Ἀφορμή γιά τό παρακάτω θέμα,δόθηκε ἀπό σχόλιο φίλου/ἀναγνώστη,τοῦ Ἰωάννη,ΕΔΩ,ὅπου μέ παραπέμπει σέ ἔνα ἔργο ὀνομαστοῦ ἰταλοῦ καλλιτέχνη,τό ὁποῖο παρουσίασε δημοσίως τόν περασμένο Μάρτιο. Θέμα του τό «Μαρτύριο τοῦ Ἁγίου Σιμωνίνου τοῦ Τρέντο».
Πολύ σημαντικό,ἄν λάβῃ κανείς ὑπ᾿ὅψιν ὅλο αὐτό τό θέμα πού ἔχει ξεσπάσῃ τόν τελευταῖο καιρό,σχετικῶς μέ τήν παιδοφιλία,τά βασανιστήρια παιδιῶν,τίς τελετουργίες αἵματος,τό ἀδρενόχρωμα καί τά σχετικά...
Ὁ ἀγαπητός ἀναγνὠστης,βεβαίως,μοῦ ἐπέστησε τήν προσοχή στίς ἑβραϊκές ...μύτες,ἔτσι ὅπως τίς βλέπει,μέ τήν ἰδιαιτέρα συμβολική τους, φαντάζομαι,ὁ καλλιτέχης,ἀλλά καί ὄχι μόνον αὐτός...
Γιά πᾶμε νά δοῦμε,ποιός ἦταν ὁ Ἅγιος Σιμωνίνος,πού ἀπό τό 1965 καί μετά,μέ παπικές βοῦλες (ἀλλοίμονο !) ἔχει σταματήσῃ νά θεωρεῖται Ἅγιος...
Ο Simon of Trent ( Γερμανικά : Simon Unverdorben , φωτισμένος «Simon Immaculate», Ιταλικά : Simonino di Trento ), επίσης γνωστός ως Simeon (1472–1475), ήταν αγόρι από την πόλη του Trentο , στην Prince-Bishopric of Trent , γιά του οποίου την εξαφάνιση και τον θάνατο κατηγορήθηκαν προεξέχοντες εβραίοι της πόλης , με βάση την ανάκτηση του σώματός του από το κελάρι ενός σπιτιού μιας εβραϊκής οικογένειας και τις ομολογίες των Εβραίων που ελήφθησαν υπό δικαστικά βασανιστήρια .
Πριν από το 1965, η Ρωμαϊκή Μαρτυρολογία,κάθε χρόνο, στις 24 Μαρτίου, στο Τρέντο γιορτάζεται «το πάθος του Αγίου Σιμόν, ενός παιδιού που δολοφονήθηκε σκληρά από τους Εβραίους και στο οποίο προσδίδουν πολλά θαύματα».
Αυτή η εβραϊκή κοινότητα αποτελούνταν από τρία νοικοκυριά με επικεφαλής τον Σαμουήλ (ο οποίος έφτασε το 1461) [σημ. Πελασγικῆς : Προσέξτε,ἔφτασε στό Τρέντο τό 1461 καί μέσα σέ 14 χρόνια,ὅπου καί τό συμβάν,εἶχε γίνῃ πάμπλουτος,ἀπό τήν τοκογλυφία) , τον Τοβία και τον Ένγκελ. Δημιούργησαν μια ξεχωριστή κοινότητα που χαρακτηρίζεται από τα επαγγέλματά τους - ο Σαμουήλ ήταν ένας δανειστής ( σημ. Πελασγικῆς : Τοκογλύφος,δῆλα δή.) και ο Τομπίας γιατρός (σημ. Πελασγικῆς : κανένας κομπογιαννίτης θά ἦταν πού τούς ἔπαιρνε τά χρήματα,μέ τά ματζούνια πού τούς πλάσσαρε ὡς γιατροσόφια ...) - και από τον φαινομενικό πλούτο τους σε σύγκριση με τους τεχνίτες και τους κολίγους της πόλης.
THE TORTURE AND DEATH OF SAINT SIMON OF TRENT |
Δεκαπέντε από τους Εβραίους, συμπεριλαμβανομένου του Σαμουήλ, του αρχηγού της κοινότητας, καταδικάστηκαν σε θάνατο και κάηκαν στο πάσσαλο . Οι εβραίες γυναίκες κατηγορήθηκαν ως συνεργοί, αλλά υποστήριξαν ότι το φύλο τους δεν τους επέτρεπε να συμμετάσχουν στις τελετές που περιορίζονταν στους άντρες. Απελευθερώθηκαν από τη φυλακή το 1478 λόγω παπικής επέμβασης. ...
...Πάνω από εκατό θαύματα αποδόθηκαν απευθείας στον Άγιο Σίμον μέσα σε ένα χρόνο από την εξαφάνισή του και η λατρεία του εξαπλώθηκε σε όλη την Ιταλία, την Αυστρία και τη Γερμανία...
...Το 1758, ο Καρδινάλιος Γκανγκανέλι (αργότερα ο Πάπας Κλημέντιος XIV , 1769–1774) ετοίμασε ένα νομικό μνημόνιο το οποίο, εξαιρουμένων όλων των άλλων ισχυρισμών για τελετουργικές δολοφονίες βρεφών, τα οποία του είχαν διατεθεί σχολαστικά αρχεία, παραδέχτηκαν ρητά ως αποδεδειγμένα μόνο δύο: του Simon του Trent και του Andreas Oxner . Ταυτόχρονα, επαινεί αξιοσημείωτα τις δόξες και τα επιτεύγματα του εβραϊκού λαού σε όλη την ιστορία, γράφοντας ότι η δολοφονία του Simon του Trent δεν αρκεί για να βλάψει τη φήμη ολόκληρου του εβραϊκού λαού.
Πάπας Παῦλος ὁ Στ΄ |
Τον 21ο αιώνα, ο ιστορικός Ariel Toaff , γράφοντας για την υπόθεση του Simon του Trent, υπέθεσε ότι η ιδέα ότι ορισμένοι Εβραίοι σκότωσαν παιδιά για να χρησιμοποιούν το αίμα τους για τελετουργικούς σκοπούς μπορεί να βασίστηκε επίμονα σε ένα πραγματικό «τελετουργικό αίματος» που δεν εμπλέκουν βρεφοκτονία. Μετά την κριτική, το βιβλίο αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και αναδιατυπώθηκε από τον συγγραφέα του.
Το 2020, ο Ιταλός καλλιτέχνης Giovanni Gasparro ζωγράφισε μια απεικόνιση του θανάτου του Simon. Αργότερα κατηγορήθηκε για αντισημιτισμό για αυτόν τον πίνακα «San Simonino da Trento».
(Περισσότερες λεπτομέρειες καί ὁλόκληρο τό θέμα ΕΔΩ )
Ariel Toaff
...καθηγητής Ιστορίας της Μεσαιωνικής και Αναγεννησιακής στο Πανεπιστήμιο Bar Ilan στο Ισραήλ, του οποίου το έργο επικεντρώθηκε στους Εβραίους και την ιστορία τους στην Ιταλία.
Έφτασε στη διεθνή διάκριση με τη δημοσίευση του 2007 της πρώτης έκδοσης του αμφιλεγόμενου βιβλίου του Pasque Di Sangue ( Passovers of Blood ), στο οποίο διεκδίκησε ιστορική βάση για τελετουργική χρήση ανθρώπινου αίματος, που αποκτήθηκε με δολοφονία.
Ο ισχυρισμός επικρίθηκε ως παροχή υποστήριξης στη συκοφαντία του αίματος , ένας ισχυρισμός που οι σύγχρονοι ιστορικοί έχουν χαρακτηρίσει ως μη υποστηριζόμενους από γεγονότα και τον οποίο η Καθολική Εκκλησία έχει επίσης αρνηθεί από τον 13ο αιώνα.
Ο Toaff έγραψε ότι αυτοί οι κριτικοί είχαν παρεξηγήσει το βιβλίο του, το οποίο υποστήριζε ότι η τελετουργική χρήση μικρών ποσοτήτων ξηρού αίματος σε μαγικές κατάρες ήταν μια πραγματική πρακτική μεταξύ των μεσαιωνικών «ακραίων Ashkenazi»
(Περισσότερα ΕΔΩ)
Giovanni Gasparro
( Μπάρι , 22 Οκτωβρίου 1983 ) είναι Ιταλός ζωγράφος και χαράκτης
Γεννήθηκε στο Μπάρι αλλά κατοικούσε στην Adelfia, κέρδισε το βραβείο " Bona Sforza , Βασίλισσα της Πολωνίας και Δούκισσα του Μπάρι" (Bari, 1997 ) σε πολύ νεαρή ηλικία για γραφικά. Εμβαθύνει τις σπουδές του στον τομέα της τέχνης στο Μπάρι πριν αποφοιτήσει από την Ακαδημία Καλών Τεχνών στη Ρώμη το 2007 .
Από το 2001 έχει εκθέσει σε όλη την Ιταλία. Η πρώτη του ατομική έκθεση, που πραγματοποιήθηκε το 2009 στο Παρίσι εδραιώνει την ευρωπαϊκή του διάσταση. Τον ίδιο χρόνο παρουσίασε στη γκαλερί Russo στη Ρώμη . Το 2011 παρουσίασε για το περίπτερο της περιοχής Lazio στην 54η Διεθνή Έκθεση Τέχνης της Βενετίας.
ἐδῶ |
Στις 22 Ιουλίου 2012 , με την ευκαιρία της επανέναρξης στο κοινό της εκκλησίας, ο κριτικός τέχνης Vittorio Sgarbi επαίνεσε δημόσια τον Απουλιανό καλλιτέχνη.
«Casti connubii» (ἐδῶ) |
«San Simonino da Trento» (ἐδῶ) |
Γράφει ὁ Μπέν Κοέν,ἐδῶ
Ο Ιταλός καλλιτέχνης Giovanni Gasparro αναζωογονεί το αντισημιτικό αίμα με μια γραφική ζωγραφική του μεσαιωνικού παιδιού «μάρτυρας»
Ένας Ιταλός ζωγράφος του οποίου το έργο έχει τιμηθεί από την Καθολική Εκκλησία για τα πιστά χριστιανικά θέματα και το αριστοκρατικό μπαρόκ στιλ του, παρουσίασε τον τελευταίο του καμβά αυτή την εβδομάδα - μια τρομερά αντισημιτική απεικόνιση εβραίων με άγκιστρα που εμπλέκονται στην «τελετουργική δολοφονία» ενός τρομοκρατημένου χριστιανού βρέφους.
Διαβᾶστε,ὁπωσδήποτε τό θέμα : THE TORTURE AND DEATH OF SAINT SIMON OF TRENT (Τά βασανιστήρια καί ὁ θάνατος τοῦ Ἁγίου Σίμωνος τοῦ Τρέντο), μέ ἀναφορές σέ παρόμοιες περιπτώσεις ἀνά τήν ἱστορία.
...Όταν έπεσε η νύχτα, τα δίδυμα αδέλφια Saligman και Samuel, με τον Tobias, τον Vitalis (Veitel), τον Μωυσή, τον Ισραήλ και τον Mayr, έγδυσαν το μικρό αγόρι και τον έσφαξαν ανελέητα.
Ενώ ο Μωυσής τον στραγγαλίζει με ένα μαντήλι καθώς βρισκόταν στο γόνατο του Σαμουήλ, κομμάτια σάρκας από το λαιμό του κόπηκαν με ένα μαχαίρι και το αίμα συλλέχθηκε σε ένα μπολ . Ταυτόχρονα, τρύπησαν τη γυμνή προσφορά (τό θυσιαζόμενο) με βελόνες και μουρμούρισαν εβραϊκές κατάρες . Έπειτα έκοψαν κομμάτια σάρκας από το χέρι και τα πόδια του αγοριού και συνέλεξαν το αίμα σε δοχεία.
Τελικά, οι βασανιστές μιμήθηκαν τη σταύρωση κρατώντας το σώμα που συστρέφεται ανάποδα και τα χέρια τεντωμένα και κατά τη διάρκεια αυτής της φρικτής πράξης είπαν τα εξής:
«Πάρτε αυτό, σταύρωσε τον Ιησού. Όπως έκαναν οι πρόγονοί μας κάποτε, έτσι και όλοι οι χριστιανοί από τη ξηρά και τη θάλασσα θα χαθούν».
Ἠθικόν δίδαγμα : Οἱ μόνοι μάρτυρες πού πρέπει νά ὑπάρχουν,ἱστορικῶς καί διαχρονικῶς (βλέπε «ὁλοκαύτωμα»),σέ παγκόσμιον ἐπίπεδον,εἶναι οἱ ἑβραῖοι...
Ὁ καθείς ἄς βγάλει τά συμπεράσματά του...
Ἡ Πελασγική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου