Πως η αγορα κατασκευαζει εκδοτες σε μια νυχτα
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Παρθενώνας αντιστέκεται με επιτυχία σε όλα τα disruptions ανά τους αιώνες
Καθώς το Πακιστάν των Βαλκανίων (η σύγκριση με τη Κολομβία που κάναμε σε παλαιότερα άρθρα μας αδικεί την Κολομβία, μια και ο δήμαρχος της Μποκοτά πριν μερικά χρόνια βραβεύτηκε για το έργο του, ενώ ο δήμαχρος της Μεντεγίν ανατίναξε με εκρηκτικά τη βίλα του Πάμπλο Εσκομπάρ που είχε μετατραπεί σε τουριστικό αξιοθέατο και προσέβαλε τους συγγενείς των θυμάτων του) ετοιμάζεται να εορτάσει 200 έτη ανεξαρτησίας στην επικαιρότητα της χώρας βρίσκονται ο φαρμακοποιός Λουράντος, ο βολεμένος τρομοκράτης Κουφοντίνας, οι καταληψίες φοιτητές και καθηγητές, οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί του, η αέναη γραφειοκρατία του και φυσικά ο θανάσιμος ίλιγγος που προκαλεί η πανδημία.
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Στη πραγματικότητα όμως δεν μιλάμε μόνο για δύο αιώνες.
Αυτό που συνέβη με την Ελλάδα και τους Έλληνες είναι η ιστορική απόδειξη ότι ένας λαός μπορεί να εξελίσσεται επί τα χείρω.
Πάμε μερικούς αιώνες πίσω (καμμιά 15αριά) ώστε να συνειδητοποιήσουμε το μεγαλείο του έθνους-τρομάρα μας.
Τον 5ο αιώνα π.Χ. η πόλη των Αθηνών αναπτύσσεται ραγδαία. Η πόλη της Θεάς Αθηνάς θα καταφέρει υπό την αρχηγία του περίφημου Ρήτορα Περικλή, να γνωρίσει την μεγαλύτερη δόξα που θα γνώριζε ποτέ πόλη!
Ο Περικλής θα είναι αυτός που θα την αναδείξει και μέσα από την πολιτική του η Αθήνα θα εισέλθει στον λεγόμενο «Χρυσό Αιώνα».
Βουλή, Άρειος Πάγος, Θέατρο, τέχνες, έννοιες που δεν θα επηρεάσουν μόνο ολόκληρη την Ελλάδα αλλά θα διαμορφώσουν ολόκληρο τον κόσμο σε αυτό που είναι σήμερα. Το σημαντικότερο όλων φυσικά κι αυτό που δείχνει πως ο πολιτισμός της Αθήνας έχει φτάσει στο Ζενίθ, είναι η γέννηση της Δημοκρατίας!
Τεράστια έργα θα δημιουργηθούν εκείνη την περίοδο και τα οποία αναμένεται να αλλάξουν ριζικά την εικόνα της πόλης και την ιστορία όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και ολόκληρου του κόσμου.
Την ίδια περίοδο θα ζήσουν πολλοί κορυφαίοι Έλληνες, ο Σοφοκλής (496 – 406 π.Χ.), Μέγας Τραγωδός από την Αθήνα, ο Ευριπίδης (480 – 406 π.Χ.) επίσης Μέγας Τραγωδός, ο Θουκυδίδης (460 – 395 π.Χ.), κορυφαίος Έλληνας ιστορικός, ο Αριστοφάνης (450 – 380 π.Χ.) ο μεγαλύτερος ίσως κωμικός ποιητής της Αρχαίας Αθήνας και πολλοί πολλοί άλλοι.
Παράλληλα με την Αθήνα θα αναπτυχθεί επίσης ένας ακόμη σημαντικός πολιτισμός στην Βόρεια Ελλάδα αυτή τη φορά και συγκεκριμένα στην Θράκη. Το Βασίλειο των Οδρυσών θα γνωρίσει την άνθιση από το 470 μέχρι και το 47 π.Χ. όπου και η Θράκη θα περιέλθει στην κυριαρχία των Ρωμαίων!
Ο Απόλλωνας από το δυτικό αέτωμα του Ναού του Διός στην Ολυμπία είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα της τέχνης της Κλασικής Εποχής. Τότε κυριαρχεί η αρμονία! Το κορυφαίο όμως μνημείο που θα καταφέρει μέχρι και τις μέρες μας να προκαλεί τον θαυμασμό είναι αυτό που χτίστηκε προς τιμήν της Θεάς Αθηνάς!
Ο Ικτίνος κι ο Καλλικράτης θα ήταν οι αρχιτέκτονες αρχιτέκτονες ενώ ο Φειδίας ήταν αυτός που έφτιαξε το γλυπτό διάκοσμο. Το μνημείο αυτό που χτίστηκε από το 447 μέχρι το 432 π.Χ. θα χαρακτηρίζει πλέον ολόκληρη την Ελλάδα. Το 432 π.Χ. φτάνει κι ο Παρθενώνας έχει ολοκληρωθεί!
Όχι άδικα, ο Παρθενώνας αποτελεί ένα μοναδικό κτίσμα. Χτισμένος από Πεντελικό μάρμαρο δεσπόζει πάνω στον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως. Είναι ένας μοναδικός δωρικού ρυθμού ναός!
Ο Παρθενώνας από εδώ και πέρα θα είναι το σήμα κατατεθέν για την Ελλάδα. Θα καταφέρει να συνδεθεί με όλες τις φάσεις της ιστορίας της χώρας και συνεχίζει απτόητος να παρακολουθεί τα επιτεύγματα των οξυδερκών και βουτηγμένων στην αισθητική, κουλτούρα και πολιτισμό έργα των νεοελλήνων-έλα Λιγνάδη στο τόπο σου.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Παρθενώνας αντιστέκεται με επιτυχία σε όλα τα disruptions ανά τους αιώνες.
Σ΄αυτό το περιβάλλον ο υπογράφων εργάζεται επί 40 και πλέον έτη, το δε Κουρδιστό Πορτοκάλι το καλοκαίρι συμπληρώνει 14 χρόνια παρουσίας στο πακιστάνικο “εγχώριο” διαδίκτυο.
Όλα αυτά τα χρόνια διαπιστώσαμε και έχουμε υποστεί τον τρόπο που κατασκευάζονται οι εγχώριοι μηντιάρχες και τα πρόσφατα με την έκρηξη του διαδικτύου οι μεγαλοεκδότες ιδιοκτήτες των ηλεκτρονικών ΜΜΕ.
Κατασκευάζονται με τον πακιστάνικο, παραδοσιακό τριτοκοσμικό τρόπο. Μια χούφτα επιχειρήσεις και μια χούφτα media shops “αποφασίζουν” σε μια νύχτα να κάνουν νοματαίο και παράγοντα τον τάδε σατυροβαρκάρη εκδότη.
Πως γίνεται στη πράξη αυτό;
Ενώ στον υπογράφοντα επί 40 χρόνια του ζητάνε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας και κόντρα αποδείξεις από την υποτιθέμενη απαιτητική αγορά κάποιους άλλους μέσα σε μία νύχτα τους πριμοδοτούν με εκατομμύρια.
Έτσι έρχεται ο τάδε και κάνει site. Το ανακοινώνει στη διαφημιστική αγορά και στα media shops και με το καλημέρα (σχεδόν πριν βγει στον αέρα) του ανοίγουν τις κάνουλες και το χρήμα ρέει άφθονο.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα ακόμη και σε έναν άσχετο να διορθώσει τα λάθη του, να προσλάβει και να απολύει χωρίς κόστος, να μεγαλώσει σε χρόνο dt και στη συνέχεια να κοκορεύεται ότι παντελονιάζει 3 εκατομμύρια διαφήμιση από την αγορά του Πακιστάν των Βαλκανίων.
Μια πακιστάνικη αγορά που είναι έτοιμη να καταπιεί τους ψευδείς αριθμούς εκατομμυρίων αναγνωστών που της παρουσιάζουν οι σατυροβαρκάρηδες εκδότες.
Κανένα site στην Ελλάδα δεν έχει πάνω από 65-70.000 μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα. Οσα φύλλα πουλούσαν τα τελευταία καλά χρόνια ημερήσιες εφημερίδες όπως ΤΑ ΝΕΑ.
Η αγορά λοιπόν καταπίνει τους εκατομμύρια αναγνώστες “ασιατικής καταγωγής” και τα διάφορα ρομποτάκια που της παρουσιάζουν οι επιτήδειοι όπως η Μαφία που εμπορεύεται τους χρήστες της χρεοκοπημένης Υahoo.
Δεν έχει σημασία να απαριθμήσουμε τις Μαφίες που αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες, τα νούμερα. Αυτό όμως που μας προκαλεί τρομακτική εντύπωση είναι το γεγονός ότι οι επιχειρηματίες και τα media shops κάνουν ότι καταπίνουν τον ελέφαντα με τα πήλινα πόδια.
Τη στιγμή που η πλειοψηφία των νέων έως τα 40 (κυρίως τα κορίτσια) είναι κολλημένοι στο instagram απορείς πως γίνεται ο εμπορικός μιας εταιρίας ή ο CEO να αποδέχεται τα νούμερα που του μοστράρει ο πάσα ένας τυχάρπαστος εκδότης και να του σπρώχνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ενώ από τον υπογράφοντα μια ζωή ολόκληρη ζητάνε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.
(Μοναδική εξαίρεση σε όλο αυτό το συστηματάκι αποτελεί κορυφαίος CEO της χώρας και από τους κορυφαίους στο κόσμο στη κατηγορία του ο οποίος αποδεδειγμένα διαθέτει τόλμη, ενσυναίσθηση και ηγετικές ικανότητες. Αντίπαλο δεν διαθέτει…)
Σ΄αυτή την πακιστάνικη αγορά όπου Όμοιος ομοίω αεί πελάζει ο μόνος λόγος που υπογράφων και μια μικρή ομάδα φίλων και συνεργατών προσπαθούμε να δημιουργούμε Μέσα με Στυλ και να εξελίσσουμε τα υπάρχοντα είναι ακριβώς θέμα στυλ και αισθητικής αντίληψης γενικότερα.
Ετσι μετά από 14 χρόνια θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ν.Α. που σχεδιάζει τα μοναδικά μας λογότυπα και το lay out των site μας, τον εξαίρετο προγραμματιστή μας Θανάση Δημητριάδη που ανέχεται την τρέλα μας και την υλοποιεί, τον φυσικά τον τρελό κεφαλονίτη συνεργάτη και διευθυντή του Τhe Luxurious Times Γιάννη Βαγγελάτο ο οποίος με θέα το λιμάνι της κοσμοπολίτικης Ραφήνας ονειρεύεται μια μέρα να γίνει παραγωγός μιας νέας φουρνιάς rock συγκροτημάτων οι πωλήσεις των οποίων θα πληρώνονται αποκλειστικά με κρυπτονομίσματα. Γι αυτό το σκοπό έχει ανοίξει ήδη λογαριασμό στη Revolut.
Αυτό το διάστημα θέλοντας να αποφύγουμε να πουλήσουμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες αποφύγαμε να ασχοληθούμε με τη παραγωγή ελληνικών podcast μια και ο ακροατής-θεατής Μπάμπης-Σούλα δεν έχουν χρόνο και ήρεμο μυαλό να βάλουν ένα ποτήρι νερό από τη βρύση για να πιουν (χωρίς την εμπλοκή ψυχοθεραπευτή) σιγά μη βρούνε χρόνο να ακούνε τα παπαρο-podcast που τους παρουσιάζει ο πάσα ένας τραχανοπλαγιάς εκδότης-δημοσιογράφος, σαρδανάπαλος.
Το μόνο που κάναμε είναι μία επίθεση στο disruption που είναι ταυτόχρονα το δομικό συστατικό του Κουρδιστού Πορτοκαλιού με τη χρήση του χρόνου (ΤΙΜΕ) που αποτελεί το δομικό συστατικό της δημοσιογραφίας.
Έτσι δίπλα στο The Clockwork Orange Times ήρθαν να προστεθούν το The Riviera Times που ασχολείται με το lifestyle της παράκτιας ζώνης της πρωτεύουσας, το The Luxurious Times γιατί αγαπάμε την αισθητική της καλής ζωής και το The Mykonos Times που γεννήθηκε από κοινού με τον φίλο επιχειρηματία Κώστα Μαστοράκη και αφορά το lifestyle της Μυκόνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου