Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Κοινωνική δικαιοσύνη στήν διδασκαλία τῶν μαθηματικῶν ; !!!


Η μαθηματική ικανότητα είναι η υπεροχή του λευκού, διακηρύσσει η Deborah Lowenberg Ball, καθηγήτρια μαθηματικών και πρώην κοσμήτορας της Σχολής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

Η Ball παραπονιέται ότι τα Μαθηματικά είναι ένα «λιμάνι για τη λευκότητα» και «η ίδια η φύση της γνώσης και ποιος την παρήγαγε, και αυτό που θεωρείται ως Μαθηματικά κυριαρχείται από τη λευκότητα και τον ρατσισμό». Ουρλιάζει πως το να θεωρεί κανείς την επάρκεια στα μαθηματικά ως ένδειξη ευφυΐας είναι «αγωνιστική». Σε απάντηση, ο οικοδεσπότης της εκπομπής EdFix Podcast , Michel Feuer, κοσμήτορας της Σχολής Εκπαίδευσης και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου George Washington, ξεσπά : «Το να σε ακούω είναι η μεγαλύτερη θετική υποστήριξη για να είσαι σε αυτό το επάγγελμα».

Όπως ήταν αναμενόμενο, η λύση της Ball περιλάμβανε μια σύνδεση με την εταιρεία της συμβούλων διδασκαλίας, TeachingWorks , που χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates. Το TeachingWorks είναι αναμφίβολα έτοιμο να επωφεληθεί βοηθώντας τις σχολικές περιφέρειες να σταματήσουν «μοτίβα ρατσισμού».

...αυτό το επικίνδυνο παράδειγμα - ότι η λήψη της σωστής απάντησης, η χρήση της σωστής μεθόδου ή η πεποίθηση ότι ορισμένοι μαθητές είναι πιο ικανοί από άλλους είναι λευκή υπεροχή - υποστηρίζεται έντονα από τους εκπαιδευτικούς, τους κορυφαίους μαθηματικούς οργανισμούς και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Συμπεριλάβετε, στην τελευταία ομάδα, τα Υπουργεία Παιδείας του Όρεγκον και της Καλιφόρνια. Μεγάλο μέρος της έρευνας και της διάδοσης αυτής της συζήτησης χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Gates, το οποίο πέρυσι δαπάνησε 642 εκατομμύρια δολάρια για το πρόγραμμα των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Pathways και άλλων πρωτοβουλιών που επικεντρώνονται στην εξάλειψη της λευκής υπεροχής  στα μαθηματικά.

Η αβάσιμη πεποίθηση ότι τα μαθηματικά είναι ρατσιστικά υπάρχει εδώ και καιρό. Το Campus Reform συνόψισε τη διατριβή ενός βιβλίου του 2017 της Rochelle Gutierrez, καθηγήτριας στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, η οποία ισχυρίζεται: «Σε πολλά επίπεδα, τα ίδια τα μαθηματικά λειτουργούν ως λευκότητα. Αυτός που παίρνει τα εύσημα για το ότι κάνει και αναπτύσσει τα μαθηματικά, ποιος είναι ικανός στα μαθηματικά και ποιος θεωρείται μέρος της μαθηματικής κοινότητας θεωρείται γενικά λευκός». Η Gutierrez ανησυχεί ότι η άλγεβρα και η γεωμετρία διαιωνίζουν τα προνόμια, ανησυχώντας ότι «τα προγράμματα σπουδών που δίνουν έμφαση σε όρους όπως το Πυθαγόρειο θεώρημα και το π διαιωνίζουν την αντίληψη ότι τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό από Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους».


Όπως η Ball, έτσι και η Gutierrez διαμαρτύρονται ότι τα μαθηματικά διαιωνίζουν το προνόμιο των λευκών, επειδή η πριμοδότηση της κοινωνίας στις μαθηματικές δεξιότητες δημιουργεί «μη κερδισμένο προνόμιο» για τους καθηγητές μαθηματικών, οι οποίοι είναι δυσανάλογα λευκοί.

 «Είμαστε πραγματικά τόσο έξυπνοι μόνο και μόνο επειδή κάνουμε μαθηματικά;»  αναρωτιέται γιατί οι καθηγητές μαθηματικών λαμβάνουν περισσότερες ερευνητικές υποτροφίες από τους καθηγητές κοινωνικών σπουδών ή αγγλικών.

....Φαίνεται ότι η ένστασή της αφορά περισσότερο την έλλειψη «πίστωσης» για τις λεγόμενες περιθωριοποιημένες μειονότητες. Σε λανθασμένα γεγονότα για τη διαιώνιση των προνομίων, η Gutierrez συμβαδίζει με την αποφασιστική περιπέτεια του Ibram X. Kendi:

 " Εάν το αποτέλεσμα μιας δραστηριότητας δεν ωφελεί τουλάχιστον αναλογικά τους μαύρους, τότε η δραστηριότητα είναι αυτή καθεαυτή ρατσιστική."

Οι απόψεις της Γκουτιέρες και της Μπαλ κερδίζουν έδαφος. Ήδη από το 2017, δύο από τους κορυφαίους μαθηματικούς οργανισμούς της Αμερικής, το National Council of Supervisors of Mathematics και το TODOS: Mathematics for All εξέδωσαν κοινή δήλωση επικρίνοντας ένα «άδικο σύστημα μαθηματικής εκπαίδευσης» και απαιτώντας μια προσέγγιση κοινωνικής δικαιοσύνης, συμπεριλαμβανομένων λιγότερων τέστ και λήξη μαθημάτων για ανώτερους μαθητές.

Η εισαγωγή στο "Pathway" εξηγεί τον σκοπό του:

Αυτό το εργαλείο παρέχει στους δασκάλους την ευκαιρία να εξετάσουν τις πράξεις, τις πεποιθήσεις και τις αξίες τους γύρω από τη διδασκαλία των μαθηματικών. Το πλαίσιο για την αποδόμηση του ρατσισμού στα μαθηματικά προσφέρει βασικά χαρακτηριστικά των αντιρατσιστών εκπαιδευτών μαθηματικών και κρίσιμες προσεγγίσεις για την κατάργηση της λευκής υπεροχής στις τάξεις των μαθηματικών καθιστώντας ορατά τα τοξικά χαρακτηριστικά της κουλτούρας της λευκής υπεροχής. . . σε σχέση με τα μαθηματικά. Με βάση το πλαίσιο, οι δάσκαλοι ασχολούνται με την κριτική πρακτική προκειμένου να μετατοπίσουν τις διδακτικές τους πεποιθήσεις και πρακτικές προς την αντιρατσιστική μαθηματική εκπαίδευση. Επικεντρώνοντας τον αντιρατσισμό, μοντελοποιούμε πώς να είμαστε αντιρατσιστές εκπαιδευτές μαθηματικών με υπευθυνότητα.

........

... μια συνταγή που προσφέρει το «Pathway»: για να αποφευχθεί ο «πατερναλισμός και η συσσώρευση εξουσίας», ο δάσκαλος θα πρέπει να σταματήσει να διδάσκει μαθηματικά. Αντίθετα, ο δάσκαλος πρέπει να μάθει από τους μαθητές. Επιπλέον, τα «καλά μαθηματικά» δεν αφορούν την καλή μάθηση. Πρόκειται για την εξάλειψη της «ανισότητας». ... Αντί να χρησιμοποιούν αριθμούς για τη διδασκαλία μαθηματικών, το «Pathway» υποστηρίζει ότι τα σχολεία χρησιμοποιούν αριθμούς για να παρακινήσουν αντιρατσιστικές συζητήσεις για την κοινωνική δικαιοσύνη.

Ἀρχιμήδης Παμμέγιστος Μαθηματικός κι᾿ἐφευρέτης (φωτό)

..............Το πλαίσιο υπενθυμίζει επίσης στους εκπαιδευτικούς ότι η εξέταση «θεμάτων περιβαλλοντικής και κοινωνικής δικαιοσύνης» αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για το εκπαιδευτικό σύστημα της Καλιφόρνια. Το κράτος δεσμεύεται στην «ισότητα», η οποία «εκτείνεται σε όλο το πλαίσιο».

Στις 58 σελίδες του Κεφαλαίου 9, «Υποστήριξη της ισότιμης και ελκυστικής διδασκαλίας των μαθηματικών», το πλαίσιο καταδικάζει τους εκπαιδευτικούς για μια «μακρά ιστορία άνισης πρόσβασης στην πλούσια μάθηση» και καλεί τους δασκάλους να ξεπεράσουν «πρακτικές κληρονομιάς» με «πολιτισμικά σχετικούς» τρόπους, όπως «προσοχή στις επιπτώσεις της ασυνείδητης προκατάληψης στις εμπειρίες των μαθητών στην τάξη των μαθηματικών».

.............. Το 1999, η NASA έχασε το Mars Climate Orbiter επειδή οι μηχανικοί απέτυχαν να μετατρέψουν από το μετρικό σύστημα σε ίντσες, πόδια και λίβρες. Κατά τη διάρκεια του Πολέμου του Κόλπου, ένας αμερικανικός πύραυλος Patriot απέτυχε να εντοπίσει και να αναχαιτίσει έναν εισερχόμενο ιρακινό πύραυλο Scud, ο οποίος χτύπησε έναν στρατώνα του αμερικανικού στρατού, σκοτώνοντας 28 και τραυματίζοντας 99.  Μια έκθεση του GAO κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αιτία ήταν ένας ανακριβής υπολογισμός του χρόνου . 

Κάθε χρόνο, 7.000 έως 9.000 Αμερικανοί πεθαίνουν από μαθηματικά λάθη στη δόση των φαρμάκων. Τα μαθηματικά λάθη σκοτώνουν και προκαλούν σημαντικές υλικές ζημιές και απώλειες κάθε χρόνο.

Δεν υπάρχουν λευκά μαθηματικά ή μαύρα μαθηματικά. Υπάρχουν μόνο μαθηματικά. Οι Αμερικανοί, ιδιαίτερα οι μαύροι και οι Ισπανόφωνοι μαθητές μας, μένουν πίσω επειδή, αντί να βρίσκουν καλύτερους τρόπους διδασκαλίας, οι «προοδευτικοί» εκπαιδευτικοί υποτιμούν τα μαθηματικά.

Στο πιο πρόσφατο Πρόγραμμα για την κατάταξη της Διεθνούς Αξιολόγησης Φοιτητών , οι ΗΠΑ κατέλαβαν την 38η θέση στα μαθηματικά. Οι βαθμολογίες των μαθηματικών της Εθνικής Ένωσης Εκπαιδευτικής Προόδου δείχνουν μακροπρόθεσμη βελτίωση, μεταξύ άλλων από μαύρους και Ισπανόφωνους, αν και η πρόοδος σταμάτησε σε μεγάλο βαθμό το 2009. Σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Στατιστικών Εκπαίδευσης , το 2020, σχεδόν τέσσερις στους πέντε μαύρους και Ισπανόφωνους μαθητές της όγδοης δημοτικού δεν ήταν ικανός στα μαθηματικά.

.....................Τα μαύρα και ισπανόφωνα παιδιά θα πρέπει να τα πάνε καλύτερα στα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες. Πρέπει να βρούμε τρόπους για να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα, όχι τρόπους να συγκρατήσουμε τα χαρισματικά παιδιά, να καταστρέψουμε την ικανότητά μας να μετράμε τα επιτεύγματα ή να απονομιμοποιούμε τα μαθηματικά.

Η βλακεία του να έχουν δασκάλους μαθηματικών να οδηγούν συζητήσεις για την κοινωνική δικαιοσύνη αντί να διδάσκουν τα μαύρα παιδιά πώς να κάνουν μαθηματικά θα διασφαλίσει ότι τα μαύρα παιδιά δεν θα λαμβάνουν ποτέ τα εργαλεία που χρειάζονται για να πετύχουν.

Η μόνη αιτία που πραγματικά προωθείται εδώ είναι η αιτία της απασχόλησης για προοδευτικούς συμβούλους. Η σοφιστεία του ανατριχιαστικού λεξικού τους είναι επικίνδυνη. Αυτοί που διεκδικούν τον μανδύα του προστάτη έχουν γίνει οι καταπιεστές.

Ἀποσπάσματα ἀπό τό θέμα : Ἡ τρέλα τῶν «ἀφυπνισμένων» Μαθηματικῶν 

Ὑπατία μεγάλη μορφή τῆς ἐπιστήμης τῶν Μαθηματικῶν, τῆς Ἀστρονομίας καί Φιλοσοφίας (φωτό)

Εὐχαριστῶ τόν ἀναγνώστη μας,γιά τό ἀνωτέρῳ θέμα πού μας ἔστειλε μέ σχόλιό του,ἐδῶ

Βεβαίως σχετικῶς μέ τήν ἐντατική προσπάθεια τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας τῆς Καλιφόρνια νά ἀποδείξῃ πώς τά μαθηματικά εἶναι ῥατσιστικά καί ἐπιβάλλεται μία « ἰσότμη καί ἐλκυστική διδασκαλία τῶν Μαθηματικῶν»,εἴχαμε ἀναφερθεῖ μέ θέμα μας,τόν Ἀπρίλιο τοῦ 2021,Ἐδῶ

Πάντως ἡ ἀλήθεια εἶναι πώς πρὄκειται γιά ὅλο καί πιό ἐπικίνδυνες,γιά τήν Ἀνθρωπότητα ( ναί,ναί δέν διαχωρίζω φυλές. Διότι ὅταν προσπαθεῖς νά καταστρέψῃς μια φυλή ἀναποφεύτως θά ἔρθῃ ἡ καταστροφή καί γιά τίς ὑπόλοιπες. Εἶναι φυσικό ἑπόμενο κάτι σάν ἁλυσιδωτή ἀντίδρασις...), πρακτικές πού ξεπερνοῦν κάθε φαντασία ἀλλά κυρίως τά ὄρια τῶν Κοινωνιῶν. Καί ξέρουμε πώς οἱ παγκόσμιοι ἐξουσιαστές αὐτό θέλουν νά ἐπιτύχουν ΚΑΙ μέσῳ τῆς διαστρεβλώσεως ἀκόμη καί τῶν Ἐπιστημῶν καί τῆς σημασίας καί ἀξίας τους. 


Ἡ Πελασγική 

http://sxolianews.blogspot.com/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου