Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Οἱ βαθιές ῤίζες τοῦ ἀντι-σημιτισμοῦ τῆς Οὐκρανίας

(φωτό ἀριστερά. ἑβραῖοι τῆς Καρπαθο-Οὐκρανίας, 1938

 Ο Ντάγκλας Ριντ εξηγεί γιατί ο αντισημιτισμός είναι τόσο διαδεδομένος στην Ουκρανία, δείχνοντας ότι έχει βαθιές ιστορικές ρίζες που χρονολογούνται εδώ και αιώνες. . . 

Αυτό είναι ένα επεξεργασμένο απόσπασμα από το "Disgrace Abounding" του Douglas Reed [ εδώ ], με ένα εισαγωγικό σημείωμα, φωτογραφίες και λεζάντες από τη Lasha Darkmoon.


Μετά τη Ρωσία και την Πολωνία, η Ουκρανία ήταν πάντα ένα από τα πιο αντισημιτικά έθνη στον κόσμο
. Αυτό το σύντομο άρθρο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί. Επί αιώνες, ο τοκογλύφος Εβραίος επιτρεπόταν να χτυπά σαν αιμοδιψής βρικόλακας τον χριστιανό αγρότη. Έτσι ο αντισημιτισμός έχει βαθιές ρίζες στην περιοχή και έγκυρες ιστορικές καταβολές.

Όλα αυτά έχουν αποσιωπηθεί, ωστόσο, και ο κόσμος αναμένεται να πιστέψει ότι ο αντισημιτισμός είναι μια παθολογική κατάσταση. Οι Εβραίοι απεικονίζονται ως μια φυλή πεντακάθαρα αθώων θυμάτων που πάντα αποδιοπομπαίοι τράγοι μισούνται χωρίς δικαιολογία.

Όπως το σπουδαίο έργο του Σολζενίτσιν για το εβραϊκό πρόβλημα στη Ρωσία, «Διακόσια Χρόνια Μαζί», τα έργα του Ντάγκλας Ριντ έχουν μεθοδικά περιοριστεί και απαγορευτεί.

Αν και ο Ριντ ήταν κάποτε διάσημος ξένος ανταποκριτής της εφημερίδας Times (Ηνωμένο Βασίλειο) και τα βιβλία του ήταν μπεστ σέλερ σε πολλές χώρες κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940, ο Ivor Benson έγραφε: «Μετά το 1951, ο Ριντ βρέθηκε εξορισμένος από τα βιβλιοπωλεία, όλες οι πόρτες των εκδοτών έκλεισαν σε αυτόν, και αυτά τα βιβλία που είχαν ήδη εκδοθεί ήταν πιθανό να αποσυρθούν από τα ράφια της βιβλιοθήκης και να «χαθούν», να μην αντικατασταθούν ποτέ».

Αυτό συνέβη επειδή ο Ριντ είχε τολμήσει να πει την αλήθεια για τις πολιτικές μηχανορραφίες του οργανωμένου Εβραϊσμού — και, όπως θα δείτε από το παρακάτω απόσπασμα, δεν μάσησε τα λόγια του.
Lasha Darkmoon [LD]
_________________________________________________

Η έκθεση του Reed για την επίσκεψή του στην Καρπαθο-Ουκρανία


...Την επόμενη μέρα άρχισα να μελετώ την Καρπάθια Ρωσία, αλλιώς γνωστή ως Καρπαθο- Ουκρανία.
Έκανα το θλιβερό ταξίδι, πάνω από τον ένα δρόμο που είχε απομείνει, στο Chust. Υπάρχει μόνο ένας δρόμος, προς το παρόν, που οδηγεί στην Καρπάθια Ουκρανία. Ανεβαίνει τον λόφο και κατηφορίζει για μερικές εκατοντάδες μίλια και θα χρειαζόταν μεγάλη βελτίωση προτού μπορέσει να χρησιμοποιηθεί για μεγάλες στρατιωτικές επιχειρήσεις.
Η Καρπάθια Ουκρανία είναι η απομακρυσμένη αγροτική περιοχή της Ουκρανίας όπου τα Καρπάθια όρη εκτείνονται στην Ουγγαρία στο βορρά και στη Ρουμανία στο νότο.
Η Καρπάθια Ουκρανία είναι η απομακρυσμένη αγροτική περιοχή της Ουκρανίας όπου τα Καρπάθια βουνά βαδίζουν προς την Πολωνία στο βορρά και τη Ρουμανία στο νότο.

Ο πληθυσμός αυτού του απομακρυσμένου κράτους ( δεξιά ) ανέρχεται μόνο σε περίπου μισό εκατομμύριο ανθρώπους. Κατά τα φαινόμενα, περίπου οι μισοί από αυτούς είναι Εβραίοι, στην πραγματικότητα το ένα έκτο είναι μάλλον πιο κοντά στην αλήθεια. Οι υπόλοιποι αποτελούν μερικούς από τους πιο άθλια φτωχούς και ρατσιστικά μικτούς ανθρώπους στην Ευρώπη. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν ξέρουν οι ίδιοι τι είναι, αλλά ξέρουν ότι δεν έχουν τίποτα να φάνε.

Πολλοί από αυτούς μιλούν δύο, τρεις, τέσσερις ή πέντε γλώσσες ή διαλέκτους, και τους έχουν πει διαδοχικά τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια ότι είναι Ούγγροι, Ρουθήνοι και, τώρα, Ουκρανοί. Το ποσοστό αυτών που γνωρίζουν τι είναι ο Ουκρανός είναι πολύ μικρό. Αυτό δεν είναι πολύ σημαντικό, το μόνο που είναι σημαντικό για αυτούς τους ανθρώπους είναι ότι πρέπει να βγουν από τη μιζέρια στην οποία ζουν.
Ποτέ δεν έχω δει τέτοια φτώχεια όπως αυτή που βασιλεύει στην Καρπαθο-Ουκρανία.

Εδώ, σε αυτούς τους απομακρυσμένους καρπάθιους λόφους και κοιλάδες, ο χωρικός έχει ένα σπίτι χωρίς καμινάδα. Και χωρίς δάπεδο. Ανάβει τη φωτιά του στο πάτωμα και ο καπνός απλώς ανεβαίνει και περνά από την οροφή. Χήνες, γουρούνια και κατσίκες, αν έχει την τύχη να έχει, μοιράζονται το ίδιο μοναδικό δωμάτιο με αυτόν και την οικογένειά του. Για φαγητό, έχει ανεπαρκείς ποσότητες ψωμιού καλαμποκιού, το οποίο είναι μόνο για φαγητό...

Χρήματα δεν βλέπει ποτέ. Σκέφτεται με λύπη τις μεγάλες μέρες που μπορούσε την εποχή του τρύγου τουλάχιστον να κατέβει στην Ουγγαρία και να δουλέψει στα μεγάλα κτήματα και να φέρει πίσω, ως μισθό του, ένα κομμάτι μπέικον για το χειμώνα. Αυτό ήταν πλούτος για αυτόν.

Αυτοί οι αγρότες, οι γυναίκες και τα παιδιά τους, ζουν σαν ζώα. Ακόμη και αυτό είναι μια υποτίμηση. Σε πολλές συνοικίες είναι ζώα. Δεν μπορώ να δω σχεδόν καμία διαφορά μεταξύ της ζωής τους και της ζωής ενός ζώου.

Ξυλογραφία μιας εβραϊκής ταβέρνας στα Καρπάθια Όρη (φωτό)

Σε μια συνοικία, γύρω από τα χωριά Svalava και Verezky, όπου υπάρχουν μερικά μικρά εργοστάσια, οι ενδογαμίες και η κατανάλωση μεθυλιωμένων οινοπνευματωδών ποτών έχει δημιουργήσει μια φυλή παραμορφωμένων και ψυχικά κατώτερων ανθρώπων. Η ζωή τους είναι τόσο δύσκολη και ο μισθός τους τόσο μικρός που η μόνη τους παρηγοριά είναι το ποτό. Και καθώς δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα Schnapps, με 36 κορώνες το λίτρο, αγοράζουν μεθυλιωμένα οινοπνευματώδη ποτά από αδίστακτους εμπόρους προς 5 κορώνες το λίτρο. Φέρνει μέθη και λήθη της πείνας σε μισή ώρα.
Οι πωλητές φτηνών μεθυλιωμένων οινοπνευματωδών ποτών, που εγγυάται ότι θα καταστρέψουν το συκώτι και τα νεφρά των αγροτών και θα προκαλέσουν επώδυνο θάνατο, είναι πάντα Εβραίοι — όπως δείχνει στην συνέχεια ο Ντάγκλας Ριντ. [LD]
Η Καρπαθο-Ουκρανία είναι ένα καλό μέρος για να μελετήσετε τη δίωξη μιας μη εβραϊκής κοινότητας από την εβραϊκή κοινότητα.

Εδώ, για πρώτη φορά, είδα τους Ανατολικούς Εβραίους στον εγγενή βιότοπό τους.

Όταν φτάσουν στη Βουδαπέστη, τη Βιέννη, το Βερολίνο ή την Πράγα έχουν ήδη δυτικοποιηθεί. Εδώ, όπως και στην Πολωνία, έχετε τη μελλοντική πρώτη ύλη των παραγωγών ταινιών και των αστέρων του κινηματογράφου του Χόλιγουντ, των διεθνών τραπεζιτών σας, των επιδέξιων Εβραίων δημοσιογράφων σας - γιατί εδώ, στην Καρπαθο-Ουκρανία, μαθαίνουν και αγγλικά, πριν ξεκινήσουν για την Αμερική. αναζήτηση πιο πράσινων βοσκοτόπων και άλλων ανθρώπων για εκμετάλλευση και καταστροφή

Εδώ έχετε έναν αγροτικό πληθυσμό που έχει λεηλατηθεί και του έχουν ρουφήξει το αίμα μέσω αιώνων εκμεταλλεύσεως, που πέρασε από τη μια τυραννία στην άλλη: Τσάροι, βασιλιάδες, ευγενείς, η Εκκλησία, η Ρωσία, η Πολωνία, η Ουγγαρία, και τώρα είναι εντελώς υπό την κυριαρχία της εβραϊκής κοινότητας.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, οι Εβραίοι αποτελούν μόνο το 15% περίπου του συνολικού πληθυσμού, αλλά ελέγχουν όλη τη νομισματική δύναμη, το εμπόριο και τις τράπεζες. Η κυριαρχία τους στον λαό είναι πολύ πιο διακριτική, αλλά όμοια με αυτή οποιουδήποτε δικτάτορα.

Δεν υπάρχει διαφυγή για τον χωρικό.

 Στην Καρπαθο- Ουκρανία αναγνωρίζετε πολύ πιο εύκολα τους Εβραίους από ό,τι σε άλλες χώρες, επειδή φορούν τη στολή του μαύρου καπέλου, του καφτάν, των κρίκων και της γενειάδας. ( φωτό ἀριστερά : Οι Εβραίοι σήμερα με παραδοσιακή ενδυμασία.  .  .  η εμφάνιση δεν έχει αλλάξει εδώ και αιώνες ).

Σε κάθε πόλη και χωριό που μπαίνεις, τραβούν αμέσως την προσοχή σου, και η πρώτη σου εντύπωση είναι ότι πρέπει να είναι αριθμητικά κυρίαρχοι, ότι πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι Εβραίοι παρά μη Εβραίοι στον τόπο αυτό.

Αυτό στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Ο λόγος είναι ότι κατέχουν όλα τα καταστήματα και στεγάζουν ακίνητα στην κεντρική πλατεία και γενικά στο κέντρο της πόλης. Οι μη Εβραίοι ζουν στους πιο άθλιους δρόμους και τις πιο απομακρυσμένες συνοικίες.

Ο τρόπος για να το διαπιστώσετε αυτό είναι να περάσετε από μια από αυτές τις πόλεις το βράδυ της Παρασκευής, όταν ξεκινά το εβραϊκό Σάββατο. Σχεδόν όλα τα καταστήματα στο μέρος είναι κλειστά. Είναι δύσκολο για τον μη εβραϊκό πληθυσμό να αγοράσει οτιδήποτε το βράδυ της Παρασκευής ή το πρωί του Σαββάτου. Το ξεζούμισμα των μη Εβραίων έχει ολοκληρωθεί.

Μόνο μεγάλες και οικονομικά ισχυρές εταιρείες, όπως η Bata, μπορούν να ελπίζουν ότι θα ανταγωνιστούν τους Εβραίους εμπόρους, και ίσως έναν μη Εβραίο μαγαζάτορα εδώ κι εκεί που συνεχίζει να πηγαίνει κυρίως με αυτά που κερδίζει την Παρασκευή το βράδυ και το πρωί του Σαββάτου. Ο μη Εβραίος μικροέμπορος, με λίγα κεφάλαια, σχεδόν πάντα χρεοκοπεί πολύ σύντομα.

Οι Εβραίοι μαλώνουν πολύ και βίαια μεταξύ τους, αλλά όταν πλησιάζει ένας μη Εβραίος συσπειρώνονται με μια αλληλεγγύη που δεν μπορεί να βρεθεί ανάμεσα σε κανέναν άλλο λαό στον κόσμο.

Το χονδρικό εμπόριο βρίσκεται σχεδόν αποκλειστικά στα χέρια των Εβραίων. Η πτώση του μη Εβραίου παρείσακτου επιτυγχάνεται προμηθεύοντας τους Εβραίους ανταγωνιστές του με αγαθά σε τιμές που τους επιτρέπουν να τον πουλήσουν λιγότερο. Εάν κάποιος Εβραίος δεν καταφέρει να συμβιβαστεί, επιστρατεύονται οι υπηρεσίες του ραβίνου και μπορεί να επιβληθούν βαριές τιμωρίες εναντίον του. Μπορεί να του αρνηθεί την πρόσβαση στο τελετουργικό λουτρό ή ο Εβραίος σφαγέας μπορεί να διαταχθεί να μην σκοτώσει τα κοτόπουλα του για χάρη του.

Ο χωρικός είναι εξ ολοκλήρου στα χέρια των Εβραίων. Αν έχει χρήματα και θέλει να αγοράσει κάτι, πρέπει να τα αγοράσει από έναν Εβραίο. Αν δεν έχει χρήματα και χρειάζεται να δανειστεί μερικά για τους φόρους του ή την υποθήκη του, πρέπει να τα δανειστεί από έναν Εβραίο. Αν έχει κάτι να πουλήσει, μπορεί να το πουλήσει μόνο στους Εβραίους αντιπροσώπους. Αν θέλει να νοικιάσει άροτρο, πρέπει να το νοικιάσει, με υψηλό ποσοστό, από έναν Εβραίο.

(Ο χωρικός αποκτηνώθηκε και τρελάθηκε με φτηνά μεθυλιωμένα οινοπνευματώδη ποτά που του πούλησε ένας ληστρικός Εβραίος. Αυτό συνέβη για αιώνες στη Ρωσία, την Πολωνία και την Ουκρανία και βοήθησε να τροφοδοτηθεί ένας επιθετικός αντισημιτισμός)

Το πιο απαίσιο από όλα, αν θέλει να πιει - και το αλκοόλ αποτελεί τη μοναδική του παρηγοριά - πρέπει να πάει σε έναν Εβραίο για αυτό, γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των αδειών αλκοόλ είναι στα χέρια των Εβραίων.

Εάν προσφύγει στη δικηγορία, βάζει χρήματα στην τσέπη του Εβραίου δικηγόρου - γιατί στην Καρπαθο-Ουκρανία μόνο 19 από τους 160 δικηγόρους είναι μη Εβραίοι. Η προσφυγή εναντίον ενός Εβραίου, υπό αυτές τις συνθήκες, είναι για αυτόν μια σχεδόν απελπιστική διαδικασία.

Είναι ένας σιδερένιος χαλκάς, από τον οποίο δεν υπάρχει διαφυγή.

Αφού ήμουν επισκέπτης στην Καρπαθο- Ουκρανία για αρκετό καιρό, έκαψα τα υπολείμματα του χριστουγεννιάτικου δέντρου μου στη μικρή σιδερένια σόμπα στο δωμάτιό μου, ετοίμασα τις βαλίτσες μου και επιβιβάστηκα στο αρχαίο λεωφορείο που με έφερε πίσω στον πολιτισμό...


 Ο Douglas Launcelot Reed ( 11 Μαρτίου 1895 - 26 Αυγούστου 1976 ) ήταν Βρετανός δημοσιογράφος, θεατρικός συγγραφέας, μυθιστοριογράφος και συγγραφέας πολλών βιβλίων για την πολιτική. Το βιβλίο του Insanity Fair (1938) άσκησε επιρροή στην ανάλυση της κατάστασης της Ευρώπης και της ανόδου του Αδόλφου Χίτλερ πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο . Μέχρι τον θάνατό του, ο Ριντ είχε πέσει θύμα μιας οργανωμένης εκστρατείας δολοφονίας χαρακτήρων που προοριζόταν για εκείνους που επικρίνουν την εβραϊκή υπεροχή . Το πιο γνωστό έργο του για το Εβραϊκό Ζήτημα είναι Η Διαμάχη της Σιών ... ( ἐδῶ)

Ἔτσι γιά νά μαθαίνουμε αὐτά πού τόσο ἐπιμελῶς μᾶς κρύβουν ἀλλά ἔχουν τόση βαρύτητα πού ἄν τά γνώριζε ἡ μεγάλη πλειοψηφία τοῦ κόσμου ἡ ἱστορία θά ἦταν τόσο διαφορετική καί πρός τό συμφέρον καί καλό τῆς Ἀνθρωπότητος. Τώρα ἴσως καί νά εἶναι ἤδη πολύ ἀργά...


Ἡ Πελασγική
http://sxolianews.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου