σάπια ως τα μεδούλια της. Είναι ετοιμοθάνατη και ετοιμόρροπη και τίποτε δεν την σώζει παρά μόνο ο Θάνατος της, το γρήγορο σαβάνωμα και το θάψιμο της, για να φύγει από τη μέση και να δώσει τη θέση της στην καινούργια κοινωνία; Όλα τα κοινωνικά συστήματα απέτυχαν παταγωδώς να την θεραπεύσουν.
Κανένα δεν μπόρεσε να λύσει τα προβλήματα της. Η αρρώστια της προχωρεί προς τη σήψη, την αποσύνθεση και το θάνατο...
Αν η εξουσία θεληματικά παραμείνει στη θέση των σάπιων εμείς δεν θα την περιμένουμε θα προχωρήσουμε;  Ο αντίπαλος μας, μας πολεμάει με πυραύλους, εμείς δεν είμαστε βόδια να αμυνόμαστε με κοντάρια και τόξα...» ( ἀπό ἐδῶ)


ὁ πατερ Βασίλειος ἔδιδε τά φῶτα τῆς 7φώτου λιχνίας στά παιδιά τῆς Πάτμου (φωτό)
Ο Πάτερ Βασίλειος της Πάτμου, ήταν μια ισχυρή προσωπικότητα. Καθηγητής, μορφωμένος με πύρινα κηρύγματα, ψηλός, σεμνός και καλοκάκαγαθος. Μαγνήτιζε τo χριστεπώνυμο πλήρωμα της νήσου Πάτμου με την συμπεριφορά του. Λιτή η ζωή του και φτωχική. Στηλίτευε με θάρρος και πυγμή καυτηρίαζε κάθε εκκλησιαστική παρεκτροπή, κυρίως των Αρχιερέων.
Ανέπτυξε τεράστια φιλανθρωπική δράση. ΄Ίδρυσε την οργάνωση «Επτάφωτος Λυχνία» με δικό της εντευκτήριο, δανειστική βιβλιοθήκη, σεμινάρια και πλήθος άλλες δραστηριότητες! Στην «Επτάφωτο Λυχνία» κάθε μέλος είχε και μια συγκεκριμένη αποστολή, κυρίως φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Μέχρι και θεατρικό θίασο είχε ιδρύσει ο πάτερ Βασίλειος!
Αρχηγός της οργάνωσης στο τμήμα θηλέων, ήταν μια δασκάλα που τώρα είναι μοναχή
Αρχηγός της οργάνωσης στο τμήμα αρρένων, ήταν ο μαθητής της Πατμιάδας, Θεόφιλος Μανωλάκης. ΄Ηταν οι στυλοβάτες της «Επτάφωτης Λυχνίας»!

Λίγο πρίν το 1965 ο πάτερ Βασίλειος ίδρυσε μια νέα οργάνωση με τον ισχυρό πυρήνα της «Επτάφωτης Λυχνίας». Την «Δικαιοκρατία»! Ψυχή της «Δικαιοκρατίας» ήταν ο Θεόφιλος Μανωλάκης!

Τα μέλη της «Δικαιοκρατίας» είχαν και δικό τους ιδιαίτερο χαιρετισμό…ύψωναν την γροθιά τους στο μέτωπο και έκαναν μια κίνηση σαν να σκούπιζαν τον ιδρώτα τους…Πολύ περίεργος χαιρετισμός για χριστιανική οργάνωση, όπως και η επωνυμία της…Η «Δικαιοκρατία» άρχισε να πολιτικοποιείται και έτσι έφερε σε ρήξη τον πάτερ Βασίλειο με το Μοναστήρι της Πάτμου. Η ρήξη προκάλεσε την μετάθεση του πάτερ Βασίλειου από την Πάτμο.
 Πήγε στην Θεσσαλονίκη. Ετοιμάζονταν για ιεραπόστολος στην Καλκούτα της Ινδίας μετά από συμφωνία με το Υπουργείο Εξωτερικών. Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, γοητευμένος από το σθένος και την δράση του Αρχιμανδρίτη Βασίλειου, τον προήγαγε σε ιεροκήρυκα της Μητρόπολης . Ο Ιεροκήρυκας πλέον  πάτερ Βασίλειος, έλαβε εντολή να κηρύττει μεταξύ των 15 χιλιάδων φοιτητών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης!
Ο πάτερ Βασίλειος, αγόρασε έναν πολύγραφο και δούλευε ασταμάτητα τυπώνοντας κείμενά του. Τα κείμενα του πάτερ Βασίλειου δεν είχαν θρησκευτικό χαρακτήρα…ήταν κείμενα κοινωνικού προβληματισμού, με ιδιαίτερο παλμό και ένταση! Τα κείμενα του πάτερ Βασίλειου εντυπωσίασαν την πανεπιστημιακή νεολαία, η οποία πύκνωσε το πολυάριθμο κοινό του!
Εξέδωσε το «Εγκόλπιον» του «συνδουλευτή» ή του «ψαρά» με το ψευδώνυμο Παύλος!(ἐδῶ)


Ἄ,αὐτός ὁ Παῦλος ; Τί ...μεταφυσικά (;!) πράγματα εἶναι αὐτά; Ἤ μήπως συμπτώσεις; Συμπτώσεις τάχα ἤ σημειολογίες πού παραπέμπουν σέ τρομοκρατικούς κωδικούς γιά νά μήν πῶ πιό ὡμά τά πράγματα καί νά τά χαρακτηρίσω σιωνιστικά,ὕπουλα,καταχθόνια σχέδια ; Ἀπό τήν ἀρχή μέχρι τό ...τέλος; !
Ποῦ ἔριχνε τά δίχτυα του ὁ ψαράς-στρατολόγος Πατέρας Βασίλειος ἤ Παῦλος ἤ Ἀργύρης Τσακαλίας; Στά Πανεπιστήμια ...
Ἀπό ποῦ ξεκίνησαν οἱ ἑβραιοστρατολόγοι,ψευτοδιανοούμενοι κομμουνιστές,Γιωτόπουλοι καί Πουλιόπουλοι στίς πρῶτες δεκαετίες τοῦ 1900, τήν στρατολόγησιν ἀφελῶν ; Στά Πανεπιστήμια...
Διαλαλοῦσαν τό ...δικαιον τῶν λαῶν,διαλαλοῦσε ὁ πατήρ Βασίλειος ἤ Παύλος ἤ Τσακαλίας τήν ...ἑπτάφωτη Δικαιοκρατία !

Μάλιστα...

«...στόν 1ον μ.Χ. αἰ. ,κατά  τήν 2η περιοδεία τοῦ ἀποστόλου Παύλου στήν Ἑλλάδα,ὅπου συναντᾶ τούς ἀνά τήν ἐπικράτειαν ἑβραίους (Βέροια,Θεσσαλονίκη,Φίλιπποι,Ἀθήνα,Κόρινθος) . Φυσικά σέ κάθε μία ἀπό αὐτές ὑπῆρχαν ἑβραϊκές συναγωγές καί ὄχι ἀπό μία μόνον!  Παραμένει πάντως ἡ ἀπορία μου: γιατί ὁ Παῦλος βλέπει τούς ἑβραίους; Κανονικά δέν θά ἔπρεπε νά συναντᾶ τους ντόπιους κατοίκους,ἕλληνες;  Ἡ ἀπορία μου γίνεται ἀκόμη μεγαλύτερη ὅταν ἱστορικῶς ὅλοι γνωρίζουμε πώς οἱ ἑβραῖοι εἶναι οἱ χειρότεροι ἐχθροί τοῦ Χριστιανισμοῦ,ἀπό πάντα.
 Ἄλλωστε αὐτοί σταύρωσαν τόν Χριστό. Καί γιά νά πηγαίνει στίς συναγωγές καί νά …κηρύττῃ, αὐτό, ἄν μη τι ἄλλο εἶναι …ὕποπτον!» [ Ἀπό : Αἴγινα ἡ ...σφηκοφωληά (μέρος γ΄) ]

Κατά χιλιάδες αντίτυπα μοιράζονταν στους ενθουσιώδεις φοιτητές της Θεσσαλονίκης!
…Ο πάτερ Βασίλειος «βάπτιζε» τα μέλη της οργάνωσής του με ονόματα από την Αγία Γραφή, ανάλογα με την αρμοδιότητα του κάθε μέλους. Παύλος, Αντύπας, Μανόλης, Λουκάς κλπ.Η δράση της οργάνωσης επεκτάθηκε και πέραν του πανεπιστημίου. Άρχισε να εκδίδεται η εφημερίδα «ΕΠΤΑΦΩΤΟΣ»! Την ίδια εποχή ο πάτερ Βασίλειος τύπωσε ένα βιβλίο με το όνομα του αδερφού του, με τίτλο «Κυνηγημένοι».
Ο πάτερ Βασίλειος, ζήτησε από φίλους του Σοσιαλιστές της Θεσσαλονίκης και κατάφερε να κλείσει συνάντηση με τον ίδιο τον Ανδρέα Παπανδρέου, λίγο πρίν μεταβεί στην Καλκούτα της Ινδίας ως Ιεραπόστολος, από όπου όμως επέστρεψε σχεδόν αμέσως.Δύο φορές επισκέφθηκε τον Ανδρέα Παπανδρέου ο πάτερ Βασίλειος όταν επέστρεψε από την Ινδία. Λίγο καιρό αργότερα ο πάτερ Βασίλειος καθαιρέθηκε από την Εκκλησία, καθώς η δράση του είχε ξεφύγει πλέον εντελώς από τις δράσεις και το ύφος της Ορθοδοξίας. Αμέσως μετά την καθαίρεσή του δήλωσε άθεος δημόσια! Αυτό δεν εμπόδισε τον Ανδρέα Παπανδρέου να τον χρίση υποψήφιο βουλευτή στην Σάμο το 1974!(ἐδῶ)

Νάτος πάλι ὁ Ἀνδρέας ! Θέλεις δέν θέλεις,ὅλο μπροστά σου τόν βρίσκεις τόν παλαιό-τροκτσιστή...! Βρέ παρτίδες,πρό ᾿74,μέ τόν θεῖο Ξηρό,τόν Ἀργύρη ἤ Παῦλο ἤ πατέρα Βασίλειο...Πῶς εἴπατε; Ποιοί συνηθίζουν τά πολλά ὄνόματα; Ἄ ...

«Θα αντιμετωπίσουμε εκτός από το μέτωπο του εχθρού και την ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ που θα θελήσει να εξαρθρώσει και να διαιρέσει τις δυνάμεις μας»!
«Οργανωμένη και συστηματική προπαγάνδα σημαίνει μισός κόπος και διπλάσια απόδοση»!

Ἔλεγε στό ἐγκόλπιον τῶν ... ψαράδων. Ὁργάνωσις ἔγινε. Τήν προπαγάνδα τήν εἶχε ἐξασφαλισμένη μέ τίς ...μεγάλες γνωριμίες καί τίς ...ἔντυπες φιλοξενίες,ὅσο γιά τήν ἀπόδοσιν,μπορεῖ κανείς νά κυττάξῃ τόν σημερινό ἑλλαδίτη ψηφοφόρο...Μέσα σέ ὄλα ὁ Παῦλος...!


Ξηροί ,εὐλαβής οἰκογένεια...
Η διάρθρωση της «ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΑΣ» είχε οργανωτική δομή όμοια με την κοινωνία των μελισσών! Μια κυψελοειδής δομή και οργάνωση που τον γοήτευε! ΄Εφερνε πολλές φορές ως παράδειγμα τις μέλισσες :
  «Και οι μικρότεροι μπορούν να προσφέρουν πολλά.Και η μέλισσα είναι μικρή αλλά ποιος μπορεί να φτιάξει ότι φτιάχνει εκείνη?»! 
Ο «Λουκάς» της 17 Νοέμβρη ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο μελισσοκόμος, συχνά πυκνά μιλώντας αναφέρονταν με μεγάλο θαυμασμό στην κοινωνία των μελισσών!
Για την κυψελοειδή τους οργάνωση, την βασίλισσα, τις εργάτριες αλλά και τους κηφήνες! Θα νόμιζε κανείς πως διαβάζει κείμενα της «ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΑΣ»! (ἐδῶ)

Το σύμβολο fleur-de-lis εξελίχθηκε από το αρχαίο σύμβολο της μέλισσας και αποτελεί το ίδιο πράγμα: αντιπροσωπεύει τις "βασιλικές" οικογένειες . Ήταν και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως από τους γαλαζοαίματους.(ἐδῶ)

Οι χρυσές μέλισσες  που ανακάλυψε ο Τουρνέ το 1653 στον τάφο του Χιλδερίκου Α’, ιδρυτή της δυναστείας των Μεροβίγγειων και πατέρα του Κλόβη θεωρήθηκαν το παλαιότερο έμβλημα των ηγεμόνων της Γαλλίας.(ἐδῶ)


...η εικόνα είναι δια χειρός του Σάββα Ξηρού την οποία αγιογράφησε εδώ και χάρισε στην Πατμιάδα (ἐδῶ)

Σύμπτωση μπορεί να είναι και το γεγονός ότι η Ε.Ο. 17 Νοέμβρη χρησιμοποιούσε κωδικά ονόματα από την Αγία Γραφή, με ιεραρχική σημασία;
 Δηλαδή, ο μελισσοκόμος χρησιμοποιούσε το «Λουκάς», τα υπόλοιπα μέλη αντιλαμβάνονταν ότι ήταν ψηλά στην ιεραρχία της οργάνωσης, όπως ο Απόστολος Λουκάς μεταξύ των μαθητών Κυρίου Ιησού Χριστού… 
 Ο πάτερ Βασίλειος χρησιμοποιούσε το ψευδώνυμο «Παύλος». Ο Πρωτοκορυφαίος των Αποστόλων! Συμπτωματικά ο Ηγέτης της 17 Νοέμβρη χρησιμοποιούσε το κωδικό όνομα «Πέτρος», ο δεύτερος των Αποστόλων! Ακολουθεί ο «Λουκάς»! Ο «Ιωάννης»! ΄Αραγε ο «Λάμπρος» της 17 Νοέμβρη, ευελπιστούσε πως θα φέρει την «Λαμπρή» στην Ελλάδα, με τις τρομοκρατικές του ενέργειες και τις δολοφονίες?(ἐδῶ)

Ἄν θά ἔφερνε τήν Λαμπρή ὁ Λάμπρος τῆς 17Ν ; Ἐξαρτᾶται σέ ποίων τήν ...λαμπρότητα ἀναφερόταν...


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου