Ἀπό τόν Phillip D. Collins
Στο σκοτεινό παρελθόν του ανθρώπινου πολιτισμού, η άρχουσα τάξη έλεγχε την ανθρωπότητα σε μεγάλο βαθμό μέσω θρησκευτικών θεσμών και μυστικισμού. Ωστόσο, η αλλαγή του αιώνα έγινε μάρτυρας του γνωσιολογικού μετασχηματισμού της θρησκευτικής δομής εξουσίας της ελίτ σε μια «επιστημονική δικτατορία». Η ιστορία και το υπόβαθρο αυτής της «επιστημονικής δικτατορίας» είναι μια συνωμοσία, που δημιουργήθηκε και μικρο-διαχειρίστηκε μέσα από την ιστορική παλίρροια του Δαρβινισμού, η οποία έχει τα θεμέλιά της στον Τεκτονισμό. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε την εξελικτική αλχημεία της ευγονικής, από το Planned Parenthood της Margaret Sanger έως τον Transhumanism του William Sims Bainbridge.
Η Αλχημική Μεταμόρφωση του Ανθρώπου
Wilmshurst, The Meaning of Masonry |
«Αυτός – η εξέλιξη του ανθρώπου σε υπεράνθρωπο – ήταν πάντα ο σκοπός των αρχαίων Μυστηρίων, και ο πραγματικός σκοπός του σύγχρονου Τεκτονισμού δεν είναι οι κοινωνικοί και φιλανθρωπικοί σκοποί στους οποίους δίνεται τόση προσοχή, αλλά η επιτάχυνση της πνευματικής εξέλιξης αυτών που φιλοδοξούν να τελειοποιήσουν τη φύση τους και να τη μεταμορφώσουν σε μια πιο θεϊκή καθομοίωση. Και αυτή είναι μια σαφής επιστήμη, μια βασιλική τέχνη, την οποία ο καθένας μας μπορεί να κάνει πράξη. ενώ το να συμμετέχεις στην τέχνη για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από τη μελέτη και την επιδίωξη αυτής της επιστήμης είναι να παρεξηγήσεις το νόημά της». (Wilmshurst, The Meaning of Masonry, σελ. 47, 1980)
Σύμφωνα με αυτήν την αλχημική εντολή, η ανθρωπότητα είναι μια σταδιακά αναπτυσσόμενη θεότητα που απαιτεί επιστημονική βοήθεια στην εξέλιξή της. Στο Mystic Masonry , ο Mason 32ου βαθμού JD Buck επαναλαμβάνει αυτό το θέμα του ανθρώπου ως ενός προοδευτικά αποθεωτικού οργανισμού: «Η ανθρωπότητα, «in-toto», λοιπόν, είναι ο μόνος Προσωπικός Θεός» (Buck, σ. 136, 1990). Φυσικά, η έννοια της εξέλιξης αργότερα θα διαδοθεί στο λαϊκό επίπεδο ως Δαρβινισμός και θα γίνει ο πραγματικός ακρογωνιαίος λίθος της σύγχρονης επιστήμης.
Πριν από τη διάδοσή της, η εξελικτική θεωρία ήταν η πνευματική ιδιοκτησία του Τεκτονισμού. Ο Ελευθεροτέκτονας Έρασμος Δαρβίνος, ο παππούς του Κάρολου, «απ᾿ αυτήν ( τήν μασονία) πηγάζει σχεδόν κάθε σημαντική ιδέα που έκτοτε εμφανίστηκε στην εξελικτική θεωρία» (CD Darlington, “The Origin of Darwinism,” σελ. 62, 1959). Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι πολλοί από τους κύριους υποστηρικτές του Κάρολου Δαρβίνου ήταν Ελευθεροτέκτονες, μεταξύ των οποίων ο TH Huxley. Είναι ακόμη λιγότερο σύμπτωση ότι ο ξάδερφος του Κάρολου Δαρβίνου, ο Sir Francis Galton, θα γινόταν ένας από τους πρώτους επιταχυντές της αλχημικής ατζέντας του Τεκτονισμού.
Ο Sir Francis Galton θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένας πρώιμος εξελικτικός αλχημιστής. Η θεωρία της εξέλιξης του ίδιου του ξαδέλφου του ήταν μια από τις κύριες εμπνεύσεις του. Στο Memories of My Life , ο Galton έγραψε:
«Η δημοσίευση του 1859 της Καταγωγής των Ειδών από τον Κάρολο Δαρβίνο θ᾿αποτελούσε μια σημαδιακή περίοδο στη δική μου πνευματική ανάπτυξη, όπως και στην ανθρώπινη σκέψη γενικά. Το αποτέλεσμά του ήταν να γκρεμίσει ένα πλήθος δογματικών φραγμών με ένα μόνο χτύπημα και να διεγείρει ένα πνεύμα εξέγερσης εναντίον όλων των αρχαίων αρχών των οποίων οι θετικές και μη επιβεβαιωμένες δηλώσεις αντικρούονταν από τη σύγχρονη επιστήμη». (Galton, Memories of My Life , σελ. 287- μπορεῖτε νά τό διαβάσετε ἐδῶ)
Βλέποντας την εξελικτική θεωρία σε συνδυασμό με την αλχημική εντολή για την συνειδητά σχεδιασμένη αποθέωση του ανθρώπου, αναπόφευκτα αναγνωρίζεις ένα σύστημα πεποιθήσεων που παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά μιας θρησκείας. Αυτή η αποκάλυψη απεικονίζεται πιο ξεκάθαρα από τις δηλώσεις του Galton στο Inquiries on Human Faculty and its Development :
«Το κύριο αποτέλεσμα αυτών των Ερευνών ήταν να αποσπάσουν τη θρησκευτική σημασία του δόγματος της εξέλιξης. Υποδηλώνει μια αλλαγή στη νοητική μας στάση και επιβάλλει ένα νέο ηθικό καθήκον. Η νέα νοητική στάση είναι μια μεγαλύτερη αίσθηση ηθικής ελευθερίας, ευθύνης και ευκαιριών. το νέο καθήκον που υποτίθεται ότι ασκείται ταυτόχρονα και όχι σε αντίθεση με τα παλιά από τα οποία εξαρτάται ο κοινωνικός ιστός, είναι μια προσπάθεια για περαιτέρω εξέλιξη, ειδικά αυτή της ανθρώπινης φυλής». (Galton, Inquiries into Human Faculty and its Development , σελ. 337, 1883)
W. Wagar (φωτό) |
«Η σκέψη του δέκατου ένατου και των αρχών του εικοστού αιώνα βρίθει από αναδυόμενες θεότητες που είναι δεσμευμένες στο χρόνο. Δεκάδες στοχαστές κήρυτταν κάποιου είδους πίστη σε ό,τι είναι δυνατό στο χρόνο, στη θέση της παραδοσιακής χριστιανικής και μυστικιστικής πίστης σε μια δύναμη εκτός χρόνου. Ο Weltgeist του Χέγκελ, ο Ανθρωπιστής του Κοντ, η οργανική ανθρωπότητα του Spencer αναπόφευκτα βελτιώνεται με τους νόμους της εξέλιξης, το δόγμα του Nietzsche για τον υπεράνθρωπο, η σύλληψη ενός πεπερασμένου θεού που δόθηκε από τον JS Mill, τον Hastings Rashdall και τον William James, ο βιταλισμός του Bergson και ο Shaw, ο αναδυόμενος εξελικτισμός του Samuel Alexander και Lloyd Morgan, οι θεωρίες της θεϊκής εμμονής στο φιλελεύθερο κίνημα στην προτεσταντική θεολογία και ο τηλεφιναλισμός του du Nouy - όλα είναι εκθέματα της επιρροής κυρίως της εξελικτικής σκέψης, τόσο πριν όσο και μετά τον Δαρβίνο, στη δυτική πνευματική ιστορία. Η ίδια η πίστη της προόδου – ειδικά η ιδέα της προόδου ως ενσωματωμένη στο εξελικτικό σχήμα των πραγμάτων – είναι από κάθε άποψη το ψυχολογικό ισοδύναμο της θρησκείας». ( W. Wagar, H. G. Wells and the World State. σελ. 106 – 7, 1961)
( Υπήρξαν δύο ομάδες που ονομάστηκαν HG Wells Society , και οι δύο συστάθηκαν για να υποστηρίξουν τις ιδέες του Herbert George Wells)
Αυτή η αναδυόμενη θεότητα, ο Άνθρωπος (που γράφεται με κεφαλαίο Α για να δηλώσει την υποτιθέμενη θεότητά του), θα ενθρονιζόταν πλήρως μέσα από τις προσπάθειες των ίδιων των αλχημιστών. Ο Galton θα εισήγαγε εκ νέου την έννοια της αλχημείας με την ονομασία ευγονική, έναν όρο που προέρχεται από την ελληνική γλώσσα για την "καλή γέννηση". Οι βασικές αρχές της ευγονικής σκιαγραφήθηκαν στο Galton's Heritary Genius, μια ρατσιστική πολεμική που υποστηρίζει ένα σύστημα επιλεκτικής αναπαραγωγής με σκοπό την παροχή «πιο κατάλληλων φυλών ή στελεχών αίματος καλύτερες πιθανότητες να επικρατήσουν έναντι των λιγότερο κατάλληλων» (Galton, Heritary Genius, Π. 24, 1869).
Κληρονομική ἰδιοφυΐα |
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οποιαδήποτε αυθάδεια της κάστας θα έπρεπε να εμποδίζει την προικισμένη τάξη, όταν είχε τη δύναμη, να συμπεριφέρεται στους συμπατριώτες της [κατώτερης κάστας] με κάθε καλοσύνη, εφόσον διατηρούσαν την αγαμία. Αλλά αν αυτοί συνέχιζαν να γεννούν παιδιά, κατώτερα σε ηθικές, διανοητικές και σωματικές ιδιότητες, είναι εύκολο να πιστέψει κανείς ότι μπορεί να έρθει η στιγμή που τέτοια άτομα θα θεωρούνταν εχθροί του κράτους και θα έχουν χάσει κάθε αξίωση για καλοσύνη». (qutd. στο Chase, σελ. 100, 1977)
Ο Galton ήλπιζε ότι μια τέτοια κοινωνική συνταγογράφηση θα προωθούσε την «ευγονικά υγιή» αναπαραγωγή μεταξύ των πολιτών. Συνοψίζοντας τους στόχους του Galton, ο Allan Chase εξηγεί: «Αυτό για το οποίο μιλούσε ο Galton εδώ ήταν η δύναμη να εκτρέφουμε ανθρώπους όπως εκτρέφουμε χοίρους» (Chase, σελ. 101, 1977). Φυσικά, όπως είπε ο George Orwell στο Animal Farm , μερικά γουρούνια είναι πιο ίσα από άλλα. Σύμφωνα με τον ξάδερφο και ρατσιστή πρόγονο του Galton, Κάρολο Δαρβίνο, τα γουρούνια της ανώτερης οικογένειας ήταν οι Αγγλοσάξονες. Αυτό γίνεται εμφανές στο μανιφέστο του Δαρβίνου. στο America's Destiny του Josiah Strong. Παραθέτοντας τον Δαρβίνο, ο Strong έγραψε:
«Σήμερα», λέει ο κ. Δαρβίνος, «τα πολιτισμένα έθνη αντικαθιστούν παντού τα βάρβαρα έθνη, εκτός από εκείνα όπου το κλίμα αντιτίθεται σε ένα θανατηφόρο φράγμα. και πετυχαίνουν κυρίως, αν και αποκλειστικά, μέσα από τις τέχνες τους, που είναι προϊόντα της διανόησης ». Και συνεχίζει: «Είτε η εξαφάνιση των κατώτερων φυλών πριν από την προοδευόμενη Αγγλοσαξονική φαίνεται στον αναγνώστη λυπηρή ή διαφορετικά, φαίνεται σίγουρα πιθανό… Υπάρχει περιθώριο για εύλογη αμφιβολία ότι αυτή η φυλή, εκτός και αν εξουθενωθεί από το αλκοόλ και τον καπνό, είναι προορισμένη να εκποιηθεί πολλές πιο αδύναμες φυλές, αφομοιώνουν άλλες και διαμορφώνουν τις υπόλοιπες, έως ότου, με μια πολύ αληθινή και σημαντική έννοια, έχει αγγλοσαξονίσει την ανθρωπότητα;». (Strong, σελ. 165 – 80, 1885)
Φυσικά, δεν αποτελεί πραγματική έκπληξη το γεγονός ότι μια τέτοια σκέψη υποστήριξε τις ρατσιστικές πολιτικές της ναζιστικής Γερμανίας, η οποία ήταν μια επιστημονική δικτατορία που οικοδομήθηκε από τη δαρβινική εξέλιξη. Είναι ακόμη λιγότερο έκπληξη το γεγονός ότι ο Λέοναρντ Δαρβίνος, γιος του Καρόλου, ήταν αντιπρόεδρος τόσο του 1912 όσο και του 1921 του Διεθνούς Συνεδρίου Ευγονικής. Η πρώτη από αυτές τις δύο συναντήσεις ήταν το αποτέλεσμα μιας συγκέντρωσης του 1911 της Διεθνούς Εταιρείας για τη Φυλετική Υγιεινή, μιας κατά κύριο λόγο γερμανικής οργάνωσης. Το ότι η Γερμανία θα δει την πλήρη εφαρμογή των ευγονικών πολιτικών δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Προγραμματισμένη γονεϊκότητα : Η ρατσιστική παράδοση της Margaret Sanger
Αν και το ευγονικό ολοκαύτωμα των Ναζί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αποτέλεσε μια τεράστια καταστροφή στις δημόσιες σχέσεις για τους υποστηρικτές της ευγονικής, το κίνημα θα επανεμφανιστεί αργότερα κάτω από το λάβαρο του πληθυσμιακού ελέγχου και του ριζοσπαστικού περιβαλλοντισμού. ( Ἔχουμε γράψει κι᾿ἐμεῖς σχετικῶς,ἐδῶ,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ μέ ἀναφορά στήν Margaret Sanger καί ἐδῶ)Οι ερευνητές Tarpley και Chaitkin τεκμηριώνουν αυτή τη μεταμόρφωση:
«Το κίνημα ελέγχου του πληθυσμού ή μηδενικής αύξησης του πληθυσμού, το οποίο αναπτύχθηκε γρήγορα στα τέλη της δεκαετίας του 1960 χάρη στην ελεύθερη προβολή των μέσων ενημέρωσης και τις επιχορηγήσεις ιδρυμάτων για ένα ρεύμα ψευδοεπιστημονικής προπαγάνδας σχετικά με την υποτιθέμενη «βόμβα του πληθυσμού» και τα «όρια ανάπτυξης», ήταν μια συνέχεια του το παλιό προπολεμικό, πρωτοφασιστικό κίνημα ευγονικής, το οποίο είχε αναγκαστεί να περάσει σε προσωρινή έκλειψη όταν ο κόσμος οπισθοχώρησε με φρίκη για τις φρικαλεότητες που διέπραξαν οι Ναζί στο όνομα της ευγονικής. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960, οι ίδιοι παλιοί ευγονιστές είχαν αναστηθεί ως το κίνημα ελέγχου του πληθυσμού και του περιβαλλοντικού κινήματος. Το Planned Parenthood ήταν ένα τέλειο παράδειγμα της μεταμορφοποίησης. Τώρα, αντί να απαιτήσουν τη στείρωση των κατώτερων φυλών, οι πρόσφατα συσκευασμένοι ευγονιστές μίλησαν για την πληθυσμιακή βόμβα, δίνοντας στους φτωχούς «ίση πρόσβαση» στον έλεγχο των γεννήσεων και «ελευθερία επιλογής». ("George Bush: The Unauthorized Biography" Webster Griffin Tarpley- Anton Chaitkin, σελ. 203, 1992)
ἐδῶ |
«Ο έλεγχος των γεννήσεων, ο οποίος έχει επικριθεί ως αρνητικός και καταστροφικός, είναι πραγματικά η σπουδαιότερη και πιο αληθινά ευγονική μέθοδος και η υιοθέτησή του ως μέρος του προγράμματος της Ευγονικής θα έδινε αμέσως μια συγκεκριμένη και ρεαλιστική δύναμη σε αυτή την επιστήμη… ως την πιο εποικοδομητική και απαραίτητο για τα μέσα για τη φυλετική υγεία». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 189, 1922)
Η Sanger πίστευε ότι η ανοχή της κοινωνίας στους «βλάκες», τα «ανθρώπινα παράσιτα» και τους «διανοητικά καθυστεριμένους» ενθάρρυνε τους δυσγονικούς. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η υποτιθέμενη γενετική απειλή, η Sanger προώθησε ασύστολα την εφαρμογή αυταρχικών μέτρων:
«Το έκτακτο πρόβλημα του διαχωρισμού και της στείρωσης πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Κάθε αδύναμο κορίτσι ή γυναίκα κληρονομικού τύπου, ειδικά της τάξης των ηλίθιων, θα πρέπει να διαχωρίζεται κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγικής περιόδου…. Προτιμούμε την πολιτική της άμεσης στείρωσης, της διασφάλισης ότι η γονεϊκότητα είναι απολύτως απαγορευμένη στους αδύναμους». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 101 – 102, 1922)
Καταλαβαίνετε, ότι αυτά είναι τα λόγια ενός λεγόμενου «υπέρμαχου των αναπαραγωγικών δικαιωμάτων». Επιπλέον, η Sanger ήθελε να δει την καθιέρωση ενός συστήματος gulag στην Αμερική για τον εγκλεισμό των «διανοητικώς καθυστερημένων». Σε ένα τεύχος του Birth Control Review , έγραψε:
«Να εφαρμόσουμε μια αυστηρή και άκαμπτη πολιτική στείρωσης και διαχωρισμού σε εκείνη την κατηγορία πληθυσμού του οποίου οι απόγονοι είναι ήδη μολυσμένοι… για την κατανομή αγροτικών εκτάσεων και οικοπέδων για αυτά τα απομονωμένα άτομα, όπου θα διδάσκονται να εργάζονται υπό αρμόδιους εκπαιδευτές για όλη τους τη ζωή …. » (Sanger, «Plan of Peace», Birth Control Review , σελ. 107-8, 1932)
Αν και το σύστημα γκουλάγκ της Σάνγκερ δεν θεσπίστηκε επίσημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, το όραμά της είδε φρικτή εκπλήρωση στη ναζιστική Γερμανία. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το διοικητικό συμβούλιο της Planned Parenthood περιελάμβανε υποστηρικτές των Ναζί όπως ο Δρ. Lothrop Stoddard, συγγραφέας ενός ρατσιστικού φυλλαδίου με τίτλο The Rising Tide of Color Against White Supremacy . Στην πραγματικότητα, το Birth Control Review λειτούργησε ως αγωγός για τη διάδοση της ναζιστικής προπαγάνδας στην Αμερική.
«Ο κίνδυνος για την κοινότητα της αδιάσπαστης γυναίκας με αδύναμο πνεύμα είναι πιο εμφανής. Πιο επικίνδυνοι είναι οι μεσαίοι και υψηλόβαθμοι που ζουν γενικά, οι οποίοι, παρά το γεγονός ότι το ελάττωμά τους δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμο, θα πρέπει ωστόσο να αποτραπούν από την αναπαραγωγή…. Κατά την άποψή μου πρέπει να δράσουμε χωρίς καθυστέρηση». (Rudin, «Eugenic Sterilization: An Urgent Need», Birth Control Review , σελ. 102-4, 1933)
Φυσικά, στην πατρίδα του Ρούντιν, οι «διανοητικώς καθυστερημένοι» δεν παρέμειναν «αδιάσπαστοι» για πολύ. Την ίδια χρονιά που η δημοσίευση της Σάνγκερ τύπωσε το άρθρο του Ρούντιν, ο Ερνστ συνεργάστηκε με τον Χάινριχ Χίμλερ για τον νόμο περί στείρωσης της Γερμανίας του 1933. Αυτό το γενοκτονικό διάταγμα όριζε τη στείρωση όλων των Εβραίων και τα «έχρωμα» παιδιά των Γερμανών. Τελικά, οι «ανεπιθύμητοι» συλλέχθηκαν, διαχωρίστηκαν και δολοφονήθηκαν συστηματικά.
Ωστόσο, πόσα άτομα θα είχαν διαχωριστεί για τακτική διάθεση σύμφωνα με το όραμα της Sanger; Μετά από εξέταση των στατιστικών του στρατού, η Sanger κατέληξε στο συμπέρασμα ότι:
«…σχεδόν το μισό – 47,3 τοις εκατό – του πληθυσμού είχε τη νοοτροπία δωδεκάχρονων παιδιών ή λιγότερο – με άλλα λόγια ότι είναι ηλίθιοι». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 263, 1922)
Η Sanger εξέφρασε θλιβερές ελπίδες για ένα τεράστιο τμήμα του πληθυσμού, δηλώνοντας ότι: «μόνο 13.500.000 θα επιδείξουν ποτέ ανώτερη νοημοσύνη» (Sanger, The Pivot of Civilization , σ. 264, 1922). Έτσι, μόνο ένα πενιχρό 13,5% του πληθυσμού θα επιτρέπεται να αναπαράγει. Τα υπόλοιπα θα διαχωριστούν για τακτική διάθεση. Προφανώς, το ολοκαύτωμα της Σάνγκερ θα είχε νανώσει ακόμη και την Τελική Λύση του Χίτλερ.
Κατά τον τυπικό δαρβινικό τρόπο, η Σάνγκερ έδειξε ελάχιστο έλεος προς τους αδύναμους. Μάλιστα, η Μάργκαρετ εξέφρασε μια ξεχωριστή αποστροφή προς τους φτωχούς. Το πέμπτο κεφάλαιο του βιβλίου της έχει τίτλο «Η σκληρότητα της φιλανθρωπίας». Επαναλαμβάνοντας την πρόταση του Μάλθους να «αποποιηθεί το δικαίωμα των φτωχών να υποστηρίζονται», έγραψε:
«Η ίδια η οργανωμένη φιλανθρωπία είναι….το πιο σίγουρο σημάδι ότι ο πολιτισμός μας έχει γεννήσει, αναπαράγει και διαιωνίζει συνεχώς αυξανόμενους αριθμούς ελαττωματικών, παραβατών και εξαρτημένων ατόμων». (Sanger, The Pivot of Civilization , σελ. 108, 1922)
Η Sanger μισούσε ιδιαίτερα:
Ἡ μεγάλη ὑπερασπίστρια τῶν δικαιωμάτων τῆς γυναίκας ! ( φωτό) |
Σύμφωνα με τη Margaret, μια τέτοια επένδυση χρόνου, προσπάθειας, πόρων και αγάπης αντιπροσώπευε το ύψος της ματαιότητας:
«…. πληρώνουμε και υποτάσσουμε ακόμη και στις επιταγές μιας συνεχώς αυξανόμενης, αδιάκοπα αναπαραγωγικής τάξης ανθρώπινων όντων που δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν γεννηθεί…» (Sanger, The Pivot of Civilization, σ. 187, 1922)
Το Planned Parenthood διατηρεί έναν ενεργό ρόλο στο εγχείρημα της επιστημονικής δικτατορίας για την ευγονική συνταγογράφηση σήμερα. Παρά το γεγονός ότι οι αποκαλύψεις για τις θηριωδίες των Ναζί αποτέλεσαν καταστροφή δημοσίων σχέσεων για την οργάνωση, το Planned Parenthood επέζησε και συνεχίζει να υλοποιεί απτά το όραμα της Sanger. Στην πραγματικότητα, ο λεγόμενος «συντηρητικός, υπέρ της ζωής, υπέρ της οικογένειας, χριστιανός» Πρόεδρος Τζορτζ Μπους ο πρεσβύτερος υποσχέθηκε την ολόψυχη υποστήριξή του στην ομάδα. Οι ερευνητές Tarpley και Chaitkin εξηγούν:
«Αν και η Planned Parenthood αναγκάστηκε, κατά τη διάρκεια της φασιστικής εποχής και αμέσως μετά, να μειώσει τη ρατσιστική ρητορική της Sanger από «βελτίωσης φυλής» σε «οικογενειακό προγραμματισμό» προς όφελος των φτωχών και των φυλετικών μειονοτήτων, ο βασικός στόχος της οργάνωσης είναι να περιορίσει την αύξηση του πληθυσμού. Το ποσοστό μεταξύ των «ανεπιθύμητων» δεν άλλαξε ποτέ πραγματικά. Ο Μπους υποστήριξε δημόσια ότι συμφώνησε «1.000 τοις εκατό» με το Planned Parenthood». (Tarpley & Chaitkin, σελ. 195, 1992)
Μετανθρωπισμός : Τεχνο-Εὐγονική καί τό τέλος τῆς Ἀνθρωπότητος
Σήμερα, η ατζέντα του Galton για τον βιολογικό ολοκληρωτισμό έχει επανέλθει στην επιφάνεια ως η Παγκόσμια Ένωση Μετανθρωπιστών. Ωστόσο, εξοπλισμένο με τη νανοτεχνολογία και τη γενετική μηχανική, αυτό το κίνημα παρουσιάζει μια τεχνολογικά επαυξημένη μορφή ευγονικής. Ο Richard Hayes, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου για τη Γενετική και την Κοινωνία, εξηγεί αναλυτικά:
«Τον περασμένο Ιούνιο στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ, η Παγκόσμια Ένωση Μετανθρωπιστών πραγματοποίησε το πρώτο της εθνικό συνέδριο. Οι Μετανθρωπιστές έχουν κεφάλαια σε περισσότερες από 20 χώρες και υποστηρίζουν την αναπαραγωγή «γενετικά εμπλουτισμένων» μορφών «μετα-ανθρώπινων» όντων. Άλλοι υποστηρικτές της νέας τεχνο-ευγονικής, όπως ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Πρίνστον, Λι Σίλβερ, προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος αυτού του αιώνα, «Όλες οι πτυχές της οικονομίας, των μέσων ενημέρωσης, της βιομηχανίας ψυχαγωγίας και της βιομηχανίας της γνώσης [θα] ελέγχονται από μέλη της τάξης GenRich… Οι Naturals [θα] εργάζονται ως πάροχοι υπηρεσιών χαμηλά αμειβόμενοι ή ως εργάτες…» (Hayes, 2004)
Εδώ είναι το όραμα του Μετα-ανθρωπιστικού κινήματος… Ο Θαυμαστός Νέος Κόσμος του Χάξλεϋ όπου η νέα ταξική διάκριση είναι γενετική. Ωστόσο, πόσο καιρό θα ανέχεται η τάξη των GenRich την ύπαρξη των βιολογικών υφισταμένων της; Ο Hayes συνεχίζει:
«Τι γίνεται τότε; Εδώ είναι ο Δρ Richard Lynn, ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Ulster, ο οποίος, όπως και ο Silver, υποστηρίζει την ανθρώπινη γενετική τροποποίηση: «Αυτό που απαιτείται εδώ δεν είναι γενοκτονία, η εξόντωση του πληθυσμού ανίκανων πολιτισμών. Αλλά πρέπει να σκεφτούμε ρεαλιστικά ως προς τη «σταδιακή εξάλειψη» τέτοιων λαών….Εξελικτική πρόοδος σημαίνει την εξαφάνιση των λιγότερο ικανών». (Hayes, 2004)
Αυτή είναι πράγματι μια τρομακτική πρόταση. Ο C. Christopher Hook σκιαγραφεί τη φιλοσοφία που στηρίζει τον Μετανθρωπισμό:
Το ότι είμαστε βιολογικά πλάσματα είναι απλώς η τρέχουσα κατάστασή μας, πιστεύουν οι πιστοί του Μετανθρωπισμού, αλλά δεν είναι απαραίτητο για να ορίσουμε ποιοι είμαστε ή ποιοι πρέπει να είμαστε. Ο Bart Kosko, καθηγητής ηλεκτρολόγων μηχανικών στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, το λέει πιο ωμά στο βιβλίο του Heaven in a Chip (2002): «Η βιολογία δεν είναι πεπρωμένο. Δεν ήταν ποτέ κάτι παραπάνω από τάση. Ήταν απλώς ο πρώτος γρήγορος και βρώμικος τρόπος της φύσης για υπολογισμό με το κρέας. Τα τσιπ είναι το πεπρωμένο».
Ο Βρετανός ρομποτικός Kevin Warwick το έθεσε ως εξής: «Γεννήθηκα άνθρωπος. Αλλά αυτό ήταν ένα ατύχημα της μοίρας - μια συνθήκη απλώς χρόνου και τόπου». Αυτό ακούγεται αρχικά σαν αυτό που έγραψε ο μηδενιστής Φρειδερίκος Νίτσε στο "Τάδε έφη Ζαρατούστρα": «Σου διδάσκω τον υπεράνθρωπο. Ο άνθρωπος είναι κάτι που πρέπει να ξεπεραστεί» (Hook, 2004).
Όπως ο υπεράνθρωπος του Nietzsche, ο ρομποτάνθρωπος του Warwick και του Kosko αντιπροσωπεύει μια ακόμη ενσάρκωση των « Πεφωτισμένων του Adam Weishaupt: ο άνθρωπος τελειοποιήθηκε ως θεός-χωρίς Θεό» (Billington, σελ. 97, 1980).
Ένα κεντρικό χαρακτηριστικό του Δαρβινισμού ήταν η πίστη σε μεγάλες εξαφανίσεις. Αυτή η πεποίθηση παραμένει σταθερά ενσωματωμένη στη σταυροφορία του Μετανθρωπιστικού κινήματος. Ο Χουκ αναλύει:
«Η Katherine Hayles, καθηγήτρια Αγγλικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λος Άντζελες, λέει στο How We Became Posthuman (1999) ότι «στον μετάνθρωπο, δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές, ή απόλυτες οριοθετήσεις, μεταξύ της σωματικής ύπαρξης και της προσομοίωσης υπολογιστή, κυβερνητικός μηχανισμός και βιολογικός οργανισμός, τεχνολογία ρομπότ και ανθρώπινοι στόχοι». Ολοκληρώνει το βιβλίο της με μια προειδοποίηση: «Οι άνθρωποι μπορούν είτε να πάνε απαλά σε εκείνη την καληνύχτα, να ενωθούν με τους δεινόσαυρους ως ένα είδος που κάποτε κυβέρνησε τη γη αλλά τώρα είναι ξεπερασμένο, είτε να μείνουν για λίγο ακόμα και να γίνουν οι ίδιοι μηχανές. Και στις δύο περιπτώσεις… η ηλικία του ανθρώπου πλησιάζει στο τέλος της». (Hook, 2004)
Σύμφωνα με το δαρβινικό δόγμα του Μετανθρωπιστικού κινήματος, η ανθρωπότητα είναι το επόμενο είδος που πρόκειται να εξαφανιστεί. Πώς σκοπεύει η τάξη του GenRich να ρυθμίσει τους υπόλοιπους «δυσγονικούς» μέχρι την τελική εξαφάνισή τους; Ο Μετανθρωπιστής ιδεολόγος και Αναπληρωτής Διευθυντής του Τμήματος Πληροφοριών και Ευφυών Συστημάτων του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών William Sims Bainbridge δίνει την απάντηση:
«Τεχνικές όπως η γενετική μηχανική, τα ψυχοδραστικά φάρμακα και ο ηλεκτρονικός έλεγχος του εγκεφάλου καθιστούν δυνατή τη μετατροπή του είδους σε υπάκουους, πλήρως υπάκουους, «ασφαλείς» οργανισμούς». (Bainbridge, 1982)
Με άλλα λόγια, ο φαρμακολογικός ολοκληρωτισμός του "Brave New World" του Aldous Huxley. Χημικά μουδιασμένοι και αναισθητοποιημένοι, οι «δυσγονικοί» θα παραδοθούν στην εξαφάνιση στη μετα-ανθρώπινη εποχή. Εν τω μεταξύ, οι ευγονικοί αλχημιστές της ελίτ συνεχίζουν να γράφουν το τελευταίο κεφάλαιο του εξελικτικού σεναρίου και δεν έχουν αφήσει κανένα περιθώριο για την ανθρωπότητα στις τελευταίες σελίδες.
Τό θέμα δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στίς 10 Ἰανουαρίου 2005,ἐδῶ
Πηγές :
Bainbridge, William Sims, “Religions for a Galactic Civilization,” excerpted from Science Fiction and Space Futures, edited by Eugene M. Emme. San Diego: American Astronautical Society, pages 187-201, 1982.
Billington, James H, Fire in the Minds of Men: Origins of the Revolutionary Faith, Basic Books, Inc., New York, 1980.
Chase, Allan, The Legacy of Malthus, Knopf: distributed by Random House, 1977.
Darlington, “The Origin of Darwinism,” Scientific American, May 1959
Galton, Francis, Hereditary Genius, Macmillan, London, 1869.
Galton, Francis, Inquiries into Human Faculty and its Development, New York, MacMillan and Co., 1883.
Hayes, Richard, “Selective Science,” February 12, 2004.
Hook, C. Christopher, “The Techno Sapiens Are Coming,” January 2004.
Huxley, Thomas, Evolution and Ethics and Other Essays, New York: Appleton, 1896.
Rudin, Ernst, “Eugenic Sterilization: An Urgent Need,” Birth Control Review, Volume XVII, Number 4, April 1933.
Sagan, Carl, Cosmos, Random House, New York, 1980.
Sanger, Margaret, The Pivot of Civilization, Brentano’s Press, NY, 1922.
Sanger, Margaret, “Plan for Peace,” Birth Control Review, Volume XVI, Number 4, April 1932.
Strong, Josiah, Our Country, New York, 1885.
Tarpley, Webster & Anton Chaitkin, George Bush: The Unauthorized Biography, Executive Intelligence Review, Washington D.C., 1992.
Wagar, W. Warren, H.G. Wells and the World State, Yale University Press, New Haven, 1961.
Wilmshurst, W.L., The Meaning of Masonry, Gramercy Books, New York 1980.
.............................
Κι᾿ὅπως ἔχουμε ξαναγράψει :
Οἱ ἴδιοι μέχρι σήμερα εἶναι πρωταγωνιστές στό ἴδιο σχέδιο ἐξολοθρεύσεως τῆς Ἀνθρωπότητος. Οἱ ἴδιες οἰκογένειες μέ τούς ἀπογόνους τους ὡς συνεχιστές. Ἀπό ἐκεῖνα τά πρόσωπα,τούς «ἐπιστήμονες» πού τότε ἔπαιξαν τόν ῥόλο πού τούς εἶχαν ἀναθέσῃ οἱ Ἰλλουνμινάτοι,σιωνιστές/καμπαλιστές,σήμερα ἀντικαταστάθησαν ἀπό ἀπολύτως ἴδια τέρατα πού ἀκοῦν στό ὄνομα Κίσσινγκερ,Γκέϊτς,Σουάμπ,Φάουτσι καί ὅλο τό κακό συναπάντημα !
................................
Ἡ Πελασγική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου