Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Ὁλοταχῶς πρός ἰσλαμοποίησιν...;

 ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι προφανές ότι υπάρχει  γραμμή ενσωμάτωσης μουσουλμάνων [ γιατί όχι και εξισλαμισμός ]  - αλλά απο μασόνους ψευδοιεράρχες τι να περιμένει κανείς;
ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ...ΜΕ ΤΙΣ "ΕΥΛΟΓΙΕΣ" ΤΗΣ "ΙΕΡΑΣ" ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ  ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΥ  ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΚΡΑΤΟΥΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΙΕΡΕΩΝ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΧΑΥΝΩΣΗ ΤΟΥ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ'' ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.

Ἀπό : Κατακομβική Ἐκκλησία,μέ πηγή άπό ἐδῶ

Ἄν καί ἔψαξα ἐπισταμένως τό θέμα δέν μπόρεσα νά βρῶ κάτι σχετικό μέ τήν διοργάνωσιν τέτοιας ὁμιλίας,ἡμερίδας,συζητήσεως ἤ ὅ,τι ἄλλο σχετικόν.
Βεβαίως,αὐτό δέν σημαίνει πώς ἀνάλογες προσπάθειες γιά τήν «γνωριμία μέ τό ἰσλάμ» ἡ ἐλλαδική ἐκκλησία δέν ἔχει πραγματοποιήσῃ.
Ἔτσι,βρήκαμε γιά τό συγκεκριμένο θέμα πώς δέν εἶναι καθόλου καινούργιο ἀλλά ἔχει χρόνια πού γίνεται ἡ «προσπάθεια» αὐτῆς τῆς ...γνωριμίας !

12/05/2007 ἐπί Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου :

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα Ημερίδα πρόκειται να πραγματοποιήσει η Ιερά Σύνοδος στο Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος (12/5/2007), με θέμα «Γνωριμία με το Ισλάμ» και φορείς διοργάνωσης την Ειδική Συνοδική Επιτροπή Παρακολουθήσεως Ευρωπαϊκών θεμάτων και την Συνοδική Επιτροπή Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Σχέσεων.

Στην Ημερίδα χαιρετισμό θα απευθύνει ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος...(ἐδῶ)


Ἑπόμενη διοργάνωσις ἡμερίδας τόν Σεπτέμβριο τοῦ 2015,μέ πρωτοβουλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου,στήν Ἀθῆνα.


φωτό
Ημερίδα για την ειρηνική συνύπαρξη Χριστιανών και Μουσουλμάνων διοργανώθηκε στην Αθήνα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδος,την 2-3 Σεπτεμβρίου 2015. Διοργανωτές της ημερίδας, η οποία ασχολήθηκε με την ειρηνική συμφιλίωση μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων όπως και εξεύρεση τρόπων αντιμετώπισης της κρίσης στη Συρία και το Ιράκ, ήταν το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Κέντρο Διαλόγου με έδρα τη Βιέννη.(ἀπό ἐδῶ)

Κέντρο Διαλόγου;



«King Abdullah Bin Abdulaziz International Center for Interreligious and Intercultural Dialogue»
Το KAICIID ειναι ενας διακυβερνητικός οργανισμός.που προάγει τόν διαθρησκευτικό διάλογο.Ιδρύθηκε το 2012 με τίς υπογραφές του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας , της Δημοκρατίας της Αυστρίας και του Βασιλείου της Ισπανίας , μετά από πρωτοβουλία του Βασιλιά Αμπντουλάχ του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας. Η Αγία Έδρα είναι ιδρυτικός παρατηρητής.
Αποστολή του είναι να προάγει την ειρήνη, την ανεκτικότητα και την κατανόηση μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών. (ἐδῶ)

Ἕνα Κέντρο πού ἔτρεξε νά ἐπισκεφθῇ (Νοέμβριο τοῦ 2013) μόλις ἕναν χρόνο μετά τήν ἵδρυσίν του,ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης,ὁ ὁποῖος πολύ κόφτεται γιά τό θέμα τοῦ ἰσλάμ τήν γνωριμία του μέ τόν Χριστιανισμό καί κυρίως ( καί ἄκρως ὑπόπτως) τοῦ πῶς νά συμβιώσουν οἱ χριστιανοί (τῆς Ἑλλάδος,ἐννοεῖται...) μέ τούς μουσουλμάνους...!



Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἐπισκέφθηκε τό Κέντρο Διαλόγου «King Abdullah Bin Abdulaziz International Center for Interreligious and Intercultural Dialogue», πού ἐνεκαινιάσθη πρό ἑνός ἔτους καί ἔχει ἕδρα τή Βιέννη. Ἐκεῖ ὁ Παναγιώτατος ἔγινε δεκτός ἀπό τόν Διευθυντή τοῦ Κέντρου κ. Faisal Bin Abdulrahman Bin Muaammar.

Στό πλαίσιο τῆς ἐπισκέψεως ὁ Παναγιώτατος ἔλαβε μέρος στή Διάσκεψη «Religion for Peace».


Τίτλος τοῦ Συνεδρίου ἦταν «Welcoming the Other: Action for Human Dignity, Citisenship and Shared Well-being»


Ὁ Παναγιώτατος περαιτέρω ἀπεύθυνε ἔκκληση σέ ὅλους τούς παρευρισκόμενους νά καταστοῦν ἐνεργοί γιά τήν ἀνάδειξη τῆς ἀγάπης στόν συνάνθρωπο καί τή θρησκευτική ἐλευθερία στόν κόσμο.


Παράλληλα μέ τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στή συνάντηση παρευρέθηκανἈρχιεπίσκοπος Ἀλβανίας κ. Ἀναστάσιος, ὁ Καρδινάλιος Onayiekan (Νιγηρίας) Ἰωάννης, ὁ Assis (Βραζιλίας) Ραϋμούνδος Δαμασκηνός καθώς καί ἑκατοντάδες μέλη θρησκειῶνχριστιανοί, ἰουδαῖοι, μουσουλμᾶνοι, βουδιστές, ἰνδουϊστές

Διοργανωτής τῆς συναντήσεως ἦταν ἡ World Conference of Religion for Peace (WCRP), πού δέν συνδέεται μέ κάποια θρησκεία.(ἐδῶ)

Στήν πρώτη ἡμερίδα,τοῦ 2007,διαβάζουμε ἀπό τήν ὁμιλία τοῦ λέκτορος ἱστορίας τῶν θρησκειῶν τοῦ ΑΠΘ, Ἀποστόλου Κραλίδη (βιβλιογραφία,βιογραφικό ἐδῶ κι᾿ἐδῶ),γιά τούς διοργανωτές καί τήν ἀφορμή γιά τήν διοργάνωσίν της :

« ...ἡµερίδα µέ θέµα «Γνωριµία µέ τό Ἰσλάµ», πού διοργανώνουνΕἰδική Συνοδική Ἐπιτροπή παρακολουθήσεως τῶν Εὐρωπαϊκῶν Θεµάτων καί ἡ Συνοδική Ἐπιτροπή ∆ιορθοδόξων καί ∆ιαχριστιανικῶν Σχέσεων, ὑπό τήν αἰγίδα ὑµῶν, Μακαριώτατε, πού συµµερίζεστε τήν ἀγωνία τῶν ἡµερῶν µας στό ζήτηµα τῆς συµβιώσεως τῶν Χριστιανῶν µέ τούς Μουσουλµάνους.»(ἐδῶ)


Ὁ Ἀπόστολος Κραλίδης,πρῶτος ἀπό δεξιά,ἀγκαλιά μέ τόν Μητροπολίτη Προύσης,Ἐλπιδοφόρο,πρίν ἀκόμη αὐτός,γίνει ἐπίσκοπος Ἀμερικῆς. Ο Μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος εκλέχτηκε ομόφωνα καθηγητής στο Αριστοτέλειο,Νοέμβριος 2018 
Μέ τήν ὁμιλία του ἀναφέρθηκε :

στό ἱστορικό µέρος τῆς ἐξελίξεως τοῦ Ἰσλάµ καί τῆς ἐµφανίσεως τῶν διαφόρων θρησκευτικῶν σεκτῶν καί παραδόσεων, ὥστε νά καταστεῖ ἐφικτό νά κατανοήσουµε κατά τό δυνατόν αὐτή τή νέα θρησκεία.(ἐδῶ)

Καί τί κρατοῦμε ἀπό τά ἀνωτέρῳ;

Πώς ὅλο αὐτό ἦταν πρωτοβουλία τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, ὁ ὁποῖος ἀγωνιοῦσε γιά τήν συμβίωσιν τῶν χριστιανῶν μέ τούς μουσουλμάνους ! Ἀλήθεια τό 2007 ὑπῆρχε τέτοια ἀγωνία; Ὑπῆρχε τέτοιο πρόβλημα;

Ἐπίσης τό : νά καταστεῖ ἐφικτό νά κατανοήσουµε κατά τό δυνατόν αὐτή τή νέα θρησκεία.

Ἔχουμε λοιπόν,τήν κεφαλή τῆς Ἐκκλησίας μας,νά ἀναλαμβάνῃ πρωτοβουλίες ὥστε νά μάθουμε τί εἶναι τό ἰσλάμ,μία ἀντίπαλη πρός τόν Χριστιανισμό θρησκεία,ἠ ὁποία μάλιστα ὑποβιβάζει τόν Θεό τῆς Πίστεώς μας σέ ἕναν ἁπλό προφήτη,ἀλλά καί μέσῳ αὐτῆς τῆς ...γνώσεως νά προσαρμοστοῦμε σέ μία νέα συμβίωσιν μέ τούς μουσουλμάνους !

Καί ἀπορῶ  γιά τό ποιό εἶναι τό ἔργο τῶν ἱεραρχῶν, ἄν δέν εἶναι ἡ μετάδοσις τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ μας; Ὁ προπαγανδισμός μιᾶς ἑτέρας θρησκείας; Ο Χ Ι !

Ποῦ εἶναι ἡ προστασία ἑνός ἀνωτάτου ἱεράρχη,ὡς ποιμενάρχη τοῦ χριστιανικοῦ ποιμνίου ; Στήν ὥθησιν τοῦ ποιμνίου του,νά καταστῇ γνώστης μιᾶς ἄλλης θρησκείας καί μάλιστα τόσο ἐπιθετικῆς πρός τούς ἀλλοθρήσκους;



Καί ἄν μή τί ἄλλο,ὅταν 500 χρόνια σκλαβιᾶς στούς μουσουλμάνους ὀθωμανούς ἔφεραν ΟΧΙ καλή συμβίωσιν ἀλλά τήν Ἐπανάστασιν τοῦ Ἑλληνικοῦ Γένους πρός ἀποτίναξιν τοῦ ζυγοῦ αὐτοῦ θεωρεῖται ἀμελητέο καί ἄνευ σημασίας ;  Τά 500 χρόνια δέν ἦσαν ἰκανά νά κατανοήσουμε τί ἐστί ἰσλάμ ; Καί ἀφοῦ τούς διώξαμε,μέ αἷμα καί θυσίες,γιά ποιόν λόγο πρέπει,ἐν καιρῷ εἰρήνης,νά τούς ἀποδεχθοῦμε;

Ἀλλά νά τό θέσω καί μέ τήν πραγματική του διάστασιν : ποιός πῆγε σέ μία χώρα ὅπου ὑφίσταται διάφορος θρησκεία,ἐμεῖς ἤ αὐτοί ; Ποιός πρέπει νά κατανοήσῃ,ἐξ ἀνάγκης ἀφοῦ βιώνει σέ ξένη χώρα,τήν θρησκεία τῆς χώρας ὅπου ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ; Οἱ οἰκοδεσπότες ἤ οἱ φιλοξενούμενοι; Ποιοί πρέπει νά μάθουν νά συμβιώνουν μέ τό διαφορετικό ; Αὐτοί πού χιλιετίες κατοικοῦν σ᾿ἕναν τόπο ἤ οἱ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΙ παρανόμως εἰσελθόντες ;

Θά μποροῦσε τήν ἀπάντησιν στά παραπάνω ἐρωτήματα νά τήν δώσῃ ὁ ἐπίλογος τῆς ὁμιλίας τοῦ λέκτορος κ. Κραλίδη :

«... Ἡ πνευµατική ἀνανέωση τοῦ Ἰσλάµ ἦταν ἡ ἀπάντηση στήν πολιτική πτώση τοῦ χαλιφάτου. Ἡ νέα θρησκεία, χωρίς κρατική ὑποστήριξη,κατόρθωσε νά ἐπαναπροσδιοριστεῖ καί νά ἐπιβιώσει καί στήν οὐσία νά γεννηθεῖ ἕνας πραγµατικά µουσουλµανικός λαός, χωρίς ἐθνικές καταβολές καί ἀγκυλώσεις»(ἐδῶ)

Χμμ...Χωρίς ἐθνικές καταβολές καί ἀγκυλώσεις ; Ὁ πραγματικός μουσουλμανικός λαός,ἔ ; Δῆλα δῆ καί ἐδῶ πού ἔχουν (ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ μήν τό ξεχνοῦμε) ἔρθῃ, θά αἰσθάνονται τό ἴδιο : μουσουλμανικός λαός,ἔτσι; Πρᾶγμα πού σημαίνει πώς καί ἐδῶ,στήν χώρα μας,θά προσπαθήσουν νά ἐπιβάλλουν τά πιστεύω τους καί μαζύ καί τίς ἀπαγορεύσεις πού ἀπό αὐτή πηγάζουν (βλέπε σαρία). Μάλιστα...


Μαζύ μέ τήν ...συμβίωσιν καί τά «ὡραῖα» θεάματα ! ! ! 
Καί ἐσεῖς,τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,ἀβαντάρετε μία τέτοια κατάστασιν ; Εἰς βάρος τῆς ἴδιας τῆς Πίστεως τήν ὁποία ἐκπροσωπεῖτε;

Δέν ξέρω τί νά πῶ ; Ἔχει χαθῆ κάθε λογική ...

Ἔτσι,13 χρόνια μετά ἀπό ἐκείνη τήν πρώτη ἡμερίδα,ἔρχεται ἀκόμη μία,ἴσως ἀκόμη πιό ἐπιτακτική,ἀφοῦ πλέον δέν γίνεται λόγος γιά κάποιες χιλιάδες μουσουλμάνους,ἀλλά γιά ἑκατομμύρια,δυστυχῶς...

Καί κάτι συμπληρωματικό,πού φαίνεται πώς πάει πακέτο μέ τήν Πανθρησκεία :

Ο Αγιότατος Πατριάρχης Βαρθολομαίος συγκεντρώνει θρησκευτικούς ηγέτες για το Διεθνές Οικολογικό Συμπόσιο


Ἦταν καί ὁ Κούλης ἐκεῖ νά καμαρώσῃ τήν ἀδελφή του Ἀλεξάνδρα.Ξέρετε τήν Ἀλεξάνδρα τῆς ActionAid (ἐδῶ)
το Συμπόσιο της Πράσινης Αττικής που διοργάνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο από τις 5-8 Ιουνίου 2018. Αυτό το διεθνές συμπόσιο συγκάλεσε θεολόγους και επιστήμονες, πολιτικούς και επιχειρηματικούς ηγέτες καθώς και ακτιβιστές και δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο. Οι συμμετέχοντες διερεύνησαν τα πιεστικά περιβαλλοντικά προβλήματα της περιοχής και των νησιών της, εξετάζοντας τις σχέσεις μεταξύ οικολογίας και οικονομίας, ιδίως στο πλαίσιο πιεστικών κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων.

Δεῖτε ἀναλυτικά ΕΔΩ,ἀπό σελίδα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχίου.

Πέραν τῶν ἀνησυχιῶν του γιά τό πῶς θά γνωρίσουμε τό ἰσλάμ καί θά συμβιώσουμε μέ τά μουσλίμ,ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἔχει καί ...πράσινες ἀνησυχίες ! Γιά τήν Ἀττική καί τά νησιά της ! ! ! Καταλάβατε ; ... Τόν ἔχουν χαρακτηρίσῃ καί ὡς ὁ Πράσινος Πατριάρχης !

Τέλος νά ἀναφερθοῦμε καί στίς φωτεινές ἐξαιρέσεις,ὅπως ὁ Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ :

Πειραιώς: ''Εδώ δεν υπάρχει χώρος για ισλαμική «ιεραποστολή»!''

...Ο όρος Τζιχάντ κατά τον συγγραφέα έχει γενικότερη σημασία. Μεταφραζόμενος στα ελληνικά σημαίνει αγώνας, πάλη. Έτσι υπάρχουν διάφορες μορφές αγώνων και πάλης: Πάλη με τον εγωϊσμό, αγώνας με την γλώσσα, (με την έννοια να μιλάμε ενάντια στο κακό και την αδικία), αγώνας με τη γνώση, (με την έννοια να διαδίδουμε το καλό, το ηθικό), αγώνας με το χέρι, (με την έννοια να κάνουμε καλές πράξεις, να βοηθούμε τους αδύνατους και τους φτωχούς), αγώνας του σπαθιού, (με την έννοια του πολέμου για χάρη του Θεού), αγώνας για την ειρήνη.

Από όλες αυτές τις μορφές των αγώνων αναφέρεται στη συνέχεια στον αγώνα του σπαθιού, στο Τζιχάντ του ξίφους, επειδή πιστεύει ότι γύρω από το είδος αυτό του Τζιχάντ υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση, αφού, όπως ισχυρίζεται, «κανένας για παράδειγμα δεν γνωρίζει ότι στο Ισλάμ απαγορεύεται ο φόνος ενός αθώου ανθρώπου (Κοράνι 6:151, 5:32, 17:33), είτε αυτός είναι πιστός είτε άπιστος, είτε είναι κάποιος ξένος, είτε ο ίδιος μας ο εαυτός».


Αποσιωπά όμως ο συγγραφέας και αποκρύπτει το γεγονός, ότι στο Κοράνιο υπάρχουν πάμπολλα άλλα χωρία, που δεν συνηγορούν με τις παρά πάνω θέσεις του Κορανίου, (6:151, 5:32, 17:33), αλλά απεναντίας μάλιστα προτρέπουν στον φόνο και την εξολόθρευση των απίστων.


Παραθέτουμε μερικά: «Ω προφήτη! Παρότρυνε τους πιστούς στον πόλεμο. Αν υπάρχουν είκοσι από σας που υπομονετικά επιμένουν, θα νικήσουν διακόσιους και αν από σας είναι εκατό, θα νικήσουν χίλιους από τους απίστους…» (Σούρα 8, εδαφ.65). «Ο Αλλάχ δεν συγχωρεί, όποιον λατρεύει συνέταιρο μ’ Αυτόν» (Σούρα 4, εδαφ.48). Αφού ο Αλλάχ δεν συγχωρεί εκείνους που πιστεύουν σε άλλο Θεό, τι πρέπει να κάμουν οι πιστοί του; Ασφαλώς να εξοντώσουν όσους λατρεύουν «συνεταίρους» του Αλλάχ!


«Και να πολεμάτε για χάρη του Αλλάχ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο Αλλάχ δεν αγαπά τους παραβάτες» (Σούρα 2, εδαφ.190). «Φονεύετέ τους, όπου τους βρίσκετε και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν [….] Αν όμως σας πολεμήσουν, σκοτώστε τους. Τέτοια είναι η τιμωρία των απίστων» (Σούρα 2, εδαφ.191)...


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου