Μετά τις τελευταίες πωλήσεις μετοχών, ο όμιλος Tune εξακολουθεί να κατέχει 128.370.000 μετοχές, ή ποσοστό 17,08%, στον ασφαλιστικό όμιλο.
Ο Fernandes, ο οποίος είναι μη-ανεξάρτητος σύμβουλος, μη εκτελεστικό μέλος, εξακολουθεί να κατέχει ένα 30,73% και έμμεση συμμετοχή, με άμεση συμμετοχή ποσοστού 0,01% της Tune Insurance.
Οι αεροπορικές μετοχές ανέκαμψαν χθες (30/12) στη Μαλαισία, μετά από τη σπασμωδική πτώση της Δευτέρας, στην είδηση της εξαφάνισης της πτήσης QZ8501 της AirAsia.
Οι εύλογες απορίες και οι θεωρίες (όχι και τόσο) συνομωσίας…
Οι τιμές των μετοχών της AirAsia και της Tune Insurance Holdings έπεσαν κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης μετά την εξαφάνιση της πτήσης QZ8501, με την πρώτη να χάνει 12,9 τοις εκατό σε ένα σημείο. Η Tune Insurance Holdings έχασε 0,6%.
Η απόφαση του Fernandes να ξεφορτωθει τις μετοχές, λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από εξαφάνιση της πτήσης QZ8501 πάνω από την Θάλασσα της Ιάβας, ώθησε κάποιους να εικάζουν ότι μπορεί να είχε προηγούμενη γνώση του περιστατικού.
«Μήπως ήξερε ο Fernandes ότι οι μετοχές της εταιρείας του ήταν έτοιμες να πέσουν; Η χρονική στιγμή είναι ύποπτη», ρωτά το Heavy.com, προσθέτοντας: «Αν ναι, αυτό δείχνει γνώση της επικείμενης επίθεσης στην AirAsia».
Η International Business Times προσθέτει ότι η κίνηση ώθησε πολλούς να εκφράσουν τη θεωρία ότι ο Fernandes, «πιθανώς γνώριζε για μια επικείμενη επίθεση σε ένα από τα αεροσκάφη της εταιρείας».
Η ιστορία έχει κάποια ομοιότητα με την ασυνήθιστη δραστηριότητα της αγοράς στις μετοχές των αεροπορικών εταιρειών που προηγήθηκαν των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001. Ένας ασυνήθιστος αριθμός «put options» – φημών ότι μια τιμή της μετοχής θα πέσει – τοποθετήθηκαν στις United και American Airlines τις προηγούμενες ημέρες μέχρι την 9/11.
Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, ένα από τα άλλα βασικά αναπάντητα ερωτήματα γύρω από το περιστατικό είναι ο λόγος που ένας Κινέζος blogger προέτρεψε τους ανθρώπους να αποφεύγουν τις πτήσεις της AirAsia, λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν από την εξαφάνιση της QZ8501.
Μερικοί λένε ότι οι αναρτήσεις, οι οποίες έγιναν στο κινεζικά site κοινωνικής δικτύωσης Weibo, είναι μια τρομακτική ένδειξη προηγούμενης γνώσης, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι οι αναρτήσεις ήταν επεξεργασμένες μετά τη συντριβή της πτήσης QZ8501 για να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι η εξαφάνισή της είχε προβλεφθεί εκ των προτέρων.
Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε την λίστα των επιβατών στο μοιραίο αεροσκάφος. Υπάρχουν εκείνοι που αισθάνονται ότι η Νέα Παγκόσμια Τάξη χρησιμοποιεί τις χαμένες πτήσεις για να προστατέψουν τους άνθρωπους-κλειδιά και να τους «εξαφανίσουν», πριν συμβεί το κύριο γεγονός πάνω από το έδαφος.
Η MH370 είχε περίπου 20 σημαντικούς ηλεκτρολόγους μηχανικούς επί του σκάφους και «Τέσσερις ημέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης MH370 ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας εγκρίθηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, τέσσερις από τους πέντε κατόχους διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας είναι Κινέζοι εργαζόμενοι της Freescale Semiconductor του Ώστιν του Τέξας».
Η MH17 φέρεται να καταρρίφθηκε ενώ κουβαλούσε 100 κορυφαίους επιστήμονες, που πήγαιναν σε ένα συνέδριο AIDS στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, το ερώτημα είναι γιατί 100 κορυφαίοι επιστήμονες από όλον τον κόσμο πρώτα πέταξαν για τη Μαλαισία για να επιβιβαστούν σε ένα αεροπλάνο, αντί απλά να πετάξουν προς Μελβούρνη από τις χώρες που έζησαν και εργάστηκαν;
Τι νομίζετε; Μήπως πρόκειται για κάποιου είδους μεγάλη συνωμοσία, ή απλά σύμπτωση; Ένα ακόμη ερώτημα πριν καταλήξετε σε συμπέρασμα, πόσες αγννούμενες αεροπορικές εταιρείες υπήρχαν πριν από το 2014; Μπορείτε να ονομάσετε μια;
http://www.hellasforce.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου