Γράφει ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ
ΈΧΕΙ ξημερώσει η 31η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1996 … είμαι σε μια Αίθουσα στο Ισόγειο του ΥΕΘΑ μαζί με μια ομάδα διαπιστευμένων στρατιωτικών συντακτών, άυπνος και απογοητευμένος , από τις δραματικές εξελίξεις ( πτώση ελικοπτέρου, τρία στελέχη του Π.Ν. καθαγίασαν τα νερά του Αιγαίου με τη θυσία τους) , επικρατεί μια παγωμένη και καταθλιπτική ατμόσφαιρα, κατά διάστημα έρχεται και κάποιος αρμόδιος , κάτι ψελλίζει, δήθεν για ενημέρωση… ο ΥΕΘΑ Γ. Αρσένης και ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Ναύαρχος Χ. Λυμπέρης είναι ακόμη στο Μ. Μαξίμου… Με
πλησιάζει Ανώτατος Αξιωματικός της Αεροπορίας, που ήταν όλη την νύχτα
στο ΕΘΝ. ΚΕ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ και μου αποκαλύπτει το εξής συγκλονιστικό!
Τη
νύχτα, λόγω των δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών, τα μαχητικά αεροσκάφη
F-16, ΕΛΛΗΝΙΚΆ και ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ήταν καθηλωμένα στο έδαφος (μου εξήγησε για
πιο λόγο.. κάποια κατασκευαστική ατέλεια)!!! Τα μαχητικά αεροσκάφη, που
παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες ήταν στο αέρα ετοιμοπόλεμα, ήταν τα γαλλικά ΜΙΡΑΖ!!! Άρα η Ελλάδα εκείνη την κολασμένη νύχτα είχε την απόλυτη αεροπορική υπεροχή… Η είδηση μαζί με το ρεπορτάζ δημοσιεύτηκε στην Πρώτη σελίδα της εφημερίδας «Το Παρόν», με την οποία συνεργαζόμουν τότε και μάλιστα, είχε και σχετικό σχόλιο ο εκδότης της εφημερίδας ο Μάκης Κουρής… Ε λοιπόν… δεν «ίδρωσε» το αυτί κανενός… (πολιτικού, στρατιωτικού, δημοσιογράφου). Γιατί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου