Η Αθήνα τηρεί για προφανείς λόγους χαμηλούς τόνους στην υπόθεση του τουρκικού
πλοίου ALCATRAS που από χθες το πρωί έχει προσαράξει στην Αμμόγλωσσα της Κω.
Ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι πρόκειται για κάποια τουρκική “πονηριά”,
αλλά επίσης κανείς δεν μπορεί να το αποκλείσει. Κι αυτό όχι μόνο λόγω του
φορτίου του, που είναι ένα αντιπυραυλικό σύστημα που προορίζεται για φρεγάτες
του ναυτικού των Τούρκων.Οι μισές αλήθειες που λέγονται από την πλευρά των
Τούρκων είναι λογικό να προκαλούν καχυποψία.
Το ΑLCATRAS παρουσίαζεται από τους Τούρκους ως αλιευτικό. Μόνο τέτοιο δεν είναι. Το πλοίο ανήκει στην τουρκική εταιρεία BTT MARINE TECHONOGY και έχει καταχωρηθεί ως πλοίο ερευνών και καλωδιακών εργασιών! Συνεπώς δεν το χρησιμοποιούν για ψάρεμα.
Ο καπετάνιος του πλοίου θέλει να αποφύγει με κάθε τρόπο τη ρυμούλκηση στο λιμάνι της Κω,λόγω του φορτίου του. Το οποίο στην ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέται ως “τεχνολογικός εξοπλισμός”. Ο καπετάνιος υποστηρίζει ότι έχει υποστεί ρήγμα και πιθανή ρυμούλκησή του να είναι επικίνδυνη. Όσοι γνωρίζουν τη περιοχή υποστηρίζουν ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να έχει υποστεί το σκάφος τόσο σοβαρό ρήγμα.
Το ΑLCATRAS παρουσίαζεται από τους Τούρκους ως αλιευτικό. Μόνο τέτοιο δεν είναι. Το πλοίο ανήκει στην τουρκική εταιρεία BTT MARINE TECHONOGY και έχει καταχωρηθεί ως πλοίο ερευνών και καλωδιακών εργασιών! Συνεπώς δεν το χρησιμοποιούν για ψάρεμα.
Ο καπετάνιος του πλοίου θέλει να αποφύγει με κάθε τρόπο τη ρυμούλκηση στο λιμάνι της Κω,λόγω του φορτίου του. Το οποίο στην ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέται ως “τεχνολογικός εξοπλισμός”. Ο καπετάνιος υποστηρίζει ότι έχει υποστεί ρήγμα και πιθανή ρυμούλκησή του να είναι επικίνδυνη. Όσοι γνωρίζουν τη περιοχή υποστηρίζουν ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να έχει υποστεί το σκάφος τόσο σοβαρό ρήγμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου