Η ζωή μετά τον Steve Jobs. Πώς η Apple έγινε εταιρεία τρισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά έχασε την ψυχή της
Μετά από δύο χρόνια ανάπτυξης, χιλιάδες ώρες μηχανικής και αμέτρητες μέρες αγωνιώντας για την ελαστικότητα του δέρματος και τη δύναμη του χρυσού για το τολμηρό νέο προϊόν της Apple, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Jony Ive, ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση για μία πολύ περίεργη ανησυχία του: Μία σκηνή.
Από τον Tripp Mickle**/New York Times
Ήταν το 2014 και το μέλλον της Apple, περισσότερο από ποτέ, φαινόταν να εξαρτάται από τον Ive. Η αγάπη του για τις απλές γραμμές και τη λιτή αισθητική είχαν βοηθήσει τα μέγιστα στο να ξανασχεδιάσει τον κόσμο μέσω δημοφιλών προϊόντων όπως το iMac, το iPod και το iPhone. Τώρα, καθόταν σε ένα τραπέζι συνεδριάσεων με τον Tim Cook, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Οι δύο άνδρες, που ενσάρκωναν σχεδόν 40 χρόνια αγαθούς συνεργασίας, με τον έναν να σχεδιάζει και τον άλλο να συναρμολογεί τις συσκευές που μετέτρεψαν μια αποτυχημένη επιχείρηση στη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο, ήθελαν άλλη μια επιτυχία, αλλά ο Ive πίεζε για μια αποκάλυψη προϊόντος πιο τολμηρή από οποιαδήποτε άλλη στην ιστορία της θρυλικής εταιρείας.
Περισσότερα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου