Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Φυλετικο-γυναικοπουστροποίηση και του τελευταίου αρρενωπού προτύπου στο σινεμά.. "Τζέιμς Μπόντ 007".

"Αποδομημένος" από το νέο Χόλιγουντ, αυτός ο επίμονος μαχαιροβγάλτης της λευκής πατριαρχίας θα εξαφανιστεί σύντομα, θα γίνει ένας metrosexual σαν τους άλλους, ένας LGBTQ+ vegan με ηλεκτρικό σκούτερ, ένας άχαρος υποτακτικός, ένας εύθραυστος babtou που ντρέπεται για το μικρό πέος του, κάνοντας χώρο για τη μελλοντική Jane Bond, εξειδικευμένους ρατσιστικούς πράκτορες, νέους άχαρους, κυριαρχικούς, ιθαγενείς-αποικιοκρατικούς κατασκόπους, και πιθανότατα, στο εγγύς μέλλον, μαύρους, λεσβίες ή μουσουλμάνους.


Ο Τζέιμς Μποντ και ο Ντάνιελ Κρεγκ πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν. Οι μέρες που ο αυτοκρατορικός Σον Κόνερι αποπλανούσε την γλυπτικής ομορφιάς Ούρσουλα Άντρες με μπικίνι, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...


"Ο θάνατος μπορεί να περιμένει: Ο Τζέιμς Μποντ σε αποστολή στο Γουοκιστάν"


Φθαρμένος από την πολιτική ορθότητα και το νέο ευαγγέλιο του Χόλιγουντ, ο 007 του Ντάνιελ Κρεγκ έχει χάσει το DNA του και, πάνω απ' όλα, το χιούμορ του. Τόσο άσχημα.




Το No Time to Die, ανακοινώνει τον νέο Τζέιμς Μποντ.

Θα θέλαμε να περιμένουμε λίγο, πράγματι. Δεν είναι εύκολο γιατί οι νέες περιπέτειες του 007 μοιάζουν με μια πρώτης τάξεως κηδεία για τον ήρωα που επινόησε ο Ίαν Φλέμινγκ και απαθανάτισαν πριν από εξήντα χρόνια οι πρώτοι παραγωγοί του, ο Άλμπερτ Μπρόκολι και ο Χάρι Σάλτζμαν .

Όπως γνωρίζουμε, ο ματσισμός είναι εκτός μόδας. Το ίδιο και η αυθάδεια, το αφιλτράριστο χιούμορ και η αποπλάνηση. Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές του Wokism και του Χόλιγουντ για την ταυτότητα έχουν περάσει.


Για την τελευταία του στάση σε μια περασμένη εποχή, ο 007 εγκατέλειψε όλα τα χαρακτηριστικά του αδιόρθωτου αποπλανητή, εκείνου που επί δεκαετίες έκανε εκατομμύρια άνδρες να ονειρεύονται, οι οποίοι, όπως κι εκείνος, πίστευαν ότι ήταν ακαταμάχητοι. Δεν τίθεται πλέον θέμα να πέσετε πάνω τους!


Είναι καιρός για νηφαλιότητα, ακόμη και αν το αλκοόλ (το απόλυτο καταφύγιο;) ρέει ελεύθερα, αλλά όχι τα τσιγάρα ή τα πούρα.





[007 συνταξιούχος, αλκοολικός με Prozac - NOA]

Διαγραμμένοι Machists

Η ποινή είναι χωρίς έφεση για τον πράκτορά μας, ο οποίος κουβαλάει στους ώμους του όλο το βάρος της ενοχής των προκατόχων του: του υπερβολικά αρρενωπού Σον Κόνερι, του μισογύνη κλόουν Ρότζερ Μουρ, του τενεκεδένιου Τζορτζ Λέιζενμπι, που θα έχει υπηρετήσει την Αυτού Μεγαλειότητα μόνο μια φορά, του γκρινιάρη Τίμοθι Ντάλτον και του ξιπασμένου Πιρς Μπρόσναν.


Μια ωραία συλλογή από σεξιστές που πρέπει να διαγραφούν. Έγινε. Ομοίως, δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο αναδιαμορφωμένος Μποντ να συμπεριφερόταν σήμερα όπως ο Σον Κόνερι που εξομολογείται στην Ούρσουλα Άντρες ότι "κολυμπάει σαν άντρας", χαστουκίζοντας τους γλουτούς της και φιλώντας με τη βία την Pussy Galore (Goldfinger).


Όχι με το καλύτερο γούστο, αλλά μια αντανάκλαση μιας εποχής όπου η σεξουαλική ελευθερία ήταν στη μόδα, ακόμη και μεταξύ των φεμινιστριών .


Είναι κρίμα που ο ερωτισμός που έκανε το έπος τόσο ξεχωριστό έχει αντικατασταθεί από την ηθική και τον πουριτανισμό. Αυτή τη φορά, ο Ντάνιελ Κρεγκ μοιάζει να χάνεται σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από γυναίκες οι οποίες βάζουν τα δυνατά τους και δεν κάνουν καμία χάρη σε όλους τους κακούς που τις περιβάλλουν.

Σε αυτόν τον κάπως "yes-man" κόσμο, όπου κάθε ανδρισμός φαίνεται να καταπιέζεται, ακόμη και ο Μ (Ralph Fiennes) δεν φαίνεται να έχει πλέον πολύ έλεγχο και έχει χάσει την αυτοπεποίθησή του. Τι μπορεί να κάνει με αυτόν τον Μποντ, ο οποίος τον επικρίνει ανοιχτά και συνεχίζει να αγαπάει σαν τρελός τη Μαντλέν του (Léa Seydoux). Αυτό τον αναγκάζει να είναι αταλάντευτα πιστός.

Η Παλόμα, η Κουβανή συνάδελφός του στη CIA (Άνα ντε Άρμας), με τα ατελείωτα πόδια και το ιλιγγιώδες ντεκολτέ, σέξι και τρομακτική, δεν θα ξεστομίσει ποτέ τον περίφημο αναστεναγμό "Ω, Τζέιμς!" που έχει κάνει γενιές και γενιές Μποντοφίλων να χαμογελούν.


JAMES BOND 007: No Time To Die Super Bowl Trailer (2021)

Ούτε φιλιά, ούτε κλείσιμο του ματιού, ούτε φλερτ, τίποτα. Όλο δουλειά και καθόλου παιχνίδι...




Σήμερα, ο Ντάνιελ Κρεγκ, μεταμορφωμένος σε συνταξιούχο που επέστρεψε στην υπηρεσία, πρέπει να υποταχθεί στη θηλυκή σωσία του, την οποία υποδύεται η όμορφη Αγγλο-Τζαμαϊκανή Λασάνα Λιντς (φωτο αριστερά), η οποία δεν ενθαρρύνει τον γάμο.

Το χιούμορ, μια ζωτική και συνάμα πολύ βρετανική ιδιότητα, έχει εγκαταλείψει εντελώς αυτό το No Time to Die, το οποίο μοιάζει με ανακοίνωση. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτή η τελευταία ταινία Μποντ (η τελευταία του Ντάνιελ Κρεγκ), τόσο αποδυναμωμένη, δεν βγαίνει αλώβητη από αυτή τη θεραπεία της πολιτικής ορθότητας .

Από εκεί ψηλά, ο Ίαν Φλέμινγκ και ο Σον Κόνερι πρέπει να γελούν με αυτή την αποστολή του Μποντ στο Γουοκιστάν.


"Ήταν ο Τζέιμς Μποντ. Ο Σον Κόνερι είχε την ευκαιρία να υποδυθεί τον ήρωα σε μια εποχή που έχει πλέον εξαφανιστεί. Μια εποχή που ο ανδρισμός δεν ήταν υποτιμημένος, εξοστρακισμένος, διασυρμένος, ακόμη και δαιμονοποιημένος, τιμωρημένος. Μια εποχή που ένας αποπλανητής, "ένας άνδρας που αγαπούσε τις γυναίκες", δεν θεωρούνταν εν δυνάμει βιαστής. Μια εποχή που ο δυτικός άνδρας δεν χρειαζόταν να δικαιολογήσει το "λευκό προνόμιο" στις ίδιες τις χώρες που οι πρόγονοί του είχαν διαμορφώσει.

Ο Μποντ είναι η ενσάρκωση της λατρείας της επιστήμης και της τεχνολογίας στο στερέωμα της, πριν οι περιβαλλοντολόγοι μας κάνουν να αισθανόμαστε ένοχοι. Ο δυτικός άνθρωπος ζει σε μια χρυσή περίοδο και δεν ξέρει ότι είναι το ινδικό του καλοκαίρι. Είναι η εποχή μιας κάποιας αθωότητας. Η εποχή της δεκαετίας του 1950 και του 1960.





Ο Σον Κόνερι πεθαίνει την ίδια στιγμή που ο κινηματογράφος θάβει τον Τζέιμς Μποντ. Όπου γίνεται λόγος για έναν Τζέιμς Μποντ που θα υποδυθεί μια γυναίκα, ένας μαύρος άνδρας, μια μαύρη γυναίκα, και γιατί όχι ένας μαύρος ομοφυλόφιλος άνδρας.. δεν έχει σημασία πόσο αληθινό είναι για τον συγγραφέα, για το έργο, για το πνεύμα του. Το σημαντικό είναι να σβήσουμε και να αντικαταστήσουμε τον λευκό δυτικό άνθρωπο όσες περισσότερες φορές μπορούμε. Ο Σον Κόνερι είναι νεκρός: θα φτύσουν τον τάφο του.

resistancerepublicaine.com

μετάφραση: Διόδοτος

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2021/10/007.html?m=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου