Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Τἰ παίζεται στήν Οὐκρανία; Τό μέλλον τῆς ἀνθρωπότητος...

Εδάφη πού προσαρτήθηκαν στήν Οὐκρανία. Ὁ χάρτης ἀπό ἐδῶ.

 ...γιατί μισούν τόσο πολύ τους Μπολσεβίκους; Είναι κατανοητό γιατί οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί διαφωνούν μαζί τους. αλλά ήταν οι κομμουνιστές που πέτυχαν αυτό που δεν κατάφεραν οι αιώνες του Ουνιατισμού και της Αυστροουγγρικής κατοχής.

Οι κομμουνιστές ήταν οι πρώτοι που κυβέρνησαν πλήρως όλη τη σύγχρονη Ουκρανία, και στη συνέχεια για πρώτη φορά, σκόπιμα ή τυχαία, ολοκλήρωσαν το αυστροουγγρικό σχέδιο διαχωρίζοντας πλήρως τον ουκρανικό λαό από τους Ρώσους σύμφωνα με εθνικιστικές γραμμές.

Ο πρώτος μόνιμος σχηματισμός ενός κράτους που ονομάζεται «Ουκρανία» εφαρμόστηκε από τους κομμουνιστές. Έτσι, αν ήταν κάποιος, ήταν οι κομμουνιστές που δημιούργησαν το σύγχρονο ουκρανικό κράτος. Οι ιστορικοί σχηματισμοί της «Ουκρανίας» έχουν λίγα κοινά με τα σημερινά σύνορα, τα οποία είναι εξ ολοκλήρου το αποτέλεσμα του σχηματισμού της Ουκρανικής ΣΣΔ από τη Σοβιετική Ένωση.

Ούτε η Ρωσία του Κιέβου, η Πολωνο-Λιθουανική Κοινοπολιτεία, το Χετμανάτο των Κοζάκων, η Ρωσική Αυτοκρατορία, η Αυστροουγγρική Αυτοκρατορία ή τα βραχύβια ουκρανικά κράτη των αρχών της δεκαετίας του 1920 περιείχαν όλα τα εδάφη της σύγχρονης Ουκρανίας - εδάφη που ήταν μόνο ενωμένα πλήρως από τους κομμουνιστές.



Αυτό έχει να κάνει με
 το φως εναντίον σκότους, τον αετό εναντίον του φιδιούτης Αγίας Ρωσίας εναντίον του ναζισμού και του Θεού εναντίον του διαβόλου στις καρδιές των ανδρών, όπως θα έλεγε ο Ντοστογιέφσκι.

Ο Νεοναζισμός μετέτρεψε την Ορθοδοξία σε αίρεση...ο αυτοανακηρυχθείς «Πατριάρχης» Φιλάρετος της Ουκρανίας «ευλογεί» μια τεράστια «εικόνα» του Αγίου Γεωργίου με δαιμονικό συμβολισμό!!!

Γράφει ὁ Matfey Shaheen

 12 Οκτωβρίου του 2018,ο αυτοανακηρυχθείς «Πατριάρχης» Φιλάρετος επισκέφθηκε τον «Καθεδρικό Ναό της Μεταμορφώσεως» στην περιοχή Τερνοπόλ της δυτικής Ουκρανίας για να «ευλογήσει» μια τεράστια «εικόνα» του Αγίου Γεωργίου.

 Ωστόσο, η εν λόγω «εικόνα» δεν είναι μια πραγματική εικόνα αλλά ένα μνημείο ιεροσυλίας στην αμαρτία του εθνοφυλετισμού και του ναζισμού και έχει περισσότερα κοινά με δαιμονικό συμβολισμό παρά με την Ορθόδοξη εικονογραφία.

Η τοιχογραφία απεικονίζει τον Άγιο Γεώργιο ο οποίος αντί να πατάει έναν δράκο -σύμβολο του διαβόλου- κάτω από το άλογό του, λογχίζει έναν μεγαλοπρεπή δικέφαλο αετό -σύμβολο όχι μόνο των χρισμένων μοναρχών και της Ρωσικής Αυτοκρατορίας αλλά και της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, και πολλών άλλων Ορθόδοξων πολιτισμών, συμπεριλαμβανομένου του Οικουμενικού Πατριαρχείου!.

Στο βάθος της πάνω δεξιάς γωνίας απεικονίζονται τα καμένα ερείπια του Διεθνούς Αεροδρομίου Donetsk Sergei Prokofiev. Η υποστηριζόμενη από τη Δύση επανάσταση Μαϊντάν (που εκτελέστηκε με τη βοήθεια των νεοναζί) απεικονίζεται στην πάνω αριστερή πλευρά. Πολλά ναζιστικά σύμβολα, συμπεριλαμβανομένου του αγκιστριού του λύκου [Wolfsangel] που χρησιμοποίησαν τα SS, καθώς και η κοκκινόμαυρη σημαία της «Οργάνωσης Ουκρανών Εθνικιστών / Ουκρανικού Αντάρτικου Στρατού», η οποία κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου πολέμησε μαζί με τον στρατό του Χίτλερ και τα SS. Απεικονίζονται επίσης τουφέκια.


Υπάρχουν πολλά προβληματικά σημεία σε αυτήν τη δαιμονική τοιχογραφία: εθνικιστική, ναζιστική, δαιμονική, σατανική, είναι περιγραφές που έρχονται στο νου.

Νεο-ναζισμός, υπερ-εθνικισμός και εθνοφυλετισμός.

Η τοιχογραφία επιδεικνύει τόσο τον νεο-ναζισμό όσο και την αίρεση του εθνοφυλετισμού (θρησκευτικός εθνικισμός, δηλ. η συγκρότηση και η οριοθέτηση της θρησκείας ενός ατόμου πάνω σε εθνικιστικά και πολιτικά θεμέλια). Εδώ είναι φράσεις από την επίσημη ιστοσελίδα της σχισματικής τους επισκοπής στο Τερνοπόλ, οι οποίες αποκαλύπτουν καθαρά τον εθνικιστικό προσανατολισμό αυτής της «εκκλησίας». Μεταξύ άλλων ο Φιλάρετος αναφέρει:

«Λόγω της ύπαρξης του Πατριαρχείου Κιέβου (UOC) και άλλων Χριστιανικών εκκλησιών με πατριωτική νοοτροπία, έχουμε σήμερα ένα ανεξάρτητο κράτος. Και αν έχουμε μόνο μία Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία, τότε η Ρωσία δεν θα έχει καμία πρόσβαση στην Ουκρανία. Και τότε, το κράτος μας, θα εδραιωθεί και θα ενισχυθεί και θα είναι ένα φρούριο ειρήνης στην Ανατολική Ουκρανία»

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η τοιχογραφία παρουσιάζει τα φλεγόμενα ερείπια του αεροδρομίου του Ντονέτσκ, είναι σαφές ότι η ειρήνη του Φιλαρέτου συνεπάγεται πόλεμο εναντίον άλλων Ουκρανών. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι ο ίδιος υποστήριξε πως το Ντονμπάς θα πρέπει «να εξιλεώσει την ενοχή του μέσα από το μαρτύριο και το αίμα».

Εάν τώρα αγνοήσουμε την προπαγάνδα του Φιλαρέτου ενάντια στην κανονική εκκλησία, την οποία η δεύτερη αντικρούει, πρέπει να ειπωθεί ότι ο Φιλάρετος παραδέχεται ότι η δική του και άλλες σχισματικές εκκλησίες είναι «πατριωτικές εκκλησίες», δηλαδή εθνικιστικές, εθνοφυλετικές.

Είναι απολύτως φυσιολογικό οι εκκλησίες να έχουν πατριώτες που αγαπούν την πατρίδα και τον πολιτισμό τους ειρηνικά και παραγωγικά. Η διαφορά ανάμεσα στον πατριωτισμό και τον εθνοφυλετισμό είναι ότι ο τελευταίος βασίζει μια ολόκληρη εκκλησία πάνω στον εθνικισμό. Αυτό είναι μια αίρεση.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι όταν μίλησε για «άλλες πατριωτικά εναρμονιζόμενες χριστιανικές εκκλησίες», μάλλον αναφέρεται στους Ουνίτες και τους Βαπτιστές, αφού η μόνη άλλη εκκλησία στην Ουκρανία που ισχυρίζεται ότι είναι Ορθόδοξη (εκτός από την κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία) είναι η σχισματική «Ουκρανική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία». Αξίζει να σημειωθεί ότι ο γραμματέας του Φιλάρετου, ο Ζόρια, τον οποίο πολλοί αποκαλούν «Ερυθρά Εξοχότης»[2], δήλωσε πρόσφατα ότι είναι αναγκαίος ένας τόμος από την Κωνσταντινούπολη που θα τους δίνει τη δυνατότητα να διεξάγουν οικουμενικό διάλογο με τους Προτεστάντες και τους Καθολικούς, οι οποίοι, σύμφωνα με τον ίδιο αλλά και τον ηγέτη των Ουνιτών Σεβτσούκ, είναι ιστορικά «απομονωμένοι» από την «ουκρανική εκκλησία».

Ένα πράγμα είναι βέβαιο: το Πατριαρχείο Κιέβου και οι σύμμαχοί του είναι πράγματι εθνικιστικές Εκκλησίες. Επιπλέον, ο επίσημος ιστοχώρος λέει ότι δίπλα στον Άγιο Γεώργιο ο ζωγράφος απεικόνισε την «Επανάσταση της Αξιοπρέπειας» (το πραξικόπημα Μαϊντάν) και Ουκρανούς στρατιώτες, και ότι η ιδέα της «εικόνας» είναι: «Ο Θεός είναι μαζί Μας – η Ουκρανία μας στηρίζει.»

Θα εξετάσουμε τώρα αυτήν την τοιχογραφία και θα αποδείξουμε ότι δεν είναι προϊόν φυσικής αγάπης για την χώρα μας, αλλά αγάπης για τον ριζοσπαστικό νεοναζιστικό εξτρεμισμό.

Καταρχάς, εκτός από την προβληματική θρησκευτική πλευρά της τοιχογραφίας, η οποία με τα τουφέκια, τις φωτιές και τα γλοιώδη πρόσωπα μοιάζει περισσότερο με μια αντι-θρησκευτική αφίσα της σοβιετικής εποχής παρά με μια ορθόδοξη τοιχογραφία, πρέπει αρχικά να ειπωθεί ότι τούτη η τοιχογραφία έχει σχέση με όλα όσα αφορούν την πολιτική και ουδεμία σχέση έχει με την θρησκεία. Εδώ αποτυπώνονται οι πιο διαβολικές εκφάνσεις της ανθρώπινης πολιτικής με τη μορφή νεοναζισμού.

Νεοναζισμός

Πριν συζητήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο ας πούμε ότι ο διάβολος βρίσκεται κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες.


Μια λεπτομέρεια που θα μπορούσε εύκολα να αγνοηθεί, αλλά ήδη έκανε αναφορά σε αυτήν μία Ελληνική ιστοσελίδα[3], είναι η παρουσία ενός αγκιστριού του λύκου, νεοναζιστικού συμβόλου μίσους[4] το οποίο απαγορεύθηκε στη Γερμανία[5] για τις ναζιστικές του συνδέσεις. Παραλλαγές αυτού του συμβόλου χρησιμοποιήθηκαν από ένα πλήθος Ναζιστικών Γερμανικών μεραρχιών στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο· η εκδοχή που απεικονίζεται στην τοιχογραφία χρησιμοποιήθηκε από την 2nd SS Panzer Division «Das Reich».

Στη σύγχρονη Ουκρανία το σύμβολο αυτό έχει συνδεθεί με μια ποικιλία ακροδεξιών οργανισμών, όπως το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα της Ουκρανίας και το Τάγμα Αζόφ, μία εθνική φρουρά άμεσα συνδεδεμένη, σύμφωνα με πολλές οργανώσεις συμπεριλαμβανομένου και του ΟΗΕ, με εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία που περιλαμβάνουν: στοχοποίηση αμάχων, μαζικές λεηλασίες[6], βασανιστήρια[7,8], δολοφονίες και βιασμούς.

Κάποιοι ηγέτες του τάγματος Αζόφ επιχειρούν να αρνηθούν ότι αυτό το σύμβολο έχει σχέση με τον ναζισμό. Η άρνησή τους ωστόσο είναι τόσο εναργής όσο ο ισχυρισμός ενός «υπέρμαχου της λευκής φυλής» ότι το τατουάζ της σβάστικας στο κεφάλι του έχει να κάνει με τον Ινδουισμό και όχι με τον Ναζισμό[9].

Έχουν υπάρξει αναφορές ότι το σύμβολο «αγκίστρι του λύκου» ( ἤ «λυκοπαγίδα»)    χρησιμοποιείται από σατανικές οργανώσεις. Εξάλλου είναι γνωστό ότι η πλειονότητα των μελών του Τάγματος Αζόφ εκτός από νεοναζί[10] είναι και νεο-παγανιστές· έστησαν παγανιστικό είδωλο του Περούν στην Μαριούπολη. Ομοίως και ο ηγέτης τους Andriy Biletsky.

Τουφέκια.

Επίσης εμφανή στα αριστερά και στα δεξιά της εικόνας (φαίνονται καλύτερα στην παρακάτω φωτογραφία) είναι διάφορα τουφέκια τύπου Καλάσνικοφ, τα οποία παρουσιάζονται με κομμουνιστικό επαναστατικό στυλ, ζωγραφισμένα μέσα σε μικρά χρυσά διαμάντια.

Ναζιστικές σημαίες

Στο φόντο της τοιχογραφίας, στην αριστερή πλευρά, μπορεί κανείς να δει καθαρά κοκκινόμαυρες σημαίες (παραλληλίζουν το αίμα και το χώμα) που ανήκουν στην Οργάνωση Ουκρανών Εθνικιστών / Ουκρανικό Αντάρτικο Στρατό. Αυτό δεν είναι ένα λιγότερο ναζιστικό σύμβολο απ’ ότι είναι μία σβάστικα.

Ο Ουκρανός ηγέτης των Ναζί Στεπάν Μπαντέρα συμμάχησε με τον Χίτλερ και οι οπαδοί του διέπραξαν γενοκτονίες εναντίον Πολωνών, Εβραίων, Ρώσων, Ουκρανών και βασικά εναντίον όσων δεν συμφωνούσαν μαζί τους.

Η προέλευση αυτών των ομάδων και το μίσος τους θα απαιτούσε ξεχωριστή έρευνα. ωστόσο, αρκεί να πούμε ότι ο σπόρος του εθνικού μίσους στην Δυτική Ουκρανία φυτεύτηκε από την Αυστροουγγρική Αυτοκρατορία και επέστρεψε μετά το πραξικόπημα Μαϊντάν το 2014 σαν ένας αιματηρός εκδικητής για να τρομοκρατήσει την Ουκρανία και τις όμορες επαρχίες της.

Σε μία τρομερή συνένωση μεταξύ του παλαιού Ουνιτικού τρόμου και ιδεολογιών παρμένων από την Ναζιστική Γερμανία, ο Μπαντέρα και οι πολλοί Ουνίτες μέσα στην οργάνωσή του επιθυμούσαν να δημιουργήσουν μια «εθνικά καθαρή» Ουκρανία, στην οποία μόνο οι Ουκρανοί που εκείνοι θεωρούσαν άξιους θα παρέμεναν ζωντανοί. [σ.σ. στην πιο «ήπια» αναφορά που γίνεται εδώ για τον Στεπάν Μπαντέρα, αναφέρεται ότι «Η οικογένεια Μπαντέρα δεν είχε δικό της οίκημα και ζούσε σε “υπηρεσιακή” κατοικία, που αποτελούσε ιδιοκτησία της Ουκρανικής ουνιτικής εκκλησίας.»!]

Η οργάνωση του Μπαντέρα ιδρύθηκε στη Βιέννη το 1929 -ειρωνικά, στην πρώην πρωτεύουσα της παλαιάς Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας που καταδίωξε τους Ορθόδοξους Χριστιανούς από την Σερβία μέχρι την Ρουμανία και την Ουκρανία. Σε ένα από τα προπαγανδιστικά τους φυλλάδια, το στρατιωτικό τους σκέλος ανέφερε όχι απλά την «τρομοκρατία» αλλά ουσιαστικά την πλύση εγκεφάλου ως μία από τις μεθόδους τους.[11]

Μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο για «νεοναζιστική πορεία στην Ουκρανία» [«neo-Nazi march in Ukraine»] θα δώσει πολλά παραδείγματα ριζοσπαστών που διαδηλώνουν στους δρόμους με αυτήν την κοκκινόμαυρη σημαία, καθώς και με σβάστικες και πορτρέτα του Μπαντέρα.

Εδώ όμως είναι ένα από τα καλύτερα βίντεο που αναδεικνύουν την σχέση μεταξύ του ένοπλου ριζοσπαστισμού, των μαυροκόκκινων σημαιών, της τοιχογραφίας και των Ουνιτών. Σε αυτό το βίντεο ένας Ουνίτης «ιερέας» κάνει ένα μνημόσυνο [σ.σ. σαν κηδεία μου φαίνεται] με αυτές τις μαυροκόκκινες σημαίες που φαίνονται από πίσω.

Ένας μικρόκοσμος εθνοφυλετισμού φαίνεται εδώ. Προς το τέλος, ο ιερέας λέει τον παραδοσιακό Καρπάθιο χαιρετισμό, «Slava Isusu Khristu» (Δόξα στον Ιησού Χριστό), αλλά πήρε μια αναιμική απάντηση από λίγους μόνο που ήξεραν να απαντήσουν σωστά, «Slava Na Viki» (Αιωνία η Δόξα).

Την στιγμή όμως που δοκίμασε εθνικιστικά και ναζιστικά συνθήματα όπως το «Slava Ukraini-Heroyam Slava» (Δόξα στην Ουκρανία – Δόξα στους Ήρωες), πήρε μια πολύ δυναμική και περήφανη απάντηση. Τελείωσε τρεις φορές με το σύνθημα «Slava Natsii-Smert Voroham» (Δόξα στο Έθνος – Θάνατος στους Εχθρούς) και οι άνθρωποι άρχισαν να φωνάζουν σαν δαιμονισμένοι «Θάνατος στους Εχθρούς!», καθώς οι πυροβολισμοί τους ακούγονταν στα βουνά.

Αυτό το σύνθημα, «θάνατος στους εχθρούς», μπορεί επίσης να ακουστεί δυνατά και περήφανα στην εθνικιστική πορεία του Φιλάρετου, η οποία συγκαλύφθηκε ως πομπή του Σταυρού, όπως δείχνει αυτό το βίντεο με αγγλικούς υπότιτλους της Ένωσης Ορθοδόξων Δημοσιογράφων. Όπως φαίνεται σε αυτά τα βίντεο, όσοι συμμετέχουν σε αυτές τις ομάδες ανησυχούν πολύ περισσότερο για τον εθνικισμό παρά για την θρησκεία, και η θρησκεία συμπεριλαμβάνεται απλώς για να «ιεροποιήσει» τον εθνικισμό τους.

Παξ Ουκράνα- Η Μαϊντάν και τα Ερείπια του Αεροδρομίου Ντονέτσκ.

Στρέψτε παρακαλώ την προσοχή σας στο θέμα που απεικονίζεται στην επάνω δεξιά πλευρά αυτής της πρωτότυπης έκδοσης της ίδιας τοιχογραφίας. Φαίνονται τα ερείπια του κάποτε όμορφου και πολύ σύγχρονου αεροδρομίου του Ντονέτσκ, με μία Ουκρανική σημαία μαζί με την κοκκινόμαυρη ναζιστική σημαία στην κορυφή του, ενώ η Μαϊντάν εμφανίζεται στην αριστερή πλευρά με τις ίδιες σημαίες.

Κοιτάξτε από κάτω αυτήν την φωτογραφία (πάρθηκε στις 12 Οκτωβρίου, 2014) του κατεστραμμένου απ’ τον πόλεμο αεροδρομίου Ντόνετσκ, με μία ελάχιστα ορατή Ουκρανική σημαία στην κορυφή. Ο Φιλάρετος «ευλόγησε» αυτήν την τοιχογραφία την ίδια ακριβώς ημερομηνία, μόλις τέσσερα χρόνια αργότερα. Η απεικόνιση στην τοιχογραφία είναι σαφώς ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου.

Αυτό το ερείπιο είναι ο μικρόκοσμος του πολέμου που εξαπέλυσε το πραξικόπημα Μαϊντάν στην Ουκρανία και ο Φιλάρετος το δοξάζει – ονομάζουν το πραξικόπημα «επανάσταση της αξιοπρέπειας» και αποκαλούν τον πόλεμο «ειρήνη». Αυτό δεν είναι ειρήνη για τους Ουκρανούς – αυτό είναι ο θάνατος. Ο Θεοφοβούμενος Ουκρανικός λαός αξίζει κάτι καλύτερο από αυτό. Hañba (Ντροπή)!

Αυτό είναι το πραξικόπημα που πυροδότησε έναν αδελφοκτόνο πόλεμο, ο οποίος, μόνο από τα επίσημα στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών[12], άφησε πίσω του 10.000 νεκρούς.

Αυτό το πραξικόπημα που υποστήριξε η Δύση επέτρεψε στην τωρινή πολιτική φατρία να πάρει βίαια την εξουσία στο Κίεβο.

Περιλαμβάνεται σε αυτό ένας Πρόεδρος -ο Πέτρο Πόροσενκο, ο οποίος εξήγησε σε αυτό το βίντεο ότι «αυτοί» θα «κερδίσουν» αυτόν τον πόλεμο επειδή τα παιδιά «τους» βρίσκονται στα σχολεία και τα παιδιά του Ντονμπάς θα βρίσκονται στα καταφύγια.

Είναι αυτή η αιματοχυσία, αυτή η αδελφοκτονία, κάτι που πρέπει να γιορτάσει κανείς; Αυτό σίγουρα πιστεύει ο ψευτο-Πατριάρχης Φιλάρετος, όπως ο ίδιος εξήγησε:

«Δεν θα πρέπει να πιστεύουμε ότι ο πληθυσμός του Ντονμπάς είναι αθώος σε αυτά τα βάσανα. Είναι ένοχος! Και θα πρέπει να εξιλεώσει την ενοχή του με μαρτύριο και αίμα».

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι ο Φιλάρετος είναι υποκριτής. Ο ίδιος γεννήθηκε στο Ντονμπάς, την υποτιθέμενη «Προ-Ρωσική» περιοχή της Ανατολικής Ουκρανίας, ενώ ο Μητροπολίτης Ονούρφιος του Κιέβου, ο προκαθήμενος της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (Πατριαρχείο Μόσχας), γεννήθηκε στη Δυτική Ουκρανία, την υποτιθέμενη «Προ-Ουκρανική» περιοχή .

Αυτό αποκαλύπτει τη σύγκρουση για αυτό που πραγματικά είναι. Δεν είναι Ρώσοι εναντίον Ουκρανών, δεν πρόκειται για την Ουκρανική Εκκλησία εναντίον της Ρωσικής Εκκλησίας. Πρόκειται για την Ορθοδοξία εναντίον του σατανισμού, πρόκειται για τους Ορθόδοξους Ουκρανούς (τα μέλη της κανονικής εκκλησίας) που διώκονται από φασίστες που λατρεύουν το διάβολο.

Αυτό έχει να κάνει με το φως εναντίον σκότους, τον αετό εναντίον του φιδιού, της Αγίας Ρωσίας εναντίον του ναζισμού και του Θεού εναντίον του διαβόλου στις καρδιές των ανδρών, όπως θα έλεγε ο Ντοστογιέφσκι.

Η Κανονική Εκκλησία κηρύττει την αγάπη και την ενότητα, όπως είπε ο ίδιος ο Μητροπολίτης Ονούφριος. Δεν προσπαθεί να οικοδομήσει ούτε έναν Ρωσικό ούτε έναν Ουκρανικό κόσμο αλλά τον Κόσμο του Θεού, και προσπαθεί να ενώσει όλους τους Ουκρανούς σε μία εν Χριστώ οικογένεια.[13] Για τον σκοπό αυτό δεν παρατηρήθηκαν πολιτικά σύμβολα στην πορεία του Σταυρού της Κανονικής εκκλησίας, ενώ κάθε εκδήλωση ή οργάνωση που ηγείται ο Φιλάρετος διαθέτει πάντα περισσότερες σημαίες από εικόνες. Και τώρα, ακόμα και οι εικόνες του περιέχουν σημαίες.

Η «Αγία» Βικτόρια Νούλαντ της Μαϊντάν;

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο κάτω μέρος της τοιχογραφίας υπάρχει μια γυναίκα που κρατά έναν μικρό δίσκο. Δεν είναι επιβεβαιωμένο αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να συμβολίζει την Βικτόρια Νούλαντ, την απεσταλμένη των ΗΠΑ που βρέθηκε στην Μαϊντάν και μοίρασε μπισκότα στους επαναστατημένους. [σσ. δεν ξέρω για μπισκότα, πάντως εδώ τους μοιράζει ψωμιά μαζί με τον Τζέφρυ Πάιατ] Η Νούλαντ έχει σχέση διότι αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα όταν προσπάθησε να εξηγήσει (ή μάλλον να αρνηθεί) την παρουσία των νεοναζί στην Ουκρανία και στη Μαϊντάν.

Ο Αμερικανός ρεπουμπλικανός βουλευτής του Κογκρέσου από την Καλιφόρνια Ντάνα Ροραμπέτσερ πίεσε για σαφήνεια, λέγοντας:

«Είδα εκείνες τις εικόνες και επίσης είδα πολλούς ανθρώπους να ρίχνουν εμπρηστικές βόμβες σε ομάδες αστυνομικών. Υπήρχαν άνθρωποι που πυροβολούσαν στις τάξεις της αστυνομίας … Το ερώτημα είναι: υπήρχε ανάμειξη ομάδων νεοναζί;»

Η Νούλαντ αναγκάστηκε να παραδεχτεί: «Υπήρχαν πολλά χρώματα της Ουκρανίας που συμμετείχαν, συμπεριλαμβανομένων πολύ άσχημων χρωμάτων».

Παιδιά και ιερείς βομβαρδίστηκαν στους δρόμους, εκκλησίες και μοναστήρια κάηκαν και κατασχέθηκαν… Όντως άσχημα χρώματα.

Ο Άγιος Γεώργιος ως «Ουκρανός Εξεγερμένος»;

Εκτός από τον αποτρόπαιο νεοναζισμό είδαμε τις άσχημες αποχρώσεις του εθνοφυλετισμού να εμφανίζονται περήφανα σε αυτήν την σατανική τοιχογραφία. Αυτή η εικόνα προσβάλλει το ιερό όνομα του Αγίου Γεωργίου του Νικηφόρου. Το σκότωμα του δράκου από τον Άγιο που συμβολίζει τη νίκη επί του διαβόλου, έχει ιδιοποιηθεί ως ένα ανίερο σύμβολο του νεοναζιστικού κινήματος, του εθνικού μίσους.

Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα του το Πατριαρχείο Κιέβου στο Τερνοπόλ αναφέρει:

«Ο Γεώργιος ο Νικηφόρος είναι ο προστάτης άγιος των μαχητών για την ανεξαρτησία της Ουκρανίας».

Δεν γνώριζα ότι αυτή η προστασία είχε αναφερθεί κάπου στο συναξάρι ή στην παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Αυτό που έχει αναφερθεί και καταδικαστεί ρητά είναι ο εθνοφυλετισμός -που συμβαίνει όταν ο εθνικισμός και το εθνικό μίσος εισβάλλουν στον εκκλησιαστικό χώρο- όπως για παράδειγμα μία «εικόνα» που απεικονίζει ναζιστικά σύμβολα, ένα βομβαρδισμένο αεροδρόμιο, μία πολιτική επανάσταση και τουφέκια, και μετά ιδιοποιείται τον Άγιο Γεώργιο ως προστάτη αυτού του σκοπού....

ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ

Τώρα επιτέλους ερχόμαστε στον ελέφαντα, ή μάλλον, στον αετό, στο δωμάτιο. Ο Άγιος Γεώργιος πατάει τον δικέφαλο αετό. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σαφές ότι αυτός ο αετός αντιπροσωπεύει τη Ρωσία, αλλά εκπροσωπεί μόνο τη Ρωσία;

Ο δικέφαλος αετός ήταν αρχικά σύμβολο της Ανατολικής Ρωμαϊκής (Βυζαντινής) Αυτοκρατορίας, πριν υιοθετηθεί από τη Ρωσία, και αυτός ο αετός συνεχίζει να χρησιμοποιείται τόσο από Έλληνες όσο και από Σέρβους (επίσης Μαυροβούνιο, άλλους γιουγκοσλαβικούς λαούς κ.λπ.) Ρουμάνους, και αμέτρητους άλλους πολιτισμούς και λαούς, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και Γερμανών και Αυστρο-Ούγγρων.

Μερικές φορές τα δύο κεφάλια λέγεται ότι αντιπροσωπεύουν την Εκκλησία και το κράτος, κάποιοι λένε ότι αντιπροσωπεύουν την κυριαρχία στην Ανατολή και τη Δύση. Ο αετός έχει επίσης χρησιμοποιηθεί σε πολλές διακοσμήσεις εκκλησιών, και με λαϊκούς όρους θα μπορούσατε να τον ονομάσετε πανορθόδοξη μασκότ. Αλλά για τους μοναρχικούς είναι ένα ιερό σύμβολο του χρισμένου από τον Θεό αυτοκράτορα και βασιλιάδων.

Στην περίπτωση της τοιχογραφίας του Φιλάρετου, σίγουρα υπάρχει μόνο για εθνικιστικούς λόγους και του δημιουργεί δίλημμα. Ο δικέφαλος αετός είναι επίσης αγαπημένο σύμβολο του ίδιου του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Φαίνεται σε σημαία πολύτιμη για την Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτή η σημαία έχει εξίσου βαθύ νόημα για τους Έλληνες και τους Σέρβους όπως και για τους Ρώσους—και η τοιχογραφία του Φιλάρετου τη βεβηλώνει. Τι θα σκεφτούν οι νέοι αφέντες του Φιλάρετου για αυτό; Δεν χρειάζεται να κάνουμε εικασίες—μια ελληνική ιστοσελίδα έχει ήδη εκφράσει την οργή, σημειώνοντας πολλές από τις λεπτομέρειες που ήδη συζητήσαμε. Ακολουθούν μερικά αποσπάσματα μεταφρασμένα στα αγγλικά από τα ελληνικά:

«Ο δικέφαλος αετός που σκοτώνεται από την ψεύτικη εικόνα του Αγίου Γεωργίου, είναι το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνης σήμερα (δίπλα από τον σταυρό). Ο αετός κρατά σταυρό και σφαίρα, συμβολίζοντας την ειρηνική συνέργεια μεταξύ Εκκλησίας και κράτους. Αυτή η σημαία χρησιμοποιήθηκε ιστορικά από τη [Βυζαντινή και Ρωσική Αυτοκρατορία]. Σήμερα είναι η επίσημη σημαία του Οικουμενικού Πατριαρχείου… της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και του Αγίου Όρους. Σε ένα δημόσιο ξέσπασμα περιφρόνησης για την Ορθόδοξη πίστη και περιφρόνηση εναντίον των πολλών χωρών που χρησιμοποιούν τον αετό στις σημαίες τους, ο Φιλάρετος «ευλόγησε» αυτήν την εικόνα… μια μέρα αφότου ο Βαρθολομαίος σήκωσε το ανάθεμα εναντίον του». 15

Ο ιστότοπος σημείωσε επίσης την παρουσία των νεοναζιστικών συμβόλων.

Το μίσος του Φιλάρετου και της εθνικιστικής εκκλησίας του είναι τόσο ισχυρό και έχει τυφλώσει τη λογική τους σε σημείο που αναθέτουν μια βλάσφημη τοιχογραφία, προσβάλλοντας όλους τους Ορθόδοξους που λατρεύουν αυτό το σύμβολο για χιλιετίες, συμπεριλαμβανομένου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, σε μια εποχή που χρειάζονται απεγνωσμένα υποστήριξη για τις μη κανονικές δραστηριότητές τους. Όσο μπορούν να πατήσουν τη Ρωσία, δεν τους νοιάζει αν πατάει και το Άγιο Όρος, την Ελλάδα, τη Σερβία, τη Ρουμανία κ.λπ.

διαβᾶστε τό ὐπόλοιπο ἐδῶ ὅπου καί οἱ ἀνάλογες,ὑπό ἀρίθμησιν,πηγές.

Ἐμεῖς τό εἴδαμε στό Φιλοσοφία-Ἔρευνα.

Ἐπίσης νά σημειώσουμε πώς πλέον ὁ ἀνεγνωρισμένος Μητροπολίτης Κιέβου καί Πάσης Οὐκρανίας εἶναι ὁ Ἐπιφάνειος ( Δεκέμβριος 2018).

Στις 15 Δεκεμβρίου 2018, επίσκοποι και αντιπρόσωποί της "Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας - Πατριαρχείο Κιέβου" (UOC-KP), της "Ουκρανικής Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας" (UAOC) και μερικά μέλη της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (Πατριαρχείο Μόσχας) (UOC-MP) μετά από Ενωτική Σύνοδο, υπό την καθοδήγηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου και υπό την προεδρία του τότε μητροπολίτη Γαλλίας Εμμανουήλ, ίδρυσαν την αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας. Κατά τη διάρκεια της Συνόδου, ο μητροπολίτης Επιφάνιος (πρώην επίσκοπος του "Πατριαρχείου Κιέβου") εξελέγη Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας και έγινε προκαθήμενος της νέας Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας... Ἐδῶ.


Ἡ Πελασγική

http://sxolianews.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου