Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Ὤ ναί, Σημεῖα τῶν Καιρῶν ...

 

Από τον Γέρο του Μοριά στο… «Νέγρο του Μοριά»!

Ποιος είναι ο μαύρος «τραμπέτης» που έχει εμπνευστεί το όνομά του από τον ήρωα της Επανάστασης του 1821

...Ο ράπερ δηλώνει… Αφροέλληνας. Προφανώς είναι νέος αυτοπροσδιορισμός, όπως λέμε «Αφρομερικανός».  «Οι γονείς μου είναι από την Γκάνα, έχω γεννηθεί εδώ στους Αμπελόκηπους, έχω βαφτιστεί εδώ, έχω πάρει απολυτήρια, πληρώνω φόρους, κόβω τιμολόγια, αλλά ταυτότητα δεν έχω. Αλλά αν δεν πληρώσω, θα μου σκάσει ειδοποίηση να πληρώσω τους φόρους, γιατί κάποιοι πεινάνε», που περιμένει ακόμα την έκδοση της ταυτότητας.

...Πάντως δηλώνει ευθαρσώς: «Το Νέγρος του Μοριά είναι σαρκαστικό και εγώ είμαι νέγρος».

Σώπα! Κι εμείς θα ορκιζόμασταν ότι η καταγωγή του είναι από το Λιμποβίσι Αρκαδίας!

ὁλόκληρο τό θέμαἐδῶ


Με απόφαση Μητσοτάκη η Ελλάδα με την ΑΠΟΧΗ της δεν στήριξε το ψήφισμα του ΟΗΕ για την αποφυγή της γεννοκτονίας στην λωρίδα της Γάζας.

Η πρόταση εγκρίθηκε με 120 ψήφους υπέρ, 14 κατά και 45 αποχές.

Η Ελλάδα «ΑΠΕΙΧΕ» από την ψηφοφορία. Μαζί της και η Κύπρος!!!

ἀπό : ἐδῶ

Τέλος ἡ πλέον «συμβολική» φωτό ! Ἀνήμερα τῆς Ἐθνικῆς ἐπετείου μας

φωτό ἐδῶ

Ὤ ναί, Σημεῖα τῶν Καιρῶν ... ! 

Μετά ἀπό αὐτό ...σχολιᾶστε ΕΛΕΥΘΕΡΑ  


Ἡ Πελασγική

http://sxolianews.blogspot.com/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου