Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Ὁ καθείς ὑπερασπίζεται τίς "ἀξίες" πού τοῦ πρέπουν...

Γιατί η τέχνη της Miriam Cahn που απεικονίζει την κακοποίηση παιδιών εκτίθεται σε μουσεία; Και γιατί την υπερασπίζεται ο Μακρόν;

«Η επίθεση σε ένα έργο τέχνης είναι επίθεση στις αξίες μας».

Αυτή την 8η Μαΐου, που γιορτάζουμε τη νίκη της ελευθερίας, καταδικάζω την πράξη βανδαλισμού που διαπράχθηκε χθες στο Palais de Tokyo. Η επίθεση σε ένα έργο τέχνης είναι επίθεση στις αξίες μας. Στη Γαλλία, η τέχνη ήταν πάντα ελεύθερη και ο σεβασμός στην πολιτιστική δημιουργία,
εγγυημένος.

Η Ελβετίδα ζωγράφος Miriam Cahn προκάλεσε οργή όταν εξέθεσε πίνακες που απεικονίζουν γραφικά την κακοποίηση, σε μουσείο του Παρισιού. Ενώ ο κόσμος τρομοκρατήθηκε από αυτά τα «έργα τέχνης», ο Εμανουέλ Μακρόν και ολόκληρο το κατεστημένο των μέσων ενημέρωσης την επαινούν και την υπερασπίζονται. Ας δούμε τους καραγκιόζηδες της ελιτίστικης «τέχνης» να  την υπερασπίζονται με τόση θέρμη.

( Ἐπεί δή τό θέμα περιέχει " πίνακες" τῆς συγκεκριμένης «ζωγράφου», οἱ ὁποῖοι εἶναι ὄχι ἁπλῶς ἀποκρουστικοί ἀπεικονίζοντας ξεκάθαρα σεξουαλική κακοποίησιν ἀνηλίκων ἡ ὁποία εἶναι ποινικό ἀδίκημα, ἀλλά καί ἄκρως προσβλητικοί γιά τήν ἀνθρώπινη ἀξιοπρέπεια, δέν θά τούς συμπεριλάβω στό θέμα ἐκτός ἐκείνου γιά τόν ὁποῖο ὁ Μακρόν διαμαρτυρήθηκε ἕνεκα τῶν ἀντιδράσεων πολιτῶν πού εἶχαν ὡς ἀποτέλεσμα καί ἐνέργειες λίγο πιό ...βίαιες. Ἀλήθεια βλέποντας τόν συγκεκριμένο "πίνακα" ἀναρωτιέται ἕνας φυσιολογικός καί λογικός ἄνθρωπος  ποῦ ἐκφράζεται ἡ βία ; Στήν ἀντίδρασιν τοῦ πολίτη πού πέταξε τήν μπογιά σ᾿αὐτόν ἤ σ᾿ὅ,τι ἀπεικονίζει ὁ "πίνακας"; Λοιπόν ἐπεί δή πρὄκειται γιά αἰσχρά κατασκευάσματα, προερχόμενα ἀπό ἄκρως νοσηρό ἐγκέφαλο,ὅπως προείπα δέν θά τά συμπεριλάβω. Μπορεῖτε νά τά δεῖτε στήν σελίδα ἀπ᾿ὅπου καί τό θέμα : ἐδῶ. Σᾶς ἐφιστῶ ὅμως,ὅπως ἀκριβῶς κάνει καί ὁ ἀρθρογράφος,τήν προσοχή,γι᾿αὐτό πού θά δεῖτε. «  Έπρεπε να προλογίσω αυτό το άρθρο με μια προειδοποίηση γιατί περιέχει φρικτούς πίνακες που απεικονίζουν διάφορες μορφές κακοποίησης. Και πολλοί από αυτούς τους πίνακες σαφώς περιλαμβάνουν παιδιά. Αυτοί οι πίνακες δεν εκτίθενται σε κάποια σκοτεινή, υπόγεια τοποθεσία, εκτίθενται στο Palais de Tokyo, ένα «διάσημο» κέντρο σύγχρονης τέχνης στο Παρίσι» ) 

Ένας από αυτούς τους πίνακες (με τίτλο Fuck Abstraction! ) είναι τόσο άθλιος που προκάλεσε οργή στη Γαλλία. Έξι μεγάλες ενώσεις – με επικεφαλής το Association de Juristes Pour L'Enfance (Δικηγόροι για τα παιδιά) – ζήτησαν την αφαίρεση αυτού του πίνακα με το σκεπτικό ότι η γαλλική νομοθεσία απαγορεύει την έκθεση πορνογραφικών αναπαραστάσεων ανηλίκων. Τα δικαστήρια καταδίκασαν τα σωματεία.

Στη συνέχεια, ένας ηλικιωμένος πέταξε λίγη μπογιά σε αυτόν τον πίνακα για να διαμαρτυρηθεί για αυτόν. Μετά από αυτό το γεγονός, ο ίδιος ο Emmanuel Macron μπήκε στο Twitter για να υπερασπιστεί αυτόν τον πίνακα.

Το tweet του Μακρόν λέει : «Η επίθεση σε ένα έργο τέχνης είναι επίθεση στις αξίες μας».

Ορίστε λοιπόν, τον πίνακα που ο Μακρόν έπρεπε οπωσδήποτε να υπερασπιστεί.

Όπως μπορείτε να δείτε, αυτός ο ανατριχιαστικός πίνακας απεικονίζει γραφικά ένα παιδί να βιάζεται. Αυτός είναι ο πίνακας που υπερασπίστηκε σθεναρά ο Πρόεδρος της Γαλλίας –και πολλοί άλλοι αξιωματούχοι.

Είναι περίεργο: Η μόνη φορά που αυτοί οι άνθρωποι κάνουν λόγο για  «ελευθερία του λόγου» είναι όταν υπερασπίζονται παιδεραστές σε ταινίες όπως το Cuties , βιβλία που περιέχουν πορνογραφικό υλικό,σε σχολικές βιβλιοθήκες ή «τέχνη» που κυριολεκτικά απεικονίζει έναν παιδόφιλο να βιάζει ένα παιδί. Με άλλα λόγια, ενώ αυτοί οι άνθρωποι είναι υπέρ της λογοκρισίας σ᾿οτιδήποτε αντίκειται στην ατζέντα τους, μετατρέπονται σε υπερασπιστές της ελευθερίας του λόγου όταν οι άνθρωποι αηδιάζουν εναντιωμένοι στην τρελή εμμονή τους με την φυσιολογικοποίηση της παιδεραστίας.

Αυτοί που υπερασπίζονται το Fuck Abstraction! βρήκαν μια δικαιολογία για να φανεί ως "έκφρασις ευγενούς σκοπού" : Ο πίνακας λέγεται ότι απεικονίζει εγκλήματα πολέμου που διέπραξε η Ρωσία στην Ουκρανία.

Αυτό μου ακούγεται σαν την μεγαλύτερη μπούρδα, γιά να μην πώ τίποτε χειρότερο. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα σε αυτόν τον πίνακα που να αναφέρεται στη Ρωσία, την Ουκρανία, τον πόλεμο ή οτιδήποτε σχετικό. Οι πίνακες δεν απαιτούν tweet για να εξηγηθεί το νόημά τους. Το νόημα μεταφέρεται από αυτό που υπάρχει μέσα στον πίνακα. Και αυτό που βλέπουν εκατομμύρια άνθρωποι είναι ένας άρρωστος και βαθιά διαταραγμένος «καλλιτέχνης» που αφιέρωσε χρόνο για να ζωγραφίσει τον παιδικό βιασμό με τον πιο παραστατικό τρόπο.

Επιπλέον, η δικαιολογία “iT’s aBouT uKraIne”  δεν εξηγεί ένα άλλο σημαντικό γεγονός: η Miriam Cahn ζωγράφισε εκατοντάδες φρικτούς πίνακες, πολύ πριν από τον πόλεμο της Ουκρανίας.

Εδώ είναι η σκοτεινή αλήθεια για αυτήν την κατάσταση: Οι πίνακες της Miriam Cahn απεικονίζουν την εμμονή της αποκρυφιστικής ελίτ με τον έλεγχο του μυαλού, τα βασανιστήρια και τη συστηματική κακοποίηση παιδιών. Το στυλ της ζωγραφικής της μοιάζει παράξενα με καλλιτέχνες όπως η Kim Noble (θύμα του ελέγχου του μυαλού του Monarch ) που απεικονίζουν επίσης φρικτές κακοποιήσεις σε ένα ξεχωριστό στυλ που είναι παιδικό αλλά και βαθιά ανησυχητικό.

Ακολουθεί μια ματιά στο σύνολο της δουλειάς της Miriam Cahn. ( μπορεῖτε νά τό δεῖτε στήν σελίδα...) 


Η Miriam Cahn είναι μια Ελβετίδα ζωγράφος που περιγράφεται ως «φεμινίστρια που της αρέσει να πολεμά». Οι πίνακές της λέγεται ότι ενσωματώνουν «φεμινισμό, που θέτει σε κίνδυνο τα παιδιά και γυναικείες τελετουργίες με βίαιες και συγκλονιστικές αναπαραστάσεις σεξουαλικών οργάνων». Ναι, η επίσημη περιγραφή του έργου της περιλαμβάνει τη λέξη «παιδικό κίνδυνο». Παρά το γεγονός αυτό, οι πίνακες της Cahn εγκωμιάζονται εδώ και δεκαετίες και εκτίθενται σε όλο τον κόσμο.

Το να περνάς από το σύνολο της δουλειάς της Cahn είναι σαν να μπαίνεις στο μυαλό ενός αρρώστου και σαδιστικού ατόμου που νιώθει ευχαρίστηση βλέποντας ανθρώπους να υποφέρουν. Είναι δύσκολο να εντοπιστεί το ακριβές μήνυμα πίσω από κάθε έναν από αυτούς τους πίνακες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα ξεκάθαρα επαναλαμβανόμενα θέματα. Και είναι τρομακτικά.

Συμπερασματικά

Σε αυτό το σημείο, μερικοί από εσάς μπορεί να σκέφτεστε «Τι στο διάολο είναι λάθος με το VC που με κάνει να κοιτάξω αυτούς τους πίνακες;». Λοιπόν, λυπάμαι γι' αυτό και ελπίζω ειλικρινά ότι κανένας από εμάς δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να κοιτάξει αυτά τα πράγματα. Ωστόσο, αυτοί δεν είναι σκοτεινοί πίνακες που έγιναν από ένα μοναχικό διαταραγμένο άτομο. Κατασκευάστηκαν από τη Miriam Cahn, μια από τις πιο γνωστές ζωγράφους στον κόσμο σήμερα. Τα έργα της εκτέθηκαν στο Palais de Tokyo - ένα από τα σημαντικότερα μουσεία τέχνης της Ευρώπης. Επιπλέον, όταν ένας από τους πίνακές της βανδαλίστηκε, ο ίδιος ο Εμμανουέλ Μακρόν τσακίστηκε να τον υπερασπιστεί – λέγοντας μάλιστα ότι ήταν «μέρος του πολιτισμού μας». Για υπενθύμιση, ο πίνακας που υπερασπίστηκε απεικόνιζε ένα μικρό παιδί να βιάζεται.

Όταν ο Μακρόν είπε ότι αυτός ο πίνακας ήταν «μέρος του πολιτισμού μας», δεν εννοούσε τον πολιτισμό ΜΑΣ. Εννοούσε την άρρωστη, σαδιστική κουλτούρα της αποκρυφιστικής ελίτ που πανηγυρίζει τη συστηματική κακοποίηση παιδιών. Είναι η κουλτούρα εκείνων που συμμετέχουν σε οργανωμένες παιδοφιλικές δραστηριότητες και υποβάλλουν τους σκλάβους στον έλεγχο του μυαλού που βασίζεται στο τραύμα. Όχι μόνο η ελίτ δημιούργησε ένα ολόκληρο καλλιτεχνικό «κίνημα» επικεντρωμένο στις ανώμαλες ορέξεις του, αλλά προσπαθεί επίσης να το παρουσιάσει ως φυσιολογικό στις μάζες εκθέτοντάς το σε «ευυπόληπτα» μέρη.

Αυτός ο πίνακας της LenaTunström απεικονίζει ανθρώπους να τεμαχίζονται βίαια από παιδιά.  Αυτός ο πίνακας εκτέθηκε εντός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Καθ᾿ όλη την Ιστορία, τα έργα τέχνης που εκτίθενται σε μουσεία αντικατοπτρίζουν τις αξίες και την ψυχή του πολιτισμού που τα δημιούργησε. Τι λένε οι πίνακες που είδαμε παραπάνω για τον πολιτισμό μας;

Αλλά αυτός δεν είναι ο πολιτισμός ΜΑΣ, είναι ο πολιτισμός ΤΟΥΣ. Και, μέσω της δύναμης της προπαγάνδας, προσπαθούν να κάνουν αυτό τον πολιτισμό ΜΑΣ. Για να φιμώσει όσους τους εναντιώνονται, η ελίτ επιδίδεται στη νέα αγαπημένη της τακτική: Την «ακροδεξιά» όσων τους αμφισβητούν. Πράγματι, τις περασμένες εβδομάδες, αμέτρητα άρθρα ειδήσεων από τη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο συσχέτισαν όσους αντιτάχθηκαν στους πίνακες που απεικονίζουν βιασμό παιδιών με την «ακροδεξιά».

Ωστόσο, όταν οι εξουσίες φιμώνουν τον λαό, ο λαός μιλάει με άλλα μέσα.

Ἀπό : vigilantcitizen.com

Θά σᾶς θυμἰσω τά σχετικά θέματα πού ἔχομε κατά καιρούς δημοσιεύσει καί ἀποδεικνύουν ποιοί εἶναι αὐτοί πού προωθοῦν αὐτό τό εἶδος « πολιτισμοῦ». Καί θά σᾶς τά θυμίσω ἐπεί δή αὐτή ἡ χολέρα ἔχει ἔρθει καί στήν χώρα μας ( ἐννοεῖται ἀφοῦ ἔχομε καταντήσει τό πιό νεοταξίτικο κράτος τῆς ὑφηλίου...) καί μάλιστα μέ τήν ἴδρυσιν τοῦ ἀναλόγου «μουσείου συγχρόνου τέχνης» γιά τό ὁποῖο εἶναι πολύ ὑπερήφανος ὁ Κούλης

Ἐδῶ τά θέματα γιά τούς «προωθητές» τῆς περιούσιας τέχνης : 

Ὅταν ἡ CIA καί οἱ Ῥοκφέλερ διέδωσαν τήν μοντέρνα τέχνη

Γνοφώδες μῖσος ...

Προωθητής ...τέχνης; Ναί,διότι νοιάζονται γιά ἐμᾶς...

Ἡ ἄσχημη τέχνη εἶναι καί ἀνήθικη

Οἱ ἑβραῖοι καί τό μῖσος τους κατά τοῦ Οὐρανίου Ἀνθρώπου !

 Ἡ κυριαρχία τῆς ...διαστροφῆς !

Καί βεβαίως δέν πιστεύω πώς ὑπάρχει κανένας πού νά ἀμφιβάλλῃ περί τῆς καταγωγῆς τῆς ἐν λόγου :

 ...Η Cahn παρατηρεί ότι με την ολοκλήρωση αυτού του συγκεκριμένου σχεδίου, μεταπήδησε στο να υπογράψει το δικό της έργο πιο ολοκληρωμένα, από ένα "M" χωρίς φύλο. στον «Καν». Αυτό είναι σημαντικό από πολλές απόψεις, συγκεκριμένα για τη διεκδίκηση της καλλιτεχνικής ταυτότητας αλλά και για την ταύτιση της εβραϊκής καταγωγής της σε σχέση με το θέμα του Ισραήλ στο feld für waffenversuche ... ( ἀπό ἐδῶ κι᾿ἐδῶ  --φωτό-- 

Καί μετά μᾶς λένε πώς ἐμεῖς ἔχομε ἐμμονές μέ ᾿δαὐτους...! 

Καί τέλος αὐτό τό : 

« Ο πίνακας λέγεται ότι απεικονίζει εγκλήματα πολέμου που διέπραξε η Ρωσία στην Ουκρανία.» 

πάει πακέτο μέ τό : 

« ..αμέτρητα άρθρα ειδήσεων από τη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο συσχέτισαν όσους αντιτάχθηκαν στους πίνακες που απεικονίζουν βιασμό παιδιών με την «ακροδεξιά».» 

Χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός ; Δέ νομίζω...


Ἡ Πελασγική

http://sxolianews.blogspot.com/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου