Μητσοτάκης,πρωθυπουργός ἑλλαδικῆς : «Είπαμε ότι θα το ανοίξουμε, το ανοίξαμε.Και γίνεται πια ένας πόλος που δεν αφορά μόνο την πόλη, αλλά θα μπει στον διεθνή χάρτη αυτό το μουσείο»
Ἄς
πάρουμε τό πρᾶγμα ἀνάποδα,γιά νά καταλάβουμε τήν «ἀξία» αὐτοῦ τοῦ
μουσείου,στό ὁποῖο μέ τόση ὑπερηφάνεια,ἀναφέρεται ὁ Μητσοτάκης.
Κακῶς.Προφανῶς
δέν τούς ἔχουν πληροφορήσῃ πώς ὑπάρχει στήν Ἀθῆνα ἕνα «μουσεῖο» μέ
...ἀριστουργήματα,ὅπου καί τό «ἀντίστοιχον ἄγαλμα» :
Καί ἐν μέσῳ τέτοιας συγκινησιακῆς φορτίσεως ἀνεφὠνησε :
«Έχω πολλές σκέψεις για το πώς μπορούμε να το ενισχύσουμε»
Ἔ,ἐδῶ
πού τά λέμε,δέν εἶναι καί τόσο δύσκολο πρᾶγμα ἡ ...ἐνίσχυσίς του.Ἀπό
τσαντήρια,βρωμάει ὁ τόπος.Ἀπό συρματοπλέγματα; Εἶναι θέμα παραγγελίας
στό ἀνάλογον ἐργοστάσιον.
Εἶδες πόσο εὔκολο εἶναι,Κούλη;
Πέρα
ἀπό τό ἀστεῖο τῆς ὑποθέσεως (γιατί ἄν δέν τό δοῦμε καί λίγο ἔτσι,θά
πάθουμε τίποτα στό τέλος...),τό θέμα αὐτό τῆς «συγχρόνου τέχνης»,ὅσο
πάει καί γίνεται ἕνα πολύ σοβαρό πρόβλημα ! Μπορεῖ κάποιοι νά μήν ἔχουν
ἀντιληφθῇ,ἀκόμη,τήν σοβαρότητα τοῦ θέματος,ὅμως θά τό καταλάβουν ὅταν ἡ
διάβρωσις θά ἔχῃ ἐπέλθει σέ κάθε τομέα τῆς ἀνθρωπίνης ἐκφράσεως καί
ἐκφάνσεως !
Ἕνα πέρασμα,ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ἀπό ἐδῶ,γιά τήν «γκαλερί Γκραμπόφσκι»,ἀπό τό σόϊ τῆς Μαρέβας,ἐδῶ, κι᾿αὐτό ἐδῶ,τό θυμᾶστε; Καί οἱ γνωστοί «λάτρεις τῆς τέχνης»,ἐδῶ
Οἱ ὁποῖοι,ἐννοεῖται δέν μποροῦσαν νά λείπουν ἀπό ἕνα τόσο μεγάλο γεγονός! Ἀπό κοντά στόν Κούλη :
Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε επίσης την περιοδική έκθεση UBUNTU, η οποία αποτελείται από 66 έργα 34 αντιπροσωπευτικών δημιουργών της σύγχρονης αφρικανικής τέχνης, επιλεγμένα από τη Συλλογή Χάρη Δαυίδ.
Τον κ. Μητσοτάκη ξενάγησαν ο κ. Δαυίδ και η σύζυγός του Λάνα Ντιμπιέρ,
οι οποίοι εξήγησαν τις πηγές έμπνευσης των καλλιτεχνών και πώς
αποτυπώνονται στα έργα.(ἐδῶ)
Oι Financial Times μπήκαν στο σπίτι του Χάρη Δαυίδ -Παρουσιάζουν τη θρυλική συλλογή του που θα εκτεθεί στο ΕΜΣΤ |
Φυσικά μαζύ του καί ἡ Μενδώνη ἡ ὑπουργός πού ἐκπροσωπεῖ καί προωθεῖ τόν Πολιτισμόν τῆς ἐλλαδικῆς. Πολύ ὑπερήφανη καί αὐτή ! ( ἐδῶ,ἐδῶ,ἐδῶ)
Ἀλλά
τό χειρώτερο ξέρετε ποιό εἶναι; Ὅλα αὐτά τά μέσα ἐνημερώσεως,ἀπό
κανάλια,ἐφημερίδες,ἡλεκτρονικό τύπο καί ἀνάλογες σελίδες τοῦ
διαδικτύου,πού στό μόνο σημεῖο στό ὁποῖο στάθηκαν,δέν ἦταν ὅλα αὐτά τά
ἐκτρώματα καί σαβοῦρες πού νοοῦνται ὡς «σύγχρονος τέχνη», (τί ἐφεύρημα
κι᾿αὐτό ! Ξέρουν ὅμως,οἱ προωθητές διότι αὐτή θά εἶναι πλέον ἡ τέχνη καί στό παρόν καί στό μέλλον.Τελεία
καί παύλα.- ),ἀλλά τό ὅτι ὁ Μητσοτάκης πῆγε καί ἔφυγε ἀπό τό «μουσεῖο
συγχρόνου τέχης» μέ ἕνα ὁλοκαίνουργιο αὐτοκίνητο,ἡλεκτροκίνητο
τέσλα,ὅπως τό περιγράφουν,τό ὁποῖο ὁδήγησε μόνος του !
Πῆρε καί τήν κόρη μαζύ γιά νά ἔχῃ ξεκάθαρη ἄποψιν τοῦ τί ἐστί ...τέχνη ! |
ἐδῶ κι᾿ἐδῶ,ἀλλά καί σέ πολλά ἀκόμη ...σοβαρά ἐνημερωτικά μέσα... |
Αὐτό,τούς
ἔκανε ἐντύπωσιν ἤ ἀπό τήν ντροπή τους γιά τό περιεχόμενο τοῦ
«μουσείου» θέλησαν νά στρέψουν τήν προσοχή ἀλλοῦ; Στήν κρίσι τοῦ
καθενός...
Ἡ Πελασγική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου