(Ἀναδημοσίευσις ἀπό 2/2019,ἐδῶ)
Ὅταν ἀναφερόμεθα στούς ἑβραίους ἑστιάζουμε στό θέμα : χρῆμα-ἐξουσία. Μήπως νά ῥίξουμε καί μία ματιά καί στόν χῶρο τῆς ἐπιστήμης - φιλοσοφίας;
Δέν χρειάζεται νά κουραστοῦμε καί πολύ διότι ΚΑΙ ἐδῶ ὑπάρχει ἑβραϊκή κυριαρχία !
Ἀπό τήν ῥωμαϊκή κατάκτησι τῆς Ἑλλάδος καί μετά,σ᾿ὅποια χρονική περίοδο καί νά σταθῇ κανείς,ἀλλά πρωτίστως ἀπό τήν ἐποχή κυρίως τοῦ ...διαφωτισμοῦ (ἤ σκοταδισμοῦ;) κι᾿ἐντεῦθεν μόνον ἑβραίους συναντᾷς σ᾿ὅλους τούς τομεῖς τῆς ἐπιστήμης καί φιλοσοφίας ! Τό ἐρώτημα : Τί ἔγινε, αἴφνης οἱ ἑβραῖοι ἔγιναν διάνοιες καί οἱ ἕλληνες μικρόνοες;
Ὄχι,βεβαίως. Τό πρᾶγμα εἶναι ἁπλόν καί ἡ αἰτία αὐτῆς τῆς «ἀλλαγῆς» στούς κατόχους τῆς γνώσεως ἔχει ἀπόλυτον σχέσι μέ τήν ὕπουλη διείσδυση τῶν ἑβραίων (μέσῳ τοῦ χρήματος) στίς ἐξουσίες τῶν αὐτοκρατοριῶν,στήν ἀρχή καί τῶν εὐρωπαϊκῶν κρατῶν στήν συνέχεια. Ὅσο γιά την Ἀμερική,ἔ, αὐτή ἦταν μία ἀπολύτως ἰουδαϊκή ὑπόθεσις,ὅπως μέχρι σήμερα τό ἴδιο ἰσχύει... Τήν Ἑλλάδα πού ἐντέχνως τήν κρατοῦσαν κάτω ὑπό διαφόρους κατοχές,ἀντιλαμβάνεσθε πώς τό μόνον πού δέν μποροῦσε ν᾿ἀπασχολήσῃ τούς κατοίκους της ἦταν ἡ μόρφωσις...
Καί ἔτσι οἱ ἑβραῖοι,«ἔλυναν καί ἔδεναν»,παντοῦ ! Στήν ἐποχή τοῦ διαφωτισμοῦ,λόγου χάριν,εἶχαν περάσῃ ὡς συνήθεια πού χαρακτήριζε τούς ἀριστοκράτες,τήν φιλοξενία ( τζάμπα φαΐ,ὕπνο καί γενικῶς ζωή καί κόττα) φιλοσόφων,ἐπιστημόνων καί καλλιτεχνῶν ! Κάτι δῆλα δή σάν τήν συνήθεια τῶν ἀρχαίων ἑλλήνων πού ἀνήκαν στήν κατηγορία τῶν οἰκονομικῶς εὐπόρων καί λειτουργοῦσαν ὡς προστάτες τῆς γνώσεως (χορηγίες κ.λπ.) καί κάποιων φιλοσόφων.
Μπαρούχ Σπινόζα ἑβραῖος φιλόσοφος( φωτό) |
Τό ἔπαιζαν,κυριολεκτικῶς,διότι τό μικρό μυαλό τους ποῦ νά καταλάβη καί νά νοήση τά λεγόμενα τοῦ Πλάτωνος,τοῦ Σωκράτους,τοῦ Ἀναξαγόρα καί ὅλων ἐκείνων τῶν τεραστίων νοῶν πού εἶχαν δώσῃ ἀπάντησι στά πάντα ! Καί μέ ἐκεῖνα τά ἐλάχιστα πού καταλάβαιναν ἔβαζαν καί διάφορες ἀσαφεῖς λέξεις, γιά νά μήν μπορῆ νά τούς καταλάβη κανείς καί νά φαίνονται πώς μόνον αὐτοί μποροῦν νά κατέχουν τήν γνῶσιν. Ἔτσι ἐπεβλήθησαν ὡς ...φιλόσοφοι καί ἔτσι ἐπέτυχαν νά κυριαρχήσουν στούς ἐκπαιδευτικούς χώρους τῶν εὐρωπαϊκῶν κρατῶν
Ἀπό ἐκεῖ καί πέρα ἦταν πολύ εὕκολο νά ῥίξουν τό δηλητήριό τους στίς κοινωνίες μέσῳ τῆς ἐλεγχομένης καί κατευθυνομένης γνώσεως πού παρεῖχαν στούς νέους ἀνθρώπους.Κάτι βεβαίως πού μέχρι σήμερα γίνεται.
Κυττᾶξτε στήν κατηγορία ἑβραῖοι φιλόσοφοι καί ἐπιστήμονες ( στό ἀγγλικό βικιπαίδεια) καί φρῖξτε ! 420 τόν ἀριθμό,παρακαλῶ ! Ξεπέρασαν καί τούς Παμμεγίστους Ἕλληνες Φιλοσόσφους σᾶς λέω : 360 στήν κατηγορία ἀρχαῖοι Ἕλληνες φιλόσοφοι
Καί δέν σταματᾶ μόνον ἐδῶ τό πρᾶγμα. Ἔπρεπε νά ἔχη καί τήν ἀνάλογον τιμή.Τί; Μά ἕνα βραβεῖο ! Ἰδού λοιπόν καί τό Νόμπελ,τό ὕψιστον (ἔτσι καθιερώθη στίς συνειδήσεις τοῦ κόσμου) τῶν βραβείων ! Λοιπόν,ἀπό τούς 903 (1895-2017) περίπου ἐπιστήμονες πού τό ἔχουν λάβῃ οἱ 203 ἦσαν ἑβραῖοι ! Τό ἕνα τέταρτο τοῦ συνόλου,δῆλα δή. Τόσοι πολλοί εἶναι πού ὑπάρχει καί εἰδική κατηγορία γιά τήν ἀφεντιά τους !
Κατάλογος Εβραίων βραβευθέντων με Νόμπελ
« από τους οποίους 203 ή 22,5% ήταν Εβραίοι ,αν και ο συνολικός εβραϊκός πληθυσμός αποτελεί λιγότερο από το 0,2% του παγκόσμιου πληθυσμού . Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό των Εβραίων βραβευμένων με Νόμπελ είναι τουλάχιστον 112,5 φορές ή 11,250% πάνω από το μέσο όρο. Έχουν υπάρξει διάφορες θεωρίες πρός εξήγηση του φαινομένου αυτού το οποίο έχει σοβαρά τραβήξει την προσοχή...» (Λέει τό ἀγγλικό βικιπαίδεια καί ὁ νοῶν νοείτω...)
Καί ὄχι μόνον. Ὑπάρχει καί κατηγορία Ἰσραηλινῶν βραβευθέντων ! ! !
Κατάλογος ισραηλινών βραβευθέντων με Νόμπελ
Καί ἄν ὑπῆρχε καί βραβεῖο φιλοσοφίας,ἔ,ἐκεῖ θά ῆταν καθαρῶς ὑπόθεσις ἑβραϊκή...
Ἄρα,δέν ἔχουμε μόνον σαρωτική ἑβραϊκή κυριαρχία,σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο, στό θέμα πλοῦτος,δύναμις-ἐξουσία,ἀλλά καί στό πνεῦμα,στήν ἐπιστήμη στήν γνῶσιν ! Μά τέλος πάντων αὐτός ὁ λαός ποῦ ἦταν κρυμμένος ἐκεῖνα τά χρόνια πού οἱ Ἕλληνες δημιουργοῦσαν τά πάντα ὥστε ν᾿ἀναμετρηθοῦν μαζύ τους καί ν᾿ἀφήσουν τό ὄνομά τους στήν Ἱστορία;
Αὐτό ὅμως πού μετρᾷ εἶναι οἱ σύγχρονοι καιροί καί τί καθιερώνεται σ᾿αὐτούς ὡς πεποίθησις στήν ἀνθρωπότητα ὁλόκληρη. Καί ἡ πραγματικότης αὐτῶν τῶν καιρῶν,δυστυχῶς,εἶναι ὁλοκληρωτικῶς καί ἀπό κάθε ἄποψιν στά χέρια τους...
Διαβάζουμε ἀπό τήν ἱστοσελίδα τοῦ Ζάν Κοέν :
Οι Zvi Eckstein και Maristella Botticini υποστήριξαν στο νέο βιβλίο τους “The Chosen Few,” .... μια επαναστατική θέση σχετικά με την ανάπτυξη του σχετικού πλεονεκτήματος των Εβραίων σε επαγγέλματα που απαιτούν παιδεία και εκπαίδευση:
μετά την καταστροφή του Δεύτερου Ναού στην Ιερουσαλήμ το 70 Κ.Ε., η επιβίωση της εβραϊκής θρησκείας απαιτούσε από κάθε ένα Εβραίο να μάθει να διαβάζει και να γράφει καθώς και να αποκτήσει ικανότητες πρόσληψης γνώσεων ενώ οποιοσδήποτε αποτύγχανε σ’ αυτό το εγχείρημα αφομοιωνόταν. Έτσι, υπό την πίεση της ανάγκης οι Εβραίοι βρέθηκαν να διαθέτουν ικανότητες που αποδείχτηκαν κρίσιμες για την οικονομική τους ανάπτυξη.
Από την εποχή της Βαβυλώνιας Αιχμαλωσίας, τον έκτο αι. Π.Κ.Ε. μέχρι την καταστροφή του Δεύτερου ναού, ο Ιουδαϊσμός βασιζόταν σε δύο πυλώνες: το τελετουργικό που λάμβανε χώρα στον Ναό και την ανάγνωση του γραπτού Νόμου. Μια μικρή ελίτ ιερέων διεύθυνε τον Ναού ενώ και η μελέτη του Νόμου ήταν προνόμιο πολύ λίγων. Η ρωμαϊκή κατάκτηση της Ιερουσαλήμ και η καταστροφή του Ναού μετέφερε αυτοστιγμεί “το κέντρο βάρους” από το ιερατείο της Ιερουσαλήμ στην αυξανόμενη κοινότητα ραββίνων και διανοουμένων, δηλ. από το beit hamikdash στο beit hamidrash (από τον Ναό στο θρησκευτικό σχολείο).
Με την απουσία ενός πραγματικού, απτού κέντρου λατρείας, η επιβίωση του Ιουδαϊσμού άρχισε να εξαρτάται από την ικανότητά του να αναπτύξει μια εναλλακτική που θα τον προσάρμοζε στις νέες, σκληρές συνθήκες. Το νέο θεμέλιο της εβραϊκής επιβίωσης από εδώ και στο εξής έγινε η ανάγνωση και η μελέτη του Νόμου από κάθε Εβραίο...( Τί κάνει τούς ἑβραίους τόσο πολύ ἔξυπνους ; )
Ἐξ ἀφορμῆς σχολίου,ἐδῶ.
Βάσει τῶν ἰσχυρισμῶν τοῦ βιβλίου πού ἀναφέρει ὁ Κοέν,ἄς συμπληρώσουμε κἀτι πολύ σημαντικό πού προηγήθηκε τῆς Ρωμαϊκῆς κατακτήσεως καί ἀπετέλεσε καί τόν πιό σπουδαῖο παράγοντα σ᾿αὐτό πού ἰσχυρίζονται οἱ συγγραφεῖς ἀνωτέρῳ :
« Το νέο θεμέλιο της εβραϊκής επιβίωσης από εδώ και στο εξής έγινε η ανάγνωση και η μελέτη του Νόμου από κάθε Εβραίο.»
( φωτό ἀριστερά : Κομμαγηνή, Αντίοχος Α' ο Θεός (69-36 π.Χ.) και ο Ηρακλής,ἀπό ἐδῶ)
Τί εἶχε προηγηθεῖ περίπου 100 χρόνια πρίν ;
Η
Μακεδονία αποτέλεσε τον πιο ισχυρό εχθρό του εβραϊσμού, γιατί τον
απείλησε με τον ανεξέλεγκτο εξελληνισμό των Εβραίων, που άφηνε τους
ραβίνους χωρίς "ποίμνια". Αφαιρούσε από το σύστημά τους Εβραίους.
"Αφυδάτωνε" από έμψυχο δυναμικό το εβραϊκό σύστημα. Τους έκανε Έλληνες.
Εξαιτίας
της Μακεδονίας οι Εβραίοι για πρώτη φορά στην ιστορία τους πήγαιναν στα
γυμναστήρια. Για πρώτη φορά πλένονταν. Για πρώτη φορά ερωτεύονταν
ελεύθερα. Για πρώτη φορά αμφισβητούσαν τους "αλάθητους" οδηγούς της
ερήμου. Για πρώτη φορά αμφισβητούσαν την αξία της εβραϊκής τους
καταγωγής.
Ελληνικά μιλούσαν μεταξύ τους και στην ελληνική γραμματεία αναζητούσαν απαντήσεις στα θεμελιώδη ζητήματα που τους αφορούσαν.
Αυτό ήταν τρομερό για το πρώτο και πιο αυθεντικό έθνος στον κόσμο.
Τα
παιδιά "απαρνούνταν" τους γονείς τους. Τα παιδιά δεν ήθελαν την
πολιτισμική τους "κληρονομιά". Ο κρίκος του αίματος, που συνέδεε μεταξύ
τους τα μέλη του έθνους, είχε πλέον σπάσει. Αυτό ήταν κάτι το οποίο
έθιγε απόλυτα τους ηγέτες του και δεν μπορούσαν να το αποδεχθούν. Θα
έμεναν χωρίς λαό. Στα σκουπίδια της ιστορίας θα κατέληγαν.
.............Τι έκαναν λοιπόν οι Μακκαβαίοι και οι Εβραίοι τους λατρεύουν στην κυριολεξία;
Μια ομάδα θρησκόληπτων κακομοίρηδων πήγε και έκανε μια προβοκάτσια εναντίον της επίσημης αρχής. Μερικοί άπλυτοι και δυστυχισμένοι "περιθωριακοί" της κοινωνίας έφυγαν από το χωριό τους και πήγαν και "κατέλαβαν" τον ναό στην Ιερουσαλήμ. Σε ένα χαλαρό από πλευράς εξουσίας σύστημα πήγαν κάποιοι φανατικοί και έκαναν μια συμβολική κίνηση. Δεν είχαν μαζί τους ούτε καν μια λίστα αιτημάτων. Δεν απαίτησαν ούτε ανεξαρτησία ούτε αυτοδιάθεση. Δεν απαίτησαν καν μια πιο ευνοϊκή φορολογική πολιτική. Πήγαν και με δολοφονικό τρόπο προκάλεσαν ένα πρόβλημα, για να δρομολογήσουν κάποιες εξελίξεις. Τα γνωστά εβραϊκά κολπάκια....Όλα αυτά τα εξασφάλισαν με μια απλή προβοκάτσια.
Οι νεαροί Εβραίοι ξαφνικά μέσα σε έναν εξελληνισμένο κόσμο έπαψαν να είναι και οι ίδιοι Έλληνες. Έγιναν και πάλι Εβραίοι. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Να πάψουν να συναναστρέφονται ξένους και κυρίως τους Έλληνες. Να πάψουν να υιοθετούν τις συνήθειές τους. Να πάψουν να πηγαίνουν στα γυμναστήρια, για να είναι όμοιοι με τους καχεκτικούς πατέρες τους. Να πάψουν να πλένονται, για να είναι όμοιοι με τους βρομύλους πατέρες τους. Να πάψουν να μιλάνε ελληνικά, για να καταλαβαίνουν μόνον τους αγράμματους πατέρες τους. Να πάψουν να μορφώνονται, για να μαθαίνουν την "αλήθεια" από τους ιερείς τους.
Με λίγα λόγια να επιστρέψουν στον "πάγκο" του πατέρα. Οι Εβραίοι έπρεπε να βλέπουν μόνον τους συγγενείς και τους ιερείς τους ως δικούς τους ανθρώπους.... ( Ἀντίοχος καί Μακκαβαῖοι, τοῦ Π. Τραϊανοῦ, ἀπό ἐδῶ)Ἡ Πελασγική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου